kreativ og nytænkende souschef - Kombuis Food Company

Om Kombuis

Kombuis Food Company driver frokost- og madordninger for virksomheder og organisationer samt catering på Fyn og Sjælland. Vi har fokus på kvalitet, smag, duft, økologi, dyrevelfærd og sundhed. Med nysgerrighed, begejstring og respekt for råvarerne, laver vi mad som samler mennesker og skaber begejstring.

Om dig

Du er en kreativ og nytænkende kok, som brænder for at lede kolleger og som elsker at lave mad fra bunden af gode, friske råvarer i sæson. Du ved, at god kvalitet giver smagen et ekstra løft og at bæredygtighed og dyrevelfærd er vejen frem. Du ser frem til at glæde gæsterne med variation, ny smag, inspiration og sund mad – hver dag!

Om jobbet

Som souschef vil din primære opgave være at lede vores køkken og produktion i Odense i samarbejde med køkkenchefen og det øvrige team. Derudover skal du assistere køkkenchefen med administrative opgaver - bl.a. vagtplanlægning, økonomistyring og dagligt vareindkøb. I produktionen er der mange forskellige opgaver, inden for varmt, koldt, salat, smørrebrød samt bageri.

Du får masser af udfordringer og mulighed for at udvikle dig og avancere

Kort og godt om dig

Du er faglært kok og har nogle års erfaring inden for faget - herunder erfaring med personale, vareindkøb og økonomi

Du evner at se muligheder og løsninger i hverdagen - at tænke ud af boksen og kunne skabe noget nyt - men samtidig er du også skarp til det klassiske, hvor din kreativitet er med til at sætte et varieret, sundt og altid indbydende præg på både anretning og tilberedning – og udvikle vores tilbud til gæsterne.

Du har erfaring med at lave mad til et større antal mennesker og har et højt gastronomisk niveau.

Du kan bevare overblikket i travle perioder og er omstillingsparat. .Du er ambitiøs og vil gerne udvikle dig fagligt og personligt. - og det er en fordel hvis du allerede har ledererfaring.

Du er ansvarsfuld og selvstændig - og er god til at motivere og inspirere dine kolleger

?Sådan er din nye arbejdsplads 
I køkkenet er vi tre medarbejdere, som hver dag servicerer ca. 100 gæster om dagen og 35-80 til aftensmad. Vi er imødekommende og lægger vægt på både maden og den gode service, og vi ser altid løsninger fremfor forhindringer. Team-ånden er frisk, glad og altid med en god tone. Vi arbejder sammen og hjælper hinanden med de forskellige opgaver – til gavn for vores kunder, vores gæster og forretningen.

Bemærk at kun ansøgere, der opfylder kravene, kommer i betragtning til stillingen.

Tiltrædelse: Efter aftale
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt – dog senest 3. juni

Har du spørgsmål så kontakt chefkok André Cromhout på tlf. 30290670

Ansøgning: Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og CV til kombuis@kombuis.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330002316Phoenix-908ee94e12019-04-08T00:00:00kreativ og nytænkende souschef - Kombuis Food Company

Om Kombuis

Kombuis Food Company driver frokost- og madordninger for virksomheder og organisationer samt catering på Fyn og Sjælland. Vi har fokus på kvalitet, smag, duft, økologi, dyrevelfærd og sundhed. Med nysgerrighed, begejstring og respekt for råvarerne, laver vi mad som samler mennesker og skaber begejstring.

Om dig

Du er en kreativ og nytænkende kok, som brænder for at lede kolleger og som elsker at lave mad fra bunden af gode, friske råvarer i sæson. Du ved, at god kvalitet giver smagen et ekstra løft og at bæredygtighed og dyrevelfærd er vejen frem. Du ser frem til at glæde gæsterne med variation, ny smag, inspiration og sund mad – hver dag!

Om jobbet

Som souschef vil din primære opgave være at lede vores køkken og produktion i Odense i samarbejde med køkkenchefen og det øvrige team. Derudover skal du assistere køkkenchefen med administrative opgaver - bl.a. vagtplanlægning, økonomistyring og dagligt vareindkøb. I produktionen er der mange forskellige opgaver, inden for varmt, koldt, salat, smørrebrød samt bageri.

Du får masser af udfordringer og mulighed for at udvikle dig og avancere

Kort og godt om dig

Du er faglært kok og har nogle års erfaring inden for faget - herunder erfaring med personale, vareindkøb og økonomi

Du evner at se muligheder og løsninger i hverdagen - at tænke ud af boksen og kunne skabe noget nyt - men samtidig er du også skarp til det klassiske, hvor din kreativitet er med til at sætte et varieret, sundt og altid indbydende præg på både anretning og tilberedning – og udvikle vores tilbud til gæsterne.

Du har erfaring med at lave mad til et større antal mennesker og har et højt gastronomisk niveau.

Du kan bevare overblikket i travle perioder og er omstillingsparat. .Du er ambitiøs og vil gerne udvikle dig fagligt og personligt. - og det er en fordel hvis du allerede har ledererfaring.

Du er ansvarsfuld og selvstændig - og er god til at motivere og inspirere dine kolleger

?Sådan er din nye arbejdsplads 
I køkkenet er vi tre medarbejdere, som hver dag servicerer ca. 100 gæster om dagen og 35-80 til aftensmad. Vi er imødekommende og lægger vægt på både maden og den gode service, og vi ser altid løsninger fremfor forhindringer. Team-ånden er frisk, glad og altid med en god tone. Vi arbejder sammen og hjælper hinanden med de forskellige opgaver – til gavn for vores kunder, vores gæster og forretningen.

Bemærk at kun ansøgere, der opfylder kravene, kommer i betragtning til stillingen.

Tiltrædelse: Efter aftale
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt – dog senest 3. juni

Har du spørgsmål så kontakt chefkok André Cromhout på tlf. 30290670

Ansøgning: Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og CV til kombuis@kombuis.dk

Om Kombuis Kombuis Food Company driver frokost- og madordninger for virksomheder og organisationer samt catering på Fyn og Sjælland. Vi har fokus på kvalitet, smag, duft, økologi, dyrevelfærd og sundhed. Med nysgerrighed, begejstring og respekt for råvarerne, laver vi mad som samler mennesker og skaber begejstring. Om dig Du er en kreativ og nytænkende kok, som brænder for at lede kolleger og som elsker at lave mad fra bunden af gode, friske råvarer i sæson. Du ved, at god kvalitet giver smagen et ekstra løft og at bæredygtighed og dyrevelfærd er vejen frem. Du ser frem til at glæde gæsterne med variation, ny smag, inspiration og sund mad hver dag! Om jobbet Som souschef vil din primære opgave være at lede vores køkken og produktion i Odense i samarbejde med køkkenchefen og det øvrige team. Derudover skal du assistere køkkenchefen med administrative opgaver - bl.a. vagtplanlægning, økonomistyring og dagligt vareindkøb. I produktionen er der mange forskellige opgaver, inden for varmt, koldt, salat, smørrebrød samt bageri. Du får masser af udfordringer og mulighed for at udvikle dig og avancere Kort og godt om dig Du er faglært kok og har nogle års erfaring inden for faget - herunder erfaring med personale, vareindkøb og økonomi Du evner at se muligheder og løsninger i hverdagen - at tænke ud af boksen og kunne skabe noget nyt - men samtidig er du også skarp til det klassiske, hvor din kreativitet er med til at sætte et varieret, sundt og altid indbydende præg på både anretning og tilberedning og udvikle vores tilbud til gæsterne. Du har erfaring med at lave mad til et større antal mennesker og har et højt gastronomisk niveau. Du kan bevare overblikket i travle perioder og er omstillingsparat. .Du er ambitiøs og vil gerne udvikle dig fagligt og personligt. - og det er en fordel hvis du allerede har ledererfaring. Du er ansvarsfuld og selvstændig - og er god til at motivere og inspirere dine kolleger ?Sådan er din nye arbejdsplads I køkkenet er vi tre medarbejdere, som hver dag servicerer ca. 100 gæster om dagen og 35-80 til aftensmad. Vi er imødekommende og lægger vægt på både maden og den gode service, og vi ser altid løsninger fremfor forhindringer. Team-ånden er frisk, glad og altid med en god tone. Vi arbejder sammen og hjælper hinanden med de forskellige opgaver til gavn for vores kunder, vores gæster og forretningen. Bemærk at kun ansøgere, der opfylder kravene, kommer i betragtning til stillingen. Tiltrædelse: Efter aftale Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt dog senest 3. juni Har du spørgsmål så kontakt chefkok Andr Cromhout på tlf. 30290670 Ansøgning: Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og CV til kombuis@kombuis.dk11jobnet908ee94e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3503827Kombuis Food Company ApS11Albanigade 165000Odense CDKDanmark0
kombuis@kombuis.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent741112JobNet4971604497160410008-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=908ee94ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=908ee94ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=908ee94e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=908ee94e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgEr du en dygtig leder? Som Souschef bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361383700Kristian Andersenkombuis@kombuis.dkDKDanmarkDKDanmark330025117Spændende og meningsfuldt lederjob i det nære sundhedsvæsen - er det dig, vi leder efter?Robot Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter søger en leder med sygeplejerskebaggrund til vores plejeafsnit. Kort om os: Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter er beliggende i Fredensborg i lyse og moderne fysiske rammer. Ud over plejeafsnit til 40 beboere har vi et midlertidigt afsnit med 23 pladser, et storkøkken og træningsfaciliteter for hjemmeboende borgere. Plejeafsnittene Bøgebo og Egebo har i alt 40 beboere, og der er ansat ca. 30 medarbejdere, herunder 1 sygeplejerske i hvert afsnit. En dag i dit nye job kunne se sådan ud: Du starter til morgenmøde på et af plejeafsnittene, hvor du sammen med dagens personale taler om, hvad der er særlig opmærksomhed på i forhold til beboernes sygepleje, praktiske forhold og dagens aktiviteter i øvrigt. I fordeler dagens opgaver så beboerne oplever mest mulig kontinuitet og personalets faglige kompetencer bringes bedst muligt i spil. Afsnittets sygeplejerske har nogle observationer omkring den komplekse pleje af en beboer, og I aftaler sammen, hvordan hun følger op og oplærer kontaktpersonerne i udførelsen. Hun vender også med det andet afsnits sygeplejerske, hvordan status på kompetenceudviklingen er der, i tilfælde af at der skal hjælpes på tværs af afsnittene. På det andet afsnit oplever en SSH at hun har vanskeligt ved at komme til at udføre personlig hygiejne hos en dement beboer. I taler om, hvad der kan afprøves og hvad der allerede ligger af erfaringer hos kollegerne måske I skal have kommunens demenskoordinatorer ud til fælles sparring i gruppen? Du og centerleder har sparringsmøde, og I følger op på, hvordan det går med dokumentationen og hvordan det går med at få struktur på beboernes selvvalgte aktiviteter klippekort. Du har en sygemeldt medarbejder og proces om dette vendes også. I aftaler at tage husets omkring sygemeldte op på næste fælles ledermøde i huset, så der er koordinerede holdninger og praksis på det. Husets vagtplanlægger orienterer dig om, at der er skaffet afløsere til weekenden, og at hun er i gang med at indhente ønsker til næste ferieperiode. I aftaler rammer for det, så hun kan tage de indledende tilbagemeldinger til personalet omkring godkendelser og hvor der er brug for at nogen kommer med alternative ønsker, for at få den samlede plan til at gå op. Du sparrer med din lederkollega på de midlertidige afsnit omkring et tværgående udviklingsprojekt omkring faglige snitflader mellem sygeplejersker og SOSU-personalet (hun er din forgænger som leder på plejeafsnittene, og har et godt kendskab til din personalegruppe). Du følger op på et møde med en af kommunens jobkonsulenter, her aftaler i nærmere omkring opstart af virksomhedspraktik for en ung kvinde. Du havde en længere arbejdsdag i går, da du holdt møde med aftenvagterne, og går derfor tidligt i dag. Du er ude af huset hele dagen i morgen, da du mødes med lederkollegerne på de øvrige centre til undervisning og netværksarbejde… Hvem er du? Du er sygeplejerske af uddannelse og har formentlig nogle års erfaring som leder eller koordinator på området. Du har gerne en diplomlederuddannelse med dig (eller er interesseret i på sigt at tage en). Det praktiske: Vi ønsker tiltrædelse pr. 1. august 2019. Du arbejder 37 timer ugentligt og vil få en høj grad af fleksibilitet i din arbejdstilrettelæggelse. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principper for lokal løndannelse. Yderligere oplysninger: Du kan læse mere om os på Fredensborg Kommunes hjemmeside: https: www.fredensborg.dk borger senior-og-pension pleje--og-aktivitetscentre lystholm-i-fredensborg Vil du høre mere om stillingen, eller er du interesseret i et besøg på Lystholm, før du evt. ansøger, er du velkommen til at ringe til Centerleder Charlotte Dyrby på tlf. 7256 2021, mobil 2224 9831. Send din ansøgning til os gennem linket nedenunder, senest torsdag den 30. maj. Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 7. juni 2019. Går du videre fra første samtale vil der være test med testtilbagemelding på vores rådhus efter aftale 10.-12 juni. 2. samtale er fredag den 14. juni 2019.Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter søger en leder med sygeplejerskebaggrund til vores plejeafsnit.

Kort om os:

Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter er beliggende i Fredensborg i lyse og moderne fysiske rammer. Ud over plejeafsnit til 40 beboere har vi et midlertidigt afsnit med 23 pladser, et storkøkken og træningsfaciliteter for hjemmeboende borgere.

Plejeafsnittene Bøgebo og Egebo har i alt 40 beboere, og der er ansat ca. 30 medarbejdere, herunder 1 sygeplejerske i hvert afsnit.

En dag i dit nye job kunne se sådan ud:

Du starter til morgenmøde på et af plejeafsnittene, hvor du sammen med dagens personale taler om, hvad der er særlig opmærksomhed på i forhold til beboernes sygepleje, praktiske forhold og dagens aktiviteter i øvrigt. I fordeler dagens opgaver så beboerne oplever mest mulig kontinuitet og personalets faglige kompetencer bringes bedst muligt i spil.

Afsnittets sygeplejerske har nogle observationer omkring den komplekse pleje af en beboer, og I aftaler sammen, hvordan hun følger op og oplærer kontaktpersonerne i udførelsen. Hun vender også med det andet afsnits sygeplejerske, hvordan status på kompetenceudviklingen er der, i tilfælde af at der skal hjælpes på tværs af afsnittene.

På det andet afsnit oplever en SSH at hun har vanskeligt ved at komme til at udføre personlig hygiejne hos en dement beboer. I taler om, hvad der kan afprøves og hvad der allerede ligger af erfaringer hos kollegerne – måske I skal have kommunens demenskoordinatorer ud til fælles sparring i gruppen?

Du og centerleder har sparringsmøde, og I følger op på, hvordan det går med dokumentationen og hvordan det går med at få struktur på beboernes selvvalgte aktiviteter/klippekort. Du har en sygemeldt medarbejder og proces om dette vendes også. I aftaler at tage husets omkring sygemeldte op på næste fælles ledermøde i huset, så der er koordinerede holdninger og praksis på det.

Husets vagtplanlægger orienterer dig om, at der er skaffet afløsere til weekenden, og at hun er i gang med at indhente ønsker til næste ferieperiode. I aftaler rammer for det, så hun kan tage de indledende tilbagemeldinger til personalet omkring godkendelser og hvor der er brug for at nogen kommer med alternative ønsker, for at få den samlede plan til at gå op.

Du sparrer med din lederkollega på de midlertidige afsnit omkring et tværgående udviklingsprojekt omkring faglige snitflader mellem sygeplejersker og SOSU-personalet (hun er din forgænger som leder på plejeafsnittene, og har et godt kendskab til din personalegruppe).

Du følger op på et møde med en af kommunens jobkonsulenter, her aftaler i nærmere omkring opstart af virksomhedspraktik for en ung kvinde.

Du havde en længere arbejdsdag i går, da du holdt møde med aftenvagterne, og går derfor tidligt i dag.

Du er ude af huset hele dagen i morgen, da du mødes med lederkollegerne på de øvrige centre til undervisning og netværksarbejde…


Hvem er du?

Du er sygeplejerske af uddannelse og har formentlig nogle års erfaring som leder eller koordinator på området.

Du har gerne en diplomlederuddannelse med dig (eller er interesseret i på sigt at tage en).


Det praktiske:

Vi ønsker tiltrædelse pr. 1. august 2019.

Du arbejder 37 timer ugentligt og vil få en høj grad af fleksibilitet i din arbejdstilrettelæggelse.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principper for lokal løndannelse.


Yderligere oplysninger:

Du kan læse mere om os på Fredensborg Kommunes hjemmeside: https://www.fredensborg.dk/borger/senior-og-pension/pleje--og-aktivitetscentre/lystholm-i-fredensborg

Vil du høre mere om stillingen, eller er du interesseret i et besøg på Lystholm, før du evt. ansøger, er du velkommen til at ringe til Centerleder Charlotte Dyrby på tlf. 7256 2021, mobil 2224 9831.

Send din ansøgning til os gennem linket nedenunder, senest torsdag den 30. maj.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 7. juni 2019. Går du videre fra første samtale vil der være test med testtilbagemelding på vores rådhus efter aftale 10.-12/juni. 2. samtale er fredag den 14. juni 2019.
 

Fredensborg KommuneFredensborg2019-05-15T00:00:002019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Spændende og meningsfuldt lederjob i det nære sundhedsvæsen - er det dig, vi leder efter?

Fredensborg Kommune

Fredensborg
Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter søger en leder med sygeplejerskebaggrund til vores plejeafsnit. Kort om os: Lystholm Pleje- og Aktivitetscenter er beliggende i Fredensborg i lyse og moderne fysiske rammer. Ud over plejeafsnit til 40 beboere har ...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019