Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundemedhjælper med fokus på service

Kundemedhjælper med fokus på service

 

TimeMap - Espergærde

 

Er du udadvendt og serviceorienteret? Kan du levere hurtig og effektiv support til vore kunder via telefonen, og har du lyst til at hjælpe med at markedsfører TimeMap via f.eks. sociale media? Ja så er du lige den medarbejder/medhjælper vi mangler.

 

Vi søger:

Dine opgaver er meget centreret omkring Helpdesk, og mange af opgaverne løser du via mail, chat og telefon. Størstedelen af opgaverne modtager vi via Helpdesk, og her skal du være i stand til at hjælpe kunden hurtig og effektivt enten i telefonen eller skriftligt via chat eller mail.

Du skal også være med til at vedligeholde vores wiki og hjemmeside.

Hvis du har kvalifikationer inden for de sociale media vil det være en fordel, idet vi gerne vil have TimeMap mere synlig her.

 

Dine primære opgaver bliver:

 

  • Daglig kundesupport
  • Registrering og videreformidling af supportopgaver
  • Opfølgning af udestående opgaver
  • Vedligehold af wiki og hjemmeside
  • Markedsføring af TimeMap

 

Du vil blive virksomhedens ansigt udadtil i telefonen og det forventes derfor, at du har en positiv attitude og er toldmodig.

 

Arbejdstiden er ca. 20 timer per uge i tidsrummet 09-15

 

Din profil:

 

  • Erfaring med telefonsupport men ikke et must.

 

  • Hvis du er nyuddannet eller autodidakt er det ikke en hindring – Blot du har gåpåmod og er lærenem – Vi sørger for grundig oplæring.

 

  • God til at kommunikere både skriftligt som mundligt.

 

Er du den rette person, vil vi kunne tilbyde dig et job med en frihed og gode udviklingsmuligheder, som du normalt skal lede langt efter i andre virksomheder. Vi tilbyder desuden en god løn og fri telefon.

Vi er en virksomhed i kraftig vækst og det er vigtigt, at du kan være fleksibel og ikke mindst mødestabil.

 

Ansættelse: Hurtigst muligt, hvorfor samtaler bliver afholdt løbende.

 

Vi du vide mere om TimeMap så log ind på www.timemap.dk og har du spørgsmål til stillingen så kontakt Lars Rafn på 70207108.

Send din ansøgning til job@timemap.dk

 

TimeMap er et webbaseret registreringssystem med over 200 kunder og flere tusinde daglige brugere. Virksomheden er beliggende i Espergærde i Nordsjælland.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329824565Phoenix-fcee6d9412018-06-01T00:00:00Kundemedhjælper med fokus på service

Kundemedhjælper med fokus på service

 

TimeMap - Espergærde

 

Er du udadvendt og serviceorienteret? Kan du levere hurtig og effektiv support til vore kunder via telefonen, og har du lyst til at hjælpe med at markedsfører TimeMap via f.eks. sociale media? Ja så er du lige den medarbejder/medhjælper vi mangler.

 

Vi søger:

Dine opgaver er meget centreret omkring Helpdesk, og mange af opgaverne løser du via mail, chat og telefon. Størstedelen af opgaverne modtager vi via Helpdesk, og her skal du være i stand til at hjælpe kunden hurtig og effektivt enten i telefonen eller skriftligt via chat eller mail.

Du skal også være med til at vedligeholde vores wiki og hjemmeside.

Hvis du har kvalifikationer inden for de sociale media vil det være en fordel, idet vi gerne vil have TimeMap mere synlig her.

 

Dine primære opgaver bliver:

 

  • Daglig kundesupport
  • Registrering og videreformidling af supportopgaver
  • Opfølgning af udestående opgaver
  • Vedligehold af wiki og hjemmeside
  • Markedsføring af TimeMap

 

Du vil blive virksomhedens ansigt udadtil i telefonen og det forventes derfor, at du har en positiv attitude og er toldmodig.

 

Arbejdstiden er ca. 20 timer per uge i tidsrummet 09-15

 

Din profil:

 

  • Erfaring med telefonsupport men ikke et must.

 

  • Hvis du er nyuddannet eller autodidakt er det ikke en hindring – Blot du har gåpåmod og er lærenem – Vi sørger for grundig oplæring.

 

  • God til at kommunikere både skriftligt som mundligt.

 

Er du den rette person, vil vi kunne tilbyde dig et job med en frihed og gode udviklingsmuligheder, som du normalt skal lede langt efter i andre virksomheder. Vi tilbyder desuden en god løn og fri telefon.

Vi er en virksomhed i kraftig vækst og det er vigtigt, at du kan være fleksibel og ikke mindst mødestabil.

 

Ansættelse: Hurtigst muligt, hvorfor samtaler bliver afholdt løbende.

 

Vi du vide mere om TimeMap så log ind på www.timemap.dk og har du spørgsmål til stillingen så kontakt Lars Rafn på 70207108.

Send din ansøgning til job@timemap.dk

 

TimeMap er et webbaseret registreringssystem med over 200 kunder og flere tusinde daglige brugere. Virksomheden er beliggende i Espergærde i Nordsjælland.

2018-07-27T14:50:25.313 Kundemedhjælper med fokus på service TimeMap - Espergærde Er du udadvendt og serviceorienteret? Kan du levere hurtig og effektiv support til vore kunder via telefonen, og har du lyst til at hjælpe med at markedsfører TimeMap via f.eks. sociale media? Ja så er du lige den medarbejder medhjælper vi mangler. Vi søger: Dine opgaver er meget centreret omkring Helpdesk, og mange af opgaverne løser du via mail, chat og telefon. Størstedelen af opgaverne modtager vi via Helpdesk, og her skal du være i stand til at hjælpe kunden hurtig og effektivt enten i telefonen eller skriftligt via chat eller mail. Du skal også være med til at vedligeholde vores wiki og hjemmeside. Hvis du har kvalifikationer inden for de sociale media vil det være en fordel, idet vi gerne vil have TimeMap mere synlig her. Dine primære opgaver bliver: Daglig kundesupport Registrering og videreformidling af supportopgaver Opfølgning af udestående opgaver Vedligehold af wiki og hjemmeside Markedsføring af TimeMap Du vil blive virksomhedens ansigt udadtil i telefonen og det forventes derfor, at du har en positiv attitude og er toldmodig. Arbejdstiden er ca. 20 timer per uge i tidsrummet 09-15 Din profil: Erfaring med telefonsupport men ikke et must. Hvis du er nyuddannet eller autodidakt er det ikke en hindring Blot du har gåpåmod og er lærenem Vi sørger for grundig oplæring. God til at kommunikere både skriftligt som mundligt. Er du den rette person, vil vi kunne tilbyde dig et job med en frihed og gode udviklingsmuligheder, som du normalt skal lede langt efter i andre virksomheder. Vi tilbyder desuden en god løn og fri telefon. Vi er en virksomhed i kraftig vækst og det er vigtigt, at du kan være fleksibel og ikke mindst mødestabil. Ansættelse: Hurtigst muligt, hvorfor samtaler bliver afholdt løbende. Vi du vide mere om TimeMap så log ind på www.timemap.dk og har du spørgsmål til stillingen så kontakt Lars Rafn på 70207108. Send din ansøgning til job@timemap.dk TimeMap er et webbaseret registreringssystem med over 200 kunder og flere tusinde daglige brugere. Virksomheden er beliggende i Espergærde i Nordsjælland.11Jobnetfcee6d94100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3270868NXTMAP ApS11Strandvejen 157C3060EspergærdeDKDanmark0
job@timemap.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent579131JobNet48308931000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee6d94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee6d94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee6d94&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fcee6d94&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg355280264Lars Rafnjob@timemap.dkDKDanmarkDKDanmark329981072Kan du arbejde mellem kl. 16 og 20?Robot Er du fyldt 17 år? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen? Så er du måske en af vores næste medarbejdere i kundeservice! Arbejdsstedet er på vores kontor i Hørsholm, og da vores kunder er håndværkere som har travlt i dagtimerne, er vores kundeservice åbent til kl. 20. Der er mulighed for vagter mandag torsdag, og du er selv med til at bestemme hvilke dage du ønsker. Arbejdsopgaver Din arbejdsopgaver vil primært være outbound kundeservice, men til tider har vi brug for hjælp med andre forefaldende opgaver f.eks. i bogholderiet eller administrationen. Du har mulighed for at opnå erfaring i programmerne WebCRM, Zendesk, Zopim, Drupal og Office365, e-conomic og Farpay. Om dig:Vi forventer at du: ikke har telefonskræk og trives med at tale med mange forskellige mennesker kan lide at arbejde med din PC og telefon som eneste værktøj er initiativrig og kan arbejde selvstændigt ud fra gældende retningslinjer er ikke bange for at tage fat hvor der er behov, så længe det tjener virksomheden arbejder struktureret, er serviceminded og god til at kommunikere på dansk deltager i personalemøder og interne arrangementer, f.eks. vores årlige awardshow i Cirkusbygningen for over 1700 deltagere. Er fyldt 17 år Vi tilbyder: Et job i en spændende og dynamisk virksomhed Stort ansvar og mulighed for selvudvikling En centralt beliggende arbejdsplads i Hørsholm, tæt på offentlige transportmidler Ansøgning:Yderligere oplysninger om stillingen fås hos Mads Teissøe på tlf. 4042 3565. Ansøgning sendes på mail: lena@bygogbolig.dk. bygogbolig.dk ApS driver hjemmesiden anmeld-haandvaerker.dk, som har disrupted markedet for mund til øre metoden for håndværkere i hele Danmark, og tilbyder mulighed for at bygherrer kan anmelde deres håndværkers arbejde via internettet, så andre kunder kan vælge den rigtige håndværker.

Er du fyldt 17 år? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen?

Så er du måske en af vores næste medarbejdere i kundeservice!

 

Arbejdsstedet er på vores kontor i Hørsholm, og da vores kunder er håndværkere som har travlt i dagtimerne, er vores kundeservice åbent til kl. 20. Der er mulighed for vagter mandag – torsdag, og du er selv med til at bestemme hvilke dage du ønsker.


Arbejdsopgaver

Din arbejdsopgaver vil primært være outbound kundeservice, men til tider har vi brug for hjælp med andre forefaldende opgaver – f.eks. i bogholderiet eller administrationen.

Du har mulighed for at opnå erfaring i programmerne WebCRM, Zendesk, Zopim, Drupal og Office365, e-conomic og Farpay.

 

Om dig:
Vi forventer at du: 

  • ikke har ”telefonskræk” og trives med at tale med mange forskellige mennesker
  • kan lide at arbejde med din PC og telefon som eneste værktøj
  • er initiativrig og kan arbejde selvstændigt ud fra gældende retningslinjer
  • er ikke bange for ”at tage fat” hvor der er behov, så længe det tjener virksomheden
  • arbejder struktureret, er serviceminded og god til at kommunikere på dansk
  • deltager i personalemøder og interne arrangementer, f.eks. vores årlige awardshow i Cirkusbygningen for over 1700 deltagere.
  • Er fyldt 17 år

 

Vi tilbyder:

  • Et job i en spændende og dynamisk virksomhed
  • Stort ansvar og mulighed for selvudvikling
  • En centralt beliggende arbejdsplads i Hørsholm, tæt på offentlige transportmidler 

 

Ansøgning:
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos Mads Teissøe på tlf. 4042 3565. 
Ansøgning sendes på mail: lena@bygogbolig.dk.

 

bygogbolig.dk ApS driver hjemmesiden anmeld-haandvaerker.dk, som har disrupted markedet for mund til øre metoden for håndværkere i hele Danmark, og tilbyder mulighed for at bygherrer kan anmelde deres håndværkers arbejde via internettet, så andre kunder kan vælge den rigtige håndværker.

bygogbolig.dk ApSHørsholm2019-03-19T00:00:002019-05-14T00:00:00
329952269Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHørsholm2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kan du arbejde mellem kl. 16 og 20?

bygogbolig.dk ApS

Hørsholm
Er du fyldt 17 år? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen? Så er du måske en af vores næste medarbejdere i kundeservice! Arbejdsstedet er på vores kontor i Hørsholm, og da vores kunder er håndværkere som har travlt i dagtimerne, er vores kundeservice åbent...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Hørsholm
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019