Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeklub: Farvel plastikkort goddag APP anno 2019

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

 

Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort.

I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5).

Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945178Phoenix-ae626b3412019-01-21T00:00:00Kundeklub: Farvel plastikkort goddag APP anno 2019

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

 

Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort.

I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5).

Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/6660

2019-03-16T00:52:28.540 Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 6660 Vi skal have lavet en kundeklub der kører over app i stedet for nuværende løsning med plastickort. I appen skal man kunne betale med sine opsparede rabatter. Man skal også kunne se de køb man har foretaget på sin app. Dvs. der skal integreres med vores website, brugerens profil og sikkert også vores regnskabssystem (C5). Vil vil også gerne kunne skubbe nyhedsbreve ud på appen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 666011Jobnetae626b34100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-15T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/66600EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3439640Worksome ApS11Langelinie Allé 471050København KDKDanmark0
hej@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset696741JobNet493310449331041000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae626b34&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgKundeklub: Farvel plastikkort goddag APP anno 201912007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration360258925Emiliehej@worksome.dkDKDanmarkDKDanmark330144892DGI Storkøbenhavn søger konsulent for svømningBasic Tiltrædelse pr. 1. marts 2020Stærk samarbejdspartner for svømmeklubberne i hovedstadsområdetDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger understøtte klubberne i Storkøbenhavn og Nordsjælland og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af deres organisation og aktiviteter. Din hovedopgave er at samarbejde og være sparringspartner på alle aspekter af svømmeklubbernes hverdag lige fra drift og udvikling af svømmeskolen til viden om målgrupper, ledelse og organisering. Vi forventer derfor, at du har en meget stærk faglighed indenfor svømning samt stor viden og erfaring med klubdrift og udvikling. Klubberne i Storkøbenhavn og Nordsjælland rummer både de mindre frivilligt drevne klubber og de store professionaliserede klubber med mange ansatte. Som konsulent skal du derfor kunne begå dig i forskellige klubmiljøer og have forståelse for deres individuelle udfordringer og potentialer. DGI Svømning har særligt fokus på koncepter der skal få flere voksne til at svømme og sikre god indlæring af svømning hos børn begge dele med udgangspunkt i at styrke svømmeklubberne i deres arbejde med målgrupperne. Herudover giver vi relevant input og sparring til ledelse og udvikling både på det strategiske og konkrete plan. Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du tilrettelægger indsatser og har flair for både praktisk og økonomisk styring. Du har herudover en evne til at drive projekter og skabe resultater. Dit arbejde tilrettelægges i et tæt samarbejde med den anden svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn og den administrative koordinator, som vil være dine nærmeste kolleger.Herudover vil der være samarbejde med svømmekonsulenter fra andre landsdele. Læs mere om svømning i DGI og Bevæg dig for livet svømningDin profil er Stærk faglighed indenfor svømning Indgående kendskab til bestyrelsesarbejde og foreningsliv Erfaring med konsulentarbejde og klubudvikling Erfaring med at indgå og levere på samarbejdsaftaler og partnerskaber Sans for struktur og systematik Sikker bruger af administrative systemer Udadvendt og opsøgende God koordinator og teamplayer Praktiske oplysningerStillingen er på 32 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.Der afholdes samtaler torsdag d. 23. januar og evt. 2. samtaler tirsdag d. 28. januar.DGI StorkøbenhavnDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver.Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub. Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som også dækker en række af de andre store idrætter som fx gymnastik og fodbold.Tiltrædelse pr. 1. marts 2020

Stærk samarbejdspartner for svømmeklubberne i hovedstadsområdet
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.

Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger understøtte klubberne i Storkøbenhavn og Nordsjælland og være med til at sikre de bedste forudsætninger for udvikling af deres organisation og aktiviteter. Din hovedopgave er at samarbejde og være sparringspartner på alle aspekter af svømmeklubbernes hverdag; lige fra drift og udvikling af svømmeskolen til viden om målgrupper, ledelse og organisering. Vi forventer derfor, at du har en meget stærk faglighed indenfor svømning samt stor viden og erfaring med klubdrift og udvikling.
 
Klubberne i Storkøbenhavn og Nordsjælland rummer både de mindre frivilligt drevne klubber og de store professionaliserede klubber med mange ansatte. Som konsulent skal du derfor kunne begå dig i forskellige klubmiljøer og have forståelse for deres individuelle udfordringer og potentialer.
 
DGI Svømning har særligt fokus på koncepter der skal få flere voksne til at svømme og sikre god indlæring af svømning hos børn – begge dele med udgangspunkt i at styrke svømmeklubberne i deres arbejde med målgrupperne. Herudover giver vi relevant input og sparring til ledelse og udvikling; både på det strategiske og konkrete plan.
 
Du trives med at være tæt på klubberne og være sparringspartner, konsulent og rådgiver ligesom du arbejder struktureret i systemer og databaser på kontoret og følger op på aftaler med samarbejdspartnere. Du tilrettelægger indsatser og har flair for både praktisk og økonomisk styring. Du har herudover en evne til at drive projekter og skabe resultater.
 
Dit arbejde tilrettelægges i et tæt samarbejde med den anden svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn og den administrative koordinator, som vil være dine nærmeste kolleger.
Herudover vil der være samarbejde med svømmekonsulenter fra andre landsdele. 
 
Læs mere om svømning i DGI og Bevæg dig for livet svømning

Din profil er
  • Stærk faglighed indenfor svømning
  • Indgående kendskab til bestyrelsesarbejde og foreningsliv
  • Erfaring med konsulentarbejde og klubudvikling
  • Erfaring med at indgå og levere på samarbejdsaftaler og partnerskaber
  • Sans for struktur og systematik
  • Sikker bruger af administrative systemer
  • Udadvendt og opsøgende
  • God koordinator og teamplayer

Praktiske oplysninger
Stillingen er på 32 timer ugentligt. Aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Med i stillingen hører adgang til frokostordning, PC og mobiltelefon.

Der afholdes samtaler torsdag d. 23. januar og evt. 2. samtaler tirsdag d. 28. januar.

DGI Storkøbenhavn
DGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus og styrker foreningerne i en by i konstant forandring. Organisationen dækker 11 kommuner i Hovedstadsområdet; herunder Københavns Kommune. DGI Storkøbenhavn har over 190.000 medlemmer fordelt på mere end 530 foreninger og oplever fortsat vækst i medlemstal og arbejdsopgaver.

Vi kan tilbyde et unikt arbejdsmiljø med over 50 passionerede medarbejdere og mere end 300 frivillige og undervisere. Kontoret er beliggende i Vester Voldgade 100, 1552 København V samt i Bloxhub. 
 
Du vil indgå i DGI Storkøbenhavns foreningsteam, som også dækker en række af de andre store idrætter som fx gymnastik og fodbold.

 
 
 
 

DGI Storkøbenhavn Idræt & MotionKøbenhavn V2019-12-19T15:03:57.1832020-01-19T00:00:00
330144797Tre konsulenter til Uddannelse KøbenhavnBasic Kan du tiltrække fremtidens elever? Københavns Kommune uddanner fremtidens medarbejdere. Der er brug for, at flere oplever det attraktivt at blive elev i Københavns Kommune og fx tage en social- og sundhedsuddannelse. Kan du tiltrække og engagere elever med meget forskellige forudsætninger både unge og voksne? Vil du se dine ideer blive til virkelighed? Så bliv en del af vores nye indsats Flere elever i Uddannelse København. Vi tilbyder Vi ansætter tre nye kolleger til en nystartet indsats. Du bliver en del af et spændende og stimulerende fagligt miljø, som arbejder med uddannelse af elever og studerende, når de er i praktik. Vi er ca. 50 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Du udvider dit netværk med en bred vifte af samarbejdspartnere og ildsjæle. Dine opgaver bliver tilrettelagt, så de passer til det, du er god til, og som du brænder for. Du kommer til at arbejde med at: skabe kontakt til potentielle elever i tæt dialog med samarbejdspartnere som skoler, jobcentre, idrætsforeninger og ungdomsklubber vise mulighederne i at tage en social- og sundhedsuddannelse i Københavns Kommune afprøve nye tiltag for og i samarbejde med eleverne gøre praktikforløbene mere attraktive for forskellige målgrupper både unge og voksne Om dig Vi forestiller os, at du: ved, hvad der engagerer og motiverer forskellige målgrupper. Måske er du professionsbachelor (fx lærer eller pædagog), eller har en relevant universitetsuddannelse har erfaring med at vejlede om uddannelse tør træde nye stier og har et engagement, der smitter kan formidle i øjenhøjde med mange forskellige målgrupper, drive processer og planlægge møder kan udvikle samarbejdet med skoler, ildsjæle og nøglepersoner i København Om os Uddannelse København bidrager til at uddanne fremtidens medarbejdere på erhvervs- og professionsbachelor-uddannelser. Vi har fokus på, at elever og studerende gennemfører, bliver dygtige og får lyst til at arbejde i primær sektor, når de er færdiguddannede. Ansættelsesvilkår Stillingerne er på 37 timer om ugen gældende fra 1. marts 2020. Den ene af de tre stillinger er midlertidig af et års varighed. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i dine kvalifikationer og gældende overenskomst. Vi har røgfri arbejdstid og frokostordning. Yderligere oplysninger Du er velkommen til at kontakte chefkonsulent i Uddannelse København Ida Bering på 2493 5185. Søg via nedenstående link senest søndag den 19. januar 2020 Vi holder ansættelsessamtaler den 21. og 23. januar 2020.

Kan du tiltrække fremtidens elever?

Københavns Kommune uddanner fremtidens medarbejdere. Der er brug for, at flere oplever det attraktivt at blive elev i Københavns Kommune og fx tage en social- og sundhedsuddannelse.

Kan du tiltrække og engagere elever med meget forskellige forudsætninger – både unge og voksne? Vil du se dine ideer blive til virkelighed? Så bliv en del af vores nye indsats 'Flere elever' i Uddannelse København.

Vi tilbyder
Vi ansætter tre nye kolleger til en nystartet indsats. Du bliver en del af et spændende og stimulerende fagligt miljø, som arbejder med uddannelse af elever og studerende, når de er i praktik. Vi er ca. 50 medarbejdere med mange forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Du udvider dit netværk med en bred vifte af samarbejdspartnere og ildsjæle. Dine opgaver bliver tilrettelagt, så de passer til det, du er god til, og som du brænder for.

Du kommer til at arbejde med at:

  • skabe kontakt til potentielle elever i tæt dialog med samarbejdspartnere som skoler, jobcentre, idrætsforeninger og ungdomsklubber
  • vise mulighederne i at tage en social- og sundhedsuddannelse i Københavns Kommune
  • afprøve nye tiltag for og i samarbejde med eleverne
  • gøre praktikforløbene mere attraktive for forskellige målgrupper – både unge og voksne

Om dig

Vi forestiller os, at du:

  • ved, hvad der engagerer og motiverer forskellige målgrupper. Måske er du professionsbachelor (fx lærer eller pædagog), eller har en relevant universitetsuddannelse
  • har erfaring med at vejlede om uddannelse
  • tør træde nye stier og har et engagement, der smitter
  • kan formidle i øjenhøjde med mange forskellige målgrupper, drive processer og planlægge møder
  • kan udvikle samarbejdet med skoler, ildsjæle og nøglepersoner i København

Om os
Uddannelse København bidrager til at uddanne fremtidens medarbejdere på erhvervs- og professionsbachelor-uddannelser. Vi har fokus på, at elever og studerende gennemfører, bliver dygtige og får lyst til at arbejde i primær sektor, når de er færdiguddannede.

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 37 timer om ugen gældende fra 1. marts 2020. Den ene af de tre stillinger er midlertidig af et års varighed.

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i dine kvalifikationer og gældende overenskomst. Vi har røgfri arbejdstid og frokostordning.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte chefkonsulent i Uddannelse København Ida Bering på 2493 5185.

Søg via nedenstående link senest søndag den 19. januar 2020 
Vi holder ansættelsessamtaler den 21. og 23. januar 2020.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngUDD Uddannelse KøbenhavnKøbenhavn N2019-12-19T14:01:38.2572020-01-19T00:00:00
330144174Konsulent med politisk tæft og skarpt strategisk blik til Københavns RådhusBasic Trives du godt helt tæt på de politiske beslutningsprocesser? Så er du måske vores nye kollega i ledelsessekretariatet i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en konsulent, som skal løse opgaver for vores borgmester og direktion. En konsulent, der i tæt samarbejde med kolleger i ledelsessekretariatet og forvaltningens fagkontorer kan være med til at understøtte den forsatte politikudvikling på sundheds- og ældreområdet i København. Du bliver en del af ledelsessekretariatet og får arbejdsopgaver af meget forskellig karakter. En stor del af arbejdet vil være at understøtte borgmester og direktion, udarbejde strategiske oplæg og følge op på politiske sager i tæt samarbejde med forvaltningens fagkontorer. Du vil ofte fungere som bindeled mellem borgmesteren, direktionen og den øvrige forvaltning og skal i den forbindelse evne at motivere, understøtte og udfordre organisationen. Du skal være med til at sikre udvikling, fremdrift og eksekvering af centrale strategiske indsatser. Samtidig skal du yde generel sekretariatsbetjening af borgmester og direktion herunder kvalitetssikre oplæg samt forberede og følge op på møder med borgmesteren og i øvrigt indgå i det daglige arbejde i sekretariatet. Du har erfaring med at arbejde tæt på en administrativ og politisk ledelse, og du kender til livet i offentlige organisationer. Du har et godt overblik, er tillidsvækkende og resultatorienteret. Dine kvalifikationer Vi forventer, at du: har en skarp analytisk og politisk forståelse har en stor arbejdskapacitet og evne til at prioritere i opgaverne er god til at skabe en tillidsfuld, konstruktiv dialog og et godt samarbejde med kolleger og chefer på tværs af forvaltningen hurtigt kan se den strategiske og politiske vinkel i sagerne og får leveret på den baggrund er præcis og overbevisende i skrift og i tale kan tage initiativ, er struktureret og vedholdende og er ikke bange for at give en hånd med, hvor der er brug for det er en god kollega med vilje og evne til at samarbejde på tværs af faggrænser tør at sætte dig for bordenden, hvis der er behov for det har forståelse for samspillet mellem administration og politisk ledelse, hvor interessenterne er mange og tempoet til tider hektisk og højt Du har en relevant akademisk uddannelse og flere års erfaring med at arbejde i en sekretariatsfunktion i en politisk ledet organisation. Vi tilbyder Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads med næsten 45.000 medarbejdere, der hver dag arbejder for byens mange borgere. Du bliver en del af ledelsessekretariatet, som er en stabsfunktion i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen med ansvar for at betjene borgmester, politisk udvalg og direktion. Københavns Rådhus bliver din primære arbejdsplads. Du bliver en del af et dynamisk og spændende arbejdsmiljø tæt på de politiske beslutningsprocesser og forvaltningens øverste ledelse. Du vil få stort selvstændigt ansvar og en unik indsigt i forvaltningens ressortområde og en bred berøringsflade i organisationen. Ledelse og Kommunikation, som vores afdeling hedder, består af 30 dygtige og ambitiøse medarbejdere fordelt på to afdelinger: Ledelsessekretariatet med ansvar for betjening af borgmester, udvalg og direktion samt Presse, Kommunikation og Kampagne. Du bliver en del af Ledelsessekretariatet med reference til sekretariatschefen. Ansættelsesvilkår Du vil blive ansat som special- eller chefkonsulent. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. marts 2020. Yderligere oplysninger For yderligere oplysninger kan du kontakte sekretariatschef Helle Hartmann-Madsen på 2945 4666. Søg via nedenstående link senest mandag den 20. januar 2020. Vi forventer at holde første samtaler den 24. januar og anden samtaler den 27. januar om eftermiddagen. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Trives du godt helt tæt på de politiske beslutningsprocesser? Så er du måske vores nye kollega i ledelsessekretariatet i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning.

I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en konsulent, som skal løse opgaver for vores borgmester og direktion. En konsulent, der i tæt samarbejde med kolleger i ledelsessekretariatet og forvaltningens fagkontorer kan være med til at understøtte den forsatte politikudvikling på sundheds- og ældreområdet i København.

Du bliver en del af ledelsessekretariatet og får arbejdsopgaver af meget forskellig karakter. En stor del af arbejdet vil være at understøtte borgmester og direktion, udarbejde strategiske oplæg og følge op på politiske sager i tæt samarbejde med forvaltningens fagkontorer. Du vil ofte fungere som bindeled mellem borgmesteren, direktionen og den øvrige forvaltning – og skal i den forbindelse evne at motivere, understøtte og udfordre organisationen.

Du skal være med til at sikre udvikling, fremdrift og eksekvering af centrale strategiske indsatser. Samtidig skal du yde generel sekretariatsbetjening af borgmester og direktion – herunder kvalitetssikre oplæg samt forberede og følge op på møder med borgmesteren og i øvrigt indgå i det daglige arbejde i sekretariatet.

Du har erfaring med at arbejde tæt på en administrativ og politisk ledelse, og du kender til livet i offentlige organisationer. Du har et godt overblik, er tillidsvækkende og resultatorienteret. 

Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du: 

  • har en skarp analytisk og politisk forståelse
  • har en stor arbejdskapacitet og evne til at prioritere i opgaverne
  • er god til at skabe en tillidsfuld, konstruktiv dialog og et godt samarbejde med kolleger og chefer på tværs af forvaltningen
  • hurtigt kan se den strategiske og politiske vinkel i sagerne – og får leveret på den baggrund
  • er præcis og overbevisende i skrift og i tale
  • kan tage initiativ, er struktureret og vedholdende – og er ikke bange for at give en hånd med, hvor der er brug for det
  • er en god kollega med vilje og evne til at samarbejde på tværs af faggrænser
  • tør at sætte dig for bordenden, hvis der er behov for det
  • har forståelse for samspillet mellem administration og politisk ledelse, hvor interessenterne er mange og tempoet til tider hektisk og højt

Du har en relevant akademisk uddannelse og flere års erfaring med at arbejde i en sekretariatsfunktion i en politisk ledet organisation.

Vi tilbyder
Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads med næsten 45.000 medarbejdere, der hver dag arbejder for byens mange borgere. Du bliver en del af ledelsessekretariatet, som er en stabsfunktion i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen med ansvar for at betjene borgmester, politisk udvalg og direktion. Københavns Rådhus bliver din primære arbejdsplads.

Du bliver en del af et dynamisk og spændende arbejdsmiljø tæt på de politiske beslutningsprocesser og forvaltningens øverste ledelse. Du vil få stort selvstændigt ansvar og en unik indsigt i forvaltningens ressortområde og en bred berøringsflade i organisationen. Ledelse og Kommunikation, som vores afdeling hedder, består af 30 dygtige og ambitiøse medarbejdere fordelt på to afdelinger: Ledelsessekretariatet med ansvar for betjening af borgmester, udvalg og direktion samt Presse, Kommunikation og Kampagne. Du bliver en del af Ledelsessekretariatet med reference til sekretariatschefen.

Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat som special- eller chefkonsulent. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. marts 2020.

Yderligere oplysninger
For yderligere oplysninger kan du kontakte sekretariatschef Helle Hartmann-Madsen på 2945 4666.

Søg via nedenstående link senest mandag den 20. januar 2020.  
Vi forventer at holde første samtaler den 24. januar og anden samtaler den 27. januar om eftermiddagen.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLedelse og KommunikationKøbenhavn V2019-12-18T17:00:23.6702020-01-20T00:00:00
330151739Erfaren udbudsjurist/-konsulent til selvstændigt job i Københavns Kommunes SocialforvaltningBasic Genindrykning Kontoret for Regnskab og Kontrakt søger en udbudsjurist -konsulent, som har styr på sin kontrakt- og udbudsret, og som har pondus til at jonglere med udbudsprocedurerne i Danmarks største socialforvaltning. Stillingen Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, bl.a. gennem et ambitiøst kategoristyringsprogram på tværs af alle forvaltninger, hvor første bølge ruller nu. Som led i det har Socialforvaltningen etableret sin egen indkøbsfunktion med særligt fokus på indkøb af pladser og andre sociale tjenesteydelser. Som udbudskonsulent skal du være med til at realisere ambitionen om kloge og ressourceeffektive indkøb, der har fokus på både høj socialfaglighed og kvalitet for de borgere i udsatte positioner, som bruger tilbuddene. Vores forventninger til dig Du har stor hands on-erfaring med udbud og indkøb og kan udbudsprocessen fra A til Z, herunder projektledelse og gennemførelse af EU-udbud af varer og tjenesteydelser afdækning af organisationens forbrug og behov og af muligheder i markedet rådgivning om anvendelse af fælles indkøbsaftaler, fx SKI-aftaler forhandling, udarbejdelse af kontrakter og Contract Management aftalefortolkning og tvisteløsning ledelsesrådgivning, notater og beslutningsoplæg Vores nye kollega skal have mod på at arbejde sammen med vidt forskellige faggrupper, være lydhør over for politiske strømninger og kunne agere både professionelt og pragmatisk i relation til udbudsfunktionens mange interessenter. Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx cand.jur. eller cand.merc.jur., eller har på anden vis erhvervet dig færdigheder, der matcher stillingens krav, kombineret med lyst til at bruge din faglighed i et job med mening. Det kan du forvente af os Du får et job med masser af faglige udfordringer og stor selvstændighed i et team, der ud over dig består af to erfarne jurister, og vil arbejde tæt sammen med Socialforvaltningens indkøbsenhed, øvrige stabsfunktioner og borgercentre. Herudover vil du indgå i opgaveløsningen med andre forvaltninger, bl.a. som led i den tværgående kategoristyring. Du kan i vidt omfang selv tilrettelægge din arbejdsdag og får gode muligheder for kompetenceudvikling, både internt i Socialforvaltningen og gennem deltagelse i eksterne fora. Da mange af vores udbud er omfattet af light-regimet, vil du få rig mulighed for at jonglere med forskellige udbudsformer og bringe alle dine faglige og personlige kompetencer i spil. Du bliver ansat i kontoret for Regnskab og Kontrakt og kollega til 30 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os er, at vi leverer økonomisk og juridisk ekspertise til vores mange kolleger på borgercentrene, så de får det bedst mulige grundlag for at udføre deres arbejde. Vi løser vores opgaver i fællesskab på tværs af teams og faglighed, er rigtigt gode til at hjælpe hinanden og tager os tid til at fejre hverdagens store og små begivenheder. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse snarest muligt. Din løn fastsættes i henhold til overenskomst. For den rette ansøger vil der være mulighed for indplacering som specialkonsulent med mulighed for forhandling. Stillingen ønskes besat den 1. marts 2020 eller snarest derefter. Processen Vil du vide mere, inden du søger? Kontakt vicekontorchef Jette Nielsen på 2912 8908 (vedr. opgaverne) eller juridisk konsulent Kaj Jensen 2013 1222 (vedr. arbejdspladsen). På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder. Søg via nedenstående link senest onsdag den 22. januar 2020. Vi afholder ansættelsessamtaler den 28. januar med en evt. anden samtale den 30. januar. Om Socialforvaltningen Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 8.000 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr. Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere uanset livsvilkår får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.

Genindrykning

Kontoret for Regnskab og Kontrakt søger en udbudsjurist/-konsulent, som har styr på sin kontrakt- og udbudsret, og som har pondus til at jonglere med udbudsprocedurerne i Danmarks største socialforvaltning.

Stillingen
Københavns Kommunes indkøbspolitik har fokus på at gøre det nemmere for de københavnske institutioner at foretage indkøb, bl.a. gennem et ambitiøst kategoristyringsprogram på tværs af alle forvaltninger, hvor første bølge ruller nu.

Som led i det har Socialforvaltningen etableret sin egen indkøbsfunktion med særligt fokus på indkøb af pladser og andre ’sociale’ tjenesteydelser.

Som udbudskonsulent skal du være med til at realisere ambitionen om kloge og ressourceeffektive indkøb, der har fokus på både høj socialfaglighed og kvalitet for de borgere i udsatte positioner, som bruger tilbuddene.

Vores forventninger til dig
Du har stor hands on-erfaring med udbud og indkøb og kan udbudsprocessen fra A til Z, herunder

  • projektledelse og gennemførelse af EU-udbud af varer og tjenesteydelser
  • afdækning af organisationens forbrug og behov og af muligheder i markedet
  • rådgivning om anvendelse af fælles indkøbsaftaler, fx SKI-aftaler
  • forhandling, udarbejdelse af kontrakter og Contract Management
  • aftalefortolkning og tvisteløsning
  • ledelsesrådgivning, notater og beslutningsoplæg

Vores nye kollega skal have mod på at arbejde sammen med vidt forskellige faggrupper, være lydhør over for politiske strømninger og kunne agere både professionelt og pragmatisk i relation til udbudsfunktionens mange interessenter.

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx cand.jur. eller cand.merc.jur., eller har på anden vis erhvervet dig færdigheder, der matcher stillingens krav, kombineret med lyst til at bruge din faglighed i et job med mening.

Det kan du forvente af os
Du får et job med masser af faglige udfordringer og stor selvstændighed i et team, der ud over dig består af to erfarne jurister, og vil arbejde tæt sammen med Socialforvaltningens indkøbsenhed, øvrige stabsfunktioner og borgercentre. Herudover vil du indgå i opgaveløsningen med andre forvaltninger, bl.a. som led i den tværgående kategoristyring.

Du kan i vidt omfang selv tilrettelægge din arbejdsdag og får gode muligheder for kompetenceudvikling, både internt i Socialforvaltningen og gennem deltagelse i eksterne fora. Da mange af vores udbud er omfattet af light-regimet, vil du få rig mulighed for at jonglere med forskellige udbudsformer og bringe alle dine faglige og personlige kompetencer i spil.

Du bliver ansat i kontoret for Regnskab og Kontrakt og kollega til 30 medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os er, at vi leverer økonomisk og juridisk ekspertise til vores mange kolleger på borgercentrene, så de får det bedst mulige grundlag for at udføre deres arbejde.

Vi løser vores opgaver i fællesskab på tværs af teams og faglighed, er rigtigt gode til at hjælpe hinanden og tager os tid til at fejre hverdagens store og små begivenheder.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse snarest muligt. Din løn fastsættes i henhold til overenskomst. For den rette ansøger vil der være mulighed for indplacering som specialkonsulent med mulighed for forhandling. Stillingen ønskes besat den 1. marts 2020 eller snarest derefter.

Processen
Vil du vide mere, inden du søger? Kontakt vicekontorchef Jette Nielsen på 2912 8908 (vedr. opgaverne) eller juridisk konsulent Kaj Jensen 2013 1222 (vedr. arbejdspladsen). På kk.dk kan du læse mere om Københavns Kommune og Socialforvaltningens arbejdsområder.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 22. januar 2020.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 28. januar med en evt. anden samtale den 30. januar.

Om Socialforvaltningen
Socialforvaltningen i Københavns Kommune er landets største socialforvaltning og har ansvaret for kommunens tilbud til københavnere med særlige behov, herunder borgere med handicap, sindslidelse, misbrug eller hjemløseproblematikker og udsatte børn, unge og deres familier. Socialforvaltningen har over 200 arbejdspladser og godt 8.000 medarbejdere samt et samlet budget på ca. 5,8 mia. kr. Socialforvaltningens mission er at bidrage til, at alle københavnere – uanset livsvilkår – får mulighed for at udnytte egne ressourcer samt udfolde og realisere egne potentialer bedst muligt.

ORS/Small/kk_logo_small.pngRegnskab og KontraktKøbenhavn V2020-01-08T10:00:41.8272020-01-22T00:00:00
330153010Sundhedskonsulenter til Afdeling for Folkesundhed i KøbenhavnBasic Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske en af vores nye kollegaer, der skal bidrage til at gøre københavnerne sundere. Hvem er vi? Afdeling for Folkesundhed i København er placeret i Center for Sundhed og Forebyggelse i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. I afdelingen er vi 34 medarbejdere, som har til opgave at fremme sundheden hos københavnerne. Politikerne i Københavns Kommune har besluttet, at vi skal arbejde med strukturel forebyggelse og med særligt fokus på ulighed i sundhed. For at indfri de politiske ambitioner, driver vi blandt andet forskellige sundhedsindsatser og udviklingsopgaver på skoler, ungdomsuddannelser og virksomheder. I afdelingen er vi inddelt i fem teams målrettet hhv. børn, unge, voksne, rygestop og foreninger og fællesskaber. Vi ansætter fire nye kolleger til henholdsvis at skabe forandringer på ungdomsuddannelser og til vores rygestopindsats. Du vil i afdelingen blive en del af et dynamisk og stimulerende fagligt miljø. Om jobbet i ungeteamet Som sundhedskonsulent bliver du en del af vores Ungeteam bestående af seks konsulenter, der arbejder med Københavns Kommunes partnerskab med ungdomsuddannelser om bedre trivsel og sundhed blandt unge. Du skal bl.a. være kontaktperson til fem-seks uddannelser, hvor du bliver ansvarlig for det lokale samarbejde. En overordnet tilgang i arbejdet med partnerskabet er at facilitere involverende processer, der understøtter målet om at skabe sundhedsfremmende kulturændringer på ungdomsuddannelserne. Som sundhedskonsulent bliver dine opgaver sammen med dine kollegaer, at udarbejde lokale handleplaner i tæt samarbejde med uddannelserne samt løbende følge op på aftaler og aktiviteter rådgive og understøtte udvikling og revidering af alkohol-, ryge- og trivselspolitikker introducere medarbejdere på ungdomsuddannelserne til undervisningsmaterialer om fx klassetrivsel, digital sundhed, rygning og alkoholkultur implementere Røgfri Ungdomsuddannelse indsamle og registrere data samt systematisk arbejde med kvalitetsudvikling Hvem er du? Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse og nogle års erfaring gerne indenfor ungeområdet. Du har erfaring med forandringsledelse og har du kompetencer indenfor facilitering, procesledelse og adfærdsdesign vil det være en fordel. Viden om unges mentale sundhed og kendskab til digital sundhed og dannelse blandt unge vil ligeledes være en fordel. Som person er du resultatorienteret, god til at samarbejde og du er i stand til at skabe tillidsfulde relationer både med dine kolleger og med eksterne samarbejdspartnere. Om jobbet i rygestopsdriftteamet Som sundhedskonsulent bliver du en del af et team bestående af fem sundhedskonsulenter, som administrerer Københavns Kommunes rygestoptilbud. Du vil blive ansvarlig for en række selvstændige administrative opgaver, samtidig med at du kommer til at indgå i et team, hvor I samarbejder om forskellige drifts- og udviklingsopgaver. Som sundhedskonsulent bliver dine opgaver sammen med dine kolleger at: implementere Very Brief Advice på hospitaler, almen praksis, apoteker og i kommunen drifte og administrere rygestoptilbud være tovholder for rygestoptilbud på private og kommunale arbejdspladser være tovholder for rygestoptilbud i lokalområder Hvem er du? Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse. Du brænder for at arbejde med røgfrihed og du trives med en hverdag, hvor der indgår en del administrative opgaver. Vi lægger vægt på, at du har faglig viden og kendskab til rygestopområdet. Du har evner og lyst til at arbejde med administrative opgaver og du har erfaring med koordinering og projektarbejde. Du er god til at samarbejde og du har overblik og er god til at skabe struktur og sammenhæng. Har du undervisningserfaring er det en fordel Ansættelsesvilkår Vi tilbyder tre stillinger som sundhedskonsulent i vores ungeteam og en stilling som sundhedskonsulent i vores rygestop i driftteam. To af stillingerne er varige og to er tidsbegrænsede. Alle fire stillinger er på 37 timer ugentligt og er til besættelse pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i dine kvalifikationer og gældende overenskomst. Vi har røgfri arbejdstid. Yderligere oplysninger Stillingerne er placeret i Center for Sundhed og Forebyggelse, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune. Afdeling for Folkesundhed i København ligger i Randersgade på Østerbro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk. Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Annette Thysgaard på 5172 8320, projektleder for ungeteamet Nikolaj Bøge Gehlert på 2021 2173 eller projektleder for rygestop i driftteamet Lise Lotte Bülow på 6124 0974. Søg via nedenstående link senest torsdag den 23. januar 2020. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 5. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske en af vores nye kollegaer, der skal bidrage til at gøre københavnerne sundere.

Hvem er vi?
Afdeling for Folkesundhed i København er placeret i Center for Sundhed og Forebyggelse i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. I afdelingen er vi 34 medarbejdere, som har til opgave at fremme sundheden hos københavnerne. Politikerne i Københavns Kommune har besluttet, at vi skal arbejde med strukturel forebyggelse og med særligt fokus på ulighed i sundhed. For at indfri de politiske ambitioner, driver vi blandt andet forskellige sundhedsindsatser og udviklingsopgaver på skoler, ungdomsuddannelser og virksomheder. I afdelingen er vi inddelt i fem teams målrettet hhv. børn, unge, voksne, rygestop og foreninger og fællesskaber.

Vi ansætter fire nye kolleger til henholdsvis at skabe forandringer på ungdomsuddannelser og til vores rygestopindsats. Du vil i afdelingen blive en del af et dynamisk og stimulerende fagligt miljø.

Om jobbet i ungeteamet
Som sundhedskonsulent bliver du en del af vores Ungeteam bestående af seks konsulenter, der arbejder med Københavns Kommunes partnerskab med ungdomsuddannelser om bedre trivsel og sundhed blandt unge. Du skal bl.a. være kontaktperson til fem-seks uddannelser, hvor du bliver ansvarlig for det lokale samarbejde. En overordnet tilgang i arbejdet med partnerskabet er at facilitere involverende processer, der understøtter målet om at skabe sundhedsfremmende kulturændringer på ungdomsuddannelserne.

Som sundhedskonsulent bliver dine opgaver sammen med dine kollegaer, at

  • udarbejde lokale handleplaner i tæt samarbejde med uddannelserne samt løbende følge op på aftaler og aktiviteter
  • rådgive og understøtte udvikling og revidering af alkohol-, ryge- og trivselspolitikker
  • introducere medarbejdere på ungdomsuddannelserne til undervisningsmaterialer om fx klassetrivsel, digital sundhed, rygning og alkoholkultur
  • implementere Røgfri Ungdomsuddannelse
  • indsamle og registrere data samt systematisk arbejde med kvalitetsudvikling

Hvem er du?
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse og nogle års erfaring gerne indenfor ungeområdet. Du har erfaring med forandringsledelse og har du kompetencer indenfor facilitering, procesledelse og adfærdsdesign vil det være en fordel. Viden om unges mentale sundhed og kendskab til digital sundhed og dannelse blandt unge vil ligeledes være en fordel. Som person er du resultatorienteret, god til at samarbejde og du er i stand til at skabe tillidsfulde relationer både med dine kolleger og med eksterne samarbejdspartnere.

Om jobbet i rygestopsdriftteamet
Som sundhedskonsulent bliver du en del af et team bestående af fem sundhedskonsulenter, som administrerer Københavns Kommunes rygestoptilbud. Du vil blive ansvarlig for en række selvstændige administrative opgaver, samtidig med at du kommer til at indgå i et team, hvor I samarbejder om forskellige drifts- og udviklingsopgaver.

Som sundhedskonsulent bliver dine opgaver sammen med dine kolleger at:

  • implementere Very Brief Advice på hospitaler, almen praksis, apoteker og i kommunen
  • drifte og administrere rygestoptilbud
  • være tovholder for rygestoptilbud på private og kommunale arbejdspladser
  • være tovholder for rygestoptilbud i lokalområder

Hvem er du?
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse. Du brænder for at arbejde med røgfrihed og du trives med en hverdag, hvor der indgår en del administrative opgaver. Vi lægger vægt på, at du har faglig viden og kendskab til rygestopområdet. Du har evner og lyst til at arbejde med administrative opgaver og du har erfaring med koordinering og projektarbejde. Du er god til at samarbejde og du har overblik og er god til at skabe struktur og sammenhæng. Har du undervisningserfaring er det en fordel

Ansættelsesvilkår
Vi tilbyder tre stillinger som sundhedskonsulent i vores ungeteam og en stilling som sundhedskonsulent i vores rygestop i driftteam. To af stillingerne er varige og to er tidsbegrænsede. Alle fire stillinger er på 37 timer ugentligt og er til besættelse pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i dine kvalifikationer og gældende overenskomst. Vi har røgfri arbejdstid. 

Yderligere oplysninger
Stillingerne er placeret i Center for Sundhed og Forebyggelse, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune. Afdeling for Folkesundhed i København ligger i Randersgade på Østerbro. Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på www.kk.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Annette Thysgaard på 5172 8320, projektleder for ungeteamet Nikolaj Bøge Gehlert på 2021 2173 eller projektleder for rygestop i driftteamet Lise Lotte Bülow på 6124 0974.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 23. januar 2020.
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 5.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk.

ORS/Small/kk_logo_small.pngAfdeling for Folkesundhed i København 1København Ø2020-01-09T15:00:51.7532020-01-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DGI Storkøbenhavn søger konsulent for svømning

DGI Storkøbenhavn Idræt & Motion

København V
Tiltrædelse pr. 1. marts 2020Stærk samarbejdspartner for svømmeklubberne i hovedstadsområdetDGI Storkøbenhavn er idrætsforeningernes udviklingshus i en by i konstant forandring.Som svømmekonsulent i DGI Storkøbenhavn vil du sammen med dine kolleger ...
Indrykket:19. december 2019

Tre konsulenter til Uddannelse København

UDD Uddannelse København

København N
Kan du tiltrække fremtidens elever? Københavns Kommune uddanner fremtidens medarbejdere. Der er brug for, at flere oplever det attraktivt at blive elev i Københavns Kommune og fx tage en social- og sundhedsuddannelse. Kan du tiltrække og engagere el...
Indrykket:19. december 2019

Konsulent med politisk tæft og skarpt strategisk blik til Københavns Rådhus

Ledelse og Kommunikation

København V
Trives du godt helt tæt på de politiske beslutningsprocesser? Så er du måske vores nye kollega i ledelsessekretariatet i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune søger vi en konsul...
Indrykket:18. december 2019

Erfaren udbudsjurist/-konsulent til selvstændigt job i Københavns Kommunes Socialforvaltning

Regnskab og Kontrakt

København V
Genindrykning Kontoret for Regnskab og Kontrakt søger en udbudsjurist -konsulent, som har styr på sin kontrakt- og udbudsret, og som har pondus til at jonglere med udbudsprocedurerne i Danmarks største socialforvaltning. Stillingen Københavns Kommun...
Indrykket:8. januar 2020

Sundhedskonsulenter til Afdeling for Folkesundhed i København

Afdeling for Folkesundhed i København 1

København Ø
Vil du være med til at fremme sundhed for borgere i Københavns Kommune ved at arbejde med strukturel forebyggelse? Har du erfaring med sundheds- og trivselsindsatser? Så er du måske en af vores nye kollegaer, der skal bidrage til at gøre københavner...
Indrykket:9. januar 2020