Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kriminalforsorgen Hovedstaden søger kontorelever

Kriminalforsorgen Hovedstaden søger kontorelever

Kunne du tænke dig en uddannelse med speciale inden for offentlig forvaltning og blive en del af en organisation, hvor du kan gøre en samfundsmæssig forskel, og hvor du har mulighed for at skabe forandring? Så er Kriminalforsorgen Hovedstaden måske lige stedet for dig at kickstarte din karriere.

Kriminalforsorgen Hovedstaden skal pr. 1. oktober 2019 bruge 3 engagerede kontorelever.

Som kontorelev hos os vil du få en alsidig og bred kontoruddannelse, hvor du vil komme rundt i forskellige enheder. Vi lægger vægt på, at du trives i din elevtid, og du vil få tilknyttet en elevansvarlig, der skal guide dig i dit arbejde.

Derudover får du en uddannelsesansvarlig, der bl.a. skal sørge for en god elevplan og at de aftaler, der indgås i forbindelse med din elevtid, overholdes.

I Kriminalforsorgen Hovedstadens områdekontor, som står for den overordnede styring, controlling, udvikling og kvalitetssikring for områdets 5 institutioner vil du komme rundt i 3 enheder: Ledelsessekretariatet, HR og Ressource (økonomi og regnskab).

Herudover vil en del af din elevtid foregå på en institution – eks. et fængsel, arrest eller KiF-afdeling. Her vil du blandt andet opleve, hvad det vil sige at arbejde helt tæt på klienterne.

Dine opgaver vil være mangeartede, og du vil bl.a. komme til at arbejde med ledelsesbetjening, referentskrivning, koordinerings- og serviceopgaver, kommunikation og nyhedsbreve, journalisering, personale- og regnskabsopgaver, sagsbehandling mv. På den måde vil du, når du er færdig, være godt klædt på til en ansættelse i enhver offentlig organisation.

Om dig

  • Du er videbegærlig og har lysten til at lære nyt
  • Du ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater, og tager aktivt ansvar for din læring og dit arbejde
  • Du er god til at omgås forskellige typer mennesker
  • Du har en frisk tilgang til dit arbejde, og lader dig ikke slå ud af udfordringer eller travlhed
  • Du er mødestabil og indstillet på, at der vil være en del rutineprægede opgaver
  • Du holder af også at løse akutte opgaver eller indgå i større projekter
  • Du behersker både skriftligt og mundtligt dansk på højt niveau
  • Du har rimelige IT-kundskaber, kender til Office-pakken og ikke mindst – du har lysten til at arbejde digitalt

Forudsætninger for ansættelse
Vi forventer, at du har afsluttet én af disse uddannelser:
  • EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
  • STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS eller EUS forløb
  • HHX inkl. 5 ugers grundforløb
  • HG med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer opnået før 1. august 2015

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Det er også en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med en eventuel samtale giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i Det Centrale Kriminalregister.

Løn- og ansættelse
Stillingen er en 2-årig uddannelsesstilling med tiltrædelse tirsdag den 1. oktober 2019.

Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost. I flere af enhederne vil der være mulighed for flekstid. Ud over den praktiske uddannelse i Kriminalforsorgen Hovedstaden er der i alt 15 ugers skoleforløb, inkl. den afsluttende fagprøve.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Arbejdsstedet vil primært være: Områdekontoret i København, Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø. Herudover vil der være 1 modul, hvor dit arbejdssted vil være på én af vores institutioner, hvorfor du skal være indstillet på en vis mobilitet, da ikke al din elevtid vil foregå i Københavns kommune.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 26. maj 2019.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 25.

Ansøgning
Du søger stillingen via knappen ”søg stillingen”.

Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling.

Du skal vedlægge relevante eksamensbeviser til din ansøgning. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedlæg dine standpunktskarakterer. Har du modtaget merit for dele af adgangskravene, skal du også vedlægge disse. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til uddannelsesansvarlig Lene Kildegaard-Nielsen, tlf. 7255 4097 eller Udviklingskonsulent Helene Henties, tlf. 7255 4335.

Om Kriminalforsorgen Hovedstaden
Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm.

Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere.

For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk

Alle interesserede opfordres – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen










Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014998Phoenix-81d9d33112019-05-01T00:00:00Kriminalforsorgen Hovedstaden søger kontoreleverKriminalforsorgen Hovedstaden søger kontorelever

Kunne du tænke dig en uddannelse med speciale inden for offentlig forvaltning og blive en del af en organisation, hvor du kan gøre en samfundsmæssig forskel, og hvor du har mulighed for at skabe forandring? Så er Kriminalforsorgen Hovedstaden måske lige stedet for dig at kickstarte din karriere.

Kriminalforsorgen Hovedstaden skal pr. 1. oktober 2019 bruge 3 engagerede kontorelever.

Som kontorelev hos os vil du få en alsidig og bred kontoruddannelse, hvor du vil komme rundt i forskellige enheder. Vi lægger vægt på, at du trives i din elevtid, og du vil få tilknyttet en elevansvarlig, der skal guide dig i dit arbejde.

Derudover får du en uddannelsesansvarlig, der bl.a. skal sørge for en god elevplan og at de aftaler, der indgås i forbindelse med din elevtid, overholdes.

I Kriminalforsorgen Hovedstadens områdekontor, som står for den overordnede styring, controlling, udvikling og kvalitetssikring for områdets 5 institutioner vil du komme rundt i 3 enheder: Ledelsessekretariatet, HR og Ressource (økonomi og regnskab).

Herudover vil en del af din elevtid foregå på en institution – eks. et fængsel, arrest eller KiF-afdeling. Her vil du blandt andet opleve, hvad det vil sige at arbejde helt tæt på klienterne.

Dine opgaver vil være mangeartede, og du vil bl.a. komme til at arbejde med ledelsesbetjening, referentskrivning, koordinerings- og serviceopgaver, kommunikation og nyhedsbreve, journalisering, personale- og regnskabsopgaver, sagsbehandling mv. På den måde vil du, når du er færdig, være godt klædt på til en ansættelse i enhver offentlig organisation.

Om dig
  • Du er videbegærlig og har lysten til at lære nyt
  • Du ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater, og tager aktivt ansvar for din læring og dit arbejde
  • Du er god til at omgås forskellige typer mennesker
  • Du har en frisk tilgang til dit arbejde, og lader dig ikke slå ud af udfordringer eller travlhed
  • Du er mødestabil og indstillet på, at der vil være en del rutineprægede opgaver
  • Du holder af også at løse akutte opgaver eller indgå i større projekter
  • Du behersker både skriftligt og mundtligt dansk på højt niveau
  • Du har rimelige IT-kundskaber, kender til Office-pakken og ikke mindst – du har lysten til at arbejde digitalt

Forudsætninger for ansættelse
Vi forventer, at du har afsluttet én af disse uddannelser:
  • EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
  • STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS eller EUS forløb
  • HHX inkl. 5 ugers grundforløb
  • HG med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer opnået før 1. august 2015

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Det er også en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med en eventuel samtale giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i Det Centrale Kriminalregister.

Løn- og ansættelse
Stillingen er en 2-årig uddannelsesstilling med tiltrædelse tirsdag den 1. oktober 2019.

Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost. I flere af enhederne vil der være mulighed for flekstid. Ud over den praktiske uddannelse i Kriminalforsorgen Hovedstaden er der i alt 15 ugers skoleforløb, inkl. den afsluttende fagprøve.

Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Arbejdsstedet vil primært være: Områdekontoret i København, Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø. Herudover vil der være 1 modul, hvor dit arbejdssted vil være på én af vores institutioner, hvorfor du skal være indstillet på en vis mobilitet, da ikke al din elevtid vil foregå i Københavns kommune.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 26. maj 2019.

Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 25.

Ansøgning
Du søger stillingen via knappen ”søg stillingen”.

Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling.

Du skal vedlægge relevante eksamensbeviser til din ansøgning. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedlæg dine standpunktskarakterer. Har du modtaget merit for dele af adgangskravene, skal du også vedlægge disse. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til uddannelsesansvarlig Lene Kildegaard-Nielsen, tlf. 7255 4097 eller Udviklingskonsulent Helene Henties, tlf. 7255 4335.

Om Kriminalforsorgen Hovedstaden
Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm.

Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere.

For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk

Alle interesserede opfordres – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen









2019-05-27T00:52:21.477 Kriminalforsorgen Hovedstaden søger kontorelever Kunne du tænke dig en uddannelse med speciale inden for offentlig forvaltning og blive en del af en organisation, hvor du kan gøre en samfundsmæssig forskel, og hvor du har mulighed for at skabe forandring? Så er Kriminalforsorgen Hovedstaden måske lige stedet for dig at kickstarte din karriere. Kriminalforsorgen Hovedstaden skal pr. 1. oktober 2019 bruge 3 engagerede kontorelever. Som kontorelev hos os vil du få en alsidig og bred kontoruddannelse, hvor du vil komme rundt i forskellige enheder. Vi lægger vægt på, at du trives i din elevtid, og du vil få tilknyttet en elevansvarlig, der skal guide dig i dit arbejde. Derudover får du en uddannelsesansvarlig, der bl.a. skal sørge for en god elevplan og at de aftaler, der indgås i forbindelse med din elevtid, overholdes. I Kriminalforsorgen Hovedstadens områdekontor, som står for den overordnede styring, controlling, udvikling og kvalitetssikring for områdets 5 institutioner vil du komme rundt i 3 enheder: Ledelsessekretariatet, HR og Ressource (økonomi og regnskab). Herudover vil en del af din elevtid foregå på en institution eks. et fængsel, arrest eller KiF-afdeling. Her vil du blandt andet opleve, hvad det vil sige at arbejde helt tæt på klienterne. Dine opgaver vil være mangeartede, og du vil bl.a. komme til at arbejde med ledelsesbetjening, referentskrivning, koordinerings- og serviceopgaver, kommunikation og nyhedsbreve, journalisering, personale- og regnskabsopgaver, sagsbehandling mv. På den måde vil du, når du er færdig, være godt klædt på til en ansættelse i enhver offentlig organisation. Om dig Du er videbegærlig og har lysten til at lære nyt Du ved, at du selv skal yde en indsats for at opnå resultater, og tager aktivt ansvar for din læring og dit arbejde Du er god til at omgås forskellige typer mennesker Du har en frisk tilgang til dit arbejde, og lader dig ikke slå ud af udfordringer eller travlhed Du er mødestabil og indstillet på, at der vil være en del rutineprægede opgaver Du holder af også at løse akutte opgaver eller indgå i større projekter Du behersker både skriftligt og mundtligt dansk på højt niveau Du har rimelige IT-kundskaber, kender til Office-pakken og ikke mindst du har lysten til at arbejde digitalt Forudsætninger for ansættelse Vi forventer, at du har afsluttet én af disse uddannelser: EUX Business med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS eller EUS forløb HHX inkl. 5 ugers grundforløb HG med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer opnået før 1. august 2015 Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted. Det er også en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med en eventuel samtale giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i Det Centrale Kriminalregister. Løn- og ansættelse Stillingen er en 2-årig uddannelsesstilling med tiltrædelse tirsdag den 1. oktober 2019. Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost. I flere af enhederne vil der være mulighed for flekstid. Ud over den praktiske uddannelse i Kriminalforsorgen Hovedstaden er der i alt 15 ugers skoleforløb, inkl. den afsluttende fagprøve. Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Arbejdsstedet vil primært være: Områdekontoret i København, Sankt Kjelds Plads 11, 2100 København Ø. Herudover vil der være 1 modul, hvor dit arbejdssted vil være på én af vores institutioner, hvorfor du skal være indstillet på en vis mobilitet, da ikke al din elevtid vil foregå i Københavns kommune. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 26. maj 2019. Der forventes at blive afholdt samtaler i uge 25. Ansøgning Du søger stillingen via knappen søg stillingen . Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Du skal vedlægge relevante eksamensbeviser til din ansøgning. Har du endnu ikke modtaget dit eksamensbevis, så vedlæg dine standpunktskarakterer. Har du modtaget merit for dele af adgangskravene, skal du også vedlægge disse. Er du fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV), som skal vedlægges din ansøgning. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til uddannelsesansvarlig Lene Kildegaard-Nielsen, tlf. 7255 4097 eller Udviklingskonsulent Helene Henties, tlf. 7255 4335. Om Kriminalforsorgen Hovedstaden Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm. Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere. For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk Alle interesserede opfordres uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen11jobnet81d9d331100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122352&DepartmentId=8534&MediaId=2733&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3517608Områdekontor Østerbro11Sankt Kjelds Plads 112100København Ø72554097DKDanmark0
Lene.Kildegaard-Nielsen@krfo.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset752323JobNet4981730498173010001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81d9d331https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=81d9d331https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81d9d331&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81d9d331&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Elev_og_trainee/3.jpgKriminalforsorgen Hovedstaden søger kontorelever12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee361634650LeneLene.Kildegaard-Nielsen@krfo.dkDKDanmarkDKDanmark330092285Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger kontorelev til Ressourcer og stabRobot Vi søger en kontorelev inden for specialet offentlig administration til ansættelse 1. november 2019. I Ressourcer og stab er der to teams, der varetager henholdsvis styrelsens sagsstyring, callcenter og objektiv sagsbehandling på udvalgte områder, herunder inden for passagerrettigheder og personcertificering. Du vil i løbet af din elevtid komme til at beskæftige dig med opgaver inden for både sagsstyring, callcenter og objektiv sagsbehandling i forhold til klagesagsbehandling, godkendelsesansøgninger og tilsyn. Du skal have lyst til lære, hvordan der arbejdes efter standardiserede processer, også når opgaven er omfattende, samt have lyst til at lære, hvordan sagsstyring understøtter de faglige kontorers arbejde i en styrelse med mange forskellige opgaver. Derudover skal du være glad for at arbejde sammen med både kollegaer i teamet og i resten af huset. Vi lægger vægt på, at du: • er fagligt dygtig og parat til at tage ansvar for egen læring og udvikling • er interesseret i objektiv sagsbehandling og sagsstyring • har interesse for digitale løsninger • følger de fælles arbejdsgange og processer • er mødestabil • kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt • har gode dansk- og engelskkundskaber • kan arbejde struktureret, selvstændigt og med sans for detaljen • er positiv, opsøgende og serviceorienteret For at kunne starte som kontorelev skal du have bestået og opnået gode resultater enten på: • EUX (Kontor med specialer) • HHX-bevis suppleret med et 5 ugers studenterkursus (Kontor) • HTX, STX eller HF-bevis suppleret med et EU s 10 ugers studenterkursus (Kontor) • HG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration Er du 25 år eller derover, skal du have foretaget realkompetencevurdering hos handelsskolen. Du bedes vedlægge realkompetencevurderingen, når du sender din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale handelsskole eller Niels Brock. Vi tilbyder: • et job, hvor du får mulighed for at bruge dine faglige og personlige kompetencer • varierende og udfordrende arbejdsopgaver, som kræver høj faglig kvalitet • udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver • fleksible arbejdstider, der rummer plads til fritid og familieliv • 3 skoleophold på Niels Brock inkl. studietur til Bruxelles Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen er omfattet af organisationsaftalen mellem HK Stat og Finansministeriet. Er du mellem 18 og 24 år er lønnen 13.924,20 kr. pr. måned ekskl. pension. Er du fyldt 25 år, er lønnen 20.144,27 kr. pr. måned ekskl. pension. Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde denne godkendelse. Vi indhenter referencer fra tidligere arbejdsgivere. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere information Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk. Hvis du har spørgsmål, kan du sende en mail til hrpostkasse@tbst.dk. Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med relevante bilag samt seneste karakterblad eller eksamensbevis, som du sender via vores ansøgningsportal på www.tbst.dk. Ansøgningsfristen er søndag den 20. oktober 2019, og samtaler holdes i uge 43.Vi søger en kontorelev inden for specialet offentlig administration til ansættelse 1. november 2019.

I Ressourcer og stab er der to teams, der varetager henholdsvis styrelsens sagsstyring, callcenter og objektiv sagsbehandling på udvalgte områder, herunder inden for passagerrettigheder og personcertificering. Du vil i løbet af din elevtid komme til at beskæftige dig med opgaver inden for både sagsstyring, callcenter og objektiv sagsbehandling i forhold til klagesagsbehandling, godkendelsesansøgninger og tilsyn.

Du skal have lyst til lære, hvordan der arbejdes efter standardiserede processer, også når opgaven er omfattende, samt have lyst til at lære, hvordan sagsstyring understøtter de faglige kontorers arbejde i en styrelse med mange forskellige opgaver. Derudover skal du være glad for at arbejde sammen med både kollegaer i teamet og i resten af huset.

Vi lægger vægt på, at du:
• er fagligt dygtig og parat til at tage ansvar for egen læring og udvikling
• er interesseret i objektiv sagsbehandling og sagsstyring
• har interesse for digitale løsninger
• følger de fælles arbejdsgange og processer
• er mødestabil
• kan formulere dig godt både mundtligt og skriftligt
• har gode dansk- og engelskkundskaber
• kan arbejde struktureret, selvstændigt og med sans for detaljen
• er positiv, opsøgende og serviceorienteret

For at kunne starte som kontorelev skal du have bestået og opnået gode resultater enten på:
• EUX (Kontor med specialer)
• HHX-bevis suppleret med et 5 ugers studenterkursus (Kontor)
• HTX, STX eller HF-bevis suppleret med et EU's 10 ugers studenterkursus (Kontor)
• HG-bevis som giver adgang til kontoruddannelse med speciale i offentlig administration

Er du 25 år eller derover, skal du have foretaget realkompetencevurdering hos handelsskolen. Du bedes vedlægge realkompetencevurderingen, når du sender din ansøgning.

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte din lokale handelsskole eller Niels Brock.

Vi tilbyder:
• et job, hvor du får mulighed for at bruge dine faglige og personlige kompetencer
• varierende og udfordrende arbejdsopgaver, som kræver høj faglig kvalitet
• udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver
• fleksible arbejdstider, der rummer plads til fritid og familieliv
• 3 skoleophold på Niels Brock inkl. studietur til Bruxelles

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er omfattet af organisationsaftalen mellem HK Stat og Finansministeriet. Er du mellem 18 og 24 år er lønnen 13.924,20 kr. pr. måned ekskl. pension. Er du fyldt 25 år, er lønnen 20.144,27 kr. pr. måned ekskl. pension.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde denne godkendelse. Vi indhenter referencer fra tidligere arbejdsgivere.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej, luftfart og havne, hvor kerneområderne er tilsyn og regulering samt regulering af bygge- og boligområdet.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere information
Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk.

Hvis du har spørgsmål, kan du sende en mail til hrpostkasse@tbst.dk.

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med relevante bilag samt seneste karakterblad eller eksamensbevis, som du sender via vores ansøgningsportal på www.tbst.dk.

Ansøgningsfristen er søndag den 20. oktober 2019, og samtaler holdes i uge 43.

TrafikstyrelsenKøbenhavn V2019-09-18T00:00:002019-10-20T00:00:00
330088307Bliv elev i EnergistyrelsenRobot Bliv kontorelev i Energistyrelsen Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor vi brænder for at gøre Danmark grønnere? Og har du lyst til at udvikle dig både fagligt og personligt, så er denne stilling måske noget for dig. Om jobbet Vi tilbyder en alsidig uddannelse som kontorelev med speciale i offentlig administration ved vores kontor i København. Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt eller senest pr. 1. december 2019. Dygtige kolleger står parat til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Uddannelsen er 2 årig og veksler mellem praktik i Energistyrelsen og skoleforløb på en erhvervsskole. På 2. studieår arrangerer skolen en studietur til Bruxelles. Vi sørger for et godt introduktionsforløb og udarbejder en individuel praktikplan til dig. Du vil samtidigt få tilknyttet en oplæringsansvarlig kollega, som vil støtte dig igennem hele dit elevforløb. Som kontorelev vil du møde alsidige fagområder, og du vil arbejde sammen med kolleger, der har forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Du vil i løbet af uddannelsen blive oplært i flere jobfunktioner, og du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med dine kolleger. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og opgaver, du har ansvar for på fast basis. Dine opgaver vil bl.a. omfatte: Personale- og lønadministration Lettere sagsbehandling Kalenderstyring Rejseafregninger Assistent på projektarbejde Planlægning af møder og seminarer herunder udarbejdelse af præsentationer Som elev bliver du tilknyttet Center for Organisation, som har ansvaret for styrelsens stabsfunktioner med opgaver indenfor økonomi, styring, HR, rejser, IT, jura, EU-koordination, kommunikation, presse, service og direktions- og ledelsesbetjening. Om dig Som person er du ansvarsbevidst, fuld af gå-på-mod og positiv af natur. Du er engageret og motiveres af at gøre en forskel og af at yde god service til huset. Vi lægger derudover vægt på, at du: tager initiativ og har lyst til at lære trives i et miljø, hvor der er travlt, og hvor der er fokus på høj kvalitet er en god kollega, hjælpsom og en god holdspiller har flair for IT og har gode formuleringsevner arbejder struktureret og bliver motiveret af at arbejde med flere opgaver på én gang Vil du vide mere om stillingen, kan du ringe til konst. HR-chef Henriette Orholm på telefon 33 95 56 16 eller til administrativ medarbejder og tidligere elev Sandie de Fries på telefon 33 92 68 53. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst for elever i staten indgået mellem Finansministeriet og HK STAT. Du kan finde de aktuelle lønninger på Moderniseringsstyrelsens hjemmeside, www.modst.dk. Ansættelsesområdet er Energi- Forsynings- og Klimaministeriet med tilhørende institutioner. Energistyrelsen betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ansøgning Du søger via www.ens.dk job. Benyt funktionen Søg stillingen på stillingsopslaget. Din motiverede ansøgning med CV, eksamensbevis inkl. karakteroversigt og eventuelle øvrige bilag skal være indtastet senest den 29. september 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 41. Om os I Energistyrelsen brænder vi for at levere løsninger, der gør en positiv forskel for Danmark. Vi arbejder for at sikre danske borgere og virksomheder en omkostningseffektiv, god og stabil forsyning af el, gas, varme, vand, telekommunikation og håndtering af affald. Og vi samarbejder internationalt for at fremme vedvarende energi i vores 12 partnerlande. Vi er knap 550 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Her finder du både jurister, økonomer, ingeniører og geologer, telegrafinspektører og administrativt uddannede. En karriere i Energistyrelsen betyder, at du får en hverdag sammen med dedikerede kolleger, høj faglighed og et varmt kollegialt miljø. Vi lægger stor vægt på faglig kvalitet og tværfaglighed i samarbejdet med både vores departement og eksterne partnere og interessenter. Energistyrelsen blev oprettet i 1976 og er en styrelse under Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet. Læs mere om os på www.ens.dk eller se vores video her.Bliv kontorelev i Energistyrelsen

Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor vi brænder for at gøre Danmark grønnere? Og har du lyst til at udvikle dig både fagligt og personligt, så er denne stilling måske noget for dig.

Om jobbet

Vi tilbyder en alsidig uddannelse som kontorelev med speciale i offentlig administration ved vores kontor i København. Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt eller senest pr. 1. december 2019.

Dygtige kolleger står parat til at sørge for, at du får et spændende og varieret elevforløb. Uddannelsen er 2 årig og veksler mellem praktik i Energistyrelsen og skoleforløb på en erhvervsskole. På 2. studieår arrangerer skolen en studietur til Bruxelles.

Vi sørger for et godt introduktionsforløb og udarbejder en individuel praktikplan til dig. Du vil samtidigt få tilknyttet en oplæringsansvarlig kollega, som vil støtte dig igennem hele dit elevforløb. Som kontorelev vil du møde alsidige fagområder, og du vil arbejde sammen med kolleger, der har forskellig uddannelsesmæssig baggrund.

Du vil i løbet af uddannelsen blive oplært i flere jobfunktioner, og du vil få tildelt egne opgaver, som løses i tæt samarbejde med dine kolleger. Din arbejdsdag vil ofte indeholde en god blanding af nye udfordringer og opgaver, du har ansvar for på fast basis.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Personale- og lønadministration
  • Lettere sagsbehandling
  • Kalenderstyring
  • Rejseafregninger
  • Assistent på projektarbejde
  • Planlægning af møder og seminarer – herunder udarbejdelse af præsentationer
Som elev bliver du tilknyttet Center for Organisation, som har ansvaret for styrelsens stabsfunktioner med opgaver indenfor økonomi, styring, HR, rejser, IT, jura, EU-koordination, kommunikation, presse, service og direktions- og ledelsesbetjening.

Om dig

Som person er du ansvarsbevidst, fuld af gå-på-mod og positiv af natur. Du er engageret og motiveres af at gøre en forskel og af at yde god service til huset.

Vi lægger derudover vægt på, at du:

  • tager initiativ og har lyst til at lære
  • trives i et miljø, hvor der er travlt, og hvor der er fokus på høj kvalitet
  • er en god kollega, hjælpsom og en god holdspiller
  • har flair for IT og har gode formuleringsevner
  • arbejder struktureret og bliver motiveret af at arbejde med flere opgaver på én gang
Vil du vide mere om stillingen, kan du ringe til konst. HR-chef Henriette Orholm på telefon 33 95 56 16 eller til administrativ medarbejder og tidligere elev Sandie de Fries på telefon 33 92 68 53.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst for elever i staten indgået mellem Finansministeriet og HK/STAT. Du kan finde de aktuelle lønninger på Moderniseringsstyrelsens hjemmeside, www.modst.dk. Ansættelsesområdet er Energi- Forsynings- og Klimaministeriet med tilhørende institutioner.

Energistyrelsen betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ansøgning

Du søger via www.ens.dk/job. Benyt funktionen "Søg stillingen" på stillingsopslaget. Din motiverede ansøgning med CV, eksamensbevis inkl. karakteroversigt og eventuelle øvrige bilag skal være indtastet senest den 29. september 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 41.

Om os

I Energistyrelsen brænder vi for at levere løsninger, der gør en positiv forskel for Danmark. Vi arbejder for at sikre danske borgere og virksomheder en omkostningseffektiv, god og stabil forsyning af el, gas, varme, vand, telekommunikation og håndtering af affald. Og vi samarbejder internationalt for at fremme vedvarende energi i vores 12 partnerlande.

Vi er knap 550 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Her finder du både jurister, økonomer, ingeniører og geologer, telegrafinspektører og administrativt uddannede.

En karriere i Energistyrelsen betyder, at du får en hverdag sammen med dedikerede kolleger, høj faglighed og et varmt kollegialt miljø. Vi lægger stor vægt på faglig kvalitet og tværfaglighed i samarbejdet med både vores departement og eksterne partnere og interessenter.

Energistyrelsen blev oprettet i 1976 og er en styrelse under Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet.

Læs mere om os på www.ens.dk eller se vores video her.



EnergistyrelsenKøbenhavn V2019-09-11T00:00:002019-09-29T00:00:00
330093582Kontorelev til Grunduddannelse KøbenhavnBasic Vores hovedstad dine muligheder Grunduddannelse København søger en kontorelev til Kultur- og Fritidsforvaltningen Kultur- og Fritidsforvaltningen omfatter udover kulturhuse, idrætsanlæg, biblioteker og museer også afdelinger, der betjener borgere indenfor en lang række myndighedsopgaver. Forvaltningens myndighedsafdelinger sagsbehandler og træffer afgørelser indenfor et bredt spektrum af sager med fokus på service og god borgerbetjening. Du vil som elev blive introduceret til forskellige administrative arbejdsgange og processer indenfor myndighedsområdet samt få mulighed for opgaver, hvor du bl.a. skal kommunikere med borgere og samarbejdspartnere. Vi tilbyder Personlig og faglig kompetenceudvikling Oplæring af fagligt engagerede kolleger indenfor sagsbehandling, journaliserings- og arkivregler, mundtlig og skriftlig formidling, borgerkontakt etc. En uges studietur til Bruxelles Vi lægger vægt på, at du Interesserer dig for sagsbehandling både når den er udfordrende og rutinepræget Er god til skriftlig og mundtlig kommunikation samt har flair for tal Kan tale og skrive engelsk på grundniveau Har et digitalt mind-set, der gør du både er god til at lære nye digitale systemer at kende og er nysgerrig på udviklingen og implementeringen af nye digitale løsninger som f.eks. selvbetjeningsløsninger Kan håndtere en omskiftelig hverdag med stor variation i opgaverne Er selvstændig, serviceminded, initiativrig og pligtopfyldende Er en teamplayer der kan arbejde selvstændigt og struktureret Uddannelsen Dit uddannelsesforløb starter den 1. december 2019 og vil være forankret i Kultur- og Fritidsforvaltningen, hvor du i løbet af elevtiden kommer til at være i praktik i tre af følgende afdelinger: Folkeregisteret (cpr.nr, sygesikring, flyttesager etc.), 65 (sagsbehandling af tilskudsansøgninger vedr. bl.a. tand- og fodbehandling til borgere over 65), Huslejenævnet (sagsbehandling indenfor huslejeområdet) og Sekretariatet for Bevillingsnævnet (behandling af ansøgninger om alkoholbevillinger). Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock og afsluttes med en fagprøve. Formelle krav til at blive kontorelev Du skal enten have bestået HG HGV efter de regler, der var gældende før den 1. august 2015, eller GF 2 og efterfølgende EUX, eller HHX HTX STX HF suppleret med EUS. Løn- og arbejdsforhold Ansættelse sker gennem Grunduddannelse København GRUK. GRUK administrerer alle elever i Københavns Kommune herunder uddannelsesaftaler, løn, ferie etc. Dine løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst med HK. Er du under 25 år, er lønnen ca. 14.300,- kr. om måneden. Er du over 25 år, så er lønnen ca. 21.200,- kr. om måneden. Nysgerrig? Ring til Kultur- og Fritidsforvaltningens elevkoordinator Lotte Delvig på 2033 6776 eller Grunduddannelse København på 3530 3935. Læs mere om at være elev i Københavns Kommune på Grunduddannelse Københavns hjemmeside www.grunduddannelse.kk.dk Skriv i din ansøgning, hvorfor du lige ønsker en elevplads i Kultur- og Fritidsforvaltningen, og hvorfor du gerne vil være en super skarp sagsbehandler indenfor myndighedsområdet. Vedhæft kopi af dine relevante eksamensbeviser. Hvis du endnu ikke har modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer. Søg via nedenstående link senest søndag den 6. oktober 2019 Grunduddannelse København afholder i samarbejde med Kultur- og Fritidsforvaltningen ansættelsessamtaler i uge 43. Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Vores hovedstad – dine muligheder

Grunduddannelse København søger en kontorelev til Kultur- og Fritidsforvaltningen

Kultur- og Fritidsforvaltningen omfatter udover kulturhuse, idrætsanlæg, biblioteker og museer også afdelinger, der betjener borgere indenfor en lang række myndighedsopgaver.

Forvaltningens myndighedsafdelinger sagsbehandler og træffer afgørelser indenfor et bredt spektrum af sager med fokus på service og god borgerbetjening.

Du vil som elev blive introduceret til forskellige administrative arbejdsgange og processer indenfor myndighedsområdet samt få mulighed for opgaver, hvor du bl.a. skal kommunikere med borgere og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder

  • Personlig og faglig kompetenceudvikling
  • Oplæring af fagligt engagerede kolleger indenfor sagsbehandling, journaliserings- og arkivregler, mundtlig og skriftlig formidling, borgerkontakt etc.
  • En uges studietur til Bruxelles

Vi lægger vægt på, at du

  • Interesserer dig for sagsbehandling – både når den er udfordrende og rutinepræget
  • Er god til skriftlig og mundtlig kommunikation samt har flair for tal
  • Kan tale og skrive engelsk på grundniveau
  • Har et digitalt mind-set, der gør du både er god til at lære nye digitale systemer at kende og er nysgerrig på udviklingen og implementeringen af nye digitale løsninger som f.eks. selvbetjeningsløsninger
  • Kan håndtere en omskiftelig hverdag med stor variation i opgaverne
  • Er selvstændig, serviceminded, initiativrig og pligtopfyldende
  • Er en teamplayer der kan arbejde selvstændigt og struktureret

Uddannelsen
Dit uddannelsesforløb starter den 1. december 2019 og vil være forankret i Kultur- og Fritidsforvaltningen, hvor du i løbet af elevtiden kommer til at være i praktik i tre af følgende afdelinger: Folkeregisteret (cpr.nr, sygesikring, flyttesager etc.), 65+ (sagsbehandling af tilskudsansøgninger vedr. bl.a. tand- og fodbehandling til borgere over 65), Huslejenævnet (sagsbehandling indenfor huslejeområdet) og Sekretariatet for Bevillingsnævnet (behandling af ansøgninger om alkoholbevillinger).

Den teoretiske del af uddannelsen foregår på Niels Brock og afsluttes med en fagprøve.

Formelle krav til at blive kontorelev
Du skal enten have bestået HG/ HGV efter de regler, der var gældende før den 1. august 2015, eller GF 2 og efterfølgende EUX, eller HHX/HTX/STX/HF suppleret med EUS.

Løn- og arbejdsforhold
Ansættelse sker gennem Grunduddannelse København – GRUK.

GRUK administrerer alle elever i Københavns Kommune herunder uddannelsesaftaler, løn, ferie etc.

Dine løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst med HK.

Er du under 25 år, er lønnen ca. 14.300,- kr. om måneden. Er du over 25 år, så er lønnen ca. 21.200,- kr. om måneden.

Nysgerrig?

Ring til Kultur- og Fritidsforvaltningens elevkoordinator Lotte Delvig på 2033 6776 eller Grunduddannelse København på 3530 3935. Læs mere om at være elev i Københavns Kommune på Grunduddannelse Københavns hjemmeside www.grunduddannelse.kk.dk 

Skriv i din ansøgning, hvorfor du lige ønsker en elevplads i Kultur- og Fritidsforvaltningen, og hvorfor du gerne vil være en super skarp sagsbehandler indenfor myndighedsområdet. 

Vedhæft kopi af dine relevante eksamensbeviser. Hvis du endnu ikke har modtaget dit eksamensbevis, så vedhæft dine standpunktskarakterer.

Søg via nedenstående link senest søndag den 6. oktober 2019
Grunduddannelse København afholder i samarbejde med Kultur- og Fritidsforvaltningen ansættelsessamtaler i uge 43.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

 

 

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngGrunduddannelse KøbenhavnKøbenhavn N2019-09-20T17:03:31.8972019-10-06T00:00:00
330086765Genopslag - KontoreleverBasic Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lærerigt uddannelsesforløb snarest muligt. DU FÅR En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration Stort ansvar og selvstændige opgaver Studietur til Bruxelles Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder En arbejdsplads med højt til loftet En attraktiv arbejdsplads med god kantine, personale- og sportsforeninger. OM STILLINGENSom kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en - to praktikvejledere, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om bl.a. økonomi, borgerservice, politisk betjening eller HR. I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder på Niels Brock, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med en fagprøve. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden indenfor offentlig administration og dermed et teoretisk fundament for din praktiktid og fremtidige karriere.VI FORVENTER, AT DU Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller STX, HTX, HHX eller HF med EUS, afsluttet senest august 2019 eller HG eller HGV Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt Er disciplineret og mødestabil Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling Har gode samarbejdsevner Er positiv indstillet overfor nye udfordringer Evner at navigere i skiftende IT-systemer. LØN OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.329,86 kr.For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.446,09 kr.Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse YDERLIGERE INFORMATIONRing og hør mere hos uddannelsesansvarlig Louise Hupfeld på telefon 4477 2462 ANSØGNINGSFRIST: 30. SEPTEMBER 20191. samtale afholdes den 8. oktober 20192. samtale afholdes 14. oktober 2019 BEM RKDu skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen Send ansøgning i bunden. Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V. Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lærerigt uddannelsesforløb snarest muligt.
 
DU FÅR
  • En spændende og varieret uddannelse med speciale i offentlig administration
  • Stort ansvar og selvstændige opgaver
  • Studietur til Bruxelles
  • Godt arbejdsmiljø og gode udviklingsmuligheder
  • En arbejdsplads med højt til loftet
  • En attraktiv arbejdsplads med god kantine, personale- og sportsforeninger.
 
OM STILLINGEN
Som kontorelev i Ballerup Kommune bliver der taget hånd om din udvikling fra første dag. Uddannelsen er som udgangspunkt et 2-årigt rotationsforløb, hvor praktikstedet skifter ca. hver 8. måned. Du får hvert sted tilknyttet en - to praktikvejledere, som følger dig gennem praktikforløbet. Du får et godt indblik i de forskellige arbejdsområder, som er beskrevet i din personlige elevplan. Planen kan indeholde praktiksteder på rådhuset såvel som decentrale institutioner, hvor du vil lære om bl.a. økonomi, borgerservice, politisk betjening eller HR.
 
I løbet af dit uddannelsesforløb vil der være 3 skoleperioder på Niels Brock, som indeholder en obligatorisk studietur til Bruxelles. Forløbet afsluttes med en fagprøve. Skoleopholdene giver dig en dybdegående viden indenfor offentlig administration og dermed et teoretisk fundament for din praktiktid og fremtidige karriere.

VI FORVENTER, AT DU
  • Har EUX 1. del, kontor, eller EUV eller
  • STX, HTX, HHX eller HF med EUS, afsluttet senest august 2019 eller
  • HG eller HGV
  • Har gode kommunikationsevner – både skriftligt og mundtligt
  • Er disciplineret og mødestabil
  • Tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er positiv indstillet overfor nye udfordringer
  • Evner at navigere i skiftende IT-systemer.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Lønnen udgør p.t. for 1. års elever under 25 år: 14.329,86 kr.
For elever over 25 år (voksenelev) udgør lønnen p.t.: 21.446,09 kr.
Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse
 
YDERLIGERE INFORMATION
Ring og hør mere hos uddannelsesansvarlig Louise Hupfeld på telefon 4477 2462
 
ANSØGNINGSFRIST: 30. SEPTEMBER 2019
1. samtale afholdes den 8. oktober 2019
2. samtale afholdes 14. oktober 2019
 
BEMÆRK
Du skal IKKE sende en ansøgning, men blot besvare de uddybende spørgsmål, som du finder ved at klikke på knappen ”Send ansøgning” i bunden.
 
Alle ansøgere skal vedhæfte et C.V.
 
Ansøgere på 25 år og derover, der har andre uddannelser og/eller relevant erhvervserfaring, skal vedhæfte et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngCenter for HR og OrganisationsudviklingBallerup2019-09-09T17:02:04.8702019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger kontorelev til Ressourcer og stab

Trafikstyrelsen

København V
Vi søger en kontorelev inden for specialet offentlig administration til ansættelse 1. november 2019. I Ressourcer og stab er der to teams, der varetager henholdsvis styrelsens sagsstyring, callcenter og objektiv sagsbehandling på udvalgte områder, h...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Bliv elev i Energistyrelsen

Energistyrelsen

København V
Bliv kontorelev i Energistyrelsen Ønsker du at blive en del af en moderne og dynamisk arbejdsplads, hvor vi brænder for at gøre Danmark grønnere? Og har du lyst til at udvikle dig både fagligt og personligt, så er denne stilling måske noget for dig....
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Kontorelev til Grunduddannelse København

Grunduddannelse København

København N
Vores hovedstad dine muligheder Grunduddannelse København søger en kontorelev til Kultur- og Fritidsforvaltningen Kultur- og Fritidsforvaltningen omfatter udover kulturhuse, idrætsanlæg, biblioteker og museer også afdelinger, der betjener borgere in...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:6. oktober 2019

Genopslag - Kontorelever

Center for HR og Organisationsudvikling

Ballerup
Drømmer du om en alsidig praktikplads i gode rammer, hvor du vil blive en del af en stor og spændende politisk organisation? Vil du prøve kræfter med mange af de udfordringer, der findes i den kommunale sektor? Og kan du starte i et spændende og lær...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019