KUNDE- OG SALGSKOORDINATOR MED EL-TEKNISK BAGGRUND - Alsidig stilling med stor kontaktflade til både kunder, montage- og bearbejdningsafdelingen samt til virksomhedens Field Sales Application Engineers m.fl.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en meget alsidig stilling med en bred kontaktflade og mange forskelligartede opgaver, som både kan være administrative og mere hands-on. Du kommer til at fokusere på hele processen lige fra den tekniske rådgivning af kunderne, som ringer ind, til ordrebehandling og levering af den færdige løsning til kunderne.

En vigtig del af jobbet er telefonisk support og rådgivning af kunderne omkring løsninger og muligheder inden for områderne opmærkning, rækkeklemmer, montagekasser og kombinationen af disse produkter. Du forventes i den forbindelse af være i stand til at udarbejde skitser, beregne bearbejdningstid, finde bruttopriser og leveringstider m.v. Du står også for kapacitetsplanlængingen (indkøb, lager, underleverandører og personale) og i det hele taget supporterer du dine eksterne kolleger, så de har det fornødne grundlag for prisafgivelser.

I forbindelse med kapacitetsplanlægning står du for den løbende oprettelse af nye bearbejdningsopgaver, som udarbejdes på baggrund af skitser eller tegninger. Du udarbejder prognoser for produktionsordrer (igangsættelse, sletning, fremskyndelse og udskydning af ordrer) og holder løbende både kunderne og de eksterne Field Sales Application Engineers opdaterede og sikrer, at leveringstiderne bliver overholdt.

Det forventes, at du tager dig af reklamationsbehandling og giver kunder telefonisk support på elementære printer/software problemer, udfører printerjobs på alle printere og laver elementær service på printere på virksomhedens in-house værksted.

Virksomheden lægger en stor indsats i løbende at forbedre og effektivisere diverse arbejdsrutiner og processer. Du skal derfor - sammen med dine kolleger - byde ind og finde effektive løsninger inden for produktionsplanlægning, der tilgodeser kundernes krav og forventninger, og i samarbejde med kundeservicechefen justere og forbedre alle processer og instruktioner inden for produktionen.

Rent organisatorisk er stillingen placeret i Customer Service på vores kontor på Avedøre Holme i Hvidovre, hvor du og dine kolleger sidder i et nyindrettet storrumskontor.

Virksomhedsbeskrivelse:
Phoenix Contact GmbH & Co. er repræsenteret i hele verden og er førende og innovative inden for elektroteknik. Virksomheden er repræsenteret bredt med over 60.000 produkter, der er resultatet af årtiers intensiv udvikling og konsekvent kundeorientering. Det er et velkonsolideret selskab med en virksomhedskultur, der altid har fokus på at løse sine opgaver professionelt og med et menneskeligt ansigt. I Danmark beskæftiger Phoenix Contact 26 medarbejdere på hovedkontoret i København og yderligere 10 på salgskontoret i Kolding. I København har virksomheden en salgsafdeling, en supportfunktion, en administration samt eget værksted til bearbejdning og montering. Lager- og logistikfunktion varetages af moderselskabet i Tyskland.

Du kan læse mere om virksomheden på hjemmesiden: www.phoenixcontact.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på tlf.: 43434060.

Egenskaber:
Det er især vigtigt, at du som person kan arbejde struktureret. Du er derfor et ordensmenneske, der samtidig er effektivt arbejdende, selvkørende og god til at arbejde med og overholde skarpe deadlines.

Du er meget kundeorienteret og har gode samarbejdsevner. Samtidig er du en imødekommende og fleksibel person, der ikke er bange for at tage fat, både når det drejer sig om at servicere andre, og når de mere praktiske opgaver skal løses. Du forventes at være en meget selvkørende person, der er i stand til at motivere dig selv, og som besidder et godt drive og humør.

Erhvervserfaring:
Du har god erfaring med industriteknik og gerne fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet både hands-on og administrativt.

Uddannelser:
Det forventes, at du har en uddannelsesmæssig baggrund, som er el-teknisk.

Sprogkundskaber / IT:
Du taler og skriver dansk og engelsk og er god til ERP, CRM, Excel og IT i almindelighed. Det vil endvidere være en stor fordel, hvis du har kendskab til SAP.

Du tilbydes:
En spændende stilling i en virksomhed, hvor ikke to dage er ens. Virksomheden stiller høje krav – men medarbejderne står også klar til at hjælpe og støtte hinanden, så alle har en god hverdag. Omgangstonen er uformel, og der er altid plads til et godt grin.

Derudover tilbyder virksomheden en massageordning, ligesom der altid er frisk frugt til rådighed. Der er et køkken – men ikke en kantineordning – hvor en gruppe kolleger er gået sammen om en frokostklub, og den er du naturligvis velkommen til at deltage i.

Løn:
Du får en løn, som modsvarer dine kvalifikationer, samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Arbejdssted:
Hvidovre

Generelt:
Anfør venligst nedenstående mrk., når du søger stillingen

KUNDE- OG SALGSKOORDINATOR /124320


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

KUNDESERVICEMEDARBEJDER der ønsker at være en del af et spændende væksteventyr

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse: Vi søger en dedikeret og engageret person, der kan være med til at gøre en forskel og yde høj service overfor kunderne i denne spændende virksomhed, som er i rivende udvikling. Du vil få en grundig oplæring i systemer og teknik...
Indrykket:19. september 2020

SALGS- OG KUNDESUPPPORTER til servicering af kunder internationalt

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Virksomheden er i rivende udvikling, derfor er der tale om en nyoprettet stilling, du selv kan være med til at præge. Du refererer i det daglige til den administrerende direktør og kommer til at arbejde tæt sammen med de øvrige ...
Indrykket:18. september 2020

INTERN KEY ACCOUNT MANAGER der får ansvaret for at yde en perfekt service til de helt store kunder

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Opgaverne i denne nyoprettede stilling er en kombination af kundeservice på højt niveau, styring af projekter og varetagelse af diverse administrative opgaver.Du forventes derfor både at besidde et godt overblik, kunne levere et...
Indrykket:16. oktober 2020

Kundeservicemedarbejder

City Container A/S

Farum
City Container A S søger holdspiller til stærkt kundeserviceteam. Kan du lide at tale i telefon og trives du i en hektisk hverdag, hvor det er et krav at være serviceminded og fleksibel? Har du tilmed en stærk administrativ og professionel profil? S...
Indrykket:9. oktober 2020

Kundeservicemedarbejder med wordpress erfaring

WEB-KONCEPT A/S

Gentofte
Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i Gentofte. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal stå for at hjælpe vores kund...
Indrykket:2. oktober 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

KUNDESERVICEMEDARBEJDER der ønsker at være en del af et spændende væksteventyr

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse: Vi søger en dedikeret og engageret person, der kan være med til at gøre en forskel og yde høj service overfor kunderne i denne spændende virksomhed, som er i rivende udvikling. Du vil få en grundig oplæring i systemer og teknik...
Indrykket:19. september 2020

SALGS- OG KUNDESUPPPORTER til servicering af kunder internationalt

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Virksomheden er i rivende udvikling, derfor er der tale om en nyoprettet stilling, du selv kan være med til at præge. Du refererer i det daglige til den administrerende direktør og kommer til at arbejde tæt sammen med de øvrige ...
Indrykket:18. september 2020

INTERN KEY ACCOUNT MANAGER der får ansvaret for at yde en perfekt service til de helt store kunder

PROFILPARTNERS ApS

Birkerød
Stillingsbeskrivelse:Opgaverne i denne nyoprettede stilling er en kombination af kundeservice på højt niveau, styring af projekter og varetagelse af diverse administrative opgaver.Du forventes derfor både at besidde et godt overblik, kunne levere et...
Indrykket:16. oktober 2020

Kundeservicemedarbejder

City Container A/S

Farum
City Container A S søger holdspiller til stærkt kundeserviceteam. Kan du lide at tale i telefon og trives du i en hektisk hverdag, hvor det er et krav at være serviceminded og fleksibel? Har du tilmed en stærk administrativ og professionel profil? S...
Indrykket:9. oktober 2020

Kundeservicemedarbejder med wordpress erfaring

WEB-KONCEPT A/S

Gentofte
Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i Gentofte. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal stå for at hjælpe vores kund...
Indrykket:2. oktober 2020