Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kreditorbogholder

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger for Haarslev Industries A/S, en Kreditorbogholder.

Jobbet:

For vores kunde, Haarslev Industries A/S, søger vi en kreditorbogholder til et try and hire forløb, hvor du ansættes som vikar med henblik på efterfølgende fastansættelse i virksomheden. Opstart hurtigst mulig.

Opgaver:

Du bliver en del af finansafdelingen og dine primære ansvarsopgaver er kreditorbogholderi, herunder bogføring af indbetalinger, samt afstemning af anlægskartotek og Intercompany afstemninger.

Øvrige opgaver:

  • Afstemninger
  • Fakturahåndtering i workflow
  • Månedsafslutning
  • Udtræk af kontoudtog
  • Månedsopgaver som kursregulering, hensættelser, afstemning af anlægskartotek m.m.
  • Ad hoc opgaver samt assistance i finans- og kreditorafdeling

Vi forventer:

Det er et krav, at du har god erfaring med bogholderi, gerne fra en international virksomhed.

Du har en regnskabsfaglig god forståelse og er engageret i dit fag. Vi forventer, at du har erfaring med et eller flere ERP systemer, f.eks. Navision Dynamics AX, og du har kendskab til Excel.

Du behersker engelsk i skrift og tale.

Din person:

Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, og du er god til at kommunikere og være serviceminded over for dine omgivelser og i telefonen.      

Vi tilbyder:

Vi tilbyder et barselsvikariat med mulighed for udvikling af dine kompetencer, og hvor du bliver en del af en spændende og international virksomhed. Du indgår i et team med 5 kollegaer i en afdeling, der er præget af en god teamånd og faglig professionel tilgang til opgaverne.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send et cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Kreditorbogholder”. Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Marianne Rishede alle hverdage på 70152010.

Virksomheden:

Haarslev Industries A/S er en førende global producent af proces- og anlægsudstyr, der leverer kraftfulde løsninger til gavn for det globale miljø. Virksomheden leverer komplette systemer og udstyr til behandling af animalske biprodukter, husholdningsaffald, spildevandsslam, biobrændstoffer og biprodukter fra mad og drikkevareproduktion.

Haarslev koncernen har projekt- og produktionssteder i Danmark, Spanien, Brasilien, Tyskland, Tyrkiet og Kina samt salgs- og servicelokationer i Norge, Peru, USA, Malaysia, New Zealand, Indien, Frankrig og Rusland. Haarslev Industries A/S beskæftiger ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan, hvora godt 450 medarbejdere er i Danmark.

Se mere på www.haarslev.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011987Phoenix-91c7c9fc12019-04-26T00:00:00Kreditorbogholder

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger for Haarslev Industries A/S, en Kreditorbogholder.

Jobbet:

For vores kunde, Haarslev Industries A/S, søger vi en kreditorbogholder til et try and hire forløb, hvor du ansættes som vikar med henblik på efterfølgende fastansættelse i virksomheden. Opstart hurtigst mulig.

Opgaver:

Du bliver en del af finansafdelingen og dine primære ansvarsopgaver er kreditorbogholderi, herunder bogføring af indbetalinger, samt afstemning af anlægskartotek og Intercompany afstemninger.

Øvrige opgaver:

  • Afstemninger
  • Fakturahåndtering i workflow
  • Månedsafslutning
  • Udtræk af kontoudtog
  • Månedsopgaver som kursregulering, hensættelser, afstemning af anlægskartotek m.m.
  • Ad hoc opgaver samt assistance i finans- og kreditorafdeling

Vi forventer:

Det er et krav, at du har god erfaring med bogholderi, gerne fra en international virksomhed.

Du har en regnskabsfaglig god forståelse og er engageret i dit fag. Vi forventer, at du har erfaring med et eller flere ERP systemer, f.eks. Navision Dynamics AX, og du har kendskab til Excel.

Du behersker engelsk i skrift og tale.

Din person:

Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, og du er god til at kommunikere og være serviceminded over for dine omgivelser og i telefonen.      

Vi tilbyder:

Vi tilbyder et barselsvikariat med mulighed for udvikling af dine kompetencer, og hvor du bliver en del af en spændende og international virksomhed. Du indgår i et team med 5 kollegaer i en afdeling, der er præget af en god teamånd og faglig professionel tilgang til opgaverne.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send et cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Kreditorbogholder”. Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Marianne Rishede alle hverdage på 70152010.

Virksomheden:

Haarslev Industries A/S er en førende global producent af proces- og anlægsudstyr, der leverer kraftfulde løsninger til gavn for det globale miljø. Virksomheden leverer komplette systemer og udstyr til behandling af animalske biprodukter, husholdningsaffald, spildevandsslam, biobrændstoffer og biprodukter fra mad og drikkevareproduktion.

Haarslev koncernen har projekt- og produktionssteder i Danmark, Spanien, Brasilien, Tyskland, Tyrkiet og Kina samt salgs- og servicelokationer i Norge, Peru, USA, Malaysia, New Zealand, Indien, Frankrig og Rusland. Haarslev Industries A/S beskæftiger ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan, hvora godt 450 medarbejdere er i Danmark.

Se mere på www.haarslev.com

2019-05-21T13:52:12.527 VKAREN.DK REKRUTTERING søger for Haarslev Industries A S, en Kreditorbogholder. Jobbet: For vores kunde, Haarslev Industries A S, søger vi en kreditorbogholder til et try and hire forløb, hvor du ansættes som vikar med henblik på efterfølgende fastansættelse i virksomheden. Opstart hurtigst mulig. Opgaver: Du bliver en del af finansafdelingen og dine primære ansvarsopgaver er kreditorbogholderi, herunder bogføring af indbetalinger, samt afstemning af anlægskartotek og Intercompany afstemninger. Øvrige opgaver: Afstemninger Fakturahåndtering i workflow Månedsafslutning Udtræk af kontoudtog Månedsopgaver som kursregulering, hensættelser, afstemning af anlægskartotek m.m. Ad hoc opgaver samt assistance i finans- og kreditorafdeling Vi forventer: Det er et krav, at du har god erfaring med bogholderi, gerne fra en international virksomhed. Du har en regnskabsfaglig god forståelse og er engageret i dit fag. Vi forventer, at du har erfaring med et eller flere ERP systemer, f.eks. Navision Dynamics AX, og du har kendskab til Excel. Du behersker engelsk i skrift og tale. Din person: Du har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, og du er god til at kommunikere og være serviceminded over for dine omgivelser og i telefonen. Vi tilbyder: Vi tilbyder et barselsvikariat med mulighed for udvikling af dine kompetencer, og hvor du bliver en del af en spændende og international virksomhed. Du indgår i et team med 5 kollegaer i en afdeling, der er præget af en god teamånd og faglig professionel tilgang til opgaverne. Din ansøgning: Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send et cv og en kort ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Kreditorbogholder . Har du konkrete spørgsmål, kan du kontakte Marianne Rishede alle hverdage på 70152010. Virksomheden: Haarslev Industries A S er en førende global producent af proces- og anlægsudstyr, der leverer kraftfulde løsninger til gavn for det globale miljø. Virksomheden leverer komplette systemer og udstyr til behandling af animalske biprodukter, husholdningsaffald, spildevandsslam, biobrændstoffer og biprodukter fra mad og drikkevareproduktion. Haarslev koncernen har projekt- og produktionssteder i Danmark, Spanien, Brasilien, Tyskland, Tyrkiet og Kina samt salgs- og servicelokationer i Norge, Peru, USA, Malaysia, New Zealand, Indien, Frankrig og Rusland. Haarslev Industries A S beskæftiger ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan, hvora godt 450 medarbejdere er i Danmark. Se mere på www.haarslev.com11jobnet91c7c9fc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-25T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3514129VKAREN ApS11Lerchesgade 315471SøndersøDKDanmark0
rekruttering@vkaren.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749531JobNet4978863497886310025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91c7c9fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=91c7c9fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91c7c9fc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=91c7c9fc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgEr du struktureret og ansvarsbevidst? Hos VKAREN ApS er det egenskaber vi værdsætter i høj grad.12007951Dansk3Læse/ tale343308Kreditorbogholder3Økonomi361575476Marianne Rishederekruttering@vkaren.dkDKDanmarkDKDanmark330037121Deltid, 15 - 20 timer pr. ugeRobot F10 Human Resource søger for en mindre virksomhed i Odense Med udgangspunkt i kontoret i Odense, vil du blive en del af et team af dedikerede og engagerede kollegaer i en virksomhed, som arbejder indenfor tekniske løsninger i det offentlige rum og dækker hele Danmark. Som følge af stadig stigende aktivitet, har virksomheden valgt at insource bogholderiet, og i den forbindelse søges en ny kollega til, på deltid, at være ansvarlig for fakturering, lønkørsler og andre regnskabsmæssige og administrative opgaver. Stillingen Med reference til den administrerende direktør, bliver du ansvarlig for bogholderifunktionen. Virksomheden er ejet af investorer, og de forudser en pæn vækst i de kommende år. Virksomheden står på et solidt økonomisk fundament. Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være: Bogføring Fakturering, både på maskiner, service, abonnementer og øvrige produkter, og ydelser Bestilling af varer, incl. lagerstyring Momsafregning Klargøring af regnskab til revisor Lønkørsel Øvrige administrative opgaver i samarbejde med den øvrige organisation Faglige profil Du har sandsynligvis en baggrund som enten intern eller ekstern bogholder, og du arbejder hjemmevant i e-conomics Du har tidligere arbejdet Topdesk Du er rutineret bruger af Excel Du har et solidt dansk og kommunikerer både mundtligt og skriftligt på et fornuftigt niveau på engelsk Personlige profil Du er en tillidsvækkende, fleksibel, robust og vedholdende person med naturlig gennemslagskraft. Du evner en proaktiv tilgang til opgaverne og arbejder selvfølgelig systematisk, målrettet og løsningsorienteret. Du trives i et miljø, hvor du står for at skabe struktur og overblik over egen hverdag. Du er i stand til at planlægge dig ud af enhver situation og kan få tingene til at gå op i en højere enhed. Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, pligtopfyldende og forstår vigtigheden i koordinering og service. Du tilbydes En udfordrende stilling med selvstændigt ansvarsområde. Du vil få en varieret hverdag i en solid virksomhed, med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Ansøgning mærket ref.: 3016

F10 Human Resource søger for en mindre virksomhed i Odense  

Med udgangspunkt i kontoret i Odense, vil du blive en del af et team af dedikerede og engagerede kollegaer i en virksomhed, som arbejder indenfor tekniske løsninger i det offentlige rum og dækker hele Danmark.

Som følge af stadig stigende aktivitet, har virksomheden valgt at insource bogholderiet, og i den forbindelse søges en ny kollega til, på deltid, at være ansvarlig for fakturering, lønkørsler og andre regnskabsmæssige og administrative opgaver.

Stillingen  
Med reference til den administrerende direktør, bliver du ansvarlig for bogholderifunktionen. Virksomheden er ejet af investorer, og de forudser en pæn vækst i de kommende år. Virksomheden står på et solidt økonomisk fundament.   

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:  

  • Bogføring
  • Fakturering, både på maskiner, service, abonnementer og øvrige produkter, og ydelser
  • Bestilling af varer, incl. lagerstyring
  • Momsafregning
  • Klargøring af regnskab til revisor
  • Lønkørsel
  • Øvrige administrative opgaver i samarbejde med den øvrige organisation

Faglige profil  

  • Du har sandsynligvis en baggrund som enten intern eller ekstern bogholder, og du arbejder hjemmevant i e-conomics
  • Du har tidligere arbejdet Topdesk
  • Du er rutineret bruger af Excel
  • Du har et solidt dansk og kommunikerer både mundtligt og skriftligt på et fornuftigt niveau på engelsk

Personlige profil  

Du er en tillidsvækkende, fleksibel, robust og vedholdende person med naturlig gennemslagskraft. Du evner en proaktiv tilgang til opgaverne og arbejder selvfølgelig systematisk, målrettet og løsningsorienteret.  Du trives i et miljø, hvor du står for at skabe struktur og overblik over egen hverdag. Du er i stand til at planlægge dig ud af enhver situation og kan få tingene til at gå op i en højere enhed. Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, pligtopfyldende og forstår vigtigheden i koordinering og service.   

Du tilbydes  

En udfordrende stilling med selvstændigt ansvarsområde. Du vil få en varieret hverdag i en solid virksomhed, med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.   

Ansøgning mærket ref.: 3016

F10 Human Resource ApSOdense SV2019-06-04T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltid, 15 - 20 timer pr. uge

F10 Human Resource ApS

Odense SV
F10 Human Resource søger for en mindre virksomhed i Odense Med udgangspunkt i kontoret i Odense, vil du blive en del af et team af dedikerede og engagerede kollegaer i en virksomhed, som arbejder indenfor tekniske løsninger i det offentlige rum og d...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019