Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

KUNDE- OG SALGSSUPPORTER

Der kan supportere både kunder samt Key Account Managers

Virksomhedsbeskrivelse:
Som verdens ”Nordiske Flavour hus” er A/S Einar Willumsen en moderne leverandør af aromaer og compounds til skandinaviske og internationale kunder, indenfor fødevare- og drikkevare industrien. 

Einar Willumsen ejes af en fond, der sikrer virksomhedens uafhængighed og langsigtede fokus. Virksomheden beskæftiger nær ved 100 medarbejdere og er velkonsolideret. 

Se mere på www.einarwillumsen.com

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Du refererer i det daglige til salgs- og marketingdirektøren, og kommer til at arbejde tæt sammen med 3 gode kollegaer, som er tilknyttet kundeservice. 

Kundeservice supporterer kunder i hele verden, størstedelen er nordiske, hvorfor du skal være indstillet på både at tale med danske, engelske og svensktalende kunder.

Samtidig fungerer du også som supporter for 5 sælgere, som du hjælper med tilbud, prøvebestilling og meget andet. Des mere du kan aflaste sælgerne des bedre. Du kommer derfor til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, hvoraf udarbejdelse af tilbud, ordrebehandling samt funktionen som tovholder på projekter, er de vigtigste. 

Du deler kontor med 3 meget selvkørende personer tilknyttet kundeservice. De formår både at arbejde meget selvstændigt men også tæt sammen for at sikre, at der ikke opstår fejl i det daglige arbejde, der stiller relativt store krav til overholdelses af diverse kvalitetssikringsprocedurer pga. de høje standarder branchen og dermed afdelingen er underlagt. 

Da virksomheden i høj grad lever af, at producere "skræddersyede løsninger" til kunderne, indeholder stillingen en stor del projektstyring, hvor der stilles høje krav til at både certificeringer og dokumentation er i orden. I den forbindelse er det dig, der står for at sikre, at alt den nødvendige dokumentation bliver udarbejdet i de relevante afdelinger, hvorefter du sørger for den videre formidling til kunden. Der vil derfor også være en bred kontaktflade internt i organisationen, hvor du er i løbende dialog med både dine kollegaer i udvikling, produktionen og i logistik.

Det er vigtigt, at du er selvmotiverende og i stand til at agere meget selvstændigt i dagligdagen, hvor du også er medvirkende til den løbende effektivisering og forbedring af eksisterende arbejdsprocesser. 

Du får en spændende stilling, hvor du får en bred kontaktflade til Key Account Managers, kunder, kollegaer i udvikling, produktionen og i logistik samt andre samarbejdspartnere, hvilket foregår på dansk, svensk og engelsk. Meget af korrespondancen foregår på mail men, der er naturligvis også dialog over telefonen. 

Egenskaber:
Du er en udadvendt, velstruktureret person med et godt overblik, der har styr på dine ting, og derfor er du også god til at overholde deadlines. 

Du er dynamisk og arbejder selvstændigt, og kan godt selv tage action på opgaver. Samtidig er du kvalitetsbevidst og omhyggelig og har let ved at lære nyt og er derfor også åben og omstillingsparat. 

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling med stor kontaktflade i en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor der er højt til loftet, frihed under ansvar og kort fra beslutning til handling.

Sprogkundskaber / IT:
På grund af den brede kontaktflade, som ligger i stillingen, er det vigtigt, at du uden problemer er i stand til at arbejde på både dansk, svensk og engelsk. Du er naturligvis vant til at arbejde med IT, og det er en stor fordel, hvis du har erfaring med Navision.

Løn:
Du får en konkurrencedygtig løn, som modsvarer dine kvalifikationer, god pensionsordning, massageordning, frokostordning m.v.

Erhvervserfaring:
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du selvstændigt har haft ansvaret for projekter/ordrer, og at du har arbejdet i et internationalt miljø.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048514Phoenix-44cf0da612019-06-25T00:00:00KUNDE- OG SALGSSUPPORTER

Der kan supportere både kunder samt Key Account Managers

Virksomhedsbeskrivelse:
Som verdens ”Nordiske Flavour hus” er A/S Einar Willumsen en moderne leverandør af aromaer og compounds til skandinaviske og internationale kunder, indenfor fødevare- og drikkevare industrien. 

Einar Willumsen ejes af en fond, der sikrer virksomhedens uafhængighed og langsigtede fokus. Virksomheden beskæftiger nær ved 100 medarbejdere og er velkonsolideret. 

Se mere på www.einarwillumsen.com

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Du refererer i det daglige til salgs- og marketingdirektøren, og kommer til at arbejde tæt sammen med 3 gode kollegaer, som er tilknyttet kundeservice. 

Kundeservice supporterer kunder i hele verden, størstedelen er nordiske, hvorfor du skal være indstillet på både at tale med danske, engelske og svensktalende kunder.

Samtidig fungerer du også som supporter for 5 sælgere, som du hjælper med tilbud, prøvebestilling og meget andet. Des mere du kan aflaste sælgerne des bedre. Du kommer derfor til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, hvoraf udarbejdelse af tilbud, ordrebehandling samt funktionen som tovholder på projekter, er de vigtigste. 

Du deler kontor med 3 meget selvkørende personer tilknyttet kundeservice. De formår både at arbejde meget selvstændigt men også tæt sammen for at sikre, at der ikke opstår fejl i det daglige arbejde, der stiller relativt store krav til overholdelses af diverse kvalitetssikringsprocedurer pga. de høje standarder branchen og dermed afdelingen er underlagt. 

Da virksomheden i høj grad lever af, at producere "skræddersyede løsninger" til kunderne, indeholder stillingen en stor del projektstyring, hvor der stilles høje krav til at både certificeringer og dokumentation er i orden. I den forbindelse er det dig, der står for at sikre, at alt den nødvendige dokumentation bliver udarbejdet i de relevante afdelinger, hvorefter du sørger for den videre formidling til kunden. Der vil derfor også være en bred kontaktflade internt i organisationen, hvor du er i løbende dialog med både dine kollegaer i udvikling, produktionen og i logistik.

Det er vigtigt, at du er selvmotiverende og i stand til at agere meget selvstændigt i dagligdagen, hvor du også er medvirkende til den løbende effektivisering og forbedring af eksisterende arbejdsprocesser. 

Du får en spændende stilling, hvor du får en bred kontaktflade til Key Account Managers, kunder, kollegaer i udvikling, produktionen og i logistik samt andre samarbejdspartnere, hvilket foregår på dansk, svensk og engelsk. Meget af korrespondancen foregår på mail men, der er naturligvis også dialog over telefonen. 

Egenskaber:
Du er en udadvendt, velstruktureret person med et godt overblik, der har styr på dine ting, og derfor er du også god til at overholde deadlines. 

Du er dynamisk og arbejder selvstændigt, og kan godt selv tage action på opgaver. Samtidig er du kvalitetsbevidst og omhyggelig og har let ved at lære nyt og er derfor også åben og omstillingsparat. 

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling med stor kontaktflade i en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor der er højt til loftet, frihed under ansvar og kort fra beslutning til handling.

Sprogkundskaber / IT:
På grund af den brede kontaktflade, som ligger i stillingen, er det vigtigt, at du uden problemer er i stand til at arbejde på både dansk, svensk og engelsk. Du er naturligvis vant til at arbejde med IT, og det er en stor fordel, hvis du har erfaring med Navision.

Løn:
Du får en konkurrencedygtig løn, som modsvarer dine kvalifikationer, god pensionsordning, massageordning, frokostordning m.v.

Erhvervserfaring:
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du selvstændigt har haft ansvaret for projekter/ordrer, og at du har arbejdet i et internationalt miljø.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

2019-08-20T00:51:26.690 Der kan supportere både kunder samt Key Account Managers Virksomhedsbeskrivelse:Som verdens Nordiske Flavour hus er A S Einar Willumsen en moderne leverandør af aromaer og compounds til skandinaviske og internationale kunder, indenfor fødevare- og drikkevare industrien. Einar Willumsen ejes af en fond, der sikrer virksomhedens uafhængighed og langsigtede fokus. Virksomheden beskæftiger nær ved 100 medarbejdere og er velkonsolideret. Se mere på www.einarwillumsen.comHar du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Du refererer i det daglige til salgs- og marketingdirektøren, og kommer til at arbejde tæt sammen med 3 gode kollegaer, som er tilknyttet kundeservice. Kundeservice supporterer kunder i hele verden, størstedelen er nordiske, hvorfor du skal være indstillet på både at tale med danske, engelske og svensktalende kunder.Samtidig fungerer du også som supporter for 5 sælgere, som du hjælper med tilbud, prøvebestilling og meget andet. Des mere du kan aflaste sælgerne des bedre. Du kommer derfor til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, hvoraf udarbejdelse af tilbud, ordrebehandling samt funktionen som tovholder på projekter, er de vigtigste. Du deler kontor med 3 meget selvkørende personer tilknyttet kundeservice. De formår både at arbejde meget selvstændigt men også tæt sammen for at sikre, at der ikke opstår fejl i det daglige arbejde, der stiller relativt store krav til overholdelses af diverse kvalitetssikringsprocedurer pga. de høje standarder branchen og dermed afdelingen er underlagt. Da virksomheden i høj grad lever af, at producere skræddersyede løsninger til kunderne, indeholder stillingen en stor del projektstyring, hvor der stilles høje krav til at både certificeringer og dokumentation er i orden. I den forbindelse er det dig, der står for at sikre, at alt den nødvendige dokumentation bliver udarbejdet i de relevante afdelinger, hvorefter du sørger for den videre formidling til kunden. Der vil derfor også være en bred kontaktflade internt i organisationen, hvor du er i løbende dialog med både dine kollegaer i udvikling, produktionen og i logistik.Det er vigtigt, at du er selvmotiverende og i stand til at agere meget selvstændigt i dagligdagen, hvor du også er medvirkende til den løbende effektivisering og forbedring af eksisterende arbejdsprocesser. Du får en spændende stilling, hvor du får en bred kontaktflade til Key Account Managers, kunder, kollegaer i udvikling, produktionen og i logistik samt andre samarbejdspartnere, hvilket foregår på dansk, svensk og engelsk. Meget af korrespondancen foregår på mail men, der er naturligvis også dialog over telefonen. Egenskaber:Du er en udadvendt, velstruktureret person med et godt overblik, der har styr på dine ting, og derfor er du også god til at overholde deadlines. Du er dynamisk og arbejder selvstændigt, og kan godt selv tage action på opgaver. Samtidig er du kvalitetsbevidst og omhyggelig og har let ved at lære nyt og er derfor også åben og omstillingsparat. Du tilbydes:En meget selvstændig stilling med stor kontaktflade i en spændende virksomhed i rivende udvikling, hvor der er højt til loftet, frihed under ansvar og kort fra beslutning til handling. Sprogkundskaber IT:På grund af den brede kontaktflade, som ligger i stillingen, er det vigtigt, at du uden problemer er i stand til at arbejde på både dansk, svensk og engelsk. Du er naturligvis vant til at arbejde med IT, og det er en stor fordel, hvis du har erfaring med Navision. Løn:Du får en konkurrencedygtig løn, som modsvarer dine kvalifikationer, god pensionsordning, massageordning, frokostordning m.v. Erhvervserfaring:Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du selvstændigt har haft ansvaret for projekter ordrer, og at du har arbejdet i et internationalt miljø. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.11jobnet44cf0da6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-19T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1532/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRudersdalEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3551865PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 812605BrøndbyDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782991JobNet5009164500916410024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44cf0da6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=44cf0da6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44cf0da6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44cf0da6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgKUNDE- OG SALGSSUPPORTER12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362122611noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330107078Medarbejder til kundeserviceRobot ServicePartner Danmark A S søger en kundeservicemedarbejder. Som kundeservicemedarbejder hos os, vil du få en bred rolle med ansvar for en lang række forefaldende administrative og praktiske opgaver, som spænder vidt: Besvarelse af mail Telefonbetjening af kunder Registrering af service sager Modtagelse af kunder i vores kundemodtagelse Andre forefaldende kundeservice opgaver Vi er en virksomhed, hvor service er i højsæde. Vi udfører mere end 20.000 reparationer om året, på vores service værksted i Hørsholm. Vi udfører reparationer af Computere, tablet s og smartphones af alle mærker, men er autoriseret Apple Fujitsu værksted. Vi har en afslappet tone i et godt arbejdsklima, med stor vægt på humor og et godt sammenhold. Vi lægger meget stor vægt på at vores nye kollega har høj moral, et stort engagement, samt mod på en til tider meget travl hverdag. Hvad forventer vi af dig? Serviceminded og fleksibel Struktureret Mødestabil Godt humør Dansk og Engelsk i tale og skrift IT - forståelse Hvad tilbyder vi? Løn efter kvalifikationer. Pensions ordning (Efter 1 år) Frokost ordning Fleksibel hverdag. Straffeattest skal vises Tiltrædelse snarest, men vi venter gerne på den rette. Eventuelle spørgsmål om stillingen kan rettes til Theis Døj på tlf: 49181177 dagligt ml.9-11. Skriftlig ansøgning sendes pr. brev eller email, vær opærksom på at vi løbende kalder ind til samtaler. Servicepartner Danmark A S, Ved Klædebo 15, 2970 Hørsholm. e-mail: job@servicepartner.dk Mailen skal mærkes Kundeservicemedarbejder

ServicePartner Danmark A/S søger en kundeservicemedarbejder.

Som kundeservicemedarbejder hos os, vil du få en bred rolle med ansvar for en lang række forefaldende administrative og praktiske opgaver, som spænder vidt:

  • Besvarelse af mail
  • Telefonbetjening af kunder
  • Registrering af service sager
  • Modtagelse af kunder i vores kundemodtagelse
  • Andre forefaldende kundeservice opgaver

Vi er en virksomhed, hvor service er i højsæde.

Vi udfører mere end 20.000 reparationer om året, på vores service værksted i Hørsholm.

Vi udfører reparationer af Computere, tablet’s og smartphones af alle mærker, men er autoriseret Apple & Fujitsu værksted.

Vi har en afslappet tone i et godt arbejdsklima, med stor vægt på humor og et godt sammenhold.

Vi lægger meget stor vægt på at vores nye kollega har høj moral, et stort engagement, samt mod på en til tider meget travl hverdag.

Hvad forventer vi af dig?

  • Serviceminded og fleksibel
  • Struktureret
  • Mødestabil
  • Godt humør
  • Dansk og Engelsk i tale og skrift
  • IT - forståelse

 Hvad tilbyder vi?

  • Løn efter kvalifikationer.
  • Pensions ordning (Efter 1 år)
  • Frokost ordning
  • Fleksibel hverdag.

Straffeattest skal vises

Tiltrædelse snarest, men vi venter gerne på den rette.

Eventuelle spørgsmål om stillingen kan rettes til Theis Døj på tlf: 49181177 dagligt ml.9-11. Skriftlig ansøgning sendes pr. brev eller email, vær opærksom på at vi løbende kalder ind til samtaler.

Servicepartner Danmark A/S, Ved Klædebo 15, 2970 Hørsholm.

e-mail: job@servicepartner.dk

Mailen skal mærkes "Kundeservicemedarbejder

SERVICEPARTNER DANMARK A/SHørsholm2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330121386Deltidsjob som brander i GentofteRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SGentofte2019-11-08T00:00:002020-01-03T00:00:00
330121368Deltidsjob som brander i Kongens LyngbyRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SKgs. Lyngby2019-11-08T00:00:002020-01-03T00:00:00
330121350Deltidsjob som brander i HerlevRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SHerlev2019-11-08T00:00:002020-01-03T00:00:00
330121157Deltidsjob som brander i HørsholmRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SHørsholm2019-11-08T00:00:002020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til kundeservice

SERVICEPARTNER DANMARK A/S

Hørsholm
ServicePartner Danmark A S søger en kundeservicemedarbejder. Som kundeservicemedarbejder hos os, vil du få en bred rolle med ansvar for en lang række forefaldende administrative og praktiske opgaver, som spænder vidt: Besvarelse af mail Telefonbetje...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Deltidsjob som brander i Gentofte

RELATIONMEDIA A/S

Gentofte
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Deltidsjob som brander i Kongens Lyngby

RELATIONMEDIA A/S

Kgs. Lyngby
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Deltidsjob som brander i Herlev

RELATIONMEDIA A/S

Herlev
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Deltidsjob som brander i Hørsholm

RELATIONMEDIA A/S

Hørsholm
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020