Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kreativ og alsidig servicemedarbejder til Service Center CPH

Alfa Laval skaber bedre betingelser for menneskers hverdag. Det gør vi, ved at bidrage til en mere bæredygtig fremtid ved hjælp af vores innovative løsninger. Vi elsker det vi laver, og vi er gode til det.  Nu vil vi blive endnu bedre! Vi søger derfor en engageret Servicemedarbejder til Alfa Laval Nordic i Søborg/København

Vil du være med til at udvikle og drive vores nye servicecenter i Søborg/København?
Vores servicecenter står for reparation/service af HSS seperatorer og Decantere. Vores ambition er, at blive et world-class servicecenter for Alfa Laval og vores kunder.

Jobbet
Jobbet er alsidigt og fleksibelt, kræver energi og styrke, og at du har overblik over dine mange opgaver.
Du tænker kreativt og ser muligheder for forbedringer og vil være med til at udvikle vores servicecenter.

Du skal have lyst til at udvikle dig indenfor vores område og med de kompetencer, det kræver at være en del af vores servicecenter. Intern oplæring vil finde sted.

Primære opgaver

  • Ansvarlig for vores rengøringsområde og sikre et flow i området
  • Hjælpe til med opgaver, som kan være fysisk krævende
  • Oprydningsopgaver som tømme skrald og sikre, at vores områder er pæne

 
Du vil i tæt samarbejde med dine 13 kollegaer sikre, at vi overholder vores leverings- og kvalitetsmål for at sikre tilfredse kunder.

Hvem er du?
Du har mod på en hektisk og varieret hverdag, hvor dagen, planlægning og prioritering ofte ændrer sig fra morgen til eftermiddag.
Teamwork og holdånd er meget vigtigt for os i den travle hverdag, så du skal kunne kommunikere åbent, sparre og fungere med hele teamet.

Baggrund
Du er må gerne være ufaglært, men uddannelse som smed, maskinarbejder eller lignende er ingen hindring.
Erfaring med det grove er et krav, da visse opgaver er fysisk krævende, og du skal kunne passe på dig selv.
Du har erfaring med forefaldende arbejde og er vant til at prioritere din arbejdsdag ud fra fælles planlægning.
Dine IT-kundskaber er på bruger niveau, da vi rapporterer i systemer dagligt. Har du engelskkundskaber på brugerniveau, vil det være en fordel men ikke et krav.

Praktikaliteter
Servicecenteret ligger i Søborg, Maskinvej 5. Du refererer til Service Center Manager.

For yderligere information om jobbet kontakt
Dan Damgaard, Service Center Manager +45 28 44 26 19 eller Åsa Ransmyr, HR Manager, +46 733 66 53 17

Jobbet ønskes besat hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rette.  Ansøgning samt CV sendes via link senest d. 30. juni 2019


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048916Phoenix-86653bfa12019-06-25T00:00:00Kreativ og alsidig servicemedarbejder til Service Center CPH

Alfa Laval skaber bedre betingelser for menneskers hverdag. Det gør vi, ved at bidrage til en mere bæredygtig fremtid ved hjælp af vores innovative løsninger. Vi elsker det vi laver, og vi er gode til det.  Nu vil vi blive endnu bedre! Vi søger derfor en engageret Servicemedarbejder til Alfa Laval Nordic i Søborg/København

Vil du være med til at udvikle og drive vores nye servicecenter i Søborg/København?
Vores servicecenter står for reparation/service af HSS seperatorer og Decantere. Vores ambition er, at blive et world-class servicecenter for Alfa Laval og vores kunder.

Jobbet
Jobbet er alsidigt og fleksibelt, kræver energi og styrke, og at du har overblik over dine mange opgaver.
Du tænker kreativt og ser muligheder for forbedringer og vil være med til at udvikle vores servicecenter.

Du skal have lyst til at udvikle dig indenfor vores område og med de kompetencer, det kræver at være en del af vores servicecenter. Intern oplæring vil finde sted.

Primære opgaver

  • Ansvarlig for vores rengøringsområde og sikre et flow i området
  • Hjælpe til med opgaver, som kan være fysisk krævende
  • Oprydningsopgaver som tømme skrald og sikre, at vores områder er pæne

 
Du vil i tæt samarbejde med dine 13 kollegaer sikre, at vi overholder vores leverings- og kvalitetsmål for at sikre tilfredse kunder.

Hvem er du?
Du har mod på en hektisk og varieret hverdag, hvor dagen, planlægning og prioritering ofte ændrer sig fra morgen til eftermiddag.
Teamwork og holdånd er meget vigtigt for os i den travle hverdag, så du skal kunne kommunikere åbent, sparre og fungere med hele teamet.

Baggrund
Du er må gerne være ufaglært, men uddannelse som smed, maskinarbejder eller lignende er ingen hindring.
Erfaring med det grove er et krav, da visse opgaver er fysisk krævende, og du skal kunne passe på dig selv.
Du har erfaring med forefaldende arbejde og er vant til at prioritere din arbejdsdag ud fra fælles planlægning.
Dine IT-kundskaber er på bruger niveau, da vi rapporterer i systemer dagligt. Har du engelskkundskaber på brugerniveau, vil det være en fordel men ikke et krav.

Praktikaliteter
Servicecenteret ligger i Søborg, Maskinvej 5. Du refererer til Service Center Manager.

For yderligere information om jobbet kontakt
Dan Damgaard, Service Center Manager +45 28 44 26 19 eller Åsa Ransmyr, HR Manager, +46 733 66 53 17

Jobbet ønskes besat hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rette.  Ansøgning samt CV sendes via link senest d. 30. juni 2019

2019-07-01T00:53:17.400 Alfa Laval skaber bedre betingelser for menneskers hverdag. Det gør vi, ved at bidrage til en mere bæredygtig fremtid ved hjælp af vores innovative løsninger. Vi elsker det vi laver, og vi er gode til det. Nu vil vi blive endnu bedre! Vi søger derfor en engageret Servicemedarbejder til Alfa Laval Nordic i Søborg København Vil du være med til at udvikle og drive vores nye servicecenter i Søborg København? Vores servicecenter står for reparation service af HSS seperatorer og Decantere. Vores ambition er, at blive et world-class servicecenter for Alfa Laval og vores kunder. Jobbet Jobbet er alsidigt og fleksibelt, kræver energi og styrke, og at du har overblik over dine mange opgaver. Du tænker kreativt og ser muligheder for forbedringer og vil være med til at udvikle vores servicecenter. Du skal have lyst til at udvikle dig indenfor vores område og med de kompetencer, det kræver at være en del af vores servicecenter. Intern oplæring vil finde sted. Primære opgaver Ansvarlig for vores rengøringsområde og sikre et flow i området Hjælpe til med opgaver, som kan være fysisk krævende Oprydningsopgaver som tømme skrald og sikre, at vores områder er pæne Du vil i tæt samarbejde med dine 13 kollegaer sikre, at vi overholder vores leverings- og kvalitetsmål for at sikre tilfredse kunder. Hvem er du? Du har mod på en hektisk og varieret hverdag, hvor dagen, planlægning og prioritering ofte ændrer sig fra morgen til eftermiddag. Teamwork og holdånd er meget vigtigt for os i den travle hverdag, så du skal kunne kommunikere åbent, sparre og fungere med hele teamet. Baggrund Du er må gerne være ufaglært, men uddannelse som smed, maskinarbejder eller lignende er ingen hindring. Erfaring med det grove er et krav, da visse opgaver er fysisk krævende, og du skal kunne passe på dig selv. Du har erfaring med forefaldende arbejde og er vant til at prioritere din arbejdsdag ud fra fælles planlægning. Dine IT-kundskaber er på bruger niveau, da vi rapporterer i systemer dagligt. Har du engelskkundskaber på brugerniveau, vil det være en fordel men ikke et krav. Praktikaliteter Servicecenteret ligger i Søborg, Maskinvej 5. Du refererer til Service Center Manager. For yderligere information om jobbet kontakt Dan Damgaard, Service Center Manager 45 28 44 26 19 eller Åsa Ransmyr, HR Manager, 46 733 66 53 17 Jobbet ønskes besat hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rette. Ansøgning samt CV sendes via link senest d. 30. juni 201911jobnet86653bfa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:000000https://www.alfalaval.com/career/vacancies/details/?adId=990520EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofteEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3552303ALFA LAVAL COPENHAGEN A/S11Maskinvej 52860SøborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783231JobNet5009030500903010025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86653bfahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=86653bfahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86653bfa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86653bfa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/9.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Håndværk & service?169811311Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service362135324noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330054285Har du erfaring med VVS-branchen?Basic Har du erfaring med VVS-branchen og er du vant til, at servicere kunder, så er du med din erfaring og viden måske lige nøjagtig den vi leder efter. Vores kundecenter i København har brug for en ny kollega, der kan håndtere vores gode og rare kunder, som har spørgsmål og henvendelser vedrørende bl.a. vvs-arbejder. Du bliver en vigtig og aktiv del af kundecenteret og derved administrationen hos De Blå Mænd. Jobets indholdTelefonisk kontakt med vores kunderModtage og registrere ordrer i vores ordrestyringssystemDisponering og planlægning af arbejdsopgaver til servicemontørerAndre kunderelaterede administrative opgaverOm digDu har erfaring med VVS-branchenDu har erfaring med kundeserviceDu har måske tidligere arbejdet hos en grossist, der handler med VVS-artikler.Du har gode it-kompetencer.Du arbejder struktureret og organiseret.Du giver gerne et nap med hele vejen rundt, hvor det behøves.Du trives i en dynamisk hverdag, hvor dagens opgaver ikke altid er givet på forhånd.Vi tilbyderEt spændende job med ordnede forhold.En dynamisk og afvekslende hverdag.Gode muligheder for udvikling af dine personlige og faglige kompetencer.Mulighed for at videreudvikle stillingen.Løn efter kvalifikationer.Hvis ovenstående fortsat har din interesse så send din ansøgning, sammen med relevante bilag via knappen Send ansøgning . Alle ansøgninger behandles naturligvis fuldt fortroligt. Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet en egnet kandidat. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Se mere på vores ansøgersite: https: 3blaa.brandero.comHar du erfaring med VVS-branchen og er du vant til, at servicere kunder, så er du med din erfaring og viden måske lige nøjagtig den vi leder efter.

Vores kundecenter i København har brug for en ny kollega, der kan håndtere vores gode og rare kunder, som har spørgsmål og henvendelser vedrørende bl.a. vvs-arbejder.

Du bliver en vigtig og aktiv del af kundecenteret og derved administrationen hos De Blå Mænd.

Jobets indhold
  • Telefonisk kontakt med vores kunder
  • Modtage og registrere ordrer i vores ordrestyringssystem
  • Disponering og planlægning af arbejdsopgaver til servicemontører
  • Andre kunderelaterede administrative opgaver
Om dig
  • Du har erfaring med VVS-branchen
  • Du har erfaring med kundeservice
  • Du har måske tidligere arbejdet hos en grossist, der handler med VVS-artikler.
  • Du har gode it-kompetencer.
  • Du arbejder struktureret og organiseret.
  • Du giver gerne et nap med hele vejen rundt, hvor det behøves.
  • Du trives i en dynamisk hverdag, hvor dagens opgaver ikke altid er givet på forhånd.
Vi tilbyder
  • Et spændende job med ordnede forhold.
  • En dynamisk og afvekslende hverdag.
  • Gode muligheder for udvikling af dine personlige og faglige kompetencer.
  • Mulighed for at videreudvikle stillingen.
  • Løn efter kvalifikationer.
Hvis ovenstående fortsat har din interesse så send din ansøgning, sammen med relevante bilag via knappen "Send ansøgning". Alle ansøgninger behandles naturligvis fuldt fortroligt.

Vi holder løbende samtaler og ansætter når vi har fundet en egnet kandidat. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.


Se mere på vores ansøgersite: https://3blaa.brandero.com

ORS/Small/9a13eb07_logo.pngDe Blå MændBrønshøj2019-07-04T15:00:52.6602019-08-07T00:00:00
330053032Servicemedarbejdere søgesBasic Vi søger servicemedarbejdere deltid fuldtid til vores kunder i Storkøbenhavn, hvor dine arbejdsopgaver prima vil være alm. rengøring trappevask. Arbejdstiden er mandag til fredag mellem 6.00-18.00 hver anden lørdag 7.30-13.00. (inkl. ½ times frokostpause). Dine kvalifikationer:Du kan tale læse skrive og forstå dansk tydeligtDu har kørekort til bilDu er mødestabil, omstillingsparat og kan arbejde selvstændigDu er positiv, servicemindet og glad for at tage fatDu er samarbejdsvillig og har overskud til at hjælpe andreErfaring fra lignende job er en stor fordel men ikke et kravVi tilbyder god løn og glade og positive kollegaer. (startløn 130,00 kr. pr. time weekendtillæg om lørdagen). Skriv gerne om det er deltid eller fuldtid du ønsker Tiltrædelse hurtigt muligt Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen Send ansøgning .Rengøringsmedarbejder Rengøringsassistent Se mere på vores ansøgersite: https: proclean.brandero.com
Vi søger servicemedarbejdere deltid & fuldtid til vores kunder i Storkøbenhavn, hvor dine arbejdsopgaver prima vil være alm. rengøring & trappevask.

Arbejdstiden er mandag til fredag mellem 6.00-18.00 & hver anden lørdag 7.30-13.00. (inkl. ½ times frokostpause).

Dine kvalifikationer:
  • Du kan tale/læse/skrive og forstå dansk tydeligt
  • Du har kørekort til bil
  • Du er mødestabil, omstillingsparat og kan arbejde selvstændig
  • Du er positiv, servicemindet og glad for at tage fat
  • Du er samarbejdsvillig og har overskud til at hjælpe andre
  • Erfaring fra lignende job er en stor fordel men ikke et krav
Vi tilbyder god løn og glade og positive kollegaer. (startløn 130,00 kr. pr. time + weekendtillæg om lørdagen).

Skriv gerne om det er deltid eller fuldtid du ønsker

Tiltrædelse hurtigt muligt

Send din ansøgning hurtigst muligt via knappen "Send ansøgning".
Rengøringsmedarbejder Rengøringsassistent

Se mere på vores ansøgersite: https://proclean.brandero.com

ORS/Small/d906f759_logo.pngProclean - Prof rengøringKøbenhavn N2019-07-02T22:00:27.8232019-07-19T00:00:00
330052751Teknisk servicemedarbejder til Demenscentret PilehusetBasic Er du serviceminded, kvalitetsbevidst? Har du samtidig en humoristisk tilgang til hverdagen, så er det lige dig, vi står og mangler. Om Demenscentret Pilehuset Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentlige transportmidler og Frederikssundsvejs forretningsliv. Vores hus er på tre matrikler, hvor vores nye teknisk servicemedarbejder typisk har arbejdsopgaver indenfor: drift og vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med Teknisk Service Bystævneparken og Københavns Ejendomme og Indkøb affaldshåndtering forefaldende opgaver praktiske og tekniske opgave Du vil få en kollega som sparringspartner og I vil sammen skulle løfte arbejdsopgaverne og fordelingen af disse. Vi søger dig, der er uddannet ejendomsservicetekniker eller har en anden håndværksmæssig uddannelse såsom snedker, tømrer eller lign. har relevant viden indenfor bygningsvedligehold og grønne arealer er fortrolig med brugen af IT og har kendskab denne har en systematisk og professionel tilgang til arbejdsopgaverne evner at sætte dig ind i nye arbejdsområder end dit primær er loyal, stabil, omstillingsparat og arbejder hurtigt og effektivt er serviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig kan samarbejde med husets personale, men også arbejde selvstændigt og evner med at få afsluttet opgaverne til tiden kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket, også når der er travlt er fleksibel og kan møde ekstra ind ved behov og arrangementer trives i et aktivt og foranderligt miljø har en positiv og humoristisk tilgang til hverdagen, hvor imødekommenhed er en vigtig tilgang til vores beboere og personale har erfaring indenfor ejendomsservice er en fordel Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er med udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Weekendarbejde og ekstraarbejde kan forekomme ved arrangementer og behov. Løn i henhold til gældende overenskomst. Du skal fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte forstander Charlotte Agger på 3827 4290 eller administrativ leder Adis Crneta på 3827 4090. Hvis du bliver indkaldt til samtale, skal du medbringe dit uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest søndag den 21. juli 2019

Er du serviceminded, kvalitetsbevidst? Har du samtidig en humoristisk tilgang til hverdagen, så er det lige dig, vi står og mangler.

Om Demenscentret Pilehuset
Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentlige transportmidler og Frederikssundsvejs forretningsliv.
Vores hus er på tre matrikler, hvor vores nye teknisk servicemedarbejder typisk har arbejdsopgaver indenfor:

  • drift og vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med Teknisk Service Bystævneparken og Københavns Ejendomme og Indkøb
  • affaldshåndtering
  • forefaldende opgaver
  • praktiske og tekniske opgave

Du vil få en kollega som sparringspartner og I vil sammen skulle løfte arbejdsopgaverne og fordelingen af disse.

Vi søger dig, der

  • er uddannet ejendomsservicetekniker eller har en anden håndværksmæssig uddannelse såsom snedker, tømrer eller lign.
  • har relevant viden indenfor bygningsvedligehold og grønne arealer
  • er fortrolig med brugen af IT og har kendskab denne
  • har en systematisk og professionel tilgang til arbejdsopgaverne
  • evner at sætte dig ind i nye arbejdsområder end dit primær
  • er loyal, stabil, omstillingsparat og arbejder hurtigt og effektivt
  • er serviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig
  • kan samarbejde med husets personale, men også arbejde selvstændigt og evner med at få afsluttet opgaverne til tiden
  • kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket, også når der er travlt
  • er fleksibel og kan møde ekstra ind ved behov og arrangementer
  • trives i et aktivt og foranderligt miljø
  • har en positiv og humoristisk tilgang til hverdagen, hvor imødekommenhed er en vigtig tilgang til vores beboere og personale
  • har erfaring indenfor ejendomsservice er en fordel

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er med udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Weekendarbejde og ekstraarbejde kan forekomme ved arrangementer og behov.
Løn i henhold til gældende overenskomst.
Du skal fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte forstander Charlotte Agger på 3827 4290 eller administrativ leder Adis Crneta på 3827 4090.

Hvis du bliver indkaldt til samtale, skal du medbringe dit uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest søndag den 21. juli 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPilehuset ServiceBrønshøj2019-07-02T16:00:48.3572019-07-21T00:00:00
330054823Servicemedarbejder søges til afrensning af facader.Robot All Remove Danmark A S søger servicemedarbejder til vores afdeling i Glostrup. Som servicemedarbejder udføres en lang række forskellige praktiske arbejdsopgaver i forbindelse med ordreopfyldelse og servicering til vores kunder. Arbejdet består af forskellige former for afrensning tilknyttet graffitifjernelse samt facadebehandlinger med unikke facade imprægneringer bl.a. med patenterede teknikker inden for lasurteknik, som All Remove Danmark tilbyder i vores unikke miljøbeviste produktsortiment. Du vil arbejde meget selvstændigt, og det giver dig frie rammer i dagligdagen. Til gengæld forventer vi, at du yder en høj service og sætter en ære i at aflevere et tilfredsstillende stykke arbejde. Du må gerne have erfaringer fra et lignende job, men dette er ikke et krav. Der vil være en længere oplæringsperiode, for at kunne udføre arbejdsopgaverne korrekt. Din daglige arbejdsgang er i storkøbenhavn. All Remove Danmark har afdelinger i Glostrup, Odense og Århus, hvorfor du skal være indstillet på i kortere perioder, at udføre opgaver på tværs af landet. Der kan også forekomme rejser til udlandet, hvor der i perioder, vil være opgaver der skal udføres. Du: er pligtopfyldende er ikke bange for højder er omhyggelig med dit arbejde er serviceminded og fleksibel foretrækker at arbejde udendørs kan arbejde selvstændigt har kørekort Kommunikere og skriver dansk Vi tilbyder: gode kollegaer løn efter kvalifikationer selvstændigt job markedets bedste produkter gennemprøvede koncepter virksomhed i positiv udvikling nødvendigt oplæring kvalitetsværktøjer ordnede forhold Er du interesseret: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Jesper Schjer på tlf. 70100707. Ansøgning: Har du lyst til at være en del af en spændende arbejdsplads med dygtige og glade kollegaer, så send en ansøgning med dit CV til Driftsassistent Evy Schmidt på mail : EAS@allremove.dk Ansøgningsfristen er 2. august 2019. ALL Remove Danmark A S. Fabriksparken 23 2600 Glostrup

All Remove Danmark A/S søger servicemedarbejder til vores afdeling i Glostrup.

 

Som servicemedarbejder udføres en lang række forskellige praktiske arbejdsopgaver i forbindelse med ordreopfyldelse og servicering til vores kunder.

 

Arbejdet består af forskellige former for afrensning tilknyttet graffitifjernelse samt facadebehandlinger med unikke facade imprægneringer bl.a. med patenterede teknikker inden for lasurteknik, som All Remove Danmark tilbyder i vores unikke miljøbeviste produktsortiment.

 

Du vil arbejde meget selvstændigt, og det giver dig frie rammer i dagligdagen. Til gengæld forventer vi, at du yder en høj service og sætter en ære i at aflevere et tilfredsstillende stykke arbejde. Du må gerne have erfaringer fra et lignende job, men dette er ikke et krav. Der vil være en længere oplæringsperiode, for at kunne udføre arbejdsopgaverne korrekt. Din daglige arbejdsgang er i storkøbenhavn.

 

All Remove Danmark har afdelinger i Glostrup, Odense og Århus, hvorfor du skal være indstillet på i kortere perioder, at udføre opgaver på tværs af landet. Der kan også forekomme rejser til udlandet, hvor der i perioder, vil være opgaver der skal udføres.

 

     Du:

  • er pligtopfyldende
  • er ikke bange for højder 
  • er omhyggelig med dit arbejde
  • er serviceminded og fleksibel
  • foretrækker at arbejde udendørs
  • kan arbejde selvstændigt
  • har kørekort
  • Kommunikere og skriver dansk

     Vi tilbyder:

  • gode kollegaer
  • løn efter kvalifikationer
  • selvstændigt job  
  • markedets bedste produkter    
  • gennemprøvede koncepter
  • virksomhed i positiv udvikling                                                              
  • nødvendigt oplæring
  • kvalitetsværktøjer
  • ordnede forhold

                                                                                                            

 

Er du interesseret:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Jesper Schjer på tlf. 70100707.

 

Ansøgning:
Har du lyst til at være en del af en spændende arbejdsplads med dygtige og glade kollegaer, så send en ansøgning med dit CV til Driftsassistent Evy Schmidt på mail : EAS@allremove.dk

Ansøgningsfristen er 2. august 2019.

 

 ALL Remove Danmark A/S.

Fabriksparken 23

2600 Glostrup

  

 

ALL REMOVE DANMARK A/SHerlev2019-07-05T00:00:002019-08-02T00:00:00
330056784Teknisk servicemedarbejder til Herlev SkøjtehalRobot I Herlev Kommune elsker vi sport og at kunne give borgerne de bedste muligheder for at være idrætsaktive, blandt andet i vores skøjtehal. Herlev har en årelang og stærk tradition for skøjteløb og står over for at udvide, så der fra sensommeren 2019 vil være to skøjtehaller. Herlev Idrætscenter varetager driften af byens skøjtehaller, både den eksisterende og træningsskøjtehallen, som netop nu er under opførelse. Vi søger en ny medarbejder til at indgå i et team på i alt fire medarbejdere, som servicerer skøjtehallernes brugere og vedligeholder faciliteterne. Er du god til at samarbejde, til at tage fat og har du erfaring fra området, er du måske vores nye kollega. Teamet er en del Herlev Idrætscenter, som også varetager driften af Herlev Kommunes indendørs og udendørs idrætsanlæg og består af 35 medarbejdere plus et større antal vikarer. I Herlev Idrætscenter arbejdes der aktivt på ikke bare at stille idrætsfaciliteter til rådighed for borgerne, men også på at give byens borgere gode idrætsoplevelser. Det betyder, at vi ser os selv som gode værter for brugerne. Vi tager ansvar for, at vores gæster møder hjælpsomme og imødekommende medarbejdere på samtlige idrætsanlæg. Om stillingen: Det primære tjenestested er Herlev Skøjtehal og Træningsskøjtehallen, som forventes opført og klar til brug i sensommeren 2019. De to skøjtehaller er placeret i forlængelse af hinanden og på et idrætsareal, der også består af bl.a. Herlev Hallerne og Herlev Stadion. For begge de to skøjtehaller gælder, at de er sæsonåbne, men at der uden for den almindelige skøjtesæson foretages større reparations- og vedligeholdelsesopgaver. Det er nødvendigt, da både et professionelt ishockeyhold, en stor ishockeyklub og en kunstskøjteforening har istid på skøjteanlægget. Desuden bruger mange borgere skøjtehallen til at stå på skøjter i den offentlige skøjtetid. I skøjtesæsonen er det afgørende, at du indgår aktivt i Herlev Idrætscenters mål om at skabe positive og attraktive miljøer for Herlevs idrætsaktive borgere. Heri ligger, at du har en samarbejdsrettet og servicerende tilgang til dit arbejde og til både kolleger og brugere. Vi søger en medarbejder som: Har kendskab til og erfaring med at servicere og betjene brugere på et idrætsanlæg, gerne fra en skøjtehalHar erfaring med at føre opsyn og være i direkte kontakt med brugere, herunder i den offentlige skøjtetidHar teknisk snilde og kunne samt erfaring med at gå til hånde, med både værktøj og rengøringsudstyrHar erfaring med at planlægge og koordinere opgaver samt samarbejdeKan køre ismaskine, om end dette ikke er et krav Vi forventer, at du:Tager ansvar for både egne arbejdsopgaver og overordnede målsætninger om at skabe godt klima blandt brugere og kollegerEr serviceminded og god til omgås mennesker på en venlig og hjælpsom, men også, når det er nødvendigt, på en klar og forståelig mådeEvner at holde hovedet koldt i travle og pressede situationerTrives med skiftende arbejdstider og både dag-, aften- og weekendarbejdeKan og vil byde ind med id er til forbedringer Vi tilbyder:Et spændende og afvekslende job i et idrætsligt miljøMulighed for at sætte dit eget præg på dit arbejdsområdeGodt kollegialt arbejdsklima med jævnbyrdig tone og højt til loftetMange aktive og engagerende samarbejdspartnere Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer og til besættelse pr. 1.oktober 2019. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og lønnen aftales efter principperne om Ny løn. Dækning af vagterne i skøjtehallens åbningstid indebærer skiftende arbejdstider og weekendvagter. Ansøgningsfrist Ansøgningsfrist er mandag den 12. august 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34. Få mere at vide Du kan læse mere om kommunen på www.herlev.dk. Du er også velkommen til at kontakte Driftsleder Jens Sillemann på tlf. 4452 5845 5126 5602 eller idrætscenterchef Anna Valgreen på tlf. 4452 5811 5116 5813.I Herlev Kommune elsker vi sport og at kunne give borgerne de bedste muligheder for at være idrætsaktive, blandt andet i vores skøjtehal. Herlev har en årelang og stærk tradition for skøjteløb og står over for at udvide, så der fra sensommeren 2019 vil være to skøjtehaller.

Herlev Idrætscenter varetager driften af byens skøjtehaller, både den eksisterende og træningsskøjtehallen, som netop nu er under opførelse. Vi søger en ny medarbejder til at indgå i et team på i alt fire medarbejdere, som servicerer skøjtehallernes brugere og vedligeholder faciliteterne. Er du god til at samarbejde, til at tage fat og har du erfaring fra området, er du måske vores nye kollega.

Teamet er en del Herlev Idrætscenter, som også varetager driften af Herlev Kommunes indendørs og udendørs idrætsanlæg og består af 35 medarbejdere plus et større antal vikarer.

I Herlev Idrætscenter arbejdes der aktivt på ikke bare at stille idrætsfaciliteter til rådighed for borgerne, men også på at give byens borgere gode idrætsoplevelser. Det betyder, at vi ser os selv som ’gode værter’ for brugerne. Vi tager ansvar for, at vores ’gæster’ møder hjælpsomme og imødekommende medarbejdere på samtlige idrætsanlæg.

Om stillingen:
Det primære tjenestested er Herlev Skøjtehal og Træningsskøjtehallen, som forventes opført og klar til brug i sensommeren 2019. De to skøjtehaller er placeret i forlængelse af hinanden og på et idrætsareal, der også består af bl.a. Herlev Hallerne og Herlev Stadion.

For begge de to skøjtehaller gælder, at de er sæsonåbne, men at der uden for den almindelige skøjtesæson foretages større reparations- og vedligeholdelsesopgaver. Det er nødvendigt, da både et professionelt ishockeyhold, en stor ishockeyklub og en kunstskøjteforening har istid på skøjteanlægget. Desuden bruger mange borgere skøjtehallen til at stå på skøjter i den offentlige skøjtetid.

I skøjtesæsonen er det afgørende, at du indgår aktivt i Herlev Idrætscenters mål om at skabe positive og attraktive miljøer for Herlevs idrætsaktive borgere. Heri ligger, at du har en samarbejdsrettet og servicerende tilgang til dit arbejde og til både kolleger og brugere.

Vi søger en medarbejder som:
  • Har kendskab til og erfaring med at servicere og betjene brugere på et idrætsanlæg, gerne fra en skøjtehal
  • Har erfaring med at føre opsyn og være i direkte kontakt med brugere, herunder i den offentlige skøjtetid
  • Har teknisk snilde og kunne samt erfaring med at gå til hånde, med både værktøj og rengøringsudstyr
  • Har erfaring med at planlægge og koordinere opgaver samt samarbejde
  • Kan køre ismaskine, om end dette ikke er et krav

Vi forventer, at du:
  • Tager ansvar for både egne arbejdsopgaver og overordnede målsætninger om at skabe godt klima blandt brugere og kolleger
  • Er serviceminded og god til omgås mennesker på en venlig og hjælpsom, men også, når det er nødvendigt, på en klar og forståelig måde
  • Evner at holde hovedet koldt i travle og pressede situationer
  • Trives med skiftende arbejdstider og både dag-, aften- og weekendarbejde
  • Kan og vil byde ind med idéer til forbedringer

Vi tilbyder:
  • Et spændende og afvekslende job i et idrætsligt miljø
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på dit arbejdsområde
  • Godt kollegialt arbejdsklima med jævnbyrdig tone og højt til loftet
  • Mange aktive og engagerende samarbejdspartnere
     
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer og til besættelse pr. 1.oktober 2019.
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og lønnen aftales efter principperne om Ny løn.
Dækning af vagterne i skøjtehallens åbningstid indebærer skiftende arbejdstider og weekendvagter.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er mandag den 12. august 2019 kl. 12.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34.

Få mere at vide
Du kan læse mere om kommunen på www.herlev.dk. Du er også velkommen til at kontakte Driftsleder Jens Sillemann på tlf. 4452 5845 / 5126 5602 eller idrætscenterchef Anna Valgreen på tlf. 4452 5811 /  5116 5813.

Herlev IdrætscenterHerlev2019-07-10T00:00:002019-08-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Har du erfaring med VVS-branchen?

De Blå Mænd

Brønshøj
Har du erfaring med VVS-branchen og er du vant til, at servicere kunder, så er du med din erfaring og viden måske lige nøjagtig den vi leder efter. Vores kundecenter i København har brug for en ny kollega, der kan håndtere vores gode og rare kunder,...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Servicemedarbejdere søges

Proclean - Prof rengøring

København N
Vi søger servicemedarbejdere deltid fuldtid til vores kunder i Storkøbenhavn, hvor dine arbejdsopgaver prima vil være alm. rengøring trappevask. Arbejdstiden er mandag til fredag mellem 6.00-18.00 hver anden lørdag 7.30-13.00. (inkl. ½ times frokost...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:19. juli 2019

Teknisk servicemedarbejder til Demenscentret Pilehuset

Pilehuset Service

Brønshøj
Er du serviceminded, kvalitetsbevidst? Har du samtidig en humoristisk tilgang til hverdagen, så er det lige dig, vi står og mangler. Om Demenscentret Pilehuset Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentl...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Servicemedarbejder søges til afrensning af facader.

ALL REMOVE DANMARK A/S

Herlev
All Remove Danmark A S søger servicemedarbejder til vores afdeling i Glostrup. Som servicemedarbejder udføres en lang række forskellige praktiske arbejdsopgaver i forbindelse med ordreopfyldelse og servicering til vores kunder. Arbejdet består af fo...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Teknisk servicemedarbejder til Herlev Skøjtehal

Herlev Idrætscenter

Herlev
I Herlev Kommune elsker vi sport og at kunne give borgerne de bedste muligheder for at være idrætsaktive, blandt andet i vores skøjtehal. Herlev har en årelang og stærk tradition for skøjteløb og står over for at udvide, så der fra sensommeren 2019 ...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019