Koordinerende sagsbehandlere til Sygedagpenge og Jobafklaring

Jobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats.
 
I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser.
 
Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. 
 
Stillingerne:
Vi har to ledige stillinger som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og én stilling i afklaringsindsatsen i sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring. Begge med tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter.
 
De to stillinger indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den tredje stilling indebærer, at man skal klargøre sager til rehabiliteringsteamet eller til revalidering, når vi vurderer, at der er behov for det.
 
Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger og arbejdsgiver om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer.
 
Nu tager vi det næste skridt og implementerer ny fastholdelsesindsats. Vi ønsker fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne og vil afholde opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne.
 
Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver.
 
Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur.
 
Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension.
 
Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenter, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet.
 
Vi forventer, at du:

  • er uddannet socialrådgiver/- formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund
  • ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere
  • kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen
  • trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger
  • har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver
  • arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning
  • har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst).
  Vi tilbyder:
  • et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel
  • gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder
  • introduktionsprogram med mentor
  • frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt
  • gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse
Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
Begge stillinger er på 37 timer ugentligt.
 
Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67, faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77 eller koordinerende sagsbehandler Pia Brylle Hoffbeck på tlf. 89 70 47 47.
 
Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. februar.
Kandidater, der kommer i betragtning til stillingerne, vil skulle gennemføre en test tirsdag 26. februar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 247.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946524Phoenix-8236df9312019-01-22T14:01:37.100Koordinerende sagsbehandlere til Sygedagpenge og JobafklaringJobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats.
 
I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser.
 
Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. 
 
Stillingerne:
Vi har to ledige stillinger som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og én stilling i afklaringsindsatsen i sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring. Begge med tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter.
 
De to stillinger indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den tredje stilling indebærer, at man skal klargøre sager til rehabiliteringsteamet eller til revalidering, når vi vurderer, at der er behov for det.
 
Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger og arbejdsgiver om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer.
 
Nu tager vi det næste skridt og implementerer ny fastholdelsesindsats. Vi ønsker fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne og vil afholde opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne.
 
Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver.
 
Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur.
 
Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension.
 
Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenter, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet.
 
Vi forventer, at du:
  • er uddannet socialrådgiver/- formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund
  • ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere
  • kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen
  • trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger
  • har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver
  • arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning
  • har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst).
  Vi tilbyder:
  • et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel
  • gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder
  • introduktionsprogram med mentor
  • frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt
  • gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse
Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
Begge stillinger er på 37 timer ugentligt.
 
Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67, faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77 eller koordinerende sagsbehandler Pia Brylle Hoffbeck på tlf. 89 70 47 47.
 
Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. februar.
Kandidater, der kommer i betragtning til stillingerne, vil skulle gennemføre en test tirsdag 26. februar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 247.

Jobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats. I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. Stillingerne: Vi har to ledige stillinger som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og n stilling i afklaringsindsatsen i sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Silkeborg Sygedagpenge og Jobafklaring. Begge med tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter. De to stillinger indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den tredje stilling indebærer, at man skal klargøre sager til rehabiliteringsteamet eller til revalidering, når vi vurderer, at der er behov for det. Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger og arbejdsgiver om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer. Nu tager vi det næste skridt og implementerer ny fastholdelsesindsats. Vi ønsker fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne og vil afholde opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne. Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver. Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur. Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension. Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenter, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet. Vi forventer, at du: er uddannet socialrådgiver - formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst). Vi tilbyder: et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder introduktionsprogram med mentor frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Begge stillinger er på 37 timer ugentligt. Jobcenter Silkeborg Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67, faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77 eller koordinerende sagsbehandler Pia Brylle Hoffbeck på tlf. 89 70 47 47. Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. februar. Kandidater, der kommer i betragtning til stillingerne, vil skulle gennemføre en test tirsdag 26. februar. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 247.10Phoenix8236df93100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f936b9d7-97a9-4a1d-8fb5-a5cd2dc4e3b90EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3440933Jobcenter Silkeborg - Sygedagpenge og Jobafklaring11Stagehøjvej 98600SilkeborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697826EmplyMinimum pakken - 35 dage9682fea2-5a4e-4e70-bfc3-123325685479_8770000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8236df93https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8236df93https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8236df93&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8236df93&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgEr Sundhed noget for dig? Søg jobbet som Sagsbehandler i dag.12008311Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler10Sundhed360273260helleholm.marcussen@silkeborg.dkDKDanmarkDKDanmark329947206Koordinerende sagsbehandlere til Sygedagpenge og JobafklaringRobot Jobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats. I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. Stillingerne: Vi har to ledige stillinger som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og én stilling i afklaringsindsatsen i sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Silkeborg Sygedagpenge og Jobafklaring. Begge med tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter. De to stillinger indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den tredje stilling indebærer, at man skal klargøre sager til rehabiliteringsteamet eller til revalidering, når vi vurderer, at der er behov for det. Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger og arbejdsgiver om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer. Nu tager vi det næste skridt og implementerer ny fastholdelsesindsats. Vi ønsker fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne og vil afholde opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne. Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver. Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur. Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension. Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenter, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet. Vi forventer, at du: • er uddannet socialrådgiver - formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund • ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere • kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen • trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger • har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver • arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning • har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst). Vi tilbyder: • et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel • gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder • introduktionsprogram med mentor • frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt • gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Begge stillinger er på 37 timer ugentligt. Jobcenter Silkeborg Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67, faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77 eller koordinerende sagsbehandler Pia Brylle Hoffbeck på tlf. 89 70 47 47. Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. februar. Kandidater, der kommer i betragtning til stillingerne, vil skulle gennemføre en test tirsdag 26. februar. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 247.Jobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats.
 
I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser.
 
Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. 
 
Stillingerne:
Vi har to ledige stillinger som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og én stilling i afklaringsindsatsen i sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring. Begge med tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter.
 
De to stillinger indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den tredje stilling indebærer, at man skal klargøre sager til rehabiliteringsteamet eller til revalidering, når vi vurderer, at der er behov for det.
 
Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger og arbejdsgiver om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer.
 
Nu tager vi det næste skridt og implementerer ny fastholdelsesindsats. Vi ønsker fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne og vil afholde opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne.
 
Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver.
 
Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur.
 
Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension.
 
Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenter, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet.
 
Vi forventer, at du:

   • er uddannet socialrådgiver/- formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund
   • ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere
   • kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen
   • trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger
   • har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver
   • arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning
   • har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst).

  Vi tilbyder:

   • et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel
   • gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder
   • introduktionsprogram med mentor
   • frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt
   • gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse

Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
Begge stillinger er på 37 timer ugentligt.
 
Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67, faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77 eller koordinerende sagsbehandler Pia Brylle Hoffbeck på tlf. 89 70 47 47.
 
Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. februar.
Kandidater, der kommer i betragtning til stillingerne, vil skulle gennemføre en test tirsdag 26. februar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 247.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-01-23T00:00:002019-02-17T00:00:00
329955915Favrskov Kommune søger en sagsbehandler og en jobkonsulent søges til arbejdet med fleksjobbereRobot En sagsbehandler og en jobkonsulent søges til arbejdet med fleksjobbere To af vores dygtige kolleger har besluttet sig for at gå på pension, og afdelingen for Job og Udvikling ved Jobcenter Favrskov søger derfor en ny sagsbehandler samt en jobkonsulent til arbejdet med borgere, der er tilkendt et fleksjob. Tiltrædelse gerne 1. marts 2019 ellers snarest derefter. I Favrskov har vi de seneste år nedbragt ledigheden blandt fleksjobberne betydeligt, så vi søger to kolleger, der både ift. vores virksomhedsservice og vores borgerresultater sammen med os fortsat vil løbe stærkt for at fastholde de gode resultater. Hvis du kan lide at afprøve nye tilgange og indsatser i beskæftigelsesindsatsen for fleksjobbere, så er en af de ledige stillinger i vores Fleksjobteam måske lige noget for dig. Vi har netop påbegyndt et udviklingsarbejde omhandlende progression i mikrofleksjobs, hyppige jobsamtaler og fleksjobcafé for ledighedsydelsesmodtagere, og vi glæder os til at høre mere om, hvad du kan byde ind med! Der er tale om to spændende faste stillinger, hvor opgaven er gennem en empowermentbaseret og resultatorienteret tilgang at hjælpe ledighedsydelsesmodtagerne i job, arbejde med motivation og progression, fastholde fleksjobberne i deres jobs, opfølgning i fleksjobs osv. Du vil blive ansat i Fleksjobteamet, som er en del af Job og Udvikling, og teamet består af 4 sagsbehandlere, 4 jobkonsulenter, en administrativ medarbejder og faglig koordinator, som deles med den øvrige afdeling. For begge stillinger gælder det du kan have en socialfaglig uddannelse, men du har helt sikkert erfaring med at optræne, udvikle og beskrive menneskers arbejdsevne i den beskæftigelsesrettede indsats, herunder har du erfaring inden for lovgivningen på området du skal have gode kommunikative evner, og det er væsentligt, at du er stærk skriftligt i de socialfaglige beskrivelser af borgeren, og at du også trives med denne opgave. Du skal være opmærksom på, at også for jobkonsulentstillingen er der tale om en høj grad af administrativt arbejde du har arbejdsmarkedskendskab og har erfaring med arbejde med fleksjobmålgruppen du har et stort drive, og du gør gerne en ekstra indsats for at få tingene til at lykkedes du er resultatorienteret og kan lide at blive målt på dine resultater du er stærk på det relationelle arbejder målrettet og er tydelig og rammesættende i dialogen med borgerne du er både en teamplayer, men trives også med at arbejde selvstændigt. Men for jobkonsulentstillingen er det også vigtigt, at du er stærk i virksomhedskontakten, og at du formår at åbne døre på en troværdig måde. Virksomhedsservice er et kodeord for dig. Lidt om os På Jobcenter Favrskov vægtes høj trivsel, stort ansvar, humor og et godt fagligt miljø. Vi kan tilbyde dig et spændende og afvekslende job og dygtige og engagerede kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for borgerne i Favrskov Kommune. Vi prioriterer og har et tæt og konstruktivt samarbejde med virksomhederne i Favrskov Kommune, og vores oplevelse er, at disse udviser stor rummelighed og social ansvarlighed. Arbejdspladsens adresse Jobcenter Favrskov, Vesselbjergvej 18, 8370 Hadsten. Yderligere oplysninger Løn- og ansættelsesforhold sker i forhold til overenskomst med HK eller DS, herunder Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer med flekstid. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Trine Porsgaard Koue på 24 99 91 50. Ansøgningsfrist Ansøgningsfrist 21. februar 2019, og der forventes afholdt samtaler 25. februar 2019. Send en motiveret ansøgning og husk at tilkendegiv i ansøgningen, om du er interesseret i sagsbehandler- eller jobkonsulentstillingen. Søg jobbet Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link. Du kan se alle ledige stillinger på http: www.favrskov.dk job



En sagsbehandler og en jobkonsulent søges til arbejdet med fleksjobbere
 

To af vores dygtige kolleger har besluttet sig for at gå på pension, og afdelingen for Job og Udvikling ved Jobcenter Favrskov søger derfor en ny sagsbehandler samt en jobkonsulent til arbejdet med borgere, der er tilkendt et fleksjob. Tiltrædelse gerne 1. marts 2019 ellers snarest derefter. I Favrskov har vi de seneste år nedbragt ledigheden blandt fleksjobberne betydeligt, så vi søger to kolleger, der både ift. vores virksomhedsservice og vores borgerresultater sammen med os fortsat vil løbe stærkt for at fastholde de gode resultater.  

Hvis du kan lide at afprøve nye tilgange og indsatser i beskæftigelsesindsatsen for fleksjobbere, så er en af de ledige stillinger i vores Fleksjobteam måske lige noget for dig. Vi har netop påbegyndt et udviklingsarbejde omhandlende progression i mikrofleksjobs, hyppige jobsamtaler og fleksjobcafé for ledighedsydelsesmodtagere, og vi glæder os til at høre mere om, hvad du kan byde ind med! 

Der er tale om to spændende faste stillinger, hvor opgaven er gennem en empowermentbaseret og resultatorienteret tilgang at hjælpe ledighedsydelsesmodtagerne i job, arbejde med motivation og progression, fastholde fleksjobberne i deres jobs, opfølgning i fleksjobs osv. 

Du vil blive ansat i Fleksjobteamet, som er en del af Job og Udvikling, og teamet består af 4 sagsbehandlere, 4 jobkonsulenter, en administrativ medarbejder og faglig koordinator, som deles med den øvrige afdeling.  

For begge stillinger gælder det

  • du kan have en socialfaglig uddannelse, men du har helt sikkert erfaring med at optræne, udvikle og beskrive menneskers arbejdsevne i den beskæftigelsesrettede indsats, herunder har du erfaring inden for lovgivningen på området
  • du skal have gode kommunikative evner, og det er væsentligt, at du er stærk skriftligt i de socialfaglige beskrivelser af borgeren, og at du også trives med denne opgave. Du skal være opmærksom på, at også for jobkonsulentstillingen er der tale om en høj grad af administrativt arbejde
  • du har arbejdsmarkedskendskab og har erfaring med arbejde med fleksjobmålgruppen
  • du har et stort drive, og du gør gerne en ekstra indsats for at få tingene til at lykkedes
  • du er resultatorienteret og kan lide at blive målt på dine resultater
  • du er stærk på det relationelle – arbejder målrettet og er tydelig og rammesættende i dialogen med borgerne
  • du er både en teamplayer, men trives også med at arbejde selvstændigt.

Men for jobkonsulentstillingen er det også vigtigt, at du er stærk i virksomhedskontakten, og at du formår at åbne døre på en troværdig måde. Virksomhedsservice er et kodeord for dig. 

Lidt om os
På Jobcenter Favrskov vægtes høj trivsel, stort ansvar, humor og et godt fagligt miljø. Vi kan tilbyde dig et spændende og afvekslende job og dygtige og engagerede kollegaer, som brænder for at gøre en forskel for borgerne i Favrskov Kommune.

Vi prioriterer og har et tæt og konstruktivt samarbejde med virksomhederne i Favrskov Kommune, og vores oplevelse er, at disse udviser stor rummelighed og social ansvarlighed. 

Arbejdspladsens adresse
Jobcenter Favrskov, Vesselbjergvej 18, 8370 Hadsten. 

Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold sker i forhold til overenskomst med HK eller DS, herunder Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer med flekstid. 

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Trine Porsgaard Koue på 24 99 91 50. 

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist 21. februar 2019, og der forventes afholdt samtaler 25. februar 2019. Send en motiveret ansøgning og husk at tilkendegiv i ansøgningen, om du er interesseret i sagsbehandler- eller jobkonsulentstillingen. 

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link. Du kan se alle ledige stillinger på http://www.favrskov.dk/job

 

Jobcenter FavrskovHadsten2019-02-06T00:00:002019-02-21T00:00:00
329954695Økonomisk sagsbehandler til YdelseskontoretRobot Da en af medarbejderne på Ydelseskontoret har søgt andre udfordringer er der en ledig stilling som økonomisk sagsbehandler på Ydelseskontoret. Stillingen er placeret i Øvrige Ydelser, hvor der arbejdes med udbetaling af sygedagpenge, ledighedsydelse og flekslønstilskud. Vi har et tæt samarbejde med kollegerne i jobcenteret og andre kommunale forvaltninger omkring udbetaling af ydelserne. Vi har et stort fokus på at være imødekommende og yde en god service overfor kommunens borgere. Arbejdsopgaver Vurdere, bevilge og udbetale sygedagpenge, ledighedsydelse og fleksløntilskud.At foretage økonomisk opfølgning.At yde personlig og telefonisk betjening og rådgivning af borgere på sygedagpenge og f.eks. fleksløntidskud.At oprette og ajourføre sager elektronisk samt øvrige administrative opgaver. Vi forventer, at du Har kendskab til og erfaring med KMD-Sag, KMD-Sygedagpenge og KMD-Aktiv.Har en god borgerkontakt med alle borgergrupper.Har relevant administrativ uddannelse og erfaring indenfor sygedagpenge- fleksløn- eller ledighedsområdet.Har interesse for og evne til at sætte sig ind i ny lovgivning, samt kendskab til aktivloven og sygedagpengeloven.Har lyst til at tage ansvar og byde ind med nye ideer.Har gode samarbejdsevner og kan lide at arbejde tværfagligt.Er serviceminded og god til at kommunikere skriftligt og mundtligt, samt er afklaret omkring myndighedsrollen.Er fleksibel og har humoristisk sans. Vi tilbyder En travl og resultatorienteret arbejdsplads med et stort selvstændigt råderum.Faglig sparring og fællesskab med meget kompetente og engagerede kollegaer.Gode muligheder for opkvalificering og uddannelse inden for ydelsesområdet.Flekstid. Ansættelse og lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst. Du kan kontakte sektionsleder Jakob Drue Laursen på telefon 2099 7461 med henblik på en uddybning af stillingsindholdet. Ansøgningsfrist: Fredag den 22. februar klokken 8.00. Du kan læse mere om Skive Kommune på http: www.skivekommune.dk Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem Skive - det er RENT LIV I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV. Læs mere på http: www.skive.dkDa en af medarbejderne på Ydelseskontoret har søgt andre udfordringer er der en ledig stilling som økonomisk sagsbehandler på Ydelseskontoret. Stillingen er placeret i Øvrige Ydelser, hvor der arbejdes med udbetaling af sygedagpenge, ledighedsydelse og flekslønstilskud. Vi har et tæt samarbejde med kollegerne i jobcenteret og andre kommunale forvaltninger omkring udbetaling af ydelserne. Vi har et stort fokus på at være imødekommende og yde en god service overfor kommunens borgere.

Arbejdsopgaver
  • Vurdere, bevilge og udbetale sygedagpenge, ledighedsydelse og fleksløntilskud.
  • At foretage økonomisk opfølgning.
  • At yde personlig og telefonisk betjening og rådgivning af borgere på sygedagpenge og f.eks. fleksløntidskud.
  • At oprette og ajourføre sager elektronisk samt øvrige administrative opgaver.

Vi forventer, at du
  • Har kendskab til og erfaring med KMD-Sag, KMD-Sygedagpenge og KMD-Aktiv.
  • Har en god borgerkontakt med alle borgergrupper.
  • Har relevant administrativ uddannelse og erfaring indenfor sygedagpenge- fleksløn- eller ledighedsområdet.
  • Har interesse for og evne til at sætte sig ind i ny lovgivning, samt kendskab til aktivloven og sygedagpengeloven.
  • Har lyst til at tage ansvar og byde ind med nye ideer.
  • Har gode samarbejdsevner og kan lide at arbejde tværfagligt.
  • Er serviceminded og god til at kommunikere skriftligt og mundtligt, samt er afklaret omkring myndighedsrollen.
  • Er fleksibel og har humoristisk sans.

Vi tilbyder
  • En travl og resultatorienteret arbejdsplads med et stort selvstændigt råderum.
  • Faglig sparring og fællesskab med meget kompetente og engagerede kollegaer.
  • Gode muligheder for opkvalificering og uddannelse inden for ydelsesområdet.
  • Flekstid.

Ansættelse og lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst.

Du kan kontakte sektionsleder Jakob Drue Laursen på telefon 2099 7461 med henblik på en uddybning af stillingsindholdet.

Ansøgningsfrist:
Fredag den 22. februar klokken 8.00.

Du kan læse mere om Skive Kommune på http://www.skivekommune.dk

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på http://www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-02-05T00:00:002019-02-22T00:00:00
329950016Jobcenter Favrskov søger koordinerende sagsbehandler til styrket indsats for borgere i jobafklaringsforløbRobot Jobcenter Favrskov søger koordinerende sagsbehandler til styrket indsats for borgere i jobafklaringsforløb Har du lyst til at arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i centrum? Og vil du gerne være et sted, hvor din indsats gør en forskel hver dag? Så har vi brug for dig i Sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Favrskov. Vi har en ledig stillinger i jobafklaringsteamet i sygedagpengeafdelingen. Stillingen er med tiltrædelse 1. marts 2019, 37 timer pr. uge. Sygedagpengeafdelingens kerneopgave er at medvirke til, at den sygemeldte genvinder sin arbejdsevne og vender tilbage til arbejdsmarkedet så hurtigt som muligt. Centrale begreber i vores indsats er arbejdsfastholdelse, vurdering af uarbejdsdygtighed, afklaring af arbejdsevne, rådgivning og vejledning samt koordinering af indsatsen mellem de relevante parter i et sygedagpenge- og jobafklaringsforløb. Vi arbejder målrettet og resultatorienteret med vores indsats og lægger vægt på at forbinde den gældende lovgivning med høj faglighed, udvikling og gode resultater. Den styrkede indsats indeholder hyppigere opfølgningssamtaler fokus på job allerede i forbindelse med visiteringen til jobafklaringsforløb på rehabiliteringsmøde tættere samarbejde mellem borger, koordinerende sagsbehandler og jobkonsulent virksomhedsrettet indsats parallelt med øvrige social- og sundhedsindsatser udviklingskursus der er mulighed for, at du kan deltage som underviser du vil indgå i den styrkede indsats i et team bestående af 6 koordinerende sagsbehandlere og 4 jobkonsulenter. Herudover vil du have et samarbejde med 20 kolleger, der varetager sygedagpengeindsatsen. Vi forventer, at du har kendskab til jobafklaringsforløb ressourceforløb sygedagpenge er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller har en anden relevant baggrund har gode administrative evner herunder en systematisk tilgang til sagsarbejdet evner at arbejde målrettet med udvikling af de sygemeldtes arbejdsevne inden for lovens rammer. Dine personlige kvalifikationer du er indstillet på at arbejde i et jobcenter med et højt ambitionsniveau, hvor der forventes synlige resultater af din indsats du har gode kommunikationsevner og kan sætte tydelige rammer du er robust og humørfyldt du kan trives i en uforudsigelig og travl hverdag. Om arbejdspladsenVi tilbyder dig et godt arbejdsmiljø med fagligt velfunderede og engagerede kolleger et fællesskab, hvor drift og udvikling går hånd i hånd mulighed for udfoldelse og udvikling i et dynamisk team mulighed for at tilrettelægge arbejdet selvstændigt høj grad af medbestemmelse og mulighed for at påvirke det daglige arbejde et introduktionsforløb tilpasset dit behov frugtordning supervision flekstid. Yderligere oplysningerVil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Maj-Britt Merrild på tlf. 89 64 42 17 eller 30 69 82 57. Aflønning sker efter Ny Løn. Arbejdspladsen er beliggende i Hadsten. Let adgang via motorvej eller med tog. SamtaleVi forventer at afholde samtaler mandag 25. februar 2019. Søg jobbetVi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link 2018. Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk job Ansøgningsfrist onsdag 20. februar 2019.



Jobcenter Favrskov søger koordinerende sagsbehandler til styrket indsats for borgere i jobafklaringsforløb

Har du lyst til at arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i centrum? Og vil du gerne være et sted, hvor din indsats gør en forskel hver dag? 

Så har vi brug for dig i Sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Favrskov. Vi har en ledig stillinger i jobafklaringsteamet i sygedagpengeafdelingen. Stillingen er med tiltrædelse 1. marts 2019, 37 timer pr. uge. 

Sygedagpengeafdelingens kerneopgave er at medvirke til, at den sygemeldte genvinder sin arbejdsevne og vender tilbage til arbejdsmarkedet så hurtigt som muligt. Centrale begreber i vores indsats er arbejdsfastholdelse, vurdering af uarbejdsdygtighed, afklaring af arbejdsevne, rådgivning og vejledning samt koordinering af indsatsen mellem de relevante parter i et sygedagpenge- og jobafklaringsforløb. 

Vi arbejder målrettet og resultatorienteret med vores indsats og lægger vægt på at forbinde den gældende lovgivning med høj faglighed, udvikling og gode resultater. 

Den styrkede indsats indeholder

  • hyppigere opfølgningssamtaler
  • fokus på job allerede i forbindelse med visiteringen til jobafklaringsforløb på rehabiliteringsmøde
  • tættere samarbejde mellem borger, koordinerende sagsbehandler og jobkonsulent
  • virksomhedsrettet indsats parallelt med øvrige social- og sundhedsindsatser
  • udviklingskursus – der er mulighed for, at du kan deltage som underviser
  • du vil indgå i den styrkede indsats i et team bestående af 6 koordinerende sagsbehandlere og 4 jobkonsulenter. Herudover vil du have et samarbejde med 20 kolleger, der varetager sygedagpengeindsatsen. 

Vi forventer, at du

  • har kendskab til jobafklaringsforløb/ressourceforløb/sygedagpenge
  • er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller har en anden relevant baggrund
  • har gode administrative evner – herunder en systematisk tilgang til sagsarbejdet
  • evner at arbejde målrettet med udvikling af de sygemeldtes arbejdsevne inden for lovens rammer. 

Dine personlige kvalifikationer

  • du er indstillet på at arbejde i et jobcenter med et højt ambitionsniveau, hvor der forventes synlige resultater af din indsats
  • du har gode kommunikationsevner og kan sætte tydelige rammer
  • du er robust og humørfyldt
  • du kan trives i en uforudsigelig og travl hverdag. 

Om arbejdspladsen
Vi tilbyder dig

  • et godt arbejdsmiljø med fagligt velfunderede og engagerede kolleger
  • et fællesskab, hvor drift og udvikling går hånd i hånd
  • mulighed for udfoldelse og udvikling i et dynamisk team
  • mulighed for at tilrettelægge arbejdet selvstændigt
  • høj grad af medbestemmelse og mulighed for at påvirke det daglige arbejde
  • et introduktionsforløb tilpasset dit behov
  • frugtordning
  • supervision
  • flekstid. 

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Maj-Britt Merrild på tlf. 89 64 42 17 eller 30 69 82 57.

Aflønning sker efter Ny Løn. 

Arbejdspladsen er beliggende i Hadsten. Let adgang via motorvej eller med tog. 

Samtale
Vi forventer at afholde samtaler mandag 25. februar 2019. 

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link 2018. Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk/job 

Ansøgningsfrist onsdag 20. februar 2019.

Jobcenter FavrskovHadsten2019-01-29T00:00:002019-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Koordinerende sagsbehandlere til Sygedagpenge og Jobafklaring

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Jobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats. I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lade...
Indrykket:23. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Favrskov Kommune søger en sagsbehandler og en jobkonsulent søges til arbejdet med fleksjobbere

Jobcenter Favrskov

Hadsten
En sagsbehandler og en jobkonsulent søges til arbejdet med fleksjobbere To af vores dygtige kolleger har besluttet sig for at gå på pension, og afdelingen for Job og Udvikling ved Jobcenter Favrskov søger derfor en ny sagsbehandler samt en jobkonsul...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Økonomisk sagsbehandler til Ydelseskontoret

Skive Kommune

Skive
Da en af medarbejderne på Ydelseskontoret har søgt andre udfordringer er der en ledig stilling som økonomisk sagsbehandler på Ydelseskontoret. Stillingen er placeret i Øvrige Ydelser, hvor der arbejdes med udbetaling af sygedagpenge, ledighedsydelse...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019

Jobcenter Favrskov søger koordinerende sagsbehandler til styrket indsats for borgere i jobafklaringsforløb

Jobcenter Favrskov

Hadsten
Jobcenter Favrskov søger koordinerende sagsbehandler til styrket indsats for borgere i jobafklaringsforløb Har du lyst til at arbejde i en organisation, hvor udvikling, engagement og kvalitet er i centrum? Og vil du gerne være et sted, hvor din inds...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019