Kundeklub: Farvel plastikkort goddag APP anno 2019

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

 

Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort.

I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5).

Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945178Phoenix-ae626b3412019-01-21T00:00:00Kundeklub: Farvel plastikkort goddag APP anno 2019

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

 

Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort.

I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5).

Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6660 Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort. I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5). Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 666011Jobnetae626b34100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-15T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/66600EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3439640Worksome ApS11Langelinie Allé 471050København KDKDanmark0
hej@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset696741JobNet493310449331041000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr du struktureret? Hos Worksome ApS søger vi en dygtig Konsulent, der udviser selvstændighed.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration360258925Emiliehej@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark329948361DGI Storkøbenhavn søger foreningskoordinator og konsulent til kano/kajakBasic Deltidsstilling med tiltrædelse pr. 1. april 2019Foreningskoordinator 28 timer uge og konsulent for kano kajak 5 timer uge.Familieidræt er en forening for børnefamilier, der gerne vil gå til idræt sammen, afprøve sjove aktiviteter og være sammen som familie på en hyggelig og anderledes måde. Familieidræt har hold på Frederiksberg, Vesterbro, Nørrebro, Amager Strand og i Lyngby. Foreningens aktiviteter er for forældre og børn fra 2-12 år og spænder bredt fra indendørs tumlehold til kanohold til vandhold. Foreningen består af en frivillig passioneret bestyrelse, et engageret, frivilligt instruktørudviklingsteam og dygtige frivillige instruktører, som alle løfter en vigtig rolle for foreningens succes. Som foreningskoordinator for Familieidræt bliver du ansvarlig for foreningens daglige drift, bl.a. i form af tilrettelæggelse og koordinering af aktiviteter, understøttelse af foreningens instruktører, frivillige og bestyrelse, samt ansvarlig for foreningens kommunikationsplatforme. Du bliver en vigtig spiller i at skabe udvikling i foreningen, der sikrer en forening med flere medlemmer, flere frivillige og nye spændende hold, som i sidste ende kan få foreningen til at vækste. Opgaver løses i dialog og samarbejde med bestyrelse og frivillige i Familieidræt.Du vil ligeledes være ansvarlig for ansøgninger til puljer og fonde. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være Arbejde for vækst og udvikling af foreningens aktiviteter med et særligt fokus på friluftsaktiviteter. Vedligeholde og opbygge samarbejde med kommuner, organisationer etc. Daglig drift og administration i forhold til medlemskontakt, lokaler, tilskud, rekvisitter etc. Kommunikationsopgaver relateret til mail, hjemmeside, facebook Frivilligpleje og samarbejde med bestyrelse, udvalg og instruktører Læs mere om foreningen på www.familieidræt.dk Kano kajak i DGI Storkøbenhavn skal få flere med i aktive fællesskaber på vandet. Der er et stort potentiale for at ruste og opkvalificere foreningerne til på sikker vis at kunne arbejde med at udvikle aktiviteter inden for kano og kajak lokalt. I DGI arbejder vi bredt med tilgangen til kano kajak, og tilbud til foreningerne tæller også symposiums, workshops, instruktørsamlinger, tilpasset førstehjælp, og ikke mindst inspiration fra udlandet.DGI kano og kajak er stedet, hvor man udvikler sin kompetence som medlem og som klub. Som konsulent for kano kajak vil du have en tæt dialog med klubber i hovedstadsområdet og støtte dem i en fortsat udvikling af kvalitetstilbud og markedsføring af disse. Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være Samarbejde og udvikling af klubber som udbyder kano kajak, for at sikre velorganiserede stærke klubber med attraktive tilbud til borgerne i deres lokalområde. Organisering, markedsføring og administration af arrangementer og uddannelser Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns motionsteam, som også dækker løb, cykling, kajak og atletik, ligesom der vil være et samarbejde med konsulenter fra Bevæg dig for livet kano kajak , der er en fælles enhed i DIF og DGI s visionsarbejde.Læs mere om Kano kajak i DGI og Bevæg dig for livet Kano kajak Din profil er Indgående kendskab til foreningsliv og frivillighed Kendskab og interesse for friluftsliv og kajak Erfaring med klub- og aktivitetsudvikling Erfaring med kommunikation og markedsføring Erfaring med fundraising og puljeansøgninger Udadvendt og opsøgende God koordinator og teamplayer Sikker bruger af administrative systemer Flair for at arbejde selvstændigt og struktureret Praktiske oplysningerStillingen er på 33 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.DGI StorkøbenhavnDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har 185.000 medlemmer fordelt på mere end 500 foreninger og oplever fortsat vækst i vækst medlemstal og opgaveløsning.Vi kan tilbyde et fantastisk arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V. AnsøgningSpørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til afdelingsleder Bettina G lery z på bdg@dgi.dk eller tlf. 28 30 50 51 eller til foreningen Familieidræt på info@familieidraet.dkAnsøgningen sendes senest søndag d. 17. februar. Der afholdes samtaler torsdag d. 21. februar og evt. 2. samtale tirsdag d. 26. februar.Deltidsstilling med tiltrædelse pr. 1. april 2019
Foreningskoordinator 28 timer/uge og konsulent for kano/kajak 5 timer/uge.

Familieidræt er en forening for børnefamilier, der gerne vil gå til idræt sammen, afprøve sjove aktiviteter og være sammen som familie på en hyggelig og anderledes måde. Familieidræt har hold på Frederiksberg, Vesterbro, Nørrebro, Amager Strand og i Lyngby. Foreningens aktiviteter er for forældre og børn fra 2-12 år og spænder bredt fra indendørs tumlehold til kanohold til vandhold. Foreningen består af en frivillig passioneret bestyrelse, et engageret, frivilligt instruktørudviklingsteam og dygtige frivillige instruktører, som alle løfter en vigtig rolle for foreningens succes.
 
Som foreningskoordinator for Familieidræt bliver du…
… ansvarlig for foreningens daglige drift, bl.a. i form af tilrettelæggelse og koordinering af aktiviteter, understøttelse af foreningens instruktører, frivillige og bestyrelse, samt ansvarlig for foreningens kommunikationsplatforme. Du bliver en vigtig spiller i at skabe udvikling i foreningen, der sikrer en forening med flere medlemmer, flere frivillige og nye spændende hold, som i sidste ende kan få foreningen til at vækste. Opgaver løses i dialog og samarbejde med bestyrelse og frivillige i Familieidræt.
Du vil ligeledes være ansvarlig for ansøgninger til puljer og fonde.
 
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
  • Arbejde for vækst og udvikling af foreningens aktiviteter med et særligt fokus på friluftsaktiviteter.
  • Vedligeholde og opbygge samarbejde med kommuner, organisationer etc.
  • Daglig drift og administration i forhold til medlemskontakt, lokaler, tilskud, rekvisitter etc.
  • Kommunikationsopgaver relateret til mail, hjemmeside, facebook
  • Frivilligpleje og samarbejde med bestyrelse, udvalg og instruktører

Læs mere om foreningen på www.familieidræt.dk
 
 
Kano/kajak i DGI Storkøbenhavn skal få flere med i aktive fællesskaber på vandet. Der er et stort potentiale for at ruste og opkvalificere foreningerne til på sikker vis at kunne arbejde med at udvikle aktiviteter inden for kano og kajak lokalt. I DGI arbejder vi bredt med tilgangen til kano/kajak, og tilbud til foreningerne tæller også symposiums, workshops, instruktørsamlinger, tilpasset førstehjælp, og ikke mindst inspiration fra udlandet.
DGI kano og kajak er stedet, hvor man udvikler sin kompetence som medlem og som klub.
 
Som konsulent for kano/kajak vil du…
…have en tæt dialog med klubber i hovedstadsområdet og støtte dem i en fortsat udvikling af kvalitetstilbud og markedsføring af disse. 
Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere.
 
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
  • Samarbejde og udvikling af klubber som udbyder kano/kajak, for at sikre velorganiserede stærke klubber med attraktive tilbud til borgerne i deres lokalområde.
  • Organisering, markedsføring og administration af arrangementer og uddannelser

Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns motionsteam, som også dækker løb, cykling, kajak og atletik, ligesom der vil være et samarbejde med konsulenter fra ’Bevæg dig for livet kano/kajak’, der er en fælles enhed i DIF og DGI’s visionsarbejde.


Læs mere om Kano/kajak i DGI og Bevæg dig for livet Kano/kajak
 
 
Din profil er
  • Indgående kendskab til foreningsliv og frivillighed
  • Kendskab og interesse for friluftsliv og kajak
  • Erfaring med klub- og aktivitetsudvikling
  • Erfaring med kommunikation og markedsføring
  • Erfaring med fundraising og puljeansøgninger
  • Udadvendt og opsøgende
  • God koordinator og teamplayer
  • Sikker bruger af administrative systemer
  • Flair for at arbejde selvstændigt og struktureret
 
Praktiske oplysninger
Stillingen er på 33 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.


DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har 185.000 medlemmer fordelt på mere end 500 foreninger og oplever fortsat vækst i vækst medlemstal og opgaveløsning.


Vi kan tilbyde et fantastisk arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V.
 
Ansøgning
Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til afdelingsleder Bettina Güleryüz på bdg@dgi.dk eller tlf. 28 30 50 51 eller til foreningen Familieidræt på info@familieidraet.dk
Ansøgningen sendes senest søndag d. 17. februar.  
Der afholdes samtaler torsdag d. 21. februar og evt. 2. samtale tirsdag d. 26. februar.
 
 

ORS/Small/58f1f970_logo.jpegDGI Storkøbenhavn Idræt & MotionKøbenhavn V2019-01-25T11:00:27.8902019-02-17T00:00:00
329950981Forvaltningskonsulent med sans for relationer til Koncern ITBasic Vil du sikre sammenhæng i digitaliseringen på Danmarks største arbejdsplads? Københavns Kommune har mere end 45.000 ansatte. Over 30.000 af dem er IT-brugere, der bruger mere end 1.500 IT-systemer dagligt. Digitalisering er højt på dagsordenen, og i en stor organisation som vores kræver det en målrettet indsats at få det tværgående samarbejde til at køre. Som vores nye forvaltningskonsulent bliver du en nøglefigur i samarbejdet mellem Koncern IT og kommunens forvaltninger, og dermed får du en berøring med stort set alt, hvad der rør sig i Koncern IT. Vi har et sprudlende fagligt miljø og et stort fokus på den digitale dagsorden. Vi leverer nogle af de bedste digitale løsninger, fordi vi har tillid til vores medarbejdere, deres kompetencer og deres faglighed. Hos os opstår der konstant nye spændende udfordringer i projekter og opgaver, der udfordrer din faglighed. Om kontoret Du bliver en del af kontoret for forvaltningsrelationer og får en central og vigtig rolle i Koncern IT. Kontoret er den naturlige forankring for en række professionaliseringsindsatser, og vi har berøring med de fleste store IT-projekter i kommunen. Samtidig er vi koordinerende og udførende for en lang række konkrete udviklingsopgaver, som Koncern IT leverer til vores syv meget forskellige forvaltninger. Det er et relativt ungt og meget ambitiøst kontor, der kontinuerligt sætter dagsordenen og lykkes med vores målsætninger. Om jobbet Jobbet som forvaltningskonsulent indebærer at være den samlende figur i samarbejdet med to forvaltninger, og du vil arbejde fysisk hos hver forvaltning én dag om ugen. Du kommer til at bruge en stor del af din tid på at have fingeren på pulsen i både Koncern IT og forvaltningerne. Og du bliver limen, der sikrer, at samarbejdet og fælles projekter med forvaltningerne lykkes. I forvaltningerne arbejder du helt tæt på idéerne og hjælper med at finde de rigtige kompetencer og processer til at føre dem ud i livet. Det er en vigtig del af jobbet at sætte dagsordenen for samarbejdet med de forvaltninger. Sammen med direktionen arbejder vi langsigtet med at skabe det optimale samspil mellem forretningskompetencer og tekniske specialister. Det er en opgave, der både kræver god skriftlig kommunikation, et blik for processer og skarp interessenthåndtering. Du får en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver, blandt andet at: være brobygger mellem forvaltningerne og Koncern IT med fokus på løbende at udvikle samarbejdet og sikre gode relationer orientere dig i beslutninger og strategier i centrale fora i kommunen som fx vores tværgående IT-kreds og aktivt anvende den viden i dialogen med forvaltningerne modne, opstarte og have overblik over opgaver og projekter fra forvaltningerne i Koncern IT facilitere at forvaltningerne får den rigtige rådgivning om store og små spørgsmål vedrørende IT i dialog med Koncern IT s teknikere og specialister være en god og vellidt kollega, der har overskud og interesse for dem du arbejder med også på en regnvejrstirsdag håndtere eskalationer og løse konflikter i en konstruktiv dialog forberede og facilitere møder på chef- og direktionsniveau mellem Koncern IT og dine forvaltninger Rollen har eksisteret i ca. 2 år, og i både Koncern IT og forvaltningerne er vi klar til at skrue dampen op for samarbejdet og videreudvikle såvel rollen som samarbejdet. Denne rejse bliver du en stor del af og har mulighed for at påvirke. Forventninger til dig Den ideelle kandidat kan have mange baggrunde og forskellige CV er, men hvis du skal være rigtig god, skal du: have blik for forretningen og den virkelighed, der omgiver forvaltningernes arbejde med digitalisering skabe og arbejde professionelt med stærke relationer til dine samarbejdspartnere have erfaring med projektledelse og kunne skabe rammerne for, at andre kan lykkes med deres arbejde trives med at have en finger med i mange sager og kunne skabe succeser ved at trykke på de rigtige knapper kunne fortælle en sjov historie, både til at bryde isen, til at levere en strategisk pointe eller bare for lige at twiste den have kendskab til eller lyst til at lære om IT på enterprise-niveau kunne skrive et målrettet budskab til en bestemt modtager have en relevant akademisk uddannelse Vi tilbyder Hos os får du et alsidigt, fleksibelt og udfordrende job med en meget bred kontaktflade og stejl læringskurve. Kontoret har et stærkt sammenhold og en uformel omgangstone. Der er fra ledelsen fokus på en rummelig arbejdsplads, hvor trivsel er i højsædet. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Den ønskes besat den 1. april 2019. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer. Vil du vide mere? Nærmere information om stillingen fås ved henvendelse til kontorchef Karen Rahbek på 2330 7757, koordinator Jacob Dalgaard på 2045 8047 eller direktionsmedlem Kristina Skovdal på 5173 4846. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 18. februar 2019 Samtaler afholdes den 21., 22. og 25. februar. Om Koncern IT Koncern IT er med ca. 400 medarbejdere et af landets største IT-arbejdspladser. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med leverancer og udvikling af IT-værktøjer til den daglige drift. Vi er både ansvarlige for sikker it-drift og analyse og udvikling af nye, store it-løsninger. Jo bedre vi er til vores arbejde i Koncern IT, desto større råderum får politikerne og vores 45.000 kolleger i kommunen til at prioritere velfærd og service til gavn for borgere og virksomheder i København.
Vil du sikre sammenhæng i digitaliseringen på Danmarks største arbejdsplads?  
 
Københavns Kommune har mere end 45.000 ansatte. Over 30.000 af dem er IT-brugere, der bruger mere end 1.500 IT-systemer dagligt. Digitalisering er højt på dagsordenen, og i en stor organisation som vores kræver det en målrettet indsats at få det tværgående samarbejde til at køre.  
 
Som vores nye forvaltningskonsulent bliver du en nøglefigur i samarbejdet mellem Koncern IT og kommunens forvaltninger, og dermed får du en berøring med stort set alt, hvad der rør sig i Koncern IT.  
 
Vi har et sprudlende fagligt miljø og et stort fokus på den digitale dagsorden. Vi leverer nogle af de bedste digitale løsninger, fordi vi har tillid til vores medarbejdere, deres kompetencer og deres faglighed. Hos os opstår der konstant nye spændende udfordringer i projekter og opgaver, der udfordrer din faglighed.  
 
Om kontoret  
Du bliver en del af kontoret for forvaltningsrelationer og får en central og vigtig rolle i Koncern IT. Kontoret er den naturlige forankring for en række professionaliseringsindsatser, og vi har berøring med de fleste store IT-projekter i kommunen. Samtidig er vi koordinerende og udførende for en lang række konkrete udviklingsopgaver, som Koncern IT leverer til vores syv meget forskellige forvaltninger. Det er et relativt ungt og meget ambitiøst kontor, der kontinuerligt sætter dagsordenen og lykkes med vores målsætninger.  
 
Om jobbet  
Jobbet som forvaltningskonsulent indebærer at være den samlende figur i samarbejdet med to forvaltninger, og du vil arbejde fysisk hos hver forvaltning én dag om ugen. Du kommer til at bruge en stor del af din tid på at have fingeren på pulsen i både Koncern IT og forvaltningerne. Og du bliver limen, der sikrer, at samarbejdet og fælles projekter med forvaltningerne lykkes. 
 
I forvaltningerne arbejder du helt tæt på idéerne og hjælper med at finde de rigtige kompetencer og processer til at føre dem ud i livet.  
Det er en vigtig del af jobbet at sætte dagsordenen for samarbejdet med de forvaltninger. Sammen med direktionen arbejder vi langsigtet med at skabe det optimale samspil mellem forretningskompetencer og tekniske specialister. Det er en opgave, der både kræver god skriftlig kommunikation, et blik for processer og skarp interessenthåndtering.  
 
Du får en afvekslende hverdag med mange forskelligartede opgaver, blandt andet at:  
  • være brobygger mellem forvaltningerne og Koncern IT med fokus på løbende at udvikle samarbejdet og sikre gode relationer 
  • orientere dig i beslutninger og strategier i centrale fora i kommunen som fx vores tværgående IT-kreds og aktivt anvende den viden i dialogen med forvaltningerne 
  • modne, opstarte og have overblik over opgaver og projekter fra forvaltningerne i Koncern IT 
  • facilitere at forvaltningerne får den rigtige rådgivning om store og små spørgsmål vedrørende IT i dialog med Koncern IT’s teknikere og specialister  
  • være en god og vellidt kollega, der har overskud og interesse for dem du arbejder med også på en regnvejrstirsdag  
  • håndtere eskalationer og løse konflikter i en konstruktiv dialog 
  • forberede og facilitere møder på chef- og direktionsniveau mellem Koncern IT og dine forvaltninger  
Rollen har eksisteret i ca. 2 år, og i både Koncern IT og forvaltningerne er vi klar til at skrue dampen op for samarbejdet og videreudvikle såvel rollen som samarbejdet. Denne rejse bliver du en stor del af og har mulighed for at påvirke.  
 
Forventninger til dig  
Den ideelle kandidat kan have mange baggrunde og forskellige CV’er, men hvis du skal være rigtig god, skal du:   
  • have blik for forretningen og den virkelighed, der omgiver forvaltningernes arbejde med digitalisering 
  • skabe og arbejde professionelt med stærke relationer til dine samarbejdspartnere  
  • have erfaring med projektledelse og kunne skabe rammerne for, at andre kan lykkes med deres arbejde  
  • trives med at have en finger med i mange sager og kunne skabe succeser ved at trykke på de rigtige knapper 
  • kunne fortælle en sjov historie, både til at bryde isen, til at levere en strategisk pointe eller bare for lige at twiste den 
  • have kendskab til eller lyst til at lære om IT på enterprise-niveau 
  • kunne skrive et målrettet budskab til en bestemt modtager  
  • have en relevant akademisk uddannelse  
Vi tilbyder  
Hos os får du et alsidigt, fleksibelt og udfordrende job med en meget bred kontaktflade og stejl læringskurve. Kontoret har et stærkt sammenhold og en uformel omgangstone. Der er fra ledelsen fokus på en rummelig arbejdsplads, hvor trivsel er i højsædet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er en fuldtidsstilling. Den ønskes besat den 1. april 2019. Aflønning sker efter overenskomstvilkår og kvalifikationer.  
 
Vil du vide mere?  
Nærmere information om stillingen fås ved henvendelse til kontorchef Karen Rahbek på 2330 7757, koordinator Jacob Dalgaard på 2045 8047 eller direktionsmedlem Kristina Skovdal på 5173 4846.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 18. februar 2019
Samtaler afholdes den 21., 22. og 25. februar. 
 
Om Koncern IT  
Koncern IT er med ca. 400 medarbejdere et af landets største IT-arbejdspladser. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med leverancer og udvikling af IT-værktøjer til den daglige drift. Vi er både ansvarlige for sikker it-drift og analyse og udvikling af nye, store it-løsninger. 
Jo bedre vi er til vores arbejde i Koncern IT, desto større råderum får politikerne og vores 45.000 kolleger i kommunen til at prioritere velfærd og service til gavn for borgere og virksomheder i København. 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngForvaltningsrelationerKøbenhavn NV2019-01-30T11:03:47.4872019-02-18T00:00:00
329950130Konsulent til e-læringsprojekter på IT-UniversitetetRobot Brænder du for uddannelsesprojekter og har du erfaring med online-læring? IT-Universitetet er i vækst, og hvis du har lyst til at være med til at udvikle kvaliteten af IT-Universitetets uddannelser sammen med undervisere og uddannelsesledere, så læs videre. IT-Universitetets afdeling Learning Support søger en erfaren konsulent til udvikling af blended learning på ITUs uddannelser. I samarbejde med institutledere, undervisere og det pædagogisk-tekniske designteam skal du koordinere projekter samt indsamle og formidle best practice blended learning. Der er tale om en fast stilling. En af de første opgaver bliver at være projektleder på udviklingen og evalueringen af et ambitiøst kursus målrettet ansatte i virksomheder. Kurset består både af tilstedeværelsesundervisning og et selvstændigt onlinekursus. Udvikling og implementering forventes at løbe over en årrække med størst intensitet de første år. Ud over projektledelse forventes du også at bidrage med pædagogisk og didaktisk viden. Vores projektmodel er baseret på Prince2-standarden. Du forventes at deltage i andre strategiske uddannelsesprojekter på IT-Universitetet (ITU) med f.eks. analyser og koordination. Om afdelingen Learning Support er en støttefunktion til studieledelsen på ITU og bidrager til at løfte kvaliteten af undervisningsaktiviteter. Afdelingen, der tæller 8 medarbejdere, er bemandet med specialister i læreprocesser og administrative forhold, og støtter ITUs undervisere og uddannelsesledelse i forhold til at levere fremragende undervisning. Vores opgaver er blandt andet pædagogisk kompetenceudvikling af undervisere, udvikling af undervisningsformer, analyser, kvalitetssikring, strategiske uddannelsesprojekter og kursusbemanding. Omgangsformen er uformel, præget af gensidig respekt og vi har et fælles ønske om hele tiden at forbedre samarbejde, trivsel og effektivitet. Vores mission er at bidrage aktivt til ITUs strategiske målsætning om at levere internationalt førende undervisning, som gør Danmark usædvanlig dygtig til at skabe værdi med it. ITUs undervisere kommer fra hele verden og meget af den daglige kommunikation foregår derfor på engelsk. Om stillingen Stillingen indeholder blandt andet følgende opgaver: Sikre fremdrift og succes i uddannelsesprojekter, primært udvikling af online og blended learning Bidrage til produktionsprocessen med viden om didaktisk design af blended og onlinekurser Designe og gennemføre lærende evalueringer og effektevalueringer Støtte studielederen i uddannelsesrelaterede forandringsprocesser , herunder bistå med analyser (desk research, samt kvantitative og kvalitative undersøgelser) og dokumentation Formidle best practice om blended learning Lede og motivere projektgrupper på tværs af universitetets og andre partneres mange fagligheder Rådgive projektejer og styregruppe om risici og ændringer i dine projekter Bidrage til procesoptimering, dokumentation, kravspecifikationer, leverandørstyring Hverdagen i Learning Support er afvekslende og du vil i høj grad få mulighed for at tilrettelægge eget arbejde. Du vil ligeledes få indblik i spændende it-uddannelser på højt internationalt niveau omgivet af søde, hjælpsomme og engagerede kolleger. Dine kompetencer Vi søger en akademiker, gerne inden for uddannelsesvidenskab eller pædagogik, som har Solid erfaring med udvikling af online og blended learning (gerne i Moodle) fra private eller offentlige virksomheder eller uddannelsessektoren Erfaring med at designe og gennemføre evalueringer Praktisk erfaring som projektleder (Prince2-, IPMA eller lign.) Flair for planlægning, prioritering og formidling Derudover skal du være udviklingsorienteret, udadvendt, systematisk og selvstændig samt flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt. Har du teoretisk ballast om voksnes og unges læreprocesser er det en fordel. IT-Universitetet tilbyder ITU tilbyder et spændende og udfordrende job i et internationalt miljø med dygtige medarbejdere og gode kollegaer. Vi har desuden fri parkering og cykelkælder, og ligger tæt på metro, busstoppesteder samt indkøbsmuligheder. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vi har flekstid, hvilket giver gode muligheder for at få samspillet mellem arbejde og familieliv til at fungere optimalt. Ansættelse og aflønning Aflønning og øvrige ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der vil være mulighed for at forhandle individuelle tillæg afhængig af dine kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest og senest den 1. april 2019. Yderligere information Du er velkommen til at kontakte souschef Annelise Agertoft tlf. 7218 5233 e-mail anag@itu.dk eller studieleder og chef for Learning Support Stine Gotved tlf. 7218 5321 e-mail gotved@itu.dk, hvis du ønsker yderligere information om stillingen. Ansøgningsprocedure Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen Søg stillingen nederst i stillingsannoncen på vores hjemmeside: http: www.itu.dk stillinger. Ansøgningsfristen er den 17. februar 2019 kl. 12:00. Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9. I forbindelse med rekrutteringsforløbet vil vi benytte test og en caseopgave. IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Brænder du for uddannelsesprojekter og har du erfaring med online-læring? IT-Universitetet er i vækst, og hvis du har lyst til at være med til at udvikle kvaliteten af IT-Universitetets uddannelser sammen med undervisere og uddannelsesledere, så læs videre.

IT-Universitetets afdeling ”Learning Support” søger en erfaren konsulent til udvikling af blended learning på ITUs uddannelser. I samarbejde med institutledere, undervisere og det pædagogisk-tekniske designteam skal du koordinere projekter samt indsamle og formidle best practice blended learning. Der er tale om en fast stilling.

En af de første opgaver bliver at være projektleder på udviklingen og evalueringen af et ambitiøst kursus målrettet ansatte i virksomheder. Kurset består både af tilstedeværelsesundervisning og et selvstændigt onlinekursus. Udvikling og implementering forventes at løbe over en årrække med størst intensitet de første år. Ud over projektledelse forventes du også at bidrage med pædagogisk og didaktisk viden. Vores projektmodel er baseret på Prince2-standarden.

Du forventes at deltage i andre strategiske uddannelsesprojekter på IT-Universitetet (ITU) med f.eks. analyser og koordination.

Om afdelingen
Learning Support er en støttefunktion til studieledelsen på ITU og bidrager til at løfte kvaliteten af undervisningsaktiviteter. Afdelingen, der tæller 8 medarbejdere, er bemandet med specialister i læreprocesser og administrative forhold, og støtter ITUs undervisere og uddannelsesledelse i forhold til at levere fremragende undervisning.

Vores opgaver er blandt andet pædagogisk kompetenceudvikling af undervisere, udvikling af undervisningsformer, analyser, kvalitetssikring, strategiske uddannelsesprojekter og kursusbemanding.

Omgangsformen er uformel, præget af gensidig respekt og vi har et fælles ønske om hele tiden at forbedre samarbejde, trivsel og effektivitet. Vores mission er at bidrage aktivt til ITUs strategiske målsætning om at levere internationalt førende undervisning, som gør Danmark usædvanlig dygtig til at skabe værdi med it. ITUs undervisere kommer fra hele verden og meget af den daglige kommunikation foregår derfor på engelsk.

Om stillingen
Stillingen indeholder blandt andet følgende opgaver:
  • Sikre fremdrift og succes i uddannelsesprojekter, primært udvikling af online og blended learning
  • Bidrage til produktionsprocessen med viden om didaktisk design af blended og onlinekurser
  • Designe og gennemføre lærende evalueringer og effektevalueringer
  • Støtte studielederen i uddannelsesrelaterede forandringsprocesser , herunder bistå med analyser (desk research, samt kvantitative og kvalitative undersøgelser) og dokumentation
  • Formidle best practice om blended learning
  • Lede og motivere projektgrupper på tværs af universitetets og andre partneres mange fagligheder
  • Rådgive projektejer og styregruppe om risici og ændringer i dine projekter
  • Bidrage til procesoptimering, dokumentation, kravspecifikationer, leverandørstyring
Hverdagen i Learning Support er afvekslende og du vil i høj grad få mulighed for at tilrettelægge eget arbejde. Du vil ligeledes få indblik i spændende it-uddannelser på højt internationalt niveau omgivet af søde, hjælpsomme og engagerede kolleger.

Dine kompetencer
Vi søger en akademiker, gerne inden for uddannelsesvidenskab eller pædagogik, som har
  • Solid erfaring med udvikling af online og blended learning (gerne i Moodle) fra private eller offentlige virksomheder eller uddannelsessektoren
  • Erfaring med at designe og gennemføre evalueringer
  • Praktisk erfaring som projektleder (Prince2-, IPMA eller lign.)
  • Flair for planlægning, prioritering og formidling
Derudover skal du være udviklingsorienteret, udadvendt, systematisk og selvstændig samt flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt.

Har du teoretisk ballast om voksnes og unges læreprocesser er det en fordel.

IT-Universitetet tilbyder
ITU tilbyder et spændende og udfordrende job i et internationalt miljø med dygtige medarbejdere og gode kollegaer. Vi har desuden fri parkering og cykelkælder, og ligger tæt på metro, busstoppesteder samt indkøbsmuligheder.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vi har flekstid, hvilket giver gode muligheder for at få samspillet mellem arbejde og familieliv til at fungere optimalt.

Ansættelse og aflønning
Aflønning og øvrige ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Der vil være mulighed for at forhandle individuelle tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Stillingen ønskes besat snarest og senest den 1. april 2019.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte souschef Annelise Agertoft tlf. 7218 5233/e-mail anag@itu.dk eller studieleder og chef for Learning Support Stine Gotved tlf. 7218 5321/e-mail gotved@itu.dk, hvis du ønsker yderligere information om stillingen.

Ansøgningsprocedure
Du kan kun søge stillingen igennem vores e-rekrutteringssystem. Søg ved at trykke på knappen "Søg stillingen" nederst i stillingsannoncen på vores hjemmeside: http://www.itu.dk/stillinger.

Ansøgningsfristen er den 17. februar 2019 kl. 12:00.

Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9. I forbindelse med rekrutteringsforløbet vil vi benytte test og en caseopgave.

IT-Universitetet ønsker at afspejle et internationalt miljø og ser mangfoldighed som en ressource. Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

IT-Universitetet i KøbenhavnKøbenhavn S2019-01-29T00:00:002019-02-16T00:00:00
329949670DGI Storkøbenhavn søger foreningskoordinator og konsulent til kano/kajakRobot Deltidsstilling med tiltrædelse pr. 1. april 2019 Foreningskoordinator 28 timer uge og konsulent for kano kajak 5 timer uge. Familieidræt er en forening for børnefamilier, der gerne vil gå til idræt sammen, afprøve sjove aktiviteter og være sammen som familie på en hyggelig og anderledes måde. Familieidræt har hold på Frederiksberg, Vesterbro, Nørrebro, Amager Strand og i Lyngby. Foreningens aktiviteter er for forældre og børn fra 2-12 år og spænder bredt fra indendørs tumlehold til kanohold til vandhold. Foreningen består af en frivillig passioneret bestyrelse, et engageret, frivilligt instruktørudviklingsteam og dygtige frivillige instruktører, som alle løfter en vigtig rolle for foreningens succes. Som foreningskoordinator for Familieidræt bliver du… … ansvarlig for foreningens daglige drift, bl.a. i form af tilrettelæggelse og koordinering af aktiviteter, understøttelse af foreningens instruktører, frivillige og bestyrelse, samt ansvarlig for foreningens kommunikationsplatforme. Du bliver en vigtig spiller i at skabe udvikling i foreningen, der sikrer en forening med flere medlemmer, flere frivillige og nye spændende hold, som i sidste ende kan få foreningen til at vækste. Opgaver løses i dialog og samarbejde med bestyrelse og frivillige i Familieidræt. Du vil ligeledes være ansvarlig for ansøgninger til puljer og fonde. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være • Arbejde for vækst og udvikling af foreningens aktiviteter med et særligt fokus på friluftsaktiviteter. • Vedligeholde og opbygge samarbejde med kommuner, organisationer etc. • Daglig drift og administration i forhold til medlemskontakt, lokaler, tilskud, rekvisitter etc. • Kommunikationsopgaver relateret til mail, hjemmeside, facebook • Frivilligpleje og samarbejde med bestyrelse, udvalg og instruktører Læs mere om foreningen på http: www.familieidræt.dk Kano kajak i DGI Storkøbenhavn skal få flere med i aktive fællesskaber på vandet. Der er et stort potentiale for at ruste og opkvalificere foreningerne til på sikker vis at kunne arbejde med at udvikle aktiviteter inden for kano og kajak lokalt. I DGI arbejder vi bredt med tilgangen til kano kajak, og tilbud til foreningerne tæller også symposiums, workshops, instruktørsamlinger, tilpasset førstehjælp, og ikke mindst inspiration fra udlandet. DGI kano og kajak er stedet, hvor man udvikler sin kompetence som medlem og som klub. Som konsulent for kano kajak vil du… …have en tæt dialog med klubber i hovedstadsområdet og støtte dem i en fortsat udvikling af kvalitetstilbud og markedsføring af disse. Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være • Samarbejde og udvikling af klubber som udbyder kano kajak, for at sikre velorganiserede stærke klubber med attraktive tilbud til borgerne i deres lokalområde. • Organisering, markedsføring og administration af arrangementer og uddannelser Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns motionsteam, som også dækker løb, cykling, kajak og atletik, ligesom der vil være et samarbejde med konsulenter fra Bevæg dig for livet kano kajak , der er en fælles enhed i DIF og DGI s visionsarbejde. Læs mere om Kano kajak i DGI og Bevæg dig for livet Kano kajak Din profil er • Indgående kendskab til foreningsliv og frivillighed • Kendskab og interesse for friluftsliv og kajak • Erfaring med klub- og aktivitetsudvikling • Erfaring med kommunikation og markedsføring • Erfaring med fundraising og puljeansøgninger • Udadvendt og opsøgende • God koordinator og teamplayer • Sikker bruger af administrative systemer • Flair for at arbejde selvstændigt og struktureret Praktiske oplysninger Stillingen er på 33 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme. Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon. DGI Storkøbenhavn DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har 185.000 medlemmer fordelt på mere end 500 foreninger og oplever fortsat vækst i vækst medlemstal og opgaveløsning. Vi kan tilbyde et fantastisk arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V. Ansøgning Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til afdelingsleder Bettina Güleryüz på bdg@dgi.dk eller tlf. 28 30 50 51 eller til foreningen Familieidræt på info@familieidraet.dk Ansøgningen sendes senest søndag d. 17. februar. Der afholdes samtaler torsdag d. 21. februar og evt. 2. samtale tirsdag d. 26. februar.Deltidsstilling med tiltrædelse pr. 1. april 2019
Foreningskoordinator 28 timer/uge og konsulent for kano/kajak 5 timer/uge.

Familieidræt er en forening for børnefamilier, der gerne vil gå til idræt sammen, afprøve sjove aktiviteter og være sammen som familie på en hyggelig og anderledes måde. Familieidræt har hold på Frederiksberg, Vesterbro, Nørrebro, Amager Strand og i Lyngby. Foreningens aktiviteter er for forældre og børn fra 2-12 år og spænder bredt fra indendørs tumlehold til kanohold til vandhold. Foreningen består af en frivillig passioneret bestyrelse, et engageret, frivilligt instruktørudviklingsteam og dygtige frivillige instruktører, som alle løfter en vigtig rolle for foreningens succes.
 
Som foreningskoordinator for Familieidræt bliver du…
… ansvarlig for foreningens daglige drift, bl.a. i form af tilrettelæggelse og koordinering af aktiviteter, understøttelse af foreningens instruktører, frivillige og bestyrelse, samt ansvarlig for foreningens kommunikationsplatforme. Du bliver en vigtig spiller i at skabe udvikling i foreningen, der sikrer en forening med flere medlemmer, flere frivillige og nye spændende hold, som i sidste ende kan få foreningen til at vækste. Opgaver løses i dialog og samarbejde med bestyrelse og frivillige i Familieidræt.
Du vil ligeledes være ansvarlig for ansøgninger til puljer og fonde.
 
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

   • Arbejde for vækst og udvikling af foreningens aktiviteter med et særligt fokus på friluftsaktiviteter.
   • Vedligeholde og opbygge samarbejde med kommuner, organisationer etc.
   • Daglig drift og administration i forhold til medlemskontakt, lokaler, tilskud, rekvisitter etc.
   • Kommunikationsopgaver relateret til mail, hjemmeside, facebook
   • Frivilligpleje og samarbejde med bestyrelse, udvalg og instruktører


Læs mere om foreningen på http://www.familieidræt.dk
 
 
Kano/kajak i DGI Storkøbenhavn skal få flere med i aktive fællesskaber på vandet. Der er et stort potentiale for at ruste og opkvalificere foreningerne til på sikker vis at kunne arbejde med at udvikle aktiviteter inden for kano og kajak lokalt. I DGI arbejder vi bredt med tilgangen til kano/kajak, og tilbud til foreningerne tæller også symposiums, workshops, instruktørsamlinger, tilpasset førstehjælp, og ikke mindst inspiration fra udlandet.
DGI kano og kajak er stedet, hvor man udvikler sin kompetence som medlem og som klub.
 
Som konsulent for kano/kajak vil du…
…have en tæt dialog med klubber i hovedstadsområdet og støtte dem i en fortsat udvikling af kvalitetstilbud og markedsføring af disse. 
Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere.
 
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

   • Samarbejde og udvikling af klubber som udbyder kano/kajak, for at sikre velorganiserede stærke klubber med attraktive tilbud til borgerne i deres lokalområde.
   • Organisering, markedsføring og administration af arrangementer og uddannelser


Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns motionsteam, som også dækker løb, cykling, kajak og atletik, ligesom der vil være et samarbejde med konsulenter fra ’Bevæg dig for livet kano/kajak’, der er en fælles enhed i DIF og DGI’s visionsarbejde.


Læs mere om Kano/kajak i DGI og Bevæg dig for livet Kano/kajak
 
 
Din profil er

   • Indgående kendskab til foreningsliv og frivillighed
   • Kendskab og interesse for friluftsliv og kajak
   • Erfaring med klub- og aktivitetsudvikling
   • Erfaring med kommunikation og markedsføring
   • Erfaring med fundraising og puljeansøgninger
   • Udadvendt og opsøgende
   • God koordinator og teamplayer
   • Sikker bruger af administrative systemer
   • Flair for at arbejde selvstændigt og struktureret

 
Praktiske oplysninger
Stillingen er på 33 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.


DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har 185.000 medlemmer fordelt på mere end 500 foreninger og oplever fortsat vækst i vækst medlemstal og opgaveløsning.


Vi kan tilbyde et fantastisk arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V.
 
Ansøgning
Spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til afdelingsleder Bettina Güleryüz på bdg@dgi.dk eller tlf. 28 30 50 51 eller til foreningen Familieidræt på info@familieidraet.dk
Ansøgningen sendes senest søndag d. 17. februar.  
Der afholdes samtaler torsdag d. 21. februar og evt. 2. samtale tirsdag d. 26. februar.
 
 

DGIKøbenhavn V2019-01-28T00:00:002019-02-17T00:00:00
329958869Basware IP-konsulent til opgave i Kbh.Robot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7030 Assistance til tilføjelse af ekstra virksomhed i Basware IP version 5. Vi skal sætte en of vores egne virksomheder op til at tage imod faktura fra leverandører. Vi kender selv meget lidt til løsningen, og ved derfor ikke hvor længe det tager, men hvis du er ekspert kan det sikkert gøres hurtigt hvis du har erfaring med Basware IP og i særdeleshed version 5 Vi ser frem til at modtage din ansøgning på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7030

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7030

 

Assistance til tilføjelse af ekstra virksomhed i Basware IP version 5.

Vi skal sætte en of vores egne virksomheder op til at tage imod faktura fra leverandører. Vi kender selv meget lidt til løsningen, og ved derfor ikke hvor længe det tager, men hvis du er ekspert kan det sikkert gøres hurtigt hvis du har erfaring med Basware IP og i særdeleshed version 5

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7030

Worksome ApSKøbenhavn V2019-02-11T00:00:002019-04-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DGI Storkøbenhavn søger foreningskoordinator og konsulent til kano/kajak

DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion

København V
Deltidsstilling med tiltrædelse pr. 1. april 2019Foreningskoordinator 28 timer uge og konsulent for kano kajak 5 timer uge.Familieidræt er en forening for børnefamilier, der gerne vil gå til idræt sammen, afprøve sjove aktiviteter og være sammen som...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Forvaltningskonsulent med sans for relationer til Koncern IT

Forvaltningsrelationer

København NV
Vil du sikre sammenhæng i digitaliseringen på Danmarks største arbejdsplads? Københavns Kommune har mere end 45.000 ansatte. Over 30.000 af dem er IT-brugere, der bruger mere end 1.500 IT-systemer dagligt. Digitalisering er højt på dagsordenen, og i...
Indrykket:30. januar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019

Konsulent til e-læringsprojekter på IT-Universitetet

IT-Universitetet i København

København S
Brænder du for uddannelsesprojekter og har du erfaring med online-læring? IT-Universitetet er i vækst, og hvis du har lyst til at være med til at udvikle kvaliteten af IT-Universitetets uddannelser sammen med undervisere og uddannelsesledere, så læs...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:16. februar 2019

DGI Storkøbenhavn søger foreningskoordinator og konsulent til kano/kajak

DGI

København V
Deltidsstilling med tiltrædelse pr. 1. april 2019 Foreningskoordinator 28 timer uge og konsulent for kano kajak 5 timer uge. Familieidræt er en forening for børnefamilier, der gerne vil gå til idræt sammen, afprøve sjove aktiviteter og være sammen s...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Basware IP-konsulent til opgave i Kbh.

Worksome ApS

København V
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7030 Assistance til tilføjelse af ekstr...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:8. april 2019