Kundekoordinator - Pension

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Velkommen til en forsikringsmægler med entreprenørånd!

Willis Towers Watson er en global konsulent- og mæglervirksomhed, der med 45.000 medarbejdere i mere end 140 lande og markeder leverer markedsledende løsninger inden for bl.a. forsikring og risikostyring. I Danmark er vi ca. 450 kolleger fordelt på vores 5 kontorer.

På vores kontor i Nærum får du omkring 200 kolleger og vil blive en del af vores Client Office team i vores pensionsforretning.

Rollen
Kundekoordinatoren har ansvaret for at supportere KAM og har ansvaret for en nærmere defineret kundeportefølje:

  • Koordinere og følge op på processerne ved implementering af nye og eksisterende kunder
  • Dialog med kontaktpersoner i virksomhederne vedrørende deres pensionsaftale m.m.
  • Udføre den koordinerende og opfølgende rolle i forhold til diverse opgaver relateret til alle interne afdelinger og samarbejdspartnere 
  • Sikre et tæt og godt samarbejde med øvrige afdelinger i huset
  • Koordinerer processerne omkring det daglige samarbejde med kunden samt være ”øjne og ører” sammen med KAM
  • Være projektstyrer for Key Account Manageren i dennes arbejde med kunden og Willis Towers Watsons total leverance til kunden
  • Sikre en god dialog med samarbejdspartnerne i forsikringsselskaberne
  • Sikre, at al compliance omkring kundeforholdet bliver overholdt
  • Om dig

    Du har

  • Evne til at koordinere, planlægge og udføre administrative opgaver
  • Evne til at samarbejde og fungere i teams 
  • Det godt med at trives i en hektisk hverdag med varierende opgaver
  • Kundeevne – serviceminded og tillidsskaber
  • Evne til og erfaring indenfor samarbejde med kunder
  • Evne til at agere proaktivt, evaluere alternative tilgange til problemstillinger og prioritere langtidsløsninger
  • Du er fagligt stærk på pensionsområdet – minimum svarende til niveau 4 på FOAK
  • Om os

    Hos os vil du opleve en positiv ånd og en uformel omgangstone, hvor vi arbejder ud fra et værdisæt, der blandt andet bygger på respekt, teamwork og integritet. Som kundekoordinator bliver du en del af et team med andre kundekoordinatorer samt administrationskoordinatorer, som arbejder tæt sammen med KAM og salg. Vi arbejder både tæt sammen og selvstændigt – og har i øvrigt et bredt samarbejde med øvrige teams og specialister i Willis Towers Watson.

    Vi lægger også vægt på, at privat- og arbejdslivet kan fungere godt sammen og vi er gode til at tilbyde den enkelte fleksible arbejdsforhold. Vi har bus og motorvej næsten helt til døren.

    Equal Opportunity Employer

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Kundekoordinator - Pension

    Velkommen til en forsikringsmægler med entreprenørånd!

    Willis Towers Watson er en global konsulent- og mæglervirksomhed, der med 45.000 medarbejdere i mere end 140 lande og markeder leverer markedsledende løsninger inden for bl.a. forsikring og risikostyring. I Danmark er vi ca. 450 kolleger fordelt på vores 5 kontorer.

    På vores kontor i Nærum får du omkring 200 kolleger og vil blive en del af vores Client Office team i vores pensionsforretning.

    Rollen
    Kundekoordinatoren har ansvaret for at supportere KAM og har ansvaret for en nærmere defineret kundeportefølje:

  • Koordinere og følge op på processerne ved implementering af nye og eksisterende kunder
  • Dialog med kontaktpersoner i virksomhederne vedrørende deres pensionsaftale m.m.
  • Udføre den koordinerende og opfølgende rolle i forhold til diverse opgaver relateret til alle interne afdelinger og samarbejdspartnere 
  • Sikre et tæt og godt samarbejde med øvrige afdelinger i huset
  • Koordinerer processerne omkring det daglige samarbejde med kunden samt være ”øjne og ører” sammen med KAM
  • Være projektstyrer for Key Account Manageren i dennes arbejde med kunden og Willis Towers Watsons total leverance til kunden
  • Sikre en god dialog med samarbejdspartnerne i forsikringsselskaberne
  • Sikre, at al compliance omkring kundeforholdet bliver overholdt
  • Om dig

    Du har

  • Evne til at koordinere, planlægge og udføre administrative opgaver
  • Evne til at samarbejde og fungere i teams 
  • Det godt med at trives i en hektisk hverdag med varierende opgaver
  • Kundeevne – serviceminded og tillidsskaber
  • Evne til og erfaring indenfor samarbejde med kunder
  • Evne til at agere proaktivt, evaluere alternative tilgange til problemstillinger og prioritere langtidsløsninger
  • Du er fagligt stærk på pensionsområdet – minimum svarende til niveau 4 på FOAK
  • Om os

    Hos os vil du opleve en positiv ånd og en uformel omgangstone, hvor vi arbejder ud fra et værdisæt, der blandt andet bygger på respekt, teamwork og integritet. Som kundekoordinator bliver du en del af et team med andre kundekoordinatorer samt administrationskoordinatorer, som arbejder tæt sammen med KAM og salg. Vi arbejder både tæt sammen og selvstændigt – og har i øvrigt et bredt samarbejde med øvrige teams og specialister i Willis Towers Watson.

    Vi lægger også vægt på, at privat- og arbejdslivet kan fungere godt sammen og vi er gode til at tilbyde den enkelte fleksible arbejdsforhold. Vi har bus og motorvej næsten helt til døren.

    Equal Opportunity Employer

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.