Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kreditorbogholder

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger for Haarslev Industries A/S, en Kreditorbogholder.

Jobbet:

For vores kunde, Haarslev Industries A/S, søger vi en kreditorbogholder til et try and hire forløb, hvor du ansættes som vikar med henblik på efterfølgende fastansættelse i virksomheden. Opstart hurtigst mulig.

Opgaver:

Du bliver en del af finansafdelingen og dine primære ansvarsopgaver er kreditorbogholderi, herunder bogføring af indbetalinger, samt afstemning af anlægskartotek og Intercompany afstemninger.

Øvrige opgaver:

  • Afstemninger
  • Fakturahåndtering i workflow
  • Månedsafslutning
  • Udtræk af kontoudtog
  • Månedsopgaver som kursregulering, hensættelser, afstemning af anlægskartotek m.m.
  • Ad hoc opgaver samt assistance i finans- og kreditorafdeling

Vi forventer:

Det er et krav, at du har god erfaring med bogholderi, gerne fra en international virksomhed.

Du har en regnskabsfaglig god forståelse og er engageret i dit fag. Vi forventer, at du har erfaring med et eller flere ERP systemer, f.eks. Navision Dynamics AX, og du har kendskab til Excel.

Du behersker engelsk i skrift og tale.

Din person:

Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, og du er god til at kommunikere og være serviceminded over for dine omgivelser og i telefonen.      

Vi tilbyder:

Vi tilbyder et barselsvikariat med mulighed for udvikling af dine kompetencer, og hvor du bliver en del af en spændende og international virksomhed. Du indgår i et team med 5 kollegaer i en afdeling, der er præget af en god teamånd og faglig professionel tilgang til opgaverne.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send et cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Kreditorbogholder”. Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Marianne Rishede alle hverdage på 70152010.

Virksomheden:

Haarslev Industries A/S er en førende global producent af proces- og anlægsudstyr, der leverer kraftfulde løsninger til gavn for det globale miljø. Virksomheden leverer komplette systemer og udstyr til behandling af animalske biprodukter, husholdningsaffald, spildevandsslam, biobrændstoffer og biprodukter fra mad og drikkevareproduktion.

Haarslev koncernen har projekt- og produktionssteder i Danmark, Spanien, Brasilien, Tyskland, Tyrkiet og Kina samt salgs- og servicelokationer i Norge, Peru, USA, Malaysia, New Zealand, Indien, Frankrig og Rusland. Haarslev Industries A/S beskæftiger ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan, hvora godt 450 medarbejdere er i Danmark.

Se mere på www.haarslev.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011987Phoenix-91c7c9fc12019-04-26T00:00:00Kreditorbogholder

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger for Haarslev Industries A/S, en Kreditorbogholder.

Jobbet:

For vores kunde, Haarslev Industries A/S, søger vi en kreditorbogholder til et try and hire forløb, hvor du ansættes som vikar med henblik på efterfølgende fastansættelse i virksomheden. Opstart hurtigst mulig.

Opgaver:

Du bliver en del af finansafdelingen og dine primære ansvarsopgaver er kreditorbogholderi, herunder bogføring af indbetalinger, samt afstemning af anlægskartotek og Intercompany afstemninger.

Øvrige opgaver:

  • Afstemninger
  • Fakturahåndtering i workflow
  • Månedsafslutning
  • Udtræk af kontoudtog
  • Månedsopgaver som kursregulering, hensættelser, afstemning af anlægskartotek m.m.
  • Ad hoc opgaver samt assistance i finans- og kreditorafdeling

Vi forventer:

Det er et krav, at du har god erfaring med bogholderi, gerne fra en international virksomhed.

Du har en regnskabsfaglig god forståelse og er engageret i dit fag. Vi forventer, at du har erfaring med et eller flere ERP systemer, f.eks. Navision Dynamics AX, og du har kendskab til Excel.

Du behersker engelsk i skrift og tale.

Din person:

Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, og du er god til at kommunikere og være serviceminded over for dine omgivelser og i telefonen.      

Vi tilbyder:

Vi tilbyder et barselsvikariat med mulighed for udvikling af dine kompetencer, og hvor du bliver en del af en spændende og international virksomhed. Du indgår i et team med 5 kollegaer i en afdeling, der er præget af en god teamånd og faglig professionel tilgang til opgaverne.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send et cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Kreditorbogholder”. Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Marianne Rishede alle hverdage på 70152010.

Virksomheden:

Haarslev Industries A/S er en førende global producent af proces- og anlægsudstyr, der leverer kraftfulde løsninger til gavn for det globale miljø. Virksomheden leverer komplette systemer og udstyr til behandling af animalske biprodukter, husholdningsaffald, spildevandsslam, biobrændstoffer og biprodukter fra mad og drikkevareproduktion.

Haarslev koncernen har projekt- og produktionssteder i Danmark, Spanien, Brasilien, Tyskland, Tyrkiet og Kina samt salgs- og servicelokationer i Norge, Peru, USA, Malaysia, New Zealand, Indien, Frankrig og Rusland. Haarslev Industries A/S beskæftiger ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan, hvora godt 450 medarbejdere er i Danmark.

Se mere på www.haarslev.com

2019-05-21T13:52:12.527 VKAREN.DK REKRUTTERING søger for Haarslev Industries A S, en Kreditorbogholder. Jobbet: For vores kunde, Haarslev Industries A S, søger vi en kreditorbogholder til et try and hire forløb, hvor du ansættes som vikar med henblik på efterfølgende fastansættelse i virksomheden. Opstart hurtigst mulig. Opgaver: Du bliver en del af finansafdelingen og dine primære ansvarsopgaver er kreditorbogholderi, herunder bogføring af indbetalinger, samt afstemning af anlægskartotek og Intercompany afstemninger. Øvrige opgaver: Afstemninger Fakturahåndtering i workflow Månedsafslutning Udtræk af kontoudtog Månedsopgaver som kursregulering, hensættelser, afstemning af anlægskartotek m.m. Ad hoc opgaver samt assistance i finans- og kreditorafdeling Vi forventer: Det er et krav, at du har god erfaring med bogholderi, gerne fra en international virksomhed. Du har en regnskabsfaglig god forståelse og er engageret i dit fag. Vi forventer, at du har erfaring med et eller flere ERP systemer, f.eks. Navision Dynamics AX, og du har kendskab til Excel. Du behersker engelsk i skrift og tale. Din person: Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, og du er god til at kommunikere og være serviceminded over for dine omgivelser og i telefonen. Vi tilbyder: Vi tilbyder et barselsvikariat med mulighed for udvikling af dine kompetencer, og hvor du bliver en del af en spændende og international virksomhed. Du indgår i et team med 5 kollegaer i en afdeling, der er præget af en god teamånd og faglig professionel tilgang til opgaverne. Din ansøgning: Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send et cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Kreditorbogholder . Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Marianne Rishede alle hverdage på 70152010. Virksomheden: Haarslev Industries A S er en førende global producent af proces- og anlægsudstyr, der leverer kraftfulde løsninger til gavn for det globale miljø. Virksomheden leverer komplette systemer og udstyr til behandling af animalske biprodukter, husholdningsaffald, spildevandsslam, biobrændstoffer og biprodukter fra mad og drikkevareproduktion. Haarslev koncernen har projekt- og produktionssteder i Danmark, Spanien, Brasilien, Tyskland, Tyrkiet og Kina samt salgs- og servicelokationer i Norge, Peru, USA, Malaysia, New Zealand, Indien, Frankrig og Rusland. Haarslev Industries A S beskæftiger ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan, hvora godt 450 medarbejdere er i Danmark. Se mere på www.haarslev.com11jobnet91c7c9fc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-25T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3514129VKAREN ApS11Lerchesgade 315471SøndersøDKDanmark0
rekruttering@vkaren.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749531JobNet4978863497886310025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91c7c9fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=91c7c9fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91c7c9fc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91c7c9fc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgEr du struktureret og ansvarsbevidst? Hos VKAREN ApS er det egenskaber vi værdsætter i høj grad.12007951Dansk3Læse/ tale343308Kreditorbogholder3Økonomi361575476Marianne Rishederekruttering@vkaren.dkDKDanmarkDKDanmark330023172ALSIDIG OG STRUKTURERET BOGHOLDER SØGESRobot PosOne søger en bogholder med flair for administration. Vi er på udkig efter en profil, som udover almindelige økonomiopgaver også trives med opfølgning, struktur og kundekontakt. Det skal falde dig naturligt at gribe telefonen, når der skal snakkes med kunder og leverandører. Her er 2 dage ikke ens, så du skal trives i et omstillingsparat miljø. Du bliver en del af en internationalt orienteret virksomhed, og du kommer til at kommunikere på kryds og tværs af forskellige afdelinger. DIN PROFIL Du er regnskabsuddannet.Kendskab til Excel.Kendskab til E-connomic og Uniconta, er et plus - dog ikke et krav. Trives med både administrative og bogholderiopgaver.Tryg i egne rammer og god til at gå selvstændigt til værks.Du er produktiv, perfektionistisk og struktureret i dit arbejde. Dit arbejde er altid godt gennemarbejdet, da du er perfektionistisk og ærekær omkring det du afleverer. Dertil er du åben overfor ad hoc-opgaver. DINE ARBEJDSOPGAVER Daglig bogføring.Administration af løn og ansættelsesaftaler.Ind- og udgående betalinger.Abonnementskørsler via leverandørservice. Du er vandt til at arbejde med periodiseringer.Fakturering, rykkerprocedurer og betalinger. Registrering af betalinger samt rykkerprocedurer. Kontrakt- samt opsigelsesansvar for vores kunder. Dialog med kunder, og direkte kontakt med vores leveranceafdeling. VI TILBYDER Frihed under ansvar med højt til loftet. En virksomhed hvor du bliver hørt, og hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Dejligt åbent kontormiljø med gode kollegaer og uformel omgangstone. Rig mulighed for at udvikle sig på et personligt og professionelt plan. Mad- og frugtordning indgår i pakken. Arbejdstiden vil ligge mandag til fredag 25 timer ugentligt. ANSØGNINGKan du nikke genkendende til de fleste af ovenstående punkter, kan du blive en del af en hverdag fuld af spændende opgaver. PosOne er en arbejdsplads, hvor din stemme bliver lyttet til. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kontakt Sara Lind, Digitaliseringschef på tlf. 70 22 13 15. Ansøgning med tilhørende CV sendes til privacy@posone.dk. Venligst mærk din mail Bogholder ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler.

PosOne søger en bogholder med flair for administration. Vi er på udkig efter en profil, som udover almindelige økonomiopgaver også trives med opfølgning, struktur og kundekontakt. Det skal falde dig naturligt at gribe telefonen, når der skal snakkes med kunder og leverandører. Her er 2 dage ikke ens, så du skal trives i et omstillingsparat miljø. Du bliver en del af en internationalt orienteret virksomhed, og du kommer til at kommunikere på kryds og tværs af forskellige afdelinger.

DIN PROFIL
Du er regnskabsuddannet.
Kendskab til Excel.
Kendskab til E-connomic og Uniconta, er et plus - dog ikke et krav.
Trives med både administrative og bogholderiopgaver.
Tryg i egne rammer og god til at gå selvstændigt til værks.
Du er produktiv, perfektionistisk og struktureret i dit arbejde.
Dit arbejde er altid godt gennemarbejdet, da du er perfektionistisk og ærekær omkring det du afleverer.
Dertil er du åben overfor ad hoc-opgaver. 

DINE ARBEJDSOPGAVER
Daglig bogføring.
Administration af løn og ansættelsesaftaler.
Ind- og udgående betalinger.
Abonnementskørsler via leverandørservice. 
Du er vandt til at arbejde med periodiseringer.
Fakturering, rykkerprocedurer og betalinger.
Registrering af betalinger samt rykkerprocedurer.
Kontrakt- samt opsigelsesansvar for vores kunder.
Dialog med kunder, og direkte kontakt med vores leveranceafdeling.

VI TILBYDER
Frihed under ansvar med højt til loftet. En virksomhed hvor du bliver hørt, og hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Dejligt åbent kontormiljø med gode kollegaer og uformel omgangstone. Rig mulighed for at udvikle sig på et personligt og professionelt plan. Mad- og frugtordning indgår i pakken.

Arbejdstiden vil ligge mandag til fredag 25 timer ugentligt.


ANSØGNING
Kan du nikke genkendende til de fleste af ovenstående punkter, kan du blive en del af en hverdag fuld af spændende opgaver. PosOne er en arbejdsplads, hvor din stemme bliver lyttet til.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kontakt Sara Lind, Digitaliseringschef på tlf. 70 22 13 15. Ansøgning med tilhørende CV sendes til privacy@posone.dk.

Venligst mærk din mail ”Bogholder ansøgning”.

 

Vi indkalder løbende til samtaler.

POS ONE A/SOdense C2019-05-13T00:00:002019-05-31T00:00:00
330019193ØkonomielevRobot Dansk Installations Teknik A S er altid i udvikling, derfor søger vi en økonomielev med tiltrædelse primo august 2019. Som økonomielev hos os gennemgår du en 2-årig uddannelse, hvor vi sørger for, at du kommer godt rundt omkring de forskellige funktioner i økonomiafdelingen og får den bedste oplæring. Gennem din læretid vil du bl.a. beskæftige dig med følgende opgaver: Debitorbogholderi, herunder fakturering, bogføring, betalinger og opfølgning Kreditorbogholderi, herunder faktura håndtering, betalinger og opfølgning Afstemninger af likvider og finanskonti Løn Moms og afgifter Assistance med udarbejdelse af måned- og årsregnskaber For at komme i betragtning til jobbet som økonomielev hos os skal du som minimum have afsluttet en Eux eller HHX. Derudover forventer vi følgende: Du har flair for tal og økonomi Du er detaljeorienteret og struktureret Du er åben for at lære nye opgaver Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner Du har kendskab til Excel samt mod på at lære nye it-systemer Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Klaus Nielsen på tlf. 51595503 eller på mail kn@dit.as. Er du interesseret i at søge jobbet, bedes ansøgningen sendt på mail til samme adresse senest den 7. juni 2019. Alle ansøgninger behandles fortroligt og der indkaldes løbende til samtaler.

Dansk Installations Teknik A/S er altid i udvikling, derfor søger vi en økonomielev med tiltrædelse primo august 2019. Som økonomielev hos os gennemgår du en 2-årig uddannelse, hvor vi sørger for, at du kommer godt rundt omkring de forskellige funktioner i økonomiafdelingen og får den bedste oplæring.

Gennem din læretid vil du bl.a. beskæftige dig med følgende opgaver:

  • Debitorbogholderi, herunder fakturering, bogføring, betalinger og opfølgning
  • Kreditorbogholderi, herunder faktura håndtering, betalinger og opfølgning
  • Afstemninger af likvider og finanskonti
  • Løn
  • Moms og afgifter
  • Assistance med udarbejdelse af måned- og årsregnskaber

 

For at komme i betragtning til jobbet som økonomielev hos os skal du som minimum have afsluttet en Eux eller HHX.

Derudover forventer vi følgende:

  • Du har flair for tal og økonomi
  • Du er detaljeorienteret og struktureret
  • Du er åben for at lære nye opgaver
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Du har kendskab til Excel samt mod på at lære nye it-systemer

 

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Klaus Nielsen på tlf. 51595503 eller på mail kn@dit.as. Er du interesseret i at søge jobbet, bedes ansøgningen sendt på mail til samme adresse senest den 7. juni 2019.

Alle ansøgninger behandles fortroligt og der indkaldes løbende til samtaler.

Dansk Installations Teknik A/SOdense S2019-05-07T00:00:002019-06-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ALSIDIG OG STRUKTURERET BOGHOLDER SØGES

POS ONE A/S

Odense C
PosOne søger en bogholder med flair for administration. Vi er på udkig efter en profil, som udover almindelige økonomiopgaver også trives med opfølgning, struktur og kundekontakt. Det skal falde dig naturligt at gribe telefonen, når der skal snakkes...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Økonomielev

Dansk Installations Teknik A/S

Odense S
Dansk Installations Teknik A S er altid i udvikling, derfor søger vi en økonomielev med tiltrædelse primo august 2019. Som økonomielev hos os gennemgår du en 2-årig uddannelse, hvor vi sørger for, at du kommer godt rundt omkring de forskellige funkt...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019