Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundekonsulenter til Teknisk Support i Fibia (OPSTART SNART)

Er du lidt af en teknisk nørd og elsker du samtidig at snakke med kunder og vejlede dem på en kompetent og god måde? Så har vi stillingen til dig i Fibia´s Teknisk Support-afdeling.

 

Jobbet

Vi kan her tilbyde dig en alsidig og spændende fuldtidsstilling med både personlige og faglige udfordringer.

Som teknisk kundekonsulent bliver din primære opgave, at rådgive og vejlede Fibia´s kunder om mere tekniske problemstillinger. Har kunden udfordringer med deres udstyr, kanaler, router eller andet teknisk så er det dig de ringer til. Her skal du med et smil i stemmen og en positiv tilgang hjælpe kunden over telefonen. Dine arbejdsopgaver bliver kort opsummeret, at:

  • Håndtere fejlmeldinger
  • Rådgive eksisterende kunder til de bedste produkter, herunder behovsafdækning samt mersalg
  • Vedligeholde kundeforhold, og indhente relevant information
  • Identificere forbedringstiltag

Du vil indgå i et velfungerende teknisk kundeserviceteam med 32 engagerede kollegaer og i vil sammen være med til at opbygge branchens bedste Teknisk Kundeservice.

Er du den familien altid kontakter, når tingene ikke fungerer?

Så er du formentlig den vi er på jagt efter. Hvis du gemmer på en interesse for eller har du decideret erfaring med tekniske problemstillinger, så er vi godt på vej. Stillingen her kræver nemlig, at du har en basal forståelse for internet, WiFi og TV og vi ser gerne, at du har erfaring med teknisk kundeservice fra tidligere.

Derudover håber vi, at du kan sige JA til følgende:

  • Er du videbegærlig og nysgerrig på at lære nyt?
  • Sætter du pris på en god og kontinuerlig oplæring?
  • Sætter du pris på at have ansvaret for den gode kundeoplevelse?
  • Trives du med at blive målt og få feedback på din performance?

Du skal kunne fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Det praktiske

Fibia er beliggende i Svinninge, som er nemmere at komme til end du måske tror.

Kører du i bil, så kører du den rigtige vej ift. trafikken både til og fra arbejde. Kommer du med tog er Svinninge Station lige ved siden af Fibia – som i, at du står af på arbejdslokationen.

Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 08:00-20:00 samt i weekender og på helligdage i tidsrummet 10:00-16:00. Du har cirka 1 aftenvagt om ugen og en weekendvagt hver 3. weekend.

Lønnen er en attraktiv og konkurrencedygtig timeløn med tillæg for arbejde i weekend og på helligdage. Der er mulighed for tilkøb af god frokost og andre personalegoder.

Der er opstart hurtigst muligt og så forventes vikariatet at løbe helt frem til 30. august 2020, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330159932Phoenix-a15bf3b212020-01-17T00:00:00Kundekonsulenter til Teknisk Support i Fibia (OPSTART SNART)

Er du lidt af en teknisk nørd og elsker du samtidig at snakke med kunder og vejlede dem på en kompetent og god måde? Så har vi stillingen til dig i Fibia´s Teknisk Support-afdeling.

 

Jobbet

Vi kan her tilbyde dig en alsidig og spændende fuldtidsstilling med både personlige og faglige udfordringer.

Som teknisk kundekonsulent bliver din primære opgave, at rådgive og vejlede Fibia´s kunder om mere tekniske problemstillinger. Har kunden udfordringer med deres udstyr, kanaler, router eller andet teknisk så er det dig de ringer til. Her skal du med et smil i stemmen og en positiv tilgang hjælpe kunden over telefonen. Dine arbejdsopgaver bliver kort opsummeret, at:

  • Håndtere fejlmeldinger
  • Rådgive eksisterende kunder til de bedste produkter, herunder behovsafdækning samt mersalg
  • Vedligeholde kundeforhold, og indhente relevant information
  • Identificere forbedringstiltag

Du vil indgå i et velfungerende teknisk kundeserviceteam med 32 engagerede kollegaer og i vil sammen være med til at opbygge branchens bedste Teknisk Kundeservice.

Er du den familien altid kontakter, når tingene ikke fungerer?

Så er du formentlig den vi er på jagt efter. Hvis du gemmer på en interesse for eller har du decideret erfaring med tekniske problemstillinger, så er vi godt på vej. Stillingen her kræver nemlig, at du har en basal forståelse for internet, WiFi og TV og vi ser gerne, at du har erfaring med teknisk kundeservice fra tidligere.

Derudover håber vi, at du kan sige JA til følgende:

  • Er du videbegærlig og nysgerrig på at lære nyt?
  • Sætter du pris på en god og kontinuerlig oplæring?
  • Sætter du pris på at have ansvaret for den gode kundeoplevelse?
  • Trives du med at blive målt og få feedback på din performance?

Du skal kunne fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Det praktiske

Fibia er beliggende i Svinninge, som er nemmere at komme til end du måske tror.

Kører du i bil, så kører du den rigtige vej ift. trafikken både til og fra arbejde. Kommer du med tog er Svinninge Station lige ved siden af Fibia – som i, at du står af på arbejdslokationen.

Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 08:00-20:00 samt i weekender og på helligdage i tidsrummet 10:00-16:00. Du har cirka 1 aftenvagt om ugen og en weekendvagt hver 3. weekend.

Lønnen er en attraktiv og konkurrencedygtig timeløn med tillæg for arbejde i weekend og på helligdage. Der er mulighed for tilkøb af god frokost og andre personalegoder.

Der er opstart hurtigst muligt og så forventes vikariatet at løbe helt frem til 30. august 2020, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

  

2020-02-17T12:50:39.097 Er du lidt af en teknisk nørd og elsker du samtidig at snakke med kunder og vejlede dem på en kompetent og god måde? Så har vi stillingen til dig i Fibia s Teknisk Support-afdeling. Jobbet Vi kan her tilbyde dig en alsidig og spændende fuldtidsstilling med både personlige og faglige udfordringer. Som teknisk kundekonsulent bliver din primære opgave, at rådgive og vejlede Fibia s kunder om mere tekniske problemstillinger. Har kunden udfordringer med deres udstyr, kanaler, router eller andet teknisk så er det dig de ringer til. Her skal du med et smil i stemmen og en positiv tilgang hjælpe kunden over telefonen. Dine arbejdsopgaver bliver kort opsummeret, at: Håndtere fejlmeldinger Rådgive eksisterende kunder til de bedste produkter, herunder behovsafdækning samt mersalg Vedligeholde kundeforhold, og indhente relevant information Identificere forbedringstiltag Du vil indgå i et velfungerende teknisk kundeserviceteam med 32 engagerede kollegaer og i vil sammen være med til at opbygge branchens bedste Teknisk Kundeservice. Er du den familien altid kontakter, når tingene ikke fungerer? Så er du formentlig den vi er på jagt efter. Hvis du gemmer på en interesse for eller har du decideret erfaring med tekniske problemstillinger, så er vi godt på vej. Stillingen her kræver nemlig, at du har en basal forståelse for internet, WiFi og TV og vi ser gerne, at du har erfaring med teknisk kundeservice fra tidligere. Derudover håber vi, at du kan sige JA til følgende: Er du videbegærlig og nysgerrig på at lære nyt? Sætter du pris på en god og kontinuerlig oplæring? Sætter du pris på at have ansvaret for den gode kundeoplevelse? Trives du med at blive målt og få feedback på din performance? Du skal kunne fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelse. Det praktiske Fibia er beliggende i Svinninge, som er nemmere at komme til end du måske tror. Kører du i bil, så kører du den rigtige vej ift. trafikken både til og fra arbejde. Kommer du med tog er Svinninge Station lige ved siden af Fibia som i, at du står af på arbejdslokationen. Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 08:00-20:00 samt i weekender og på helligdage i tidsrummet 10:00-16:00. Du har cirka 1 aftenvagt om ugen og en weekendvagt hver 3. weekend. Lønnen er en attraktiv og konkurrencedygtig timeløn med tillæg for arbejde i weekend og på helligdage. Der er mulighed for tilkøb af god frokost og andre personalegoder. Der er opstart hurtigst muligt og så forventes vikariatet at løbe helt frem til 30. august 2020, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.11Jobneta15bf3b2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-13T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=37017&title=Kundekonsulenter-til-Teknisk-Support-i-Fibia0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3693957MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1606København VDKDanmark0
info@moment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000887488JobNet5102282510228210017-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a15bf3b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a15bf3b2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a15bf3b2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a15bf3b2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgKundekonsulenter til Teknisk Support i Fibia (OPSTART SNART)12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg363949036Andréinfo@moment.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK