Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

KrediDania.dk søger en dygtige tekstforfattere til vores webshop i Aalborg - 37 timer/uge.

Hos KrediDania.dk søger nye friske kundeservicemedarbejdere med flair indenfor tekstforfatning til både deltids- og fuldtidsstillinger.

Vi forventer at du:

- Er løsningsorienteret og serviceminded.
- Arbejder disciplineret samt struktureret.
- Er pligtopfyldende og kan arbejde selvstændigt.
- Er udadvendt, smilende og ikke mindst veltalende.

Jobbet indeholder:

- Kundeservice som udeukkende foregår via mail.
- Teksforfatning.
- Linkbuilding og relateret SEO arbejde.

Løn efter kvalifikationer.

Send en ansøgning med vellignende billede samt CV til job@kredidania.dk.
Vi tillader os kun at gå videre med de profiler som har interesse og takker på forhånd for alle ansøgninger - Samtaler vil blive afholdt snarest!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329742254Phoenix-e88b568c12018-01-17T09:00:22.887KrediDania.dk søger en dygtige tekstforfattere til vores webshop i Aalborg - 37 timer/uge.

Hos KrediDania.dk søger nye friske kundeservicemedarbejdere med flair indenfor tekstforfatning til både deltids- og fuldtidsstillinger.

Vi forventer at du:

- Er løsningsorienteret og serviceminded.
- Arbejder disciplineret samt struktureret.
- Er pligtopfyldende og kan arbejde selvstændigt.
- Er udadvendt, smilende og ikke mindst veltalende.

Jobbet indeholder:

- Kundeservice som udeukkende foregår via mail.
- Teksforfatning.
- Linkbuilding og relateret SEO arbejde.

Løn efter kvalifikationer.

Send en ansøgning med vellignende billede samt CV til job@kredidania.dk.
Vi tillader os kun at gå videre med de profiler som har interesse og takker på forhånd for alle ansøgninger - Samtaler vil blive afholdt snarest!

2018-03-15T00:50:33.180 Hos KrediDania.dk søger nye friske kundeservicemedarbejdere med flair indenfor tekstforfatning til både deltids- og fuldtidsstillinger. Vi forventer at du: - Er løsningsorienteret og serviceminded.- Arbejder disciplineret samt struktureret.- Er pligtopfyldende og kan arbejde selvstændigt.- Er udadvendt, smilende og ikke mindst veltalende. Jobbet indeholder: - Kundeservice som udeukkende foregår via mail.- Teksforfatning.- Linkbuilding og relateret SEO arbejde. Løn efter kvalifikationer. Send en ansøgning med vellignende billede samt CV til job@kredidania.dk.Vi tillader os kun at gå videre med de profiler som har interesse og takker på forhånd for alle ansøgninger - Samtaler vil blive afholdt snarest!11Jobnete88b568c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-14T00:00:000011https://www.kredidania.dk/0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3079000REXMARK GROUP ApS11Hobrovej 5099200Aalborg SVDKDanmark157.000308009.87543600
job@kredidania.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent509709JobNet47413191000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e88b568chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e88b568chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e88b568c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e88b568c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352337412René Najmijob@kredidania.dkDKDanmarkDKDanmark329942425Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SNørresundby2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942003Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329928064Swedish speaking team member for our world class Support!Robot Do you want to be a part of a fast growing leading fintech startup? Are you passionate about delivering a great customer service? Do you have a commercial mindset? If you can say yes to all of the above, there is a good chance, that we want to meet you! Sweden is already pinned to our roadmap, and therefore we need to get some Swedish skills on board, making sure, that our product is ready for the new market. As our new team member, you will be joining our growing Support Team in Aalborg. Our job is to make sure that our customers get the absolute best and most efficient service. We also maintain our database of subscription products and help prepare our service for new markets. Your daily tasks will be handled primarily on computer, and phone. You will be working on tasks such as: Helping customers cancel their subscriptions Find and create subscription products in our database Help us translate our service to Swedish A variety of odd jobs related to our Customer Support You should apply if…: You are high spirited and ready to take on both large and small tasks in our department You are outgoing, independent and not afraid to reach out, if help is needed You read, write and speak Swedish flawlessly You can read, write and make yourself understood in English and Danish You are used to work on a computer and quick to adapt to new programs What is Subaio? Subaio was founded in Aalborg, Denmark 2016 by Thomas Kjølby Laursen (CEO) and Brian Jørgensen (CTO), with the purpose to create products and services that simplifies people s lives by empowering them to make smarter choices about their subscriptions. Our customers are banks that wish to offer their customers a new valuable service, that empowers people to make smarter choices through their banks digital ecosystems. We provide our customers with a service that deliver customer satisfaction, customer retention, data insight and cost savings. If you are interested, drop us a mail with your application and CV to jobs@subaio.com. Interviews will be held ongoing, and we will accept applications until the position is filled. If you need further information, please contact our Support and Sales Manager, Mikkel Winther Marklund 45 2060 9879, mikkel@subaio.com Job type: Full time position Work place: Gasværksvej, Aalborg

Do you want to be a part of a fast growing leading fintech startup? Are you passionate about delivering a great customer service? Do you have a commercial mindset? If you can say yes to all of the above, there is a good chance, that we want to meet you!

Sweden is already pinned to our roadmap, and therefore we need to get some Swedish skills on board, making sure, that our product is ready for the new market.

As our new team member, you will be joining our growing Support Team in Aalborg. Our job is to make sure that our customers get the absolute best and most efficient service. We also maintain our database of subscription products and help prepare our service for new markets. Your daily tasks will be handled primarily on computer, and phone.

You will be working on tasks such as:

  • Helping customers cancel their subscriptions
  • Find and create subscription products in our database
  • Help us translate our service to Swedish
  • A variety of odd jobs related to our Customer Support

You should apply if…:

  • You are high spirited and ready to take on both large and small tasks in our department
  • You are outgoing, independent and not afraid to reach out, if help is needed
  • You read, write and speak Swedish flawlessly
  • You can read, write and make yourself understood in English and Danish
  • You are used to work on a computer and quick to adapt to new programs

What is Subaio?

Subaio was founded in Aalborg, Denmark 2016 by Thomas Kjølby Laursen (CEO) and Brian Jørgensen (CTO), with the purpose to create products and services that simplifies people's lives by empowering them to make smarter choices about their subscriptions.

Our customers are banks that wish to offer their customers a new valuable service, that empowers people to make smarter choices through their banks digital ecosystems. We provide our customers with a service that deliver customer satisfaction, customer retention, data insight and cost savings.

If you are interested, drop us a mail with your application and CV to jobs@subaio.com.

Interviews will be held ongoing, and we will accept applications until the position is filled.

If you need further information, please contact our Support and Sales Manager, Mikkel Winther Marklund +45 2060 9879, mikkel@subaio.com

Job type: Full time position

Work place: Gasværksvej, Aalborg

Subaio ApSAalborg2018-12-14T00:00:002019-02-07T00:00:00
329920035Sparex søger salgs- og marketingassistentRobot Salgs- og marketingassistent til nyoprettet stilling Til vores kontor i Aars søger vi en kompetent salgs- og marketingassistent, der kan og vil påtage sig ansvaret for en alsidig funktion, og kombinere salgssupport internt salgsarbejde og marketing. JOBBET Du får ansvaret for at udfylde den nyoprettede stilling som salgs- og marketingassistent, hvor hovedvægten vil være på salgssupport. Vi tilbyder en stilling som: er meget selvstændig med stor frihed under ansvar med mange varierende opgaver med mulighed for selv at udvikle stillingen ARBEJDSOPGAVER Arbejdsopgaverne vil være meget varierende indenfor disse områder: kundesupport og kundeforespørgsler opdatering og udarbejdelse af marketingmaterialer vedligeholdelse og ajourføre stamdata diverse administrative opgaver HVEM ER DU? Du er ambitiøs, målrettet og arbejder selvstændigt, med drive og gå-på-mod til at starte i en nyoprettet stilling. Derudover har du: kendskab til traktor og maskiner erfaring indenfor salg, marketing eller administration gode IT-kundskaber, især Excel god til dansk og engelsk i både skrift og tale HVEM ER VI? Sparex blev grundlagt i 1965, og er producent, og grossist, af traktorreservedele og tilbehør. Sparex koncernen har hovedkontor i England, og beskæftiger over 400 medarbejdere. Afdelingen i Danmark er lille, med kort kommandovej, og vi lægger stor vægt på professionalisme og kvalitetsbevidsthed, samt godt humør og en uformel omgangstone. VI TILBYDER Løn efter kvalifikationer Pensionsordning Sundhedsforsikring ANSØGNING Ansøgning modtages på email: dk.info@sparex.com Samtaler vil foregå løbende Tiltrædelse 1. februar 2019, men vi venter gerne på den rette YDERLIGERE OPLYSNINGER Du er meget velkommen til at kontakte adm. direktør Michael Pavar på mobil 24673783

Salgs- og marketingassistent

til nyoprettet stilling

 

Til vores kontor i Aars søger vi en kompetent salgs- og marketingassistent, der kan og vil påtage sig ansvaret for en alsidig funktion, og kombinere salgssupport/internt salgsarbejde og marketing.

 

JOBBET

Du får ansvaret for at udfylde den nyoprettede stilling som salgs- og marketingassistent, hvor hovedvægten vil være på salgssupport.

Vi tilbyder en stilling som:

  • er meget selvstændig med stor frihed under ansvar
  • med mange varierende opgaver
  • med mulighed for selv at udvikle stillingen

 

ARBEJDSOPGAVER

Arbejdsopgaverne vil være meget varierende indenfor disse områder:

  • kundesupport og kundeforespørgsler
  • opdatering og udarbejdelse af marketingmaterialer
  • vedligeholdelse og ajourføre stamdata
  • diverse administrative opgaver

 

HVEM ER DU?

Du er ambitiøs, målrettet og arbejder selvstændigt, med drive og gå-på-mod til at starte i en nyoprettet stilling. Derudover har du:

  • kendskab til traktor og maskiner
  • erfaring indenfor salg, marketing eller administration
  • gode IT-kundskaber, især Excel
  • god til dansk og engelsk i både skrift og tale

 

HVEM ER VI?

Sparex blev grundlagt i 1965, og er producent, og grossist, af traktorreservedele og tilbehør. Sparex koncernen har hovedkontor i England, og beskæftiger over 400 medarbejdere. Afdelingen i Danmark er lille, med kort kommandovej, og vi lægger stor vægt på professionalisme og kvalitetsbevidsthed, samt godt humør og en uformel omgangstone.

 

VI TILBYDER

Løn efter kvalifikationer

Pensionsordning

Sundhedsforsikring

 

ANSØGNING

Ansøgning modtages på email: dk.info@sparex.com

Samtaler vil foregå løbende

Tiltrædelse 1. februar 2019, men vi venter gerne på den rette

 

YDERLIGERE OPLYSNINGER

Du er meget velkommen til at kontakte adm. direktør Michael Pavar på mobil 24673783

 

SPAREX LIMITED APSAars2018-11-29T00:00:002019-01-24T00:00:00
329942394Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHjørring2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Nørresundby
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Swedish speaking team member for our world class Support!

Subaio ApS

Aalborg
Do you want to be a part of a fast growing leading fintech startup? Are you passionate about delivering a great customer service? Do you have a commercial mindset? If you can say yes to all of the above, there is a good chance, that we want to meet ...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:7. februar 2019

Sparex søger salgs- og marketingassistent

SPAREX LIMITED APS

Aars
Salgs- og marketingassistent til nyoprettet stilling Til vores kontor i Aars søger vi en kompetent salgs- og marketingassistent, der kan og vil påtage sig ansvaret for en alsidig funktion, og kombinere salgssupport internt salgsarbejde og marketing....
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:24. januar 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Hjørring
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019