Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kordegn til Torup Sogns Kirkekontor pr. 1. juni 2018

Menighedsrådet ved Torup Sogn søger en kordegn til Torup sogns Kirkekontor. Stillingen er en 27 timers stilling fra mandag - fredag. Der er ingen kirketjenester.

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Kordegnen skal varetage følgende opgaver:

  • Personregistrering, kirkeligt og civilt
  • Betjening af kirkekontoret
  • Almene administrative opgaver

Det er en forudsætning for ansættelse, at en ansøger, der ikke er eller har været ansat i stilling som kordegn med tjenestemands- eller overenskomstansættelses vilkår, og som ikke allerede har gennemført kordegnsuddannelsen, gennemfører 5 ugers grundlæggende uddannelse inden 2 år efter ansættelsen.

"Ansatte, der skal varetage opgaven med personregistrering eller som led i deres ansættelse skal have adgang til ministerialbogen, skal forud for at funktionen kan varetages have bestået uddannelse i personregistrering."

Vi ønsker os:

  • en medarbejder med erfaring i kontorarbejde og IT på brugerniveau
  • en medarbejder som er i besiddelse af - eller indstillet på at gennemføre og bestå - kordegneuddannelsen
  • en medarbejder der værdsætter et godt samarbejde med kolleger, eksterne samarbejdspartnere og menighedsråd

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Menighedsrådsformand Mikael Erthmann tlf. 4120 1053 email: mikael.erthmann@gmail.com

Ansøgningen skal være Torup Menighedsåred i hænde senest søndag den 22. april 2018 kl. 12.00.

Sillingsbeskrivelse kan rekvireres ved at sende en mail til torup.sogn@pc.dk

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted umiddelbart lige efter sidste ansøgningsfrist.

Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer.

Er du interesseret, så send din ansøgning pr. mail til: 7408fortrolig@sogn.dk

Venlig hilsen

Menighedsrådet

Torup Sogn


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790992Phoenix-637951af12018-04-10T17:03:07.880Kordegn til Torup Sogns Kirkekontor pr. 1. juni 2018

Menighedsrådet ved Torup Sogn søger en kordegn til Torup sogns Kirkekontor. Stillingen er en 27 timers stilling fra mandag - fredag. Der er ingen kirketjenester.

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Kordegnen skal varetage følgende opgaver:

  • Personregistrering, kirkeligt og civilt
  • Betjening af kirkekontoret
  • Almene administrative opgaver

Det er en forudsætning for ansættelse, at en ansøger, der ikke er eller har været ansat i stilling som kordegn med tjenestemands- eller overenskomstansættelses vilkår, og som ikke allerede har gennemført kordegnsuddannelsen, gennemfører 5 ugers grundlæggende uddannelse inden 2 år efter ansættelsen.

"Ansatte, der skal varetage opgaven med personregistrering eller som led i deres ansættelse skal have adgang til ministerialbogen, skal forud for at funktionen kan varetages have bestået uddannelse i personregistrering."

Vi ønsker os:

  • en medarbejder med erfaring i kontorarbejde og IT på brugerniveau
  • en medarbejder som er i besiddelse af - eller indstillet på at gennemføre og bestå - kordegneuddannelsen
  • en medarbejder der værdsætter et godt samarbejde med kolleger, eksterne samarbejdspartnere og menighedsråd

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Menighedsrådsformand Mikael Erthmann tlf. 4120 1053 email: mikael.erthmann@gmail.com

Ansøgningen skal være Torup Menighedsåred i hænde senest søndag den 22. april 2018 kl. 12.00.

Sillingsbeskrivelse kan rekvireres ved at sende en mail til torup.sogn@pc.dk

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted umiddelbart lige efter sidste ansøgningsfrist.

Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer.

Er du interesseret, så send din ansøgning pr. mail til: 7408fortrolig@sogn.dk

Venlig hilsen

Menighedsrådet

Torup Sogn

2018-04-23T00:51:13.357 Menighedsrådet ved Torup Sogn søger en kordegn til Torup sogns Kirkekontor. Stillingen er en 27 timers stilling fra mandag - fredag. Der er ingen kirketjenester. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Kordegnen skal varetage følgende opgaver: Personregistrering, kirkeligt og civilt Betjening af kirkekontoret Almene administrative opgaver Det er en forudsætning for ansættelse, at en ansøger, der ikke er eller har været ansat i stilling som kordegn med tjenestemands- eller overenskomstansættelses vilkår, og som ikke allerede har gennemført kordegnsuddannelsen, gennemfører 5 ugers grundlæggende uddannelse inden 2 år efter ansættelsen. Ansatte, der skal varetage opgaven med personregistrering eller som led i deres ansættelse skal have adgang til ministerialbogen, skal forud for at funktionen kan varetages have bestået uddannelse i personregistrering. Vi ønsker os: en medarbejder med erfaring i kontorarbejde og IT på brugerniveau en medarbejder som er i besiddelse af - eller indstillet på at gennemføre og bestå - kordegneuddannelsen en medarbejder der værdsætter et godt samarbejde med kolleger, eksterne samarbejdspartnere og menighedsråd Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:Menighedsrådsformand Mikael Erthmann tlf. 4120 1053 email: mikael.erthmann@gmail.com Ansøgningen skal være Torup Menighedsåred i hænde senest søndag den 22. april 2018 kl. 12.00. Sillingsbeskrivelse kan rekvireres ved at sende en mail til torup.sogn@pc.dk Ansættelsessamtaler forventes at finde sted umiddelbart lige efter sidste ansøgningsfrist. Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer. Er du interesseret, så send din ansøgning pr. mail til: 7408fortrolig@sogn.dk Venlig hilsen Menighedsrådet Torup Sogn11Jobnet637951af100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-22T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3211674TORUP SOGNS KIRKEKONTOR11Søndergade 803390HundestedDKDanmark0
7408fortrolig@sogn.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent552796JobNet48071161000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=637951afhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=637951afhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=637951af&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=637951af&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonEr du en fagligt stærk Kordegn?1Dansk3Læse/ tale348001Kordegn17Kunst, kultur og sport354282938Vivien Erthmann7408fortrolig@sogn.dkDKDanmarkDKDanmark329969484Stillingen som kordegn i Sct. Mariæ Sogn er ledig til besættelse pr. 1. juniRobot Stillingens ugentlige arbejdstid er 30 timer. Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Statstjenestemændenes Centralorganisation af 2010 (CO10 fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kordegne. Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk. Vi tilbyder:Smukke rammer, et godt arbejdsmiljø og en varieret arbejdsdag. Vi ønsker:En medarbejder, der- er venlig, samvittighedsfuld, omhyggelig og imødekommende- arbejder struktureret og velorganiseret og er kirkeligt engageret i bredeste forstand- har kendskab til det folkekirkelige liv- har gode IT-færdigheder kompetencer Arbejdet kan omfatte følgende:- personregistrering- kirketjeneste på søn- og helligdage- sekretærfunktion for menighedsråd og præster- evt. personaleadministration- administration af rundvisninger- almindelige forekommende opgaver på et kirkekontor, herunder betjening af sognets beboere i kirkekontorets åbningstid- koordinering af aktiviteter og kirkelige handlinger- IT-opgaver (herunder vedligeholdelse af kirkens hjemmeside) og annoncering Stillingen er i løngruppe 2 i løninterval 281.784,56 kr. 373.364,65 kr. (nutidskroner) årligt med et fikspunkt på 295.874,22 kr. Hertil kommer et årligt rådighedsbeløb på 33.431,63, idet der er knyttet rådighedsforplig-telse til stillingen. Løn samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk (30 37), og forhandles efter kvalifikationer og opgaver i øvrigt. Aftale om indplacering af kirkefunktionæren inden for rammen af vedkommende intervalløn indgås i henhold til overenskomstens 2 stk. 2 mellem menighedsrådet og Danmarks Kordegneforening. Besættes stillingen med en tjenestemand, klassificeres stillingen efter forhandling mellem Ministeriet og de forhandlingsberettigede parter. Stillingens arbejdsområde er vidtfavnende, hvorfor det ikke forventes, at ansøgere er professionelle inden for alle arbejdsområderne. Det er en forudsætning for ansættelse, at en ansøger, der ikke er eller har været ansat i stilling som kordegn med tjenestemands- eller overenskomstansættelses vilkår, og som ikke allerede har gennemført kordegneuddannelsen, gennemfører 5 ugers grundlæggende uddannelse inden 2 år efter ansættelsen. Ansatte, der skal varetage opgaven med personregistrering eller som led i deres ansættelse skal have adgang til ministerialbogen, skal forud for at funktionen kan varetages have bestået uddannelse i personregistrering . Se cirkulære om uddannelseskrav for kirkefunktionærer på www.folkekirkenspersonale.dk. Der er pligt til at gøre tjeneste ved andre ansættelsesmyndigheder i provstiet i overens-stemmelse med de aftaler, som menighedsrådet evt. indgår med andre ansættelses-myndigheder. Der er en prøvetid på 3 måneder. Ansøgningsfrist:Vi skal elektronisk modtage ansøgningen med relevante bilag senest den 1. april 2019. Ansøgning og bilag mailes til 7438fortrolig@sogn.dk Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sognepræst Kirsten Evald Grønbech på telefon 4921 0551 eller KEG@KM.DK

Stillingens ugentlige arbejdstid er 30 timer.
Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Statstjenestemændenes Centralorganisation af 2010 (CO10 fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kordegne.
Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Vi tilbyder:
Smukke rammer, et godt arbejdsmiljø og en varieret arbejdsdag.

Vi ønsker:
En medarbejder, der
- er venlig, samvittighedsfuld, omhyggelig og imødekommende
- arbejder struktureret og velorganiseret og er kirkeligt engageret i bredeste forstand
- har kendskab til det folkekirkelige liv
- har gode IT-færdigheder/kompetencer

Arbejdet kan omfatte følgende:
- personregistrering
- kirketjeneste på søn- og helligdage
- sekretærfunktion for menighedsråd og præster
- evt. personaleadministration
- administration af rundvisninger
- almindelige forekommende opgaver på et kirkekontor, herunder betjening af sognets
   beboere i kirkekontorets åbningstid
- koordinering af aktiviteter og kirkelige handlinger
- IT-opgaver (herunder vedligeholdelse af kirkens hjemmeside) og annoncering

Stillingen er i løngruppe 2 i løninterval 281.784,56 kr. – 373.364,65 kr. (nutidskroner) årligt med et fikspunkt på 295.874,22 kr.
Hertil kommer et årligt rådighedsbeløb på 33.431,63, idet der er knyttet rådighedsforplig-telse til stillingen.
Løn samt rådighedstillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk (30/37), og forhandles efter kvalifikationer og opgaver i øvrigt.

Aftale om indplacering af kirkefunktionæren inden for rammen af vedkommende intervalløn indgås i henhold til overenskomstens § 2 stk. 2 mellem menighedsrådet og Danmarks Kordegneforening.

Besættes stillingen med en tjenestemand, klassificeres stillingen efter forhandling mellem Ministeriet og de forhandlingsberettigede parter.

Stillingens arbejdsområde er vidtfavnende, hvorfor det ikke forventes, at ansøgere er professionelle inden for alle arbejdsområderne.

Det er en forudsætning for ansættelse, at en ansøger, der ikke er eller har været ansat i stilling som kordegn med tjenestemands- eller overenskomstansættelses vilkår, og som ikke allerede har gennemført kordegneuddannelsen, gennemfører 5 ugers grundlæggende uddannelse inden 2 år efter ansættelsen.

"Ansatte, der skal varetage opgaven med personregistrering eller som led i deres ansættelse skal have adgang til ministerialbogen, skal forud for at funktionen kan varetages have bestået uddannelse i personregistrering".

Se cirkulære om uddannelseskrav for kirkefunktionærer på www.folkekirkenspersonale.dk.

Der er pligt til at gøre tjeneste ved andre ansættelsesmyndigheder i provstiet i overens-stemmelse med de aftaler, som menighedsrådet evt. indgår med andre ansættelses-myndigheder.

Der er en prøvetid på 3 måneder.

Ansøgningsfrist:
Vi skal elektronisk modtage ansøgningen med relevante bilag senest den 1. april 2019.
Ansøgning og bilag mailes til 7438fortrolig@sogn.dk

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sognepræst Kirsten Evald Grønbech på telefon 4921 0551 eller KEG@KM.DK

SANKT MARIÆ SOGNS MENIGHEDSRÅDHelsingør2019-03-01T00:00:002019-04-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Stillingen som kordegn i Sct. Mariæ Sogn er ledig til besættelse pr. 1. juni

SANKT MARIÆ SOGNS MENIGHEDSRÅD

Helsingør
Stillingens ugentlige arbejdstid er 30 timer. Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Statstjenestemændenes Centralorganisation af 2010 (CO10 fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kirkefunktionære...
Indrykket:1. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019