Kundecenterchef til Boxer i København

Jnr. 144973

Har du sort bælte i at drive et kundecenter, og vil du være med til at videreudvikle Boxer? – Så er det måske dig, vi leder efter!

 

Om jobbet:

Boxers kundecenter spiller en central rolle i den transformation, som Boxer er midt i. Langt over halvdelen af alle ansatte i Boxer arbejder i kundecentret, der er Boxers absolut største salgskanal. Via en målrettet indsats har kundecentret sikret, at Boxer har nogle af de mest tilfredse kunder i branchen.

Du bliver en del af Boxers ledergruppe og får ledelsesansvar for 7 dedikerede mellemledere og specialister. Udover det overordnede ansvar for den daglige ledelse samt driften af kundecenteret, bliver du ansvarlig for at videreudvikle kundecentret inden for følgende områder:

  • Salg
  • Service
  • Kvalitet
  • Tilgængelighed
  • Omkostningsfokus
  • Kundetilfredshed
  • Medarbejdertilfredshed
  • Effektivisering og udvikling af forretningen baseret på fakta

Din profil:

Ud over din solide erfaring med at drive et kundecenter, så er det vores forventning, at du:

  • Er i øjenhøjde med unge mennesker og samtidig kan begå dig på koncernens ”bonede gulve”
  • Er en kulturbærer der evner at sætte retning og være tæt på dine folk
  • Giver dine mellemledere plads til at lede deres teams uden overstyring
  • Sætter en ære i at have styr på alle rapporter og tal samt evner at bruge denne viden til at udvikle og drive kundecentret
  • Ved at god service går hånd i hånd med salg og det står naturligt højt på din dagsorden
  • Vil vide noget om det, du er ansvarlig for. Derfor lærer du produkter, systemer og processer at kende, så du kan tale med i det daglige udviklings- og optimeringsarbejde
  • Er en respekteret og afholdt holdspiller, der bevidst modarbejder silodannelse
  • Du får ting til at ske, og du er ambitiøs på virksomhedens og egne vegne
  • Har et godt netværk og kan nemt finde eventuelle forstærkninger til dit hold

Det vil være en stor fordel, hvis du har din erfaring fra tele/mediebranchen, beslægtet abonnements-forretning (forsikring, alarm mv) eller et kommercielt kontaktcenter med disse kundetyper. Du er respekteret både fagligt og personligt og kan dokumentere dine kompetencer og resultater.

Er du den rette kandidat:

Moment varetager den indledende rekrutteringsproces, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. Er du interesseret i dette spændende og udfordrende job, så klik på “Søg job” og vedhæft ansøgning og CV.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Konsulentchef fra Moment Christoffer Jonassen på tlf. 70 20 18 35.

Ansøgningsfristen er mandag den 21. september 2020. Da vi løbende behandler ansøgningerne, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.