Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kunde- og indholdsdirektør

MEDIEHUSENE MI DTJYLLAND SØGER:

Kunde- og indholdsdirektør
Chief Customer experience Officer

  • Vi er Mediehusene Midtjylland med kontorer i Herning, Ikast og Silkeborg.

  • Vi ønsker en fortsat førende position i vores udgivelsesområder, og herunder skal vi i de kommende år gennemføre en ambitiøs digital transformation.

  • Vi er lokale med vilje, og det er vi på alle de platforme, som vores lokale borgere anvender.

  • Vi vil at fortsætte rejsen sammen med vores lokale borgere; herunder den vigtige digitale rejse, og det betyder bl.a., at vi vil give vores brugere de bedste indholdsprodukter og den bedste service rundt vores indhold.

  • Vi tror på, at kunderelationen er afgørende i den digitale forretning og for vores fremtid.

  • Vi vil kontinuerligt blive klogere på vores relationer, og på hvordan vores produkter bruges, på hvilke tilpasninger og innovationer som kræves.

  • Vi ønsker udvikling, inspiration og engagement.

Til at bringe os videre på denne rejse søger vi nu en ambitiøs og visionær direktør til customer experience (indholds- og kundeoplevelser), som i et nyt setup og i tæt samspil med den øvrige ledergruppe og vores dynamiske hold af kompetente medarbejdere kan løfte relationen mellem medievirksomheden og modtagerne yderligere.

Udvikling og service er blandt markedsforudsætningerne på vores publicistiske marked. Og det skal vores nye direktør lede til nye højder, hvor båndet mellem borgerne og de lokale mediehuse bliver tættere.                        

Vi vil være platformen i vores område, og vi skal derfor på basis af fakta om virkeligheden øge vores viden, så vi målrettet kan igangsætte tiltag, som skaber større nytteværdi for den enkelte borger.

Vi var blandt de første i Danmark til at eksperimentere med personaliserede nyheder i tillæg til de publicistisk valgte nyheder. Dette er et godt fundament at bygge ovenpå.

Ansvarsområder:

  • Topledelse sammen med den adm. direktør/ansv. chefredaktør og økonomidirektøren vil du udgøre mediekoncernens direktionsgruppe.

  • Udvikling og fremtidssikring af IT-platformen sammen med vores R/D-funktion med en udviklingschef, to programmører og en datascientist skal nye produkter og processer igangsættes og implementeres.

  • Udarbejde og gennemføre de digitale- og kundestrategier med fokus på:

    • Kunderelationen hvor du skal udbygge en stærk kunde- og brugerdatabase samt forædling af Kunderejsen

    • Data hvor du skal sikre udarbejdelsen og brug af kunde- og produktanalyser samt de løbende tracking

    • Relationship economy hvor du arbejder med bl.a. pricing-, loyalitet- og churnstrategier

    • Kanalstrategi hvor vi fortsat skal følge kunderne i deres forbrugsmønstre

    • Marketingprocesser; - automation, planlægning, koordinering, eksekvering samt opfølgning og evaluering

    • Indholdslinjer og politikker vores indhold skal i større grad basere sig på kundevinkler

    • Kundeservice implementering af systemer og processer som kan gøre vores kundeservice endnu mere proaktiv

    • Opstiller og realiserer ambitiøse KPIer

 

  • Budgetlægning samt udarbejdelse af handlingsplaner

  • Leverandøransvarlig for ansvarsområdets mange kontaktflader

 

Der vil blive ca. 15 medarbejdere i den nye afdeling med både direkte og indirekte lederansvar.

Du:

  • har erfaring med ledelse, strategi og medarbejderbehandling

  • har erfaring med kundeprocesser og hele den vertikale kunderejse

  • har it-kendskab fra både et kunde- og platformsperspektiv

  • har erfaring med digital marketing og marketing automation

  • har viden om etablering af loyalitetsprogrammer og gerne drift af kundeklubber

  • har erfaring med udarbejdelsen af ekstern kommunikation herunder på sociale medier

  • har erfaring med analyse-setup og produktudvikling

  • er selvstændig, initiativrig og har en positiv tilgang til arbejdet

  • er analytisk og struktureret med stor skaberkraft

  • er værdistærk og samspilsorienteret

  • er utrættelig og følger bolden helt ind over målstregen

  • er engagerende, ordentlig og kan skabe et godt udviklingsmiljø både i egen afdeling og i virksomheden

Din teoretiske baggrund er måske en kandidatuddannelse baseret på kundeoplevelser, kommunikation, marketing, digital, afsætning eller måske baseret på en helt overraskende vinkel.

For at få succes i jobbet, er det vigtigt, at du er nysgerrig og har appetit på mediebranchen, som er midt i en spændende transformationsproces. Vi er en branche som både er dybt udfordrende og samtidig meget udviklende at arbejde i.

Vi er en medievirksomhed med et stærkt raison dêtre. Og vi har viljen. Vi løfter i flok, og vi vil den nye digitale virkelighed.

Det skylder vi ikke mindst vores lokale samfund at gøre alt for at lykkes med. Vi har et stærkt fundament til at angribe udfordringerne. Vil du med på rejsen ?


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330161455Phoenix-c1e95f1e12020-01-23T00:00:00Kunde- og indholdsdirektør

MEDIEHUSENE MI DTJYLLAND SØGER:

Kunde- og indholdsdirektør
Chief Customer experience Officer

  • Vi er Mediehusene Midtjylland med kontorer i Herning, Ikast og Silkeborg.

  • Vi ønsker en fortsat førende position i vores udgivelsesområder, og herunder skal vi i de kommende år gennemføre en ambitiøs digital transformation.

  • Vi er lokale med vilje, og det er vi på alle de platforme, som vores lokale borgere anvender.

  • Vi vil at fortsætte rejsen sammen med vores lokale borgere; herunder den vigtige digitale rejse, og det betyder bl.a., at vi vil give vores brugere de bedste indholdsprodukter og den bedste service rundt vores indhold.

  • Vi tror på, at kunderelationen er afgørende i den digitale forretning og for vores fremtid.

  • Vi vil kontinuerligt blive klogere på vores relationer, og på hvordan vores produkter bruges, på hvilke tilpasninger og innovationer som kræves.

  • Vi ønsker udvikling, inspiration og engagement.

Til at bringe os videre på denne rejse søger vi nu en ambitiøs og visionær direktør til customer experience (indholds- og kundeoplevelser), som i et nyt setup og i tæt samspil med den øvrige ledergruppe og vores dynamiske hold af kompetente medarbejdere kan løfte relationen mellem medievirksomheden og modtagerne yderligere.

Udvikling og service er blandt markedsforudsætningerne på vores publicistiske marked. Og det skal vores nye direktør lede til nye højder, hvor båndet mellem borgerne og de lokale mediehuse bliver tættere.                        

Vi vil være platformen i vores område, og vi skal derfor på basis af fakta om virkeligheden øge vores viden, så vi målrettet kan igangsætte tiltag, som skaber større nytteværdi for den enkelte borger.

Vi var blandt de første i Danmark til at eksperimentere med personaliserede nyheder i tillæg til de publicistisk valgte nyheder. Dette er et godt fundament at bygge ovenpå.

Ansvarsområder:

  • Topledelse sammen med den adm. direktør/ansv. chefredaktør og økonomidirektøren vil du udgøre mediekoncernens direktionsgruppe.

  • Udvikling og fremtidssikring af IT-platformen sammen med vores R/D-funktion med en udviklingschef, to programmører og en datascientist skal nye produkter og processer igangsættes og implementeres.

  • Udarbejde og gennemføre de digitale- og kundestrategier med fokus på:

    • Kunderelationen hvor du skal udbygge en stærk kunde- og brugerdatabase samt forædling af Kunderejsen

    • Data hvor du skal sikre udarbejdelsen og brug af kunde- og produktanalyser samt de løbende tracking

    • Relationship economy hvor du arbejder med bl.a. pricing-, loyalitet- og churnstrategier

    • Kanalstrategi hvor vi fortsat skal følge kunderne i deres forbrugsmønstre

    • Marketingprocesser; - automation, planlægning, koordinering, eksekvering samt opfølgning og evaluering

    • Indholdslinjer og politikker vores indhold skal i større grad basere sig på kundevinkler

    • Kundeservice implementering af systemer og processer som kan gøre vores kundeservice endnu mere proaktiv

    • Opstiller og realiserer ambitiøse KPIer

 

  • Budgetlægning samt udarbejdelse af handlingsplaner

  • Leverandøransvarlig for ansvarsområdets mange kontaktflader

 

Der vil blive ca. 15 medarbejdere i den nye afdeling med både direkte og indirekte lederansvar.

Du:

  • har erfaring med ledelse, strategi og medarbejderbehandling

  • har erfaring med kundeprocesser og hele den vertikale kunderejse

  • har it-kendskab fra både et kunde- og platformsperspektiv

  • har erfaring med digital marketing og marketing automation

  • har viden om etablering af loyalitetsprogrammer og gerne drift af kundeklubber

  • har erfaring med udarbejdelsen af ekstern kommunikation herunder på sociale medier

  • har erfaring med analyse-setup og produktudvikling

  • er selvstændig, initiativrig og har en positiv tilgang til arbejdet

  • er analytisk og struktureret med stor skaberkraft

  • er værdistærk og samspilsorienteret

  • er utrættelig og følger bolden helt ind over målstregen

  • er engagerende, ordentlig og kan skabe et godt udviklingsmiljø både i egen afdeling og i virksomheden

Din teoretiske baggrund er måske en kandidatuddannelse baseret på kundeoplevelser, kommunikation, marketing, digital, afsætning eller måske baseret på en helt overraskende vinkel.

For at få succes i jobbet, er det vigtigt, at du er nysgerrig og har appetit på mediebranchen, som er midt i en spændende transformationsproces. Vi er en branche som både er dybt udfordrende og samtidig meget udviklende at arbejde i.

Vi er en medievirksomhed med et stærkt raison dêtre. Og vi har viljen. Vi løfter i flok, og vi vil den nye digitale virkelighed.

Det skylder vi ikke mindst vores lokale samfund at gøre alt for at lykkes med. Vi har et stærkt fundament til at angribe udfordringerne. Vil du med på rejsen ?

2020-02-05T01:50:12.017 MEDIEHUSENE MI DTJYLLAND SØGER: Kunde- og indholdsdirektør Chief Customer experience Officer Vi er Mediehusene Midtjylland med kontorer i Herning, Ikast og Silkeborg. Vi ønsker en fortsat førende position i vores udgivelsesområder, og herunder skal vi i de kommende år gennemføre en ambitiøs digital transformation. Vi er lokale med vilje, og det er vi på alle de platforme, som vores lokale borgere anvender. Vi vil at fortsætte rejsen sammen med vores lokale borgere herunder den vigtige digitale rejse, og det betyder bl.a., at vi vil give vores brugere de bedste indholdsprodukter og den bedste service rundt vores indhold. Vi tror på, at kunderelationen er afgørende i den digitale forretning og for vores fremtid. Vi vil kontinuerligt blive klogere på vores relationer, og på hvordan vores produkter bruges, på hvilke tilpasninger og innovationer som kræves. Vi ønsker udvikling, inspiration og engagement. Til at bringe os videre på denne rejse søger vi nu en ambitiøs og visionær direktør til customer experience (indholds- og kundeoplevelser), som i et nyt setup og i tæt samspil med den øvrige ledergruppe og vores dynamiske hold af kompetente medarbejdere kan løfte relationen mellem medievirksomheden og modtagerne yderligere. Udvikling og service er blandt markedsforudsætningerne på vores publicistiske marked. Og det skal vores nye direktør lede til nye højder, hvor båndet mellem borgerne og de lokale mediehuse bliver tættere. Vi vil være platformen i vores område, og vi skal derfor på basis af fakta om virkeligheden øge vores viden, så vi målrettet kan igangsætte tiltag, som skaber større nytteværdi for den enkelte borger. Vi var blandt de første i Danmark til at eksperimentere med personaliserede nyheder i tillæg til de publicistisk valgte nyheder. Dette er et godt fundament at bygge ovenpå. Ansvarsområder: Topledelse sammen med den adm. direktør ansv. chefredaktør og økonomidirektøren vil du udgøre mediekoncernens direktionsgruppe. Udvikling og fremtidssikring af IT-platformen sammen med vores R D-funktion med en udviklingschef, to programmører og en datascientist skal nye produkter og processer igangsættes og implementeres. Udarbejde og gennemføre de digitale- og kundestrategier med fokus på: Kunderelationen hvor du skal udbygge en stærk kunde- og brugerdatabase samt forædling af Kunderejsen Data hvor du skal sikre udarbejdelsen og brug af kunde- og produktanalyser samt de løbende tracking Relationship economy hvor du arbejder med bl.a. pricing-, loyalitet- og churnstrategier Kanalstrategi hvor vi fortsat skal følge kunderne i deres forbrugsmønstre Marketingprocesser - automation, planlægning, koordinering, eksekvering samt opfølgning og evaluering Indholdslinjer og politikker vores indhold skal i større grad basere sig på kundevinkler Kundeservice implementering af systemer og processer som kan gøre vores kundeservice endnu mere proaktiv Opstiller og realiserer ambitiøse KPIer Budgetlægning samt udarbejdelse af handlingsplaner Leverandøransvarlig for ansvarsområdets mange kontaktflader Der vil blive ca. 15 medarbejdere i den nye afdeling med både direkte og indirekte lederansvar. Du: har erfaring med ledelse, strategi og medarbejderbehandling har erfaring med kundeprocesser og hele den vertikale kunderejse har it-kendskab fra både et kunde- og platformsperspektiv har erfaring med digital marketing og marketing automation har viden om etablering af loyalitetsprogrammer og gerne drift af kundeklubber har erfaring med udarbejdelsen af ekstern kommunikation herunder på sociale medier har erfaring med analyse-setup og produktudvikling er selvstændig, initiativrig og har en positiv tilgang til arbejdet er analytisk og struktureret med stor skaberkraft er værdistærk og samspilsorienteret er utrættelig og følger bolden helt ind over målstregen er engagerende, ordentlig og kan skabe et godt udviklingsmiljø både i egen afdeling og i virksomheden Din teoretiske baggrund er måske en kandidatuddannelse baseret på kundeoplevelser, kommunikation, marketing, digital, afsætning eller måske baseret på en helt overraskende vinkel. For at få succes i jobbet, er det vigtigt, at du er nysgerrig og har appetit på mediebranchen, som er midt i en spændende transformationsproces. Vi er en branche som både er dybt udfordrende og samtidig meget udviklende at arbejde i. Vi er en medievirksomhed med et stærkt raison dêtre. Og vi har viljen. Vi løfter i flok, og vi vil den nye digitale virkelighed. Det skylder vi ikke mindst vores lokale samfund at gøre alt for at lykkes med. Vi har et stærkt fundament til at angribe udfordringerne. Vil du med på rejsen ?10Phoenixc1e95f1e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-05T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3695482Mediehusene Midtjylland A/S11Østergade 217400HerningDKDanmarkORS/c1e95f1e_logo.jpegORS/Small/c1e95f1e_logo.jpeg0tnm@mediehusenemidtjylland.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111888911JobMidtPremium+33015967201021-01-20201121-01-202005-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c1e95f1ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c1e95f1ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c1e95f1e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c1e95f1e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKunde- og indholdsdirektør1Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse363968012tnm@mediehusenemidtjylland.dktnm@mediehusenemidtjylland.dkDanmarkDanmark330176742Koncerndirektør til Danmarks OutdoorhovedstadProfile Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad. Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører. Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling. Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt. Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen. Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør. Hvem er du? Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere. Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt. Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også: motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside Yderligere information: Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020. Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts. Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00. Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.
 
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune!

Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad.

Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører.
 
Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling.
 
Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt.
 
Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen.
 
Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør.
 
Hvem er du?
Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere.
 
Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt.
 
Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:
  • motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde
  • mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen
  • er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling
  • kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation
  • evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt
Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside

Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt.
 
Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020.
Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts.

Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og
anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00.
Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.
ORS/Small/06c9260d_logo.pngSilkeborg KommuneSilkeborg2020-02-12T15:13:04.9172020-03-03T00:00:00
330183926Koncerndirektør til Danmarks Outdoor HovedstadRobot Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel Eriksborg , der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad. Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører. Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling. Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt. Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen. Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør. Hvem er du? Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere. Vi lægger vægt på, at du kan sige vi om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt. Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejdemestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessener en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udviklingkan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisationevner at opbygge stærke relationer internt og eksterntMaterialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside Yderligere information: Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt. Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020. Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts. Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 18.00 og anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 16.00. Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil. Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune!

Silkeborg Kommune vokser – vi får flere arbejdspladser, og mange vælger at flytte til kommunen. Vi er 94.000 indbyggere. Målet er at blive 105.000 borgere i 2030. Derfor planlægger vi blandt andet en helt ny grøn bydel ”Eriksborg”, der skal være hjem for 7.000 borgere og have naturen som omdrejningspunkt. Vores vision er bl.a. at løse velfærdsopgaven, så alle kan leve et godt liv. Samtidig har Silkeborg Kommune de seneste år skærpet sit brand som Danmarks Outdoor Hovedstad.

Vi ønsker at skabe udvikling i kommunen i fællesskab med borgere og virksomheder, og derfor prioriteres dialog og nærdemokrati højt i beslutningsprocesserne. Regionalt er Silkeborg en del af Business Region Århus, og vi indgår i en lang række samarbejder med både lokale og regionale aktører.
 
Som vores nye koncerndirektør i Silkeborg Kommune får du sammen med kommunaldirektøren og en koncerndirektørkollega det overordnede strategiske og tværgående ledelsesansvar for kommunens samlede udvikling.
 
Direktionen fungerer som et stærkt samlet ledelsesteam og udgør sammen med 10 afdelings- og stabschefer kommunens øverste administrative ledelse Koncernledelsen, der er et strategisk forum, som sætter retning og koordinerer de tværgående indsatser. Du skal derfor være interesseret i alle kommunens opgaver og med et koncernperspektiv sikre sammenhængskraft og binde kommunen sammen på alle niveauer - politisk og administrativt.
 
Vi søger ikke en fagdirektør, men en koncerndirektør, der indgår i den tværgående koncerndirektion, og har et antal afdelinger tilknyttet. Du vil arbejde med og for flere politiske udvalg, og indtil videre vil de afdelinger, du får tilknyttet, være Sundhed og Omsorgsafdelingen, Socialafdelingen samt Teknik- og Miljøafdelingen.
 
Til stillingen er udarbejdet en Job- og personprofil, hvor du kan læse mere om Silkeborg Kommune og forventningerne til den nye koncerndirektør.
 
Hvem er du?
Du har bred erfaring som topleder i en politisk ledet organisation og befinder dig godt i samspillet mellem politik og administration. Du synes, det er interessant at samarbejde med engagerede politikere, og du er en kompetent sparringspartner for afdelingschefer, direktørkolleger og politikere.
 
Vi lægger vægt på, at du kan sige ”vi” om Silkeborg Kommune. Og du brænder for at sætte Silkeborg på landkortet både lokalt, regionalt og nationalt.
 
Vi forventer, at du, udover en bred erfaring som topleder, også:
  • motiverer til udviklingen af tværgående ledelse og samarbejde
  • mestrer den strategiske og driftsmæssige kommunale økonomistyring og har forståelse for de store sammenhænge i budgettet og mulighederne i budgetprocessen
  • er en dygtig kommunikator, der kan levere klare budskaber til ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere. Og du forstår at samle organisationen om kommunens visioner om vækst og udvikling
  • kan rumme forskelligheder og støtte op om og motivere en kompetent organisation
  • evner at opbygge stærke relationer internt og eksternt
Materialer herunder Job- og personprofilen, findes på Silkeborg Kommunes hjemmeside

Yderligere information:
Hvis du har spørgsmål om stillingen er du velkommen til at kontakte kommunaldirektør Lone Lyrskov på tlf. 24 82 80 85. Send gerne en SMS for nærmere aftale. Alle henvendelser behandles fortroligt.
 
Ansøgningsfristen til stillingen er onsdag 4. marts 2020.
Ansættelsesudvalget udvælger kandidater til første samtale fredag 6. marts.

Vi holder første samtalerunde onsdag 11. marts 2020 i tidsrummet 12.00 – 18.00 og
anden samtalerunde onsdag 18. marts i tidsrummet 12.00 – 16.00.
Mellem samtalerne skal de ansøgere, der går videre, gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.
 
Send din ansøgning via kommunens hjemmeside www.silkeborg.dk Klik på Ansøg og vedhæft din ansøgning og cv.

Silkeborg KommuneSilkeborg2020-02-19T00:00:002020-03-04T00:00:00
330181453CEO/ADM. DIREKTØRRobot For vores kunde Lotus Heating Systems A S i Langeskov, søger vi en forretningsorienteret CEO Adm. Direktør idet virksomhedens nuværende direktør (gennem 20 år) ønsker at hellige sig andre aktiviteter udenfor virksomheden. Virksomheden: Hos Lotus Heating Systems A S har vi ca. 40 års erfaring med at producere kvalitetsbrændeovne, der bringer lys, varme og tidløst nordisk design til hjem overalt i Europa. Hos os betyder kvalitet ikke blot, at vores ovne er æstetisk smukke og af de bedste materialer. Det betyder også, at de tilbyder et bæredygtigt og CO2-neutralt alternativt til olie, gas eller lignede. Læs meget mere om vores miljøprofil her: www.lotusstoves.com Vores brændeovne er et fantastisk produkt at arbejde med som sælger. De er ikke bare smukt designede men der er heller intet, der symboliserer den danske værdi hygge bedre end en varm pejs på en kold vinteraften. Derfor vil du hurtigt mærke på dine kunder, at vores ovne er i høj kurs, siger Johnny Ebstrup, CEO. Vores produkter sælges på det europæiske marked, hvor der er et stort potentiale for yderligere vækst og nye produkter. Vores kunder er primært faghandlen og vi sælger kun på BTB-markedet. Lotus Heating Systems A S er en del af NIBE gruppen. NIBE gruppen er en global organisation, der bidrager til et lavere CO2 aftryk og bedre udnyttelse af vores energiressourcer. I gruppens forretningsområder Climate Solutions, Element og Stoves udvikler, producerer og markedsfører vi en bred vifte af miljøvenlige og energi effektive løsninger til opvarmning af boliger og industri. NIBE gruppen, der er børsnoteret på Nasdaq Nordic Large Cap, omsatte i 2018 for over 22,5 mia. SEK og havde et resultat før skat på 2,7 mia. SEK. Læs mere om NIBE Gruppen på www.nibe.com Læs mere om virksomheden på www.lotusstoves.com Jobbet Opgaverne som CEO Adm. Direktør, består hovedsageligt i at forestå den daglige ledelse, drive væksten yderligere, samt medvirke i det strategiske arbejde, sammen med den øvrige ledergruppe og bestyrelse. Du har ansvaret for samspillet på kryds og tværs af virksomheden - både på medarbejderplan og ledelsesplan. Lønsomhed er et nøgleord som er vigtigt i såvel koncern som virksomhed. Du er selv en del af det daglige salgsarbejde, og formår samtidigt at skabe, planlægge, gennemføre og integrere strategisk ledelse af organisationen. Faglige kompetencer Det er et krav, at du har erfaring som administrerende direktør, og med dokumenterbar erfaring indenfor, eksport, salg og international ledelse, og meget gerne i en virksomhed med et stærkt brand. Du har en videregående uddannelse overbygning. hvad er en overbygning ? Du har erfaring med strategisk arbejde, og kan skabe et godt og tillidsfuldt samarbejde med ledelsen og medarbejderne, samt med samarbejdspartnere i andre lande. Perfekt Dansk og Engelsk samt Tysk i både skrift og tale er et krav. Personlige kompetencer Som person er du nytænkende og besidder et stort drive, et højt engagement, og en absolut proaktiv positiv tilgang til opgaverne. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre. Du tænker struktureret og analytisk - men også visionært, og du handler praktisk - ligesom du evner at se muligheder, og kan gennemskue konsekvenser. Du er synlig og aktiv i processerne, og god til at kommunikere, da det er vigtigt at virksomhedens medarbejdere og samarbejdspartnere inddrages i vision, strategi og værdier. Virksomheden tilbyder Du tilbydes en spændende toppost i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får ansvaret for virksomhedens fortsatte vækst og lønsomhed. Attraktiv fast løn, bonus, pension og bil. ERHR Rekruttering forestår denne opgave, hvorfor al henvendelse skal ske hertil. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Folmann på 21 21 64 64 eller mf@erhr.dk Alle ansøgninger skal oploades via ERHR s hjemmside - ansøgninger som sendes direkte via mail, accepteres ikke, qua GDPR. Samtaler afholdes løbende på vores kontor i Silkeborg og i Odense

For vores kunde; Lotus Heating Systems A/S i Langeskov, søger vi en forretningsorienteret CEO/Adm. Direktør idet virksomhedens nuværende direktør (gennem 20 år) ønsker at hellige sig andre aktiviteter udenfor virksomheden.

Virksomheden:
Hos Lotus Heating Systems A/S har vi ca. 40 års erfaring med at producere kvalitetsbrændeovne, der bringer lys, varme og tidløst nordisk design til hjem overalt i Europa. Hos os betyder kvalitet ikke blot, at vores ovne er æstetisk smukke og af de bedste materialer. Det betyder også, at de tilbyder et bæredygtigt og CO2-neutralt alternativt til olie, gas eller lignede. Læs meget mere om vores miljøprofil her: www.lotusstoves.com

”Vores brændeovne er et fantastisk produkt at arbejde med som sælger. De er ikke bare smukt designede – men der er heller intet, der symboliserer den danske værdi ’hygge’ bedre end en varm pejs på en kold vinteraften. Derfor vil du hurtigt mærke på dine kunder, at vores ovne er i høj kurs,” siger Johnny Ebstrup, CEO.

Vores produkter sælges på det europæiske marked, hvor der er et stort potentiale for yderligere vækst og nye produkter. Vores kunder er primært faghandlen og vi sælger kun på BTB-markedet.

Lotus Heating Systems A/S er en del af NIBE gruppen. NIBE gruppen er en global organisation, der bidrager til et lavere CO2 aftryk og bedre udnyttelse af vores energiressourcer. I gruppens forretningsområder – Climate Solutions, Element og Stoves – udvikler, producerer og markedsfører vi en bred vifte af miljøvenlige og energi effektive løsninger til opvarmning af boliger og industri. NIBE gruppen, der er børsnoteret på Nasdaq Nordic Large Cap, omsatte i 2018 for over 22,5 mia. SEK og havde et resultat før skat på 2,7 mia. SEK. Læs mere om NIBE Gruppen på www.nibe.com

Læs mere om virksomheden på www.lotusstoves.com

Jobbet
Opgaverne som CEO Adm. Direktør, består hovedsageligt i at forestå den daglige ledelse, drive væksten yderligere, samt medvirke i det strategiske arbejde, sammen med den øvrige ledergruppe og bestyrelse.
Du har ansvaret for samspillet på kryds og tværs af virksomheden - både på medarbejderplan og ledelsesplan.
Lønsomhed er et nøgleord som er vigtigt i såvel koncern som virksomhed.
Du er selv en del af det daglige salgsarbejde, og formår samtidigt at skabe, planlægge, gennemføre og integrere strategisk ledelse af organisationen.

Faglige kompetencer
Det er et krav, at du har erfaring som administrerende direktør, og med dokumenterbar erfaring indenfor, eksport, salg og international ledelse, og meget gerne i en virksomhed med et stærkt brand.
Du har en videregående uddannelse + overbygning. => hvad er en ”overbygning”?
Du har erfaring med strategisk arbejde, og kan skabe et godt og tillidsfuldt samarbejde med ledelsen og medarbejderne, samt med samarbejdspartnere i andre lande.
Perfekt Dansk og Engelsk samt Tysk i både skrift og tale er et krav.

Personlige kompetencer
Som person er du nytænkende og besidder et stort drive, et højt engagement, og en absolut proaktiv positiv tilgang til opgaverne.
Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre.
Du tænker struktureret og analytisk - men også visionært, og du handler praktisk - ligesom du evner at se muligheder, og kan gennemskue konsekvenser.
Du er synlig og aktiv i processerne, og god til at kommunikere, da det er vigtigt at virksomhedens medarbejdere og samarbejdspartnere inddrages i vision, strategi og værdier.

Virksomheden tilbyder
Du tilbydes en spændende toppost i en dynamisk og velrenommeret virksomhed, hvor du får ansvaret for virksomhedens fortsatte vækst og lønsomhed.
Attraktiv fast løn, bonus, pension og bil.

ERHR/Rekruttering forestår denne opgave, hvorfor al henvendelse skal ske hertil.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Michael Folmann på 21 21 64 64 eller mf@erhr.dk

Alle ansøgninger skal oploades via ERHR´s hjemmside - ansøgninger som sendes direkte via mail, accepteres ikke, qua GDPR.

Samtaler afholdes løbende på vores kontor i Silkeborg og i Odense

ERHR RekrutteringSilkeborg2020-02-18T00:00:002020-03-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Koncerndirektør til Danmarks Outdoorhovedstad

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælge...
Indrykket:12. februar 2020

Koncerndirektør til Danmarks Outdoor Hovedstad

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Har du lyst til at arbejde med tværgående strategier? Og kan du skabe helhed og sammenhæng i organisationen? Så er du måske den vi søger som ny koncerndirektør i Silkeborg Kommune! Silkeborg Kommune vokser vi får flere arbejdspladser, og mange vælge...
Indrykket:19. februar 2020

CEO/ADM. DIREKTØR

ERHR Rekruttering

Silkeborg
For vores kunde Lotus Heating Systems A S i Langeskov, søger vi en forretningsorienteret CEO Adm. Direktør idet virksomhedens nuværende direktør (gennem 20 år) ønsker at hellige sig andre aktiviteter udenfor virksomheden. Virksomheden: Hos Lotus Hea...
Indrykket:18. februar 2020