Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kunde- og Medarbejderkonsulent - Rengøring

Har du erfaring med salg og personaleledelse, og kunne du tænke dig at medvirke til at udvikle og lede en rengøringsafdeling?

Akurat søger en dygtig, udadvendt og ansvarsbevidst kunde- og medarbejderkonsulent, som kan bidrage til udviklingen af vores rengøringsafdeling

Afdelingen

Som kunde- og medarbejderkonsulent bliver du en del Akurat, som består af ca.120 engagerede medarbejdere, heraf 55 medarbejdere i rengøringsafdelingen. De øvrige medarbejdere arbejder i vores vikar- og rekrutteringsafdeling.

Her vil du få reference til afdelingslederen, som du samarbejder og sparrer med omkring alle aspekter af dit arbejde - lige fra planlægning og gennemførelse af salgsindsatser til personaleledelse og drift af afdelingen.

Vi servicerer 65 erhvervskunder og 350 private kunder i afdelingen.

Jobbet

Du bidrager til at sikre fortsat vækst i afdelingen ved selvstændig at planlægge, gennemføre og afslutte salgsprocessen til hovedsagelig B2B-kunder. Herudover vil du deltage i afdelingens daglige drift og bidrage til, at rengøringen vi leverer hos vores kunder, er af den kvalitet, som er forventet og aftalt.

Hermed bidrager du til, at vores kunder har positiv oplevelse af den service som Akurat leverer.

Gennem dialog og udvikling motiverer og inspirerer du medarbejderne til hver dag at yde rengøring af høj kvalitet.

Arbejdstid 30-37 timer om ugen

Arbejdsområder

  • Salg af B2C/B2B-serviceløsninger
  • Medvirke til optimal drift af rengøringsafdelingen, herunder disponering af opgaver, opfølgning herpå samt arbejdsplan og personalebehov.
  • Medansvar for personale, herunder at medvirke ved rekruttering, forberedelse og gennemførelse af medarbejdersamtaler
  • Udvikling af rengøringsafdelingen. Medvirke ved rekruttering, forberedelse og gennemførelse af medarbejderaktiviteter
  • Følge op på, at rengøringen opfylder kundens forventninger og retningslinjer
  • Behandle data til løn og fakturering samt diverse ad hoc opgaver

 

 Kvalifikationer

  • Erfaring med personaleledelse - gerne fra et lignende job med salg/personaleansvar indenfor rengøring eller andre grupper indenfor servicefagene
  • Nærværende og lyst til dialog med både kunder og medarbejdere
  • Forandringsparat
  • Forståelse for tal og er økonomisk bevidst
  • Kørekort
  • Besidder engelskkundskaber på et rimeligt niveau

Personlighed

Som person er du selvstændig, udadvendt, og du søger altid efter det bedste resultat

Du arbejder med en serviceminded og fleksibel tilgang til dine opgaver, og du formår at give omgivelserne energi og bidrager til det gode samarbejde.

Det er naturligt for dig, at levere kvalitet i dit arbejde, og du ved, at de små detaljer gør den store forskel for oplevelsen af rengøringen.

Vi tilbyder

  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Kantineordning
  • Fysioterapi

Vi bor i Nupark i Holstebro, i moderne kontorfaciliteter i et innovativt miljø sammen med 90 andre virksomheder.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Peter Graugaard på tlf. 9641 1111.

Send os din ansøgning på job@akurat.dk senest den 14.februar 2018 og angiv ”Rengøring”

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329746762Phoenix-3cc8565312018-01-25T02:03:42.640Kunde- og Medarbejderkonsulent - Rengøring

Har du erfaring med salg og personaleledelse, og kunne du tænke dig at medvirke til at udvikle og lede en rengøringsafdeling?

Akurat søger en dygtig, udadvendt og ansvarsbevidst kunde- og medarbejderkonsulent, som kan bidrage til udviklingen af vores rengøringsafdeling

Afdelingen

Som kunde- og medarbejderkonsulent bliver du en del Akurat, som består af ca.120 engagerede medarbejdere, heraf 55 medarbejdere i rengøringsafdelingen. De øvrige medarbejdere arbejder i vores vikar- og rekrutteringsafdeling.

Her vil du få reference til afdelingslederen, som du samarbejder og sparrer med omkring alle aspekter af dit arbejde - lige fra planlægning og gennemførelse af salgsindsatser til personaleledelse og drift af afdelingen.

Vi servicerer 65 erhvervskunder og 350 private kunder i afdelingen.

Jobbet

Du bidrager til at sikre fortsat vækst i afdelingen ved selvstændig at planlægge, gennemføre og afslutte salgsprocessen til hovedsagelig B2B-kunder. Herudover vil du deltage i afdelingens daglige drift og bidrage til, at rengøringen vi leverer hos vores kunder, er af den kvalitet, som er forventet og aftalt.

Hermed bidrager du til, at vores kunder har positiv oplevelse af den service som Akurat leverer.

Gennem dialog og udvikling motiverer og inspirerer du medarbejderne til hver dag at yde rengøring af høj kvalitet.

Arbejdstid 30-37 timer om ugen

Arbejdsområder

  • Salg af B2C/B2B-serviceløsninger
  • Medvirke til optimal drift af rengøringsafdelingen, herunder disponering af opgaver, opfølgning herpå samt arbejdsplan og personalebehov.
  • Medansvar for personale, herunder at medvirke ved rekruttering, forberedelse og gennemførelse af medarbejdersamtaler
  • Udvikling af rengøringsafdelingen. Medvirke ved rekruttering, forberedelse og gennemførelse af medarbejderaktiviteter
  • Følge op på, at rengøringen opfylder kundens forventninger og retningslinjer
  • Behandle data til løn og fakturering samt diverse ad hoc opgaver

 

 Kvalifikationer

  • Erfaring med personaleledelse - gerne fra et lignende job med salg/personaleansvar indenfor rengøring eller andre grupper indenfor servicefagene
  • Nærværende og lyst til dialog med både kunder og medarbejdere
  • Forandringsparat
  • Forståelse for tal og er økonomisk bevidst
  • Kørekort
  • Besidder engelskkundskaber på et rimeligt niveau

Personlighed

Som person er du selvstændig, udadvendt, og du søger altid efter det bedste resultat

Du arbejder med en serviceminded og fleksibel tilgang til dine opgaver, og du formår at give omgivelserne energi og bidrager til det gode samarbejde.

Det er naturligt for dig, at levere kvalitet i dit arbejde, og du ved, at de små detaljer gør den store forskel for oplevelsen af rengøringen.

Vi tilbyder

  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Kantineordning
  • Fysioterapi

Vi bor i Nupark i Holstebro, i moderne kontorfaciliteter i et innovativt miljø sammen med 90 andre virksomheder.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Peter Graugaard på tlf. 9641 1111.

Send os din ansøgning på job@akurat.dk senest den 14.februar 2018 og angiv ”Rengøring”

 

2018-02-15T01:04:11.430 Har du erfaring med salg og personaleledelse, og kunne du tænke dig at medvirke til at udvikle og lede en rengøringsafdeling? Akurat søger en dygtig, udadvendt og ansvarsbevidst kunde- og medarbejderkonsulent, som kan bidrage til udviklingen af vores rengøringsafdeling Afdelingen Som kunde- og medarbejderkonsulent bliver du en del Akurat, som består af ca.120 engagerede medarbejdere, heraf 55 medarbejdere i rengøringsafdelingen. De øvrige medarbejdere arbejder i vores vikar- og rekrutteringsafdeling. Her vil du få reference til afdelingslederen, som du samarbejder og sparrer med omkring alle aspekter af dit arbejde - lige fra planlægning og gennemførelse af salgsindsatser til personaleledelse og drift af afdelingen. Vi servicerer 65 erhvervskunder og 350 private kunder i afdelingen. Jobbet Du bidrager til at sikre fortsat vækst i afdelingen ved selvstændig at planlægge, gennemføre og afslutte salgsprocessen til hovedsagelig B2B-kunder. Herudover vil du deltage i afdelingens daglige drift og bidrage til, at rengøringen vi leverer hos vores kunder, er af den kvalitet, som er forventet og aftalt. Hermed bidrager du til, at vores kunder har positiv oplevelse af den service som Akurat leverer. Gennem dialog og udvikling motiverer og inspirerer du medarbejderne til hver dag at yde rengøring af høj kvalitet. Arbejdstid 30-37 timer om ugen Arbejdsområder Salg af B2C B2B-serviceløsninger Medvirke til optimal drift af rengøringsafdelingen, herunder disponering af opgaver, opfølgning herpå samt arbejdsplan og personalebehov. Medansvar for personale, herunder at medvirke ved rekruttering, forberedelse og gennemførelse af medarbejdersamtaler Udvikling af rengøringsafdelingen. Medvirke ved rekruttering, forberedelse og gennemførelse af medarbejderaktiviteter Følge op på, at rengøringen opfylder kundens forventninger og retningslinjer Behandle data til løn og fakturering samt diverse ad hoc opgaver Kvalifikationer Erfaring med personaleledelse - gerne fra et lignende job med salg personaleansvar indenfor rengøring eller andre grupper indenfor servicefagene Nærværende og lyst til dialog med både kunder og medarbejdere Forandringsparat Forståelse for tal og er økonomisk bevidst Kørekort Besidder engelskkundskaber på et rimeligt niveau Personlighed Som person er du selvstændig, udadvendt, og du søger altid efter det bedste resultat Du arbejder med en serviceminded og fleksibel tilgang til dine opgaver, og du formår at give omgivelserne energi og bidrager til det gode samarbejde. Det er naturligt for dig, at levere kvalitet i dit arbejde, og du ved, at de små detaljer gør den store forskel for oplevelsen af rengøringen. Vi tilbyder Løn efter kvalifikationer Pensionsordning og sundhedsforsikring Kantineordning Fysioterapi Vi bor i Nupark i Holstebro, i moderne kontorfaciliteter i et innovativt miljø sammen med 90 andre virksomheder. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Peter Graugaard på tlf. 9641 1111. Send os din ansøgning på job@akurat.dk senest den 14.februar 2018 og angiv Rengøring11Jobnet3cc85653100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-14T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3086514Akurat11Nupark 477500HolstebroDKDanmark156.390883408.61149790
job@akurat.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent512626JobNet47492171000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3cc85653https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3cc85653https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3cc85653&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3cc85653&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241205Personalekonsulent30Human Resources352497206Peter Graugaardjob@akurat.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK