Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeklub: Farvel plastikkort goddag APP anno 2019

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

 

Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort.

I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5).

Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945178Phoenix-ae626b3412019-01-21T00:00:00Kundeklub: Farvel plastikkort goddag APP anno 2019

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

 

Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort.

I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5).

Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

2019-03-16T00:52:28.540 Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6660 Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort. I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5). Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 666011Jobnetae626b34100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-15T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/66600EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3439640Worksome ApS11Langelinie Allé 471050København KDKDanmark0
hej@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset696741JobNet493310449331041000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr du struktureret? Hos Worksome ApS søger vi en dygtig Konsulent, der udviser selvstændighed.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration360258925Emiliehej@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark330000630Engageret juridisk chefkonsulent til tværfaglige opgaver i Byens DriftBasic Har du lyst til som jurist at indgå i et afvekslende og spændende opgavefællesskab med en række projektledere med mange forskellige faglige baggrunde? Har du lyst til at være med til at sætte konkret præg på københavnernes hverdag og medvirke til at skabe en velfungerende og indbydende by? Har du lyst til at fungere som juridisk generalist i en enhed med stort politisk fokus og en travl hverdag? Så kan du være den nye kollega, vi søger til enheden Partnerskaber i Center for Driftsudvikling, Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, Københavns Kommune. Dine arbejdsopgaver Dit arbejdsområde vil blandt andet blive juridisk bistand og rådgivning til ledelsen i Byens Drift og projektledere i Center for Driftsudvikling, hvor der vil blive trukket bredt på din juridiske faglighed, især med fokus på offentligretlige områder, herunder forvaltningsret og vej-ret. Vi vil også have brug for at sætte dine kompetencer i spil sammen med centrets anden jurist, der især arbejder med udbud. Opgaverne vil bl.a. handle om: Udvikling af administrationsgrundlag og lign. i forbindelse med bl.a. fortovsordningen og graffitibekæmpelse Bistand til håndtering af sager og klager i forbindelse med fx partshøringer, afgørelser og anmodning om aktindsigt Bidrag til betjening af borgmester og fagudvalg i tæt samarbejde Byens Drifts sekretariat Notatskrivning og bidrag til projektbeskrivelser og lign. Sparringspartner for ledelsen i Byens Drift om juridiske problemstillinger Samarbejde med eksterne advokater Dine opgaver vil skulle løses i tæt samarbejde med øvrige kollegaer i enheden, centret og serviceområdet, og du kommer således til at arbejde sammen med mange forskellige fagligheder. Vi stræber efter at give dig en spændende og udfordrende hverdag, hvor dine arbejdsopgaver også afhænger af dine kompetencer og ønsker. Din profil Du har en kandidatuddannelse som jurist, en del års erfaring og vil gerne udvikle din generalistprofil. Samtidigt ønsker du som chefkonsulent at løfte et betydeligt ansvar og arbejde med komplekse og udfordrende sager. Vi forestiller os, at du har erfaring fra en anden kommune, anden offentlig myndighed eller advokatbranchen og har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation med et bredt opgavefelt af såvel generelle som specialiserede opgaver. Din profil er primær offentligretlig, men privatretlige kompetencer vil også være relevante. Derudover lægger vi vægt på En stærk faglighed og analytisk sans, der kan omsættes til konkrete og praktiske løsninger Gode samarbejdsevner, engagement og evnen til at trives med et stort selvstændigt ansvar Evne til at se de store sammenhænge uden at miste blikket for detaljerne Evne til hurtigt at kunne sætte sig ind i nye problemstillinger Et godt humør og at du kan bevare overblikket, også når der er travlt. Vi tilbyder Flexordning Selvstændig opgaveløsning Tæt sparring med kollegaer og chef Et kompetent, udviklende og engageret arbejdsklima Du bliver en del af enheden Partnerskaber, der tæller ca. 20 medarbejdere. Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsklima med vægt på faglighed, engagement og sammenhold. Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og velfungerende. Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og udfordringer, både fagligt og personligt. Med afsæt i byens behov betjener Center for Driftsudvikling resten af Byens Drift med fokuseret udvikling, der skaber resultater med effekt og relevans for byen og københavnerne. Derudover tilbyder vi dig en gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge inkl. frokost, idet vi lægger vægt på et afbalanceret forhold mellem arbejdsliv og familie- fritidsliv. Arbejdssted Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Partnerskaber Vi bor smukt beliggende ud til havnen på Islands Brygge i København S. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Yderligere oplysninger Ansættelse snarest muligt. Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef for Partnerskaber Jakob Hjuler Tamsmark på 2059 4225. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 28. april 2019 Vi forventer at holde samtaler den 16. maj, og anden runde 23. maj. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.
Har du lyst til – som jurist – at indgå i et afvekslende og spændende opgavefællesskab med en række projektledere med mange forskellige faglige baggrunde? Har du lyst til at være med til at sætte konkret præg på københavnernes hverdag og medvirke til at skabe en velfungerende og indbydende by? Har du lyst til at fungere som juridisk generalist i en enhed med stort politisk fokus og en travl hverdag?  
 
Så kan du være den nye kollega, vi søger til enheden Partnerskaber i Center for Driftsudvikling, Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, Københavns Kommune.  
 
Dine arbejdsopgaver  
Dit arbejdsområde vil blandt andet blive juridisk bistand og rådgivning til ledelsen i Byens Drift og projektledere i Center for Driftsudvikling, hvor der vil blive trukket bredt på din juridiske faglighed, især med fokus på offentligretlige områder, herunder forvaltningsret og vej-ret. Vi vil også have brug for at sætte dine kompetencer i spil sammen med centrets anden jurist, der især arbejder med udbud. Opgaverne vil bl.a. handle om:  
  • Udvikling af administrationsgrundlag og lign. i forbindelse med bl.a. fortovsordningen og graffitibekæmpelse  
  • Bistand til håndtering af sager og klager i forbindelse med fx partshøringer, afgørelser og anmodning om aktindsigt  
  • Bidrag til betjening af borgmester og fagudvalg i tæt samarbejde Byens Drifts sekretariat  
  • Notatskrivning og bidrag til projektbeskrivelser og lign.  
  • Sparringspartner for ledelsen i Byens Drift om juridiske problemstillinger  
  • Samarbejde med eksterne advokater  
Dine opgaver vil skulle løses i tæt samarbejde med øvrige kollegaer i enheden, centret og serviceområdet, og du kommer således til at arbejde sammen med mange forskellige fagligheder. Vi stræber efter at give dig en spændende og udfordrende hverdag, hvor dine arbejdsopgaver også afhænger af dine kompetencer og ønsker.  
 
Din profil  
Du har en kandidatuddannelse som jurist, en del års erfaring og vil gerne udvikle din generalistprofil. Samtidigt ønsker du som chefkonsulent at løfte et betydeligt ansvar og arbejde med komplekse og udfordrende sager. Vi forestiller os, at du har erfaring fra en anden kommune, anden offentlig myndighed eller advokatbranchen og har lyst til at arbejde i en politisk styret organisation med et bredt opgavefelt af såvel generelle som specialiserede opgaver. Din profil er primær offentligretlig, men privatretlige kompetencer vil også være relevante.  
 
Derudover lægger vi vægt på  
  • En stærk faglighed og analytisk sans, der kan omsættes til konkrete og praktiske løsninger  
  • Gode samarbejdsevner, engagement og evnen til at trives med et stort selvstændigt ansvar  
  • Evne til at se de store sammenhænge uden at miste blikket for detaljerne  
  • Evne til hurtigt at kunne sætte sig ind i nye problemstillinger  
  • Et godt humør og at du kan bevare overblikket, også når der er travlt. 
Vi tilbyder  
  • Flexordning  
  • Selvstændig opgaveløsning  
  • Tæt sparring med kollegaer og chef  
  • Et kompetent, udviklende og engageret arbejdsklima  
Du bliver en del af enheden Partnerskaber, der tæller ca. 20 medarbejdere. Vi lægger vægt på et uformelt og inspirerende arbejdsklima med vægt på faglighed, engagement og sammenhold. Arbejdsmiljøet er uhøjtideligt og velfungerende. Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og udfordringer, både fagligt og personligt.
Med afsæt i byens behov betjener Center for Driftsudvikling resten af Byens Drift med fokuseret udvikling, der skaber resultater med effekt og relevans for byen og københavnerne.  
 
Derudover tilbyder vi dig en gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge inkl. frokost, idet vi lægger vægt på et afbalanceret forhold mellem arbejdsliv og familie-/fritidsliv.  
 
Arbejdssted  
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Partnerskaber  
Vi bor smukt beliggende ud til havnen på Islands Brygge i København S.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.  
 
Yderligere oplysninger  
Ansættelse snarest muligt.
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef for Partnerskaber Jakob Hjuler Tamsmark på 2059 4225.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 28. april 2019
Vi forventer at holde samtaler den 16. maj, og anden runde 23. maj.  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPartnerskaberKøbenhavn S2019-04-04T13:00:08.5432019-04-28T00:00:00
330010659Grafisk dygtig medarbejder til at scope, producere og implementere e-læring søges til HR, Strategi og Økonomi i Kultur- og FritidsforvaltningenBasic Har du solid erfaring med udvikling og implementering af e-læring? Brænder du for grafisk og visuel formidling, og kan du animere læringsvideoer? Så er du måske vores kommende kollega. Om os Du vil blive ansat i teamet HR Udvikling i stabsenheden Center for HR, Strategi og Økonomi (HRSØ), som består af ca. 70 medarbejdere. HRSØ har ansvar for bl.a. strategiarbejde, organisationsudvikling, HR-opgaver, analyser, budget og regnskab. Vi arbejder som strategisk samarbejdspartner for forvaltningens enheder og som sparringspartner for forvaltningens direktion, borgmester og udvalg. Du vil blive del af et tværfagligt samarbejde, i et digitalt læringscenter. Her udvikler vi e-læring og digital kompetenceudvikling til både egen og andre forvaltninger i Københavns Kommune. Hvert projekt udvikles i tæt samarbejde med opgavestilleren, for at opnå det bedst mulige produkt samt implementering. Grundet stor efterspørgsel på e-læring søger vi en ny kollega. Om jobbet Du skal primært arbejde med produktion af grafisk indhold til e-læringsforløb, herunder animationsvideoer, brugergrænseflader og mindre grafiske opgaver. Herudover skal du være med til at scope e-læringsprojekter i de indledende faser, samt sørge for, at de færdige produkter bliver implementeret godt hos opgavestiller. Du vil også løbende få ansvaret for at lede mindre projekter. I samarbejdet med opgavestiller skal du i din rolle som konsulent i det digitale læringscenter endvidere kunne forventningsafstemme kvalitet, timing og pris i forhold til det læringsforløb, som skal produceres. Om dig Vi forventer, at du har en relevant uddannelse inden for IT og design fra f.eks. ITU eller DTU. Samtidig lægger vi vægt på, at du har: erfaring med produktion af animationsvideoer gerne i Animate CC erfaring med grafisk og visuel formidling, fx ved brug af Photoshop, Illustrator og InDesign erfaring med design af grafiske brugergrænseflader og brugercentreret design erfaring med implementering af læringsforløb flair for formidling af komplekse processer og nye fagområder på en pædagogisk, visuel og letforståelig måde forståelse for projektledelse, opgaveplanlægning samt logistisk koordinering Løn og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og aflønning og ansættelse sker efter gældende overenskomst samt efter kvalifikationer. Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektleder for det Digitale Læringscenter Hanna Donau på 2929 6771. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 9. maj 2019 Ansættelsessamtalerne vil finde sted den 16. og 23. maj 2019. Om Kultur- og Fritidsforvaltningen Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) er inde i en spændende udvikling, hvor vi har fokus på at styrke forvaltningens evne til at samarbejde om at udvikle endnu bedre kultur- og fritidstilbud til københavnerne. Vi inddrager borgerne i den fremadrettede udvikling af fremtidens tilbud og udvikler løbende organisationen til agilt at kunne løfte fremtidens opgaver. I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.
Har du solid erfaring med udvikling og implementering af e-læring? Brænder du for grafisk og visuel formidling, og kan du animere læringsvideoer? Så er du måske vores kommende kollega.  
 
Om os  
Du vil blive ansat i teamet HR Udvikling i stabsenheden Center for HR, Strategi og Økonomi (HRSØ), som består af ca. 70 medarbejdere. HRSØ har ansvar for bl.a. strategiarbejde, organisationsudvikling, HR-opgaver, analyser, budget og regnskab. Vi arbejder som strategisk samarbejdspartner for forvaltningens enheder og som sparringspartner for forvaltningens direktion, borgmester og udvalg.
 
Du vil blive del af et tværfagligt samarbejde, i et digitalt læringscenter. Her udvikler vi e-læring og digital kompetenceudvikling til både egen og andre forvaltninger i Københavns Kommune. Hvert projekt udvikles i tæt samarbejde med opgavestilleren, for at opnå det bedst mulige produkt samt implementering. Grundet stor efterspørgsel på e-læring søger vi en ny kollega. 
 
Om jobbet 
Du skal primært arbejde med produktion af grafisk indhold til e-læringsforløb, herunder animationsvideoer, brugergrænseflader og mindre grafiske opgaver. Herudover skal du være med til at scope e-læringsprojekter i de indledende faser, samt sørge for, at de færdige produkter bliver implementeret godt hos opgavestiller. Du vil også løbende få ansvaret for at lede mindre projekter.
 
I samarbejdet med opgavestiller skal du i din rolle som konsulent i det digitale læringscenter endvidere kunne forventningsafstemme kvalitet, timing og pris i forhold til det læringsforløb, som skal produceres. 
 
Om dig  
Vi forventer, at du har en relevant uddannelse inden for IT og design fra f.eks. ITU eller DTU. Samtidig lægger vi vægt på, at du har:  
  • erfaring med produktion af animationsvideoer – gerne i Animate CC  
  • erfaring med grafisk og visuel formidling, fx ved brug af Photoshop, Illustrator og InDesign  
  • erfaring med design af grafiske brugergrænseflader og brugercentreret design  
  • erfaring med implementering af læringsforløb  
  • flair for formidling af komplekse processer og nye fagområder på en pædagogisk, visuel og letforståelig måde  
  • forståelse for projektledelse, opgaveplanlægning samt logistisk koordinering  
Løn og ansættelsesvilkår  
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og aflønning og ansættelse sker efter gældende overenskomst samt efter kvalifikationer.
Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt.  
 
Yderligere oplysninger  
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektleder for det Digitale Læringscenter Hanna Donau på 2929 6771.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 9. maj 2019  
Ansættelsessamtalerne vil finde sted den 16. og 23. maj 2019.  
 
Om Kultur- og Fritidsforvaltningen  
Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) er inde i en spændende udvikling, hvor vi har fokus på at styrke forvaltningens evne til at samarbejde om at udvikle endnu bedre kultur- og fritidstilbud til københavnerne. Vi inddrager borgerne i den fremadrettede udvikling af fremtidens tilbud og udvikler løbende organisationen til agilt at kunne løfte fremtidens opgaver. I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.   
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHR, Strategi og ØkonomiKøbenhavn V2019-04-24T15:15:17.2372019-05-09T00:00:00
330005960Accountant søges til The Creators CommunityRobot Har du erhvervet dig god regnskabsforståelse, kan arbejde selvstændigt med løn og regnskab A-Z og vil du gerne fortsætte din karriere i et dynamisk startmiljø? Om stillingen På vegne af vores kunde The Creators Community, leder Academic Work efter en Accountant som kan starte hurtigst muligt. Du vil blive en del af et ungt, innovativt og dynamisk miljø placeret på Matrikel1, centralt i København. The Creators Community er et ambitiøst selskab i stor vækst. De har i dag 4 kontorer, og flere undervejs. Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for The Creators Community. Som konsulent hos Academic Work får du en god mulighed for at vokse som professionel, udvide dit netværk og etablere værdifulde kontakter til fremtiden. Læs mere om vores tilbud. Arbejdsopgaver Som Accountant hos Creators Community vil du blive ansvarlig for regnskabet i Danmark. Du vil være placeret på Matrikel1, men også have det regnskabsmæssige ansvar for Founders House. Arbejdsopgaverne er bl.a.: Bogføring Løn Opfølgning af kassesystem for cafeen Controlling af fakturaer Opfølgning af debitorer kreditorer Rejseafregning Rapportering til økonomichefen i Norge Indberetning af skat og moms Månedsafslutning Dette er en fantastisk mulighed for dem, der søger nye udfordringer, og som trives på administrative og regnskabsmæssige opgaver. I stillingen kan arbejdsopgaver og behov udvikles på sigt. Vi søger dig, som 2-3 års erfaring med ovenstående opgaver, så en solid regnskabsforståelse Relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne på bachelorniveau Kommunikerer godt på engelsk, både skriftligt og mundtligt. Kan gøre dig forståelig på dansk, både skriftligt og mundtligt God bruger af e-conomic og kendskab til andre programmer Generelt stærk på IT Kan anvende Excel uden problemer Som person er du: Selvstændig Du er ikke bange for at prøve og fejle. Du føler dig tryg i dit job, og dine kompetencer Service-minded Struktureret Ansvarlig Du kommer til at sidde selvstændigt med regnskabet i Danmark, så du skal kunne stå på egne ben. Du vil dog have gode og professionelle kollegaer ved din side. Anden information Start: Hurtigst muligt Omgang: Fuldtid i 6 måneder, med mulighed for forlængelse Lokation: Matrikel1, København K Kontaktoplysninger: Denne rekrutteringsproces udføres af Academic Work. Det er en anmodning fra The Creators Community, at alle spørgsmål vedrørende stillingen håndteres af Academic Work. Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke, inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi har flyttet frem til screenings- eller interviewfasen. Anden information The Creators Community består af Matrikel1 og Founders House i København, MESH i Oslo, DIGS i Trondheim og har flere spændende lokationer undervejs. The Creators Community er et af de største kontors fællesskaber for iværksættere og skabere i Norden med sine over 1500 medlemmer og 300 selskaber. MESH (2015) i Oslo og Founders House (2017) I København er blevet kåret som Best coworking space in the Nordics .

Har du erhvervet dig god regnskabsforståelse, kan arbejde selvstændigt med løn og regnskab A-Z og vil du gerne fortsætte din karriere i et dynamisk startmiljø?

Om stillingen

På vegne af vores kunde The Creators Community, leder Academic Work efter en Accountant som kan starte hurtigst muligt. Du vil blive en del af et ungt, innovativt og dynamisk miljø placeret på Matrikel1, centralt i København. The Creators Community er et ambitiøst selskab i stor vækst. De har i dag 4 kontorer, og flere undervejs.

Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for The Creators Community.

Som konsulent hos Academic Work får du en god mulighed for at vokse som professionel, udvide dit netværk og etablere værdifulde kontakter til fremtiden. Læs mere om vores tilbud.

Arbejdsopgaver

Som Accountant hos Creators Community vil du blive ansvarlig for regnskabet i Danmark. Du vil være placeret på Matrikel1, men også have det regnskabsmæssige ansvar for Founders House.

Arbejdsopgaverne er bl.a.:

  • Bogføring
  • Løn
  • Opfølgning af kassesystem for cafeen
  • Controlling af fakturaer
  • Opfølgning af debitorer/kreditorer
  • Rejseafregning
  • Rapportering til økonomichefen i Norge
  • Indberetning af skat og moms
  • Månedsafslutning

Dette er en fantastisk mulighed for dem, der søger nye udfordringer, og som trives på administrative og regnskabsmæssige opgaver. I stillingen kan arbejdsopgaver og behov udvikles på sigt.

Vi søger dig, som

  • 2-3 års erfaring med ovenstående opgaver, så en solid regnskabsforståelse
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne på bachelorniveau
  • Kommunikerer godt på engelsk, både skriftligt og mundtligt.
  • Kan gøre dig forståelig på dansk, både skriftligt og mundtligt
  • God bruger af e-conomic og kendskab til andre programmer
  • Generelt stærk på IT
  • Kan anvende Excel uden problemer

Som person er du:

  • Selvstændig; Du er ikke bange for at prøve og fejle. Du føler dig tryg i dit job, og dine kompetencer
  • Service-minded
  • Struktureret
  • Ansvarlig – Du kommer til at sidde selvstændigt med regnskabet i Danmark, så du skal kunne stå på egne ben. Du vil dog have gode og professionelle kollegaer ved din side.

Anden information

  • Start: Hurtigst muligt

  • Omgang: Fuldtid i 6 måneder, med mulighed for forlængelse

  • Lokation: Matrikel1, København K

  • Kontaktoplysninger: Denne rekrutteringsproces udføres af Academic Work. Det er en anmodning fra The Creators Community, at alle spørgsmål vedrørende stillingen håndteres af Academic Work.

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke, inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi har flyttet frem til screenings- eller interviewfasen.

Anden information

The Creators Community består af Matrikel1 og Founders House i København, MESH i Oslo, DIGS i Trondheim og har flere spændende lokationer undervejs. The Creators Community er et af de største kontors fællesskaber for iværksættere og skabere i Norden med sine over 1500 medlemmer og 300 selskaber. MESH (2015) i Oslo og Founders House (2017) I København er blevet kåret som "Best coworking space in the Nordics".

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-04-11T00:00:002019-04-30T00:00:00
329984934Personalejuridisk konsulent søges til deltidsstillingRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7756 Ildsjæl til HR og Personalejuridisk rådgivning Brænder du for at arbejde med HR og Personalejuridiske emner? Kan du lide at arbejde direkte med kunder? Er du god til at formidle budskabet på en let forståelig måde? Så er du måske vores nye medarbejder! Vores services er HR Personalejuridisk rådgivning og her mangler en ny medarbejder, som ønsker at gøre hverdagen lettere for vores kunder. Vi varetager rådgivning indenfor alle typer virksomheder fra de små til de helt store (med og uden overenskomst). Vi rådgiver arbejdsgiver i forhold til deres medarbejder og gør meget ud af at sætte os i kundernes sted, så de også får en sparring omkring ansættelsesforholdet af deres medarbejder. Vi er en mindre virksomhed, som står lige foran døren til lancering til en ny HR-Portal. Dags dato varetages rådgivningen af vores anden virksomhed SEROP ApS. Dette gør at vi er i et skift, og har brug for en person, som trives med ændringer og ønsker at bidrage med sparring i hverdagen. Dine arbejdsopgaver er: • kunderådgivning via mail og telefon inden for: ? Ansættelseskontrakter ? Sygdom og forpligtelser for personale ? Graviditet og barsel for personale ? Ferie og feriepenge ? Overenskomstforhold ? Kunde- og konkurrenceklausuler ? Forhold vedr. elever og flexjobbere ? Udarbejdelse af advarsel, opsigelse, bortvisning ? Funktionærlov og anden ansættelsesretlig lovgivning ? Personaleforhold ved overtagelse af virksomhed ? Arbejdsmiljø, herunder arbejdspladsvurdering (APV), og anmeldelse af arbejdsskader ? Rådgivning om sygeforsikring og sygedagpenge for ejer ? Rettigheder og økonomi under barsel for eje • tilsikre, at alle vores standardskabeloner er opdateret og overholder gældende lovgivninger • sparring omkring vores nye HR-portal, som er i sidste skridt inden lanceringen Ansatte.dk • ad-hoc kontor opgaver Vi forventer at du: • har erfaring inden for det personalejuridiske område • brænder for personalejura og offentlig ansættelsesret og holder dig ajour inden for området • har lyst til at rådgive i alle typer personalesager • kan arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt • er ansvarsbevidst • er en god formidler både i skrift og i tale Din personlige profil: Som person er du faglig stolt og tager ejerskab for dine opgaver. Dit humør er positivt, og du er i stand til at kommunikere problemfrit med dine kollegaer og kunder. Derudover kan du arbejde selvstændigt og i teams. Du er også struktureret og kvalitetsbevidst i måden, hvorpå du løser dine opgaver. Vi tilbyder: En hverdag med faglige udfordringer samtidig med, at du får en selvstændig rolle og mulighed for at præge din hverdag. Vi har en uformelt tone og et højt arbejdstempo. Dertil får du løn, der modsvarer dine kvalifikationer og fleksibelt arbejdsmiljø. Stillingen er en deltidsstilling, i tidsrummet mandag til torsdag kl. 9:00-15:00 og fredag 9:00-14:00. Der er mulighed for hjemmearbejde. Der vil også med tiden være mulighed for en fuldtidsstilling. Stillingen skal besættes snarest muligt. Ansøgningsfristen er derfor løbende, så længe opslaget er aktivt. Vi benytter Ennagram personlighedstest i rekrutteringsforløber. Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7756

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7756

 

Ildsjæl til HR og Personalejuridisk rådgivning

Brænder du for at arbejde med HR og Personalejuridiske emner?
Kan du lide at arbejde direkte med kunder?
Er du god til at formidle budskabet på en let forståelig måde?

Så er du måske vores nye medarbejder!

Vores services er HR & Personalejuridisk rådgivning og her mangler en ny medarbejder, som ønsker at gøre hverdagen lettere for vores kunder.

Vi varetager rådgivning indenfor alle typer virksomheder – fra de små til de helt store (med og uden overenskomst).

Vi rådgiver arbejdsgiver i forhold til deres medarbejder og gør meget ud af at sætte os i kundernes sted, så de også får en sparring omkring ansættelsesforholdet af deres medarbejder.

Vi er en mindre virksomhed, som står lige foran døren til lancering til en ny HR-Portal. Dags dato varetages rådgivningen af vores anden virksomhed SEROP ApS. Dette gør at vi er i et skift, og har brug for en person, som trives med ændringer og ønsker at bidrage med sparring i hverdagen.

Dine arbejdsopgaver er:
• kunderådgivning via mail og telefon inden for:
? Ansættelseskontrakter
? Sygdom og forpligtelser for personale
? Graviditet og barsel for personale
? Ferie og feriepenge
? Overenskomstforhold
? Kunde- og konkurrenceklausuler
? Forhold vedr. elever og flexjobbere
? Udarbejdelse af advarsel, opsigelse, bortvisning
? Funktionærlov og anden ansættelsesretlig lovgivning
? Personaleforhold ved overtagelse af virksomhed
? Arbejdsmiljø, herunder arbejdspladsvurdering (APV), og anmeldelse af arbejdsskader
? Rådgivning om sygeforsikring og sygedagpenge for ejer
? Rettigheder og økonomi under barsel for eje
• tilsikre, at alle vores standardskabeloner er opdateret og overholder gældende lovgivninger
• sparring omkring vores nye HR-portal, som er i sidste skridt inden lanceringen – Ansatte.dk
• ad-hoc kontor opgaver

Vi forventer at du:
• har erfaring inden for det personalejuridiske område
• brænder for personalejura og offentlig ansættelsesret og holder dig ajour inden for området
• har lyst til at rådgive i alle typer personalesager
• kan arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt
• er ansvarsbevidst
• er en god formidler både i skrift og i tale

Din personlige profil:
Som person er du faglig stolt og tager ejerskab for dine opgaver. Dit humør er positivt, og du er i stand til at kommunikere problemfrit med dine kollegaer og kunder.
Derudover kan du arbejde selvstændigt og i teams.
Du er også struktureret og kvalitetsbevidst i måden, hvorpå du løser dine opgaver.

Vi tilbyder:
En hverdag med faglige udfordringer samtidig med, at du får en selvstændig rolle og mulighed for at præge din hverdag.
Vi har en uformelt tone og et højt arbejdstempo.
Dertil får du løn, der modsvarer dine kvalifikationer og fleksibelt arbejdsmiljø.

Stillingen er en deltidsstilling, i tidsrummet mandag til torsdag kl. 9:00-15:00 og fredag 9:00-14:00. Der er mulighed for hjemmearbejde. Der vil også med tiden være mulighed for en fuldtidsstilling.


Stillingen skal besættes snarest muligt. Ansøgningsfristen er derfor løbende, så længe opslaget er aktivt.

Vi benytter Ennagram personlighedstest i rekrutteringsforløber.

Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7756

Worksome ApSSlagelse2019-03-26T00:00:002019-05-21T00:00:00
329984588Udvikling af hjemmeside i WordpressRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7762 Jeg har brug for at få lavet en hjemmeside i wordpress med tilhørende onlineshop, hvor der skal være specifikke søgekriterier og en eventkalender. Man skal kunne lave en lukket profil for grupper, som er private. Dvs. hemmelige undersider kun for tilmeldte. Der er ikke lavet noget på websitet nu, så det er fra bunden. Søgefunktionen er vigtig for at finde frem til den rigtige gruppe og der skal også være en betalingsmulighed. Når grupperne er dannet skal de ligge på en privat underside. Layout skal også se pænt ud, det må gerne være nemt sat op og nemt at finde frem til hvad man skal bruge. Det ville være rigtig godt at kunne holde et opstartsmøde, men derudover er der rig mulighed for, at du kan sidde hjemme og arbejde. Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7762

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7762

 

Jeg har brug for at få lavet en hjemmeside i wordpress med tilhørende onlineshop, hvor der skal være specifikke søgekriterier og en eventkalender. Man skal kunne lave en lukket profil for grupper, som er private. Dvs. hemmelige undersider kun for tilmeldte.

Der er ikke lavet noget på websitet nu, så det er fra bunden.
Søgefunktionen er vigtig for at finde frem til den rigtige gruppe og der skal også være en betalingsmulighed. Når grupperne er dannet skal de ligge på en privat underside.

Layout skal også se pænt ud, det må gerne være nemt sat op og nemt at finde frem til hvad man skal bruge.

Det ville være rigtig godt at kunne holde et opstartsmøde, men derudover er der rig mulighed for, at du kan sidde hjemme og arbejde.

Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7762

Worksome ApSKøbenhavn K2019-03-26T00:00:002019-05-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engageret juridisk chefkonsulent til tværfaglige opgaver i Byens Drift

Partnerskaber

København S
Har du lyst til som jurist at indgå i et afvekslende og spændende opgavefællesskab med en række projektledere med mange forskellige faglige baggrunde? Har du lyst til at være med til at sætte konkret præg på københavnernes hverdag og medvirke til at...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019

Grafisk dygtig medarbejder til at scope, producere og implementere e-læring søges til HR, Strategi og Økonomi i Kultur- og Fritidsforvaltningen

HR, Strategi og Økonomi

København V
Har du solid erfaring med udvikling og implementering af e-læring? Brænder du for grafisk og visuel formidling, og kan du animere læringsvideoer? Så er du måske vores kommende kollega. Om os Du vil blive ansat i teamet HR Udvikling i stabsenheden Ce...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:9. maj 2019

Accountant søges til The Creators Community

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Har du erhvervet dig god regnskabsforståelse, kan arbejde selvstændigt med løn og regnskab A-Z og vil du gerne fortsætte din karriere i et dynamisk startmiljø? Om stillingen På vegne af vores kunde The Creators Community, leder Academic Work efter e...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Personalejuridisk konsulent søges til deltidsstilling

Worksome ApS

Slagelse
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7756 Ildsjæl til HR og Personalejuridis...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:21. maj 2019

Udvikling af hjemmeside i Wordpress

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7762 Jeg har brug for at få lavet en hj...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:21. maj 2019