Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Koordinerende sagsbehandlere til Sygedagpenge og Jobafklaring

Jobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats.
 
I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser.
 
Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. 
 
Stillingerne:
Vi har to ledige stillinger som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og én stilling i afklaringsindsatsen i sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring. Begge med tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter.
 
De to stillinger indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den tredje stilling indebærer, at man skal klargøre sager til rehabiliteringsteamet eller til revalidering, når vi vurderer, at der er behov for det.
 
Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger og arbejdsgiver om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer.
 
Nu tager vi det næste skridt og implementerer ny fastholdelsesindsats. Vi ønsker fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne og vil afholde opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne.
 
Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver.
 
Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur.
 
Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension.
 
Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenter, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet.
 
Vi forventer, at du:

  • er uddannet socialrådgiver/- formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund
  • ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere
  • kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen
  • trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger
  • har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver
  • arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning
  • har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst).
  Vi tilbyder:
  • et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel
  • gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder
  • introduktionsprogram med mentor
  • frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt
  • gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse
Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
Begge stillinger er på 37 timer ugentligt.
 
Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67, faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77 eller koordinerende sagsbehandler Pia Brylle Hoffbeck på tlf. 89 70 47 47.
 
Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. februar.
Kandidater, der kommer i betragtning til stillingerne, vil skulle gennemføre en test tirsdag 26. februar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 247.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946524Phoenix-8236df9312019-01-22T14:01:37.100Koordinerende sagsbehandlere til Sygedagpenge og JobafklaringJobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats.
 
I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser.
 
Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. 
 
Stillingerne:
Vi har to ledige stillinger som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og én stilling i afklaringsindsatsen i sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring. Begge med tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter.
 
De to stillinger indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den tredje stilling indebærer, at man skal klargøre sager til rehabiliteringsteamet eller til revalidering, når vi vurderer, at der er behov for det.
 
Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger og arbejdsgiver om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer.
 
Nu tager vi det næste skridt og implementerer ny fastholdelsesindsats. Vi ønsker fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne og vil afholde opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne.
 
Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver.
 
Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur.
 
Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension.
 
Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenter, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet.
 
Vi forventer, at du:
  • er uddannet socialrådgiver/- formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund
  • ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere
  • kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen
  • trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger
  • har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver
  • arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning
  • har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst).
  Vi tilbyder:
  • et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel
  • gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder
  • introduktionsprogram med mentor
  • frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt
  • gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse
Løn- og ansættelsesvilkår: 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. 
Begge stillinger er på 37 timer ugentligt.
 
Jobcenter Silkeborg – Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67, faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77 eller koordinerende sagsbehandler Pia Brylle Hoffbeck på tlf. 89 70 47 47.
 
Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. februar.
Kandidater, der kommer i betragtning til stillingerne, vil skulle gennemføre en test tirsdag 26. februar.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 247.

2019-02-18T00:50:44.710 Jobcenter Silkeborg, Sygedagpenge og Jobafklaring investerer i den tidlige virksomhedsrettede fastholdelsesindsats. I Beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling når vi siger, at vi tror på borgeren og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi arbejder med forskningsbaserede indsatser og er på forkant med udviklingen. Det afspejles blandt andet i vores investeringer i kompetenceudvikling af vores medarbejdere og investeringer i de indsatser, der er evidens for, gør en forskel for vores borgere og virksomheder. Der er et stort engagement om opgaven blandt både ledere og medarbejdere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. Har du lyst til et spændende og alsidigt arbejde med fokus på at støtte borgerne i at vende tilbage til arbejdsmarkedet er et job i sygedagpengeafdelingen måske noget for dig. Stillingerne: Vi har to ledige stillinger som koordinerende sagsbehandler i vores fastholdelsesindsats og n stilling i afklaringsindsatsen i sygedagpengeafdelingen i Jobcenter Silkeborg Sygedagpenge og Jobafklaring. Begge med tiltrædelse 1. marts eller snarest derefter. De to stillinger indebærer, at man arbejder med fastholdelse i tæt samarbejde med den sygemeldtes arbejdsgiver. Den tredje stilling indebærer, at man skal klargøre sager til rehabiliteringsteamet eller til revalidering, når vi vurderer, at der er behov for det. Vi har de senere år investeret i sagsbehandlingen med henblik på at sikre bedre og mere effektive forløb for sygemeldte borgere. Vi samarbejder med borger og arbejdsgiver om hurtigst mulig tilbagevenden til arbejdsmarkedet og sikrer holdbare løsninger inden for lovens rammer. Nu tager vi det næste skridt og implementerer ny fastholdelsesindsats. Vi ønsker fastholdelsesindsatsen ud på virksomhederne og vil afholde opfølgningssamtaler i tilnærmelsesvist alle forløb på virksomhederne. Vi er inspireret af projektet Sammen om Fastholdelse som er rullet ud i flere kommuner. Det betyder, at du vil blive både sagsbehandler og virksomhedskonsulent med både myndigheds- og udfører opgaver. Ud over investeringerne arbejder Beskæftigelsesafdelingen efter nyeste viden om, hvad der virker i beskæftigelsesindsatsen og gennem programmet Træning på Jobbet styrker vi vores beskæftigelsesfaglighed og feedback kultur. Vores center rummer en bred vifte af specialiserede beskæftigelsestilbud til sygemeldte borgere med fokus på virksomhedsrettede forløb og helbredsmestring som parallelle indsatser. Vi prioriterer arbejdsfastholdelse, revalidering samt effektive afklaringsforløb, når der er brug for fleksjob, ressourceforløb eller førtidspension. Sygedagpengeteamet vil bestå af 31 koordinerende sagsbehandlere og tre administrative medarbejdere og vi arbejder udelukkende med borgere, der modtager sygedagpenge. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige faggrupper, herunder virksomhedskonsulenter, psykologer og fysioterapeuter med henblik på, at fastholde borgeren på arbejdsmarkedet. Vi forventer, at du: er uddannet socialrådgiver - formidler eller anden relevant socialfaglig baggrund ser arbejdsgivere, praktiserende læger og faglige organisationer som naturlige samarbejdspartnere kan koordinere samarbejdet med arbejdsgivere, herunder gennemføre rundbordssamtaler og varetage rollen som formidler og katalysator for indsatsen trives med at koordinere det tværfaglige samarbejde til gavn for borger har lyst til at arbejdet i et stærkt juridisk fagområde med mange myndighedsopgaver arbejder struktureret og med fokus på systematik i din opgaveløsning har bil til rådighed (der ydes kørselsgodtgørelse efter statens højeste takst). Vi tilbyder: et velfungerende team med et højt fagligt niveau og god trivsel gode sparringsmuligheder hos koordinator, i teamet og hos leder introduktionsprogram med mentor frihed og fleksibilitet til at planlægge arbejdet selvstændigt gode muligheder for og forventning om kompetenceudvikling og videreuddannelse Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Begge stillinger er på 37 timer ugentligt. Jobcenter Silkeborg Sygedagpenge og Jobafklaring er beliggende på Stagehøjvej 9, 8600 Silkeborg. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Holm Marcussen på tlf. 40 42 30 67, faglig koordinator Janni Koue Søholm på tlf. 89 70 54 77 eller koordinerende sagsbehandler Pia Brylle Hoffbeck på tlf. 89 70 47 47. Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. februar. Kandidater, der kommer i betragtning til stillingerne, vil skulle gennemføre en test tirsdag 26. februar. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Har du ikke internetadgang, kan du sende din ansøgning i et almindeligt brev til Silkeborg Kommune, Organisation og Personale, Søvej 1, 8600 Silkeborg. Husk at anføre job nr. 247.10Phoenix8236df93100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f936b9d7-97a9-4a1d-8fb5-a5cd2dc4e3b90EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3440933Jobcenter Silkeborg - Sygedagpenge og Jobafklaring11Stagehøjvej 98600SilkeborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent697826EmplyMinimum pakken - 35 dage9682fea2-5a4e-4e70-bfc3-123325685479_8770000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8236df93https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8236df93https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8236df93&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8236df93&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgEr Sundhed noget for dig? Søg jobbet som Sagsbehandler i dag.12008311Dansk3Læse/ tale343112Sagsbehandler10Sundhed360273260helleholm.marcussen@silkeborg.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK