Kundekoordinator til Audika Kolding

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundekoordinator til Audika Kolding

Danmarks største kæde af Oticon certificerede hørecentre – søger kundekoordinator til vores butik i Kolding, idet vores nuværende kundekoordinator har fået nye udfordringen indenfor organisationen.

Audikas mission er at hjælpe flere mennesker med at høre bedre. Det gør vi ved, at give vores kunder den bedste service og rådgivning omkring hørelse. Vi ønsker at give vores kunder den bedste service og rådgivning, således at et besøg hos os bliver en god og positiv oplevelse.

Audika er i vækst og består, af engagerede og dygtige hørespecialister og kundekoordinatorer, fordelt på landets 36 butikker.

Derfor har vi brug for dig!

Din Rolle Som Kundekoordinator

Service er din passion,  og det afspejler sig i den måde, du møder vores kunder på. Det er naturligt for dig at møde kunderne med høj grad af empati samt professionalisme. Du imødekommer aktivt kunden, og får dem til at føle sig velkommen - om det er på telefonen eller fysisk i butikken.

Dine ansvarsområder er, at:

  • Sørge for at butikken er indbydende og klar til at modtage kunderne 
  • Besvare telefonopkald samt ringe til kunderne
  • Udførelse af kundearrangementer
  • Håndtere småreparationer/service samt pleje af høreapparater
  • Sælge tilbehør, foretage aftaleplanlægning og opdatering af kundeinformation
  • Administrative opgaver - kendskab Microsoft Office-pakken er en fordel
  • Smil og attitude
    Som person brænder du for at give den bedste service og ”gå-hele-vejen” for dine kunder og kolleger. Du stortrives i en udadvendt og opsøgende rolle, og har let til smil. 

    Derudover er du:

  • Fleksibel – du er altid klar til at give en hånd med, hvis en kollega har brug for hjælp
  • Positiv og udadvendt – du trives med en udadvendt rolle, hvor du møder kunderne og dine kollger med et smil, og du bidrager positivt til kulturen
  • Din værktøjskasse
    Erfaring er ikke afgørende, det vigtigste for os er, at du trives med at have en udadvendt rolle, hvor samtalen med andre mennesker er naturligt for dig. Du har muligvis allerede arbejdet i et servicefag tidligere, og derfor forstår vigtigheden af, hvad god service er. Endvidere trives du med at have forskellige opgaver, og du er god til at veksle imellem dem. Du ser mulighederne for kunden og Audika samt leverer god service hver eneste gang. Erfaring fra hørebranchen er ikke et krav, vi skal nok klæde dig på til rollen.

    Vores værdisæt
    Tillid, godt samarbejde og en ”can-do attitude” er en del af det værdisæt, som du bliver en del af. Derfor vægter vi, at du også kan se dig i disse værdier. Hvad du bringer ind af kreative løsninger for at gøre hverdagen nemmere for vores kunder, er dét som gør dig endnu mere værdifuld, og vi vil gøre vores for at klæde dig på til denne opgave. 

    Vi tilbyder

  • Audika er en del af Demant, der udvikler og producerer den bedste teknologi indenfor høreapparater
  • Ordnede forhold, i en organisation hvor god personalepleje, frihed under ansvar og tillid er en selvfølge
  • Dygtige og passionerede kolleger, hvor der er stor mulighed for faglig sparring
  • En sjov og uformel kultur, men hvor vi sætter vores faglighed højt
  • Stillingen er en 25-30 timers stilling, som kan forhandles, med fast lønpakke.

    Om butikken
    Vores butik er centralt beliggende i Kolding og du vil blive en del af et team på 2 personer. Din nære kollegaer vil være 1 hørespecialister, som du i det daglige vil have et tæt samarbejde med. 

    Derudover får du også mulighed for at sparre med kollegaer på tværs af landet.

    Har du lyst til at blive en del af holdet?
    Så send en kortfattet ansøgning med CV til os hurtigst muligt dog senest 15. maj .  Vi tager kun imod ansøgninger på vores online platform. NB. vi behandler ansøgninger løbende

    Er du nysgerrig på at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Regionschef, Niels Birkelund Hansen på mail  eller mobil

    Vi glæder os meget til at høre fra dig!

    Audika er en Oticon-certificeret kæde af private hørecentre. Vi er eksperter i audiologi, teknologi og høreomsorg. Vi sætter en dyd i at hjælpe mennesker med at opnå den bedst mulige hørelse, så de kan leve det liv, de ønsker - uden begrænsninger. Vi er ambitiøse i vores målsætning, og vi mener, at succes er noget, vi opnår i fællesskab. På vejen dertil er vores værdier centralt i alt, hvad vi foretager os: Vi skaber tillid, vi er team-players, vi er innovative og vi har altid en can-do attitude. 

    Audika er en del af Demant-gruppen, som er en af de førende organisationer indenfor høreomsorg med over års erfaring. Du vil derfor ikke kun få kollegaer i Danmark - men også rundt omkring i verden. Vi har altid adgang til den nyeste viden og teknologi indenfor branchen, hvor vi samarbejder på tværs af gruppen. Vi er en global kæde med en lokal tilgang. 
    Læs mere om Audika her:  
     

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Kundekoordinator til Audika Kolding

    Kundekoordinator til Audika Kolding

    Danmarks største kæde af Oticon certificerede hørecentre – søger kundekoordinator til vores butik i Kolding, idet vores nuværende kundekoordinator har fået nye udfordringen indenfor organisationen.

    Audikas mission er at hjælpe flere mennesker med at høre bedre. Det gør vi ved, at give vores kunder den bedste service og rådgivning omkring hørelse. Vi ønsker at give vores kunder den bedste service og rådgivning, således at et besøg hos os bliver en god og positiv oplevelse.

    Audika er i vækst og består, af engagerede og dygtige hørespecialister og kundekoordinatorer, fordelt på landets 36 butikker.

    Derfor har vi brug for dig!

    Din Rolle Som Kundekoordinator

    Service er din passion,  og det afspejler sig i den måde, du møder vores kunder på. Det er naturligt for dig at møde kunderne med høj grad af empati samt professionalisme. Du imødekommer aktivt kunden, og får dem til at føle sig velkommen - om det er på telefonen eller fysisk i butikken.

    Dine ansvarsområder er, at:

  • Sørge for at butikken er indbydende og klar til at modtage kunderne 
  • Besvare telefonopkald samt ringe til kunderne
  • Udførelse af kundearrangementer
  • Håndtere småreparationer/service samt pleje af høreapparater
  • Sælge tilbehør, foretage aftaleplanlægning og opdatering af kundeinformation
  • Administrative opgaver - kendskab Microsoft Office-pakken er en fordel
  • Smil og attitude
    Som person brænder du for at give den bedste service og ”gå-hele-vejen” for dine kunder og kolleger. Du stortrives i en udadvendt og opsøgende rolle, og har let til smil. 

    Derudover er du:

  • Fleksibel – du er altid klar til at give en hånd med, hvis en kollega har brug for hjælp
  • Positiv og udadvendt – du trives med en udadvendt rolle, hvor du møder kunderne og dine kollger med et smil, og du bidrager positivt til kulturen
  • Din værktøjskasse
    Erfaring er ikke afgørende, det vigtigste for os er, at du trives med at have en udadvendt rolle, hvor samtalen med andre mennesker er naturligt for dig. Du har muligvis allerede arbejdet i et servicefag tidligere, og derfor forstår vigtigheden af, hvad god service er. Endvidere trives du med at have forskellige opgaver, og du er god til at veksle imellem dem. Du ser mulighederne for kunden og Audika samt leverer god service hver eneste gang. Erfaring fra hørebranchen er ikke et krav, vi skal nok klæde dig på til rollen.

    Vores værdisæt
    Tillid, godt samarbejde og en ”can-do attitude” er en del af det værdisæt, som du bliver en del af. Derfor vægter vi, at du også kan se dig i disse værdier. Hvad du bringer ind af kreative løsninger for at gøre hverdagen nemmere for vores kunder, er dét som gør dig endnu mere værdifuld, og vi vil gøre vores for at klæde dig på til denne opgave. 

    Vi tilbyder

  • Audika er en del af Demant, der udvikler og producerer den bedste teknologi indenfor høreapparater
  • Ordnede forhold, i en organisation hvor god personalepleje, frihed under ansvar og tillid er en selvfølge
  • Dygtige og passionerede kolleger, hvor der er stor mulighed for faglig sparring
  • En sjov og uformel kultur, men hvor vi sætter vores faglighed højt
  • Stillingen er en 25-30 timers stilling, som kan forhandles, med fast lønpakke.

    Om butikken
    Vores butik er centralt beliggende i Kolding og du vil blive en del af et team på 2 personer. Din nære kollegaer vil være 1 hørespecialister, som du i det daglige vil have et tæt samarbejde med. 

    Derudover får du også mulighed for at sparre med kollegaer på tværs af landet.

    Har du lyst til at blive en del af holdet?
    Så send en kortfattet ansøgning med CV til os hurtigst muligt dog senest 15. maj .  Vi tager kun imod ansøgninger på vores online platform. NB. vi behandler ansøgninger løbende

    Er du nysgerrig på at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Regionschef, Niels Birkelund Hansen på mail  eller mobil

    Vi glæder os meget til at høre fra dig!

    Audika er en Oticon-certificeret kæde af private hørecentre. Vi er eksperter i audiologi, teknologi og høreomsorg. Vi sætter en dyd i at hjælpe mennesker med at opnå den bedst mulige hørelse, så de kan leve det liv, de ønsker - uden begrænsninger. Vi er ambitiøse i vores målsætning, og vi mener, at succes er noget, vi opnår i fællesskab. På vejen dertil er vores værdier centralt i alt, hvad vi foretager os: Vi skaber tillid, vi er team-players, vi er innovative og vi har altid en can-do attitude. 

    Audika er en del af Demant-gruppen, som er en af de førende organisationer indenfor høreomsorg med over års erfaring. Du vil derfor ikke kun få kollegaer i Danmark - men også rundt omkring i verden. Vi har altid adgang til den nyeste viden og teknologi indenfor branchen, hvor vi samarbejder på tværs af gruppen. Vi er en global kæde med en lokal tilgang. 
    Læs mere om Audika her:  
     

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.