Kunderådgiver - Sønderborg

Er du vores nye kunderådgiver? Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisksupportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og atkunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsatsspiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.Vi kan tilbyde digHos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialtsamvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for atudvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammenmed en coach sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer.I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemerog produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer,at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekseog flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee,afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg,teknisk support, regningsservice og fastholdelse.Dine kvalifikationerDet er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor serviceog salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Visøger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teametnår de opsatte mål og resultater.For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber.Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål.Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.Praktiske oplysningerArbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 20.00 mandag til søndaginkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Sønderborg. Vi tilbyder en fast timeløn +provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligtat afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på "Ansøg nu".


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050201Phoenix-e8b32c4d12019-06-28T00:00:00Kunderådgiver - Sønderborg

Er du vores nye kunderådgiver? Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisksupportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og atkunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsatsspiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.Vi kan tilbyde digHos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialtsamvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for atudvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammenmed en coach sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer.I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemerog produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer,at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekseog flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee,afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg,teknisk support, regningsservice og fastholdelse.Dine kvalifikationerDet er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor serviceog salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Visøger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teametnår de opsatte mål og resultater.For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber.Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål.Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.Praktiske oplysningerArbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 20.00 mandag til søndaginkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Sønderborg. Vi tilbyder en fast timeløn +provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligtat afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på "Ansøg nu".

Er du vores nye kunderådgiver? Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisksupportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og atkunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsatsspiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.Vi kan tilbyde digHos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialtsamvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for atudvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammenmed en coach sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer.I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemerog produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer,at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekseog flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee,afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg,teknisk support, regningsservice og fastholdelse.Dine kvalifikationerDet er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor serviceog salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Visøger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teametnår de opsatte mål og resultater.For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber.Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål.Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.Praktiske oplysningerArbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 20.00 mandag til søndaginkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Sønderborg. Vi tilbyder en fast timeløn provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligtat afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på Ansøg nu .11jobnete8b32c4d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://tdc.csod.com/ats/careersite/jobdetails.aspx?site=2&c=tdc&id=44380EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3553562TDC A/S11Ellegårdvej 236400SønderborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784099JobNet5009927500992710026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8b32c4dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8b32c4dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8b32c4d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8b32c4d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos TDC A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362148203noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330049143Kunderådgiver - KoldingRobot Er du vores nye kunderådgiver? Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisk supportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsats spiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse. Vi kan tilbyde dig Hos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammen med en coach sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer. I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemer og produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer, at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekse og flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee, afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg, teknisk support, regningsservice og fastholdelse. Dine kvalifikationer Det er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor service og salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Vi søger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teamet når de opsatte mål og resultater. For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende: Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov. Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber. Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk. Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø. Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål. Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed. Praktiske oplysninger Arbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 20.00 mandag til søndag inkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Kolding på Klostergade 25. Vi tilbyder en fast timeløn provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligt at afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen. Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på Ansøg nu .

Er du vores nye kunderådgiver?
Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisk
supportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at
kunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsats
spiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.

Vi kan tilbyde dig
Hos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt
samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at
udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. 
Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammen
med en coach sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer.

I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemer
og produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer,
at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekse
og flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee,
afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg,
teknisk support, regningsservice og fastholdelse.

Dine kvalifikationer
Det er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor service
og salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Vi
søger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teamet
når de opsatte mål og resultater.

For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:
Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.
Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber.
Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.
Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.
Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål.
Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.

Praktiske oplysninger
Arbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 20.00 mandag til søndag
inkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Kolding på Klostergade 25. Vi tilbyder en fast timeløn +
provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligt
at afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.

Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på "Ansøg nu".

TDC A/SKolding2019-06-25T00:00:002019-08-20T00:00:00
330046631Finnish-speaking colleague to join our Customer Connection Team member in the biggest online skate shop in Europe.Robot Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensuring happy customers through competent and honest advising. Therefore, we are looking for a Finnish-speaking colleague, who is passionate about creating good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Finland. You ll be helping our Finnish colleague Eija to maintain our high level of customer satisfaction in Finland. You should be able to: Speak and write fluent Finnish Communicate excellent both orally and written Work fast without losing the over view, quality or good spirit Listen to and understand our customers needs Adapt to and work with a lot of different people Be proactive and focused Understand how your actions are influencing our brand We offer a job where you get to: Get in contact with a bunch of different people who wants to go skate Participate in reaching the goal of being Europe s most preferred online skate shop Get good insight in how to run a successful web shop Work with colleagues from all over Europe Make sure customers have the possibility to go out and explore their passion for skating Work 37 hours a week A BIG PLUS is if you have experience with some of our products, so you really understand the customer s needs. Experience from jobs with customer interaction is a big plus as well. The internal communication is in English, so a good understanding of this language is important. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us. Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our Customer Connection Team manager, Phillip Sønderskov on telephone: 45 70 500 333 or send your application to job@skatepro.dk

Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here.

At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensuring happy customers through competent and honest advising.

Therefore, we are looking for a Finnish-speaking colleague, who is passionate about creating good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Finland. You’ll be helping our Finnish colleague Eija to maintain our high level of customer satisfaction in Finland.

You should be able to:

  • Speak and write fluent Finnish
  • Communicate excellent both orally and written
  • Work fast without losing the over view, quality or good spirit
  • Listen to and understand our customers’ needs
  • Adapt to and work with a lot of different people
  • Be proactive and focused
  • Understand how your actions are influencing our brand

We offer a job where you get to:

  • Get in contact with a bunch of different people who wants to go skate
  • Participate in reaching the goal of being Europe’s most preferred online skate shop
  • Get good insight in how to run a successful web shop
  • Work with colleagues from all over Europe
  • Make sure customers have the possibility to go out and explore their passion for skating
  • Work 37 hours a week

A BIG PLUS is if you have experience with some of our products, so you really understand the customer’s needs. Experience from jobs with customer interaction is a big plus as well. The internal communication is in English, so a good understanding of this language is important.

The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us.

Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our Customer Connection Team manager, Phillip Sønderskov on telephone: +45 70 500 333 or send your application to job@skatepro.dk

SKATEPRO ApSHinnerup2019-06-21T00:00:002019-08-14T00:00:00
330046412Polish speaking colleague to join our Customer Connection Team member in the biggest online skate shop in Europe.Robot Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensuring happy customers through competent and honest advising. Therefore, we are looking for a Polish-speaking colleague, who is passionate about creating good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Poland. You ll be helping our Polish colleague Paulina to maintain our high level of customer satisfaction in Poland. You should be able to: Speak and write fluent Polish Communicate excellent both orally and written Work fast without losing the over view, quality or good spirit Listen to and understand our customers needs Adapt to and work with a lot of different people Be proactive and focused Understand how your actions are influencing our brand We offer a job where you get to: Get in contact with a bunch of different people who wants to go skate Participate in reaching the goal of being Europe s most preferred online skate shop Get good insight in how to run a successful web shop Work with colleagues from all over Europe Make sure customers have the possibility to go out and explore their passion for skating Work 37 hours a week A BIG PLUS is if you have experience with some of our products, so you really understand the customer s needs. Experience from jobs with customer interaction is a big plus as well. The internal communication is in English, so a good understanding of this language is important. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us. Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our Customer Connection Team manager, Phillip Sønderskov on telephone: 45 70 500 333 or send your application to job@skatepro.dk Starting date is as soon as possible.

Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here.

At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensuring happy customers through competent and honest advising.

Therefore, we are looking for a Polish-speaking colleague, who is passionate about creating good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Poland. You’ll be helping our Polish colleague Paulina to maintain our high level of customer satisfaction in Poland.

You should be able to:

  • Speak and write fluent Polish
  • Communicate excellent both orally and written
  • Work fast without losing the over view, quality or good spirit
  • Listen to and understand our customers’ needs
  • Adapt to and work with a lot of different people
  • Be proactive and focused
  • Understand how your actions are influencing our brand

We offer a job where you get to:

  • Get in contact with a bunch of different people who wants to go skate
  • Participate in reaching the goal of being Europe’s most preferred online skate shop
  • Get good insight in how to run a successful web shop
  • Work with colleagues from all over Europe
  • Make sure customers have the possibility to go out and explore their passion for skating
  • Work 37 hours a week

A BIG PLUS is if you have experience with some of our products, so you really understand the customer’s needs. Experience from jobs with customer interaction is a big plus as well. The internal communication is in English, so a good understanding of this language is important.

The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us.

Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our Customer Connection Team manager, Phillip Sønderskov on telephone: +45 70 500 333 or send your application to job@skatepro.dk

Starting date is as soon as possible.

SKATEPRO ApSHinnerup2019-06-21T00:00:002019-08-14T00:00:00
330055926Ordremodtager i kundeserviceRobot Catering Gruppen søger en salgs- og service minded medarbejder til vores kundeservice i Hasselager ved Århus. Du skal arbejde med: Ordremodtagelse og salg pr. telefon herunder rådgivning og vejledning. Ordremodtagelse og salg fra vores webshop. Booking og ekspedition af interne og eksterne chauffører. E-mail korrespondance med kunder og chauffør. Diverse forefaldende kontorarbejde. Du skal have en naturlig tilgang til salg og service samt div. kontor arbejde. Du skal være præsentabel og imødekommende. Du skal have en venlig og glad telefonstemme. Du skal have en positiv tilgang til alle slags opgaver. Du skal have et stort overblik og ikke blive stresset i pressede situationer. Du skal være god til at kommunikere på skrift og i tale. Du skal arbejde i et team. Der vil forekomme weekend arbejde. Du skal arbejde til kl. 18.00 på hverdage. Du skal arbejde på helligdage. Catering Gruppen tilbyder: Oplæring i database, salgsarbejde, information og produktkundskab. Et spændende job med mange udfordringer. En stor del af jobbet består af kommunikation i telefon og via e-mail. En hverdag med mange opgaver. Løn niveau er 130 kr. pr. time ex. weekend tillæg og salgstillæg.

Catering Gruppen søger en salgs- og service minded medarbejder til vores kundeservice i Hasselager ved Århus.

 

Du skal arbejde med:

  • Ordremodtagelse og salg pr. telefon herunder rådgivning og vejledning.
  • Ordremodtagelse og salg fra vores webshop.
  • Booking og ekspedition af interne og eksterne chauffører.
  • E-mail korrespondance med kunder og chauffør.
  • Diverse forefaldende kontorarbejde.
  • Du skal have en naturlig tilgang til salg og service samt div. kontor arbejde.
  • Du skal være præsentabel og imødekommende.
  • Du skal have en venlig og glad telefonstemme.
  • Du skal have en positiv tilgang til alle slags opgaver.
  • Du skal have et stort overblik og ikke blive stresset i pressede situationer.
  • Du skal være god til at kommunikere på skrift og i tale.
  • Du skal arbejde i et team.
  • Der vil forekomme weekend arbejde.
  • Du skal arbejde til kl. 18.00 på hverdage.
  • Du skal arbejde på helligdage.

 

Catering Gruppen tilbyder:

  • Oplæring i database, salgsarbejde, information og produktkundskab.
  • Et spændende job med mange udfordringer.
  • En stor del af jobbet består af kommunikation i telefon og via e-mail.
  • En hverdag med mange opgaver.
  • Løn niveau er 130 kr. pr. time ex. weekend tillæg og salgstillæg.

 

JYSK DINER ApSHasselager2019-07-06T00:00:002019-08-29T00:00:00
330053455Kunderådgiver, StorkøbenhavnRobot PersonaleBørsen søger for kunde, rådgiver til kundeservice. Drives du af at give den bedste kunderådgivning og kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk kundeserviceteam, så er det måske dig vi søger. Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og telefoni. Du vil komme til at indgå i et team på 15 personer, der i dag servicerer og rådgiver virksomhedens mange skønne kunder. Din primære opgave Som kunderådgiver sikrer du dig, at kunderne får den bedste service og mest optimale løsninger. Det handler om at skabe gode oplevelser og sikre, at kunderne får et produkt som er tilpasset dem. Dine opgaver og ansvarsområder vil være alsidige og blandt andet indeholde: Svare indgående kald, mails og chats Sikre at kunderne får det helt rigtige abonnement Via en nærværende dialog hjælpe kunderne med at få det optimale ud af deres valgte løsninger Sikre at alle kunderne er korrekt registrerede i systemet Kunderådgivning og fastholdelse Sammen med din nærmeste leder, vil I sikre din videre udvikling. Dette så du hele tiden vil være optimalt klædt på til at kunne rådgive kunderne i alle produkter. Har du teknisk flair er det et klar plus. Kandidaten Vi forestiller os, at du allerede i dag har erfaring fra en servicefunktion med tæt kontakt til andre mennesker. Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget kompetencer indenfor kunderådgivning, -salg og -service. Derudover er du: udadvendt og nærværende god til at afdække kundernes behov og rådgive disse på en konstruktiv og professionel måde i besiddelse af et godt overblik og robust når tingene går stærkt struktureret, løsningsorienteret og vant til at arbejde med en bred berøringsflade mødestabil og altid klar til at møde næste kunde med et smil i telefonen af den holdning, at det skal være sjovt at komme på arbejde hver dag. Endvidere er du velformuleret i tale såvel som på skrift. Du er ambitiøs og ønsker at være med til at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer. Virksomheden tilbyder Jobbet der tilbydes er et udfordrende job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og smil. Hvis du trives i jobbet, er der også rigtig gode karrieremuligheder. Du vil modtage oplæring i produkter og rådgivning, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Sammen med din leder, vil I arbejde løbende med din udvikling og succes i forhold til fastsatte mål. Jobbet er på 37 timer ugen, i dagtimerne. Løn Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning. Tiltrædelse Snarest Sprog Dansk

PersonaleBørsen søger for kunde, rådgiver til kundeservice.

Drives du af at give den bedste kunderådgivning og kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk kundeserviceteam, så er det måske dig vi søger.

Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og telefoni.

Du vil komme til at indgå i et team på 15 personer, der i dag servicerer og rådgiver virksomhedens mange skønne kunder.

Din primære opgave

Som kunderådgiver sikrer du dig, at kunderne får den bedste service og mest optimale løsninger. Det handler om at skabe gode oplevelser og sikre, at kunderne får et produkt som er tilpasset dem.

Dine opgaver og ansvarsområder vil være alsidige og blandt andet indeholde:

  • Svare indgående kald, mails og chats
  • Sikre at kunderne får det helt rigtige abonnement
  • Via en nærværende dialog hjælpe kunderne med at få det optimale ud af deres valgte løsninger
  • Sikre at alle kunderne er korrekt registrerede i systemet
  • Kunderådgivning og –fastholdelse

Sammen med din nærmeste leder, vil I sikre din videre udvikling. Dette så du hele tiden vil være optimalt klædt på til at kunne rådgive kunderne i alle produkter.

Har du teknisk flair er det et klar plus.

Kandidaten

Vi forestiller os, at du allerede i dag har erfaring fra en servicefunktion med tæt kontakt til andre mennesker. Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget kompetencer indenfor kunderådgivning, -salg og -service.

Derudover er du:

  • udadvendt og nærværende
  • god til at afdække kundernes behov og rådgive disse på en konstruktiv og professionel måde
  • i besiddelse af et godt overblik og robust når tingene går stærkt
  • struktureret, løsningsorienteret og vant til at arbejde med en bred berøringsflade
  • mødestabil og altid klar til at møde næste kunde med et smil i telefonen
  • af den holdning, at det skal være sjovt at komme på arbejde hver dag.

Endvidere er du velformuleret i tale såvel som på skrift. Du er ambitiøs og ønsker at være med til at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer.

Virksomheden tilbyder

Jobbet der tilbydes er et udfordrende job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og smil. Hvis du trives i jobbet, er der også rigtig gode karrieremuligheder.

Du vil modtage oplæring i produkter og rådgivning, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Sammen med din leder, vil I arbejde løbende med din udvikling og succes i forhold til fastsatte mål.

Jobbet er på 37 timer/ugen, i dagtimerne.

Løn

Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning.

Tiltrædelse

Snarest

Sprog

Dansk

PersonaleBørsenKøbenhavn SV2019-07-03T00:00:002019-08-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kunderådgiver - Kolding

TDC A/S

Kolding
Er du vores nye kunderådgiver? Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisk supportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og ...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Finnish-speaking colleague to join our Customer Connection Team member in the biggest online skate shop in Europe.

SKATEPRO ApS

Hinnerup
Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensu...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Polish speaking colleague to join our Customer Connection Team member in the biggest online skate shop in Europe.

SKATEPRO ApS

Hinnerup
Our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service and customer relation, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer connection: Ensu...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Ordremodtager i kundeservice

JYSK DINER ApS

Hasselager
Catering Gruppen søger en salgs- og service minded medarbejder til vores kundeservice i Hasselager ved Århus. Du skal arbejde med: Ordremodtagelse og salg pr. telefon herunder rådgivning og vejledning. Ordremodtagelse og salg fra vores webshop. Book...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019

Kunderådgiver, Storkøbenhavn

PersonaleBørsen

København SV
PersonaleBørsen søger for kunde, rådgiver til kundeservice. Drives du af at give den bedste kunderådgivning og kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk kundeserviceteam, så er det måske dig vi søger. Du trives i et miljø med højt tempo, s...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019