Kunderådgiver til fiberprodukter

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du flair for internet, TV og telefoni? Har du erfaring med eller interesse for salg, service og kundekontakt - og er du resultatorienteret? Så har vi brug for dig som Kunderådgiver i vores Fiberteam i Odense.

Vi er et team på 12 kunderådgivere, med vidt forskellige baggrunde, som hver dag arbejder målrettet for at give vores kunder den bedste oplevelse. Vi arbejder alle ud fra en resultatorienteret tilgang med performancemålinger som en naturlig del af hverdagen. Vores vigtigste opgave er at levere suveræn kundeservice til vores kunder.

Som kunderådgiver i Fiberteamet rådgiver og vejleder du ved køb af internet, TV og telefoni-produkter. Du svarer på regningshenvendelser og udfører andre relevante ad-hoc og administrative opgaver. Der kan også forekomme enkelte salgsaktiviteter og arrangementer uden for normal arbejdstid.

Kunderådgiver med teknisk flair og gode kommunikative evner

Vi forventer, at du er vant til at arbejde med salg og kundebetjening via telefonen. Det er vigtigt, at du kan kommunikere godt med kunderne og du sætter en ære i at levere det lille ekstra. Du har gode IT-kompetencer og har en struktureret tilgang til dine opgaver. Du er vant til og trives med at arbejde i et resultatorienteret miljø med klare mål.

Vigtigst er det, at dine kommunikative evner er gode, at du har en nysgerrig tilgang og lyst til at lære og så skal du være samarbejdsorienteret og møde alle i øjenhøjde. Som person motiveres du af at lære nyt - du trives med mange bolde i luften og befinder dig godt i en travl hverdag i et målstyret miljø.

En erfaren afdeling med fokus på resultater og vidensdeling

Du bliver en del af et team, hvor salg og service er omdrejningspunktet. Vi vægter vidensdeling højt både internt og eksternt, så vi fremstår professionelt over for både samarbejdspartnere og kunder. Vi skaber resultater sammen, tager udfordringer op og har en spændende og udfordrende hverdag med mange interessante opgaver.

Vi tager ansvar for egen og andres trivsel i afdelingen og efterlever koncernens værdier: Ansvarlig, Engageret og Udvikling.

Med udgangspunkt i en helhedsorienteret, værdiskabende og lønsom tankegang prioriterer vi et godt samarbejde, teamudvikling og den enkeltes faglige og personlige udvikling. Derfor søger vi en kunderådgiver, der fagligt og menneskeligt passer til vores værdier.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kunderådgiver til fiberprodukter

Har du flair for internet, TV og telefoni? Har du erfaring med eller interesse for salg, service og kundekontakt - og er du resultatorienteret? Så har vi brug for dig som Kunderådgiver i vores Fiberteam i Odense.

Vi er et team på 12 kunderådgivere, med vidt forskellige baggrunde, som hver dag arbejder målrettet for at give vores kunder den bedste oplevelse. Vi arbejder alle ud fra en resultatorienteret tilgang med performancemålinger som en naturlig del af hverdagen. Vores vigtigste opgave er at levere suveræn kundeservice til vores kunder.

Som kunderådgiver i Fiberteamet rådgiver og vejleder du ved køb af internet, TV og telefoni-produkter. Du svarer på regningshenvendelser og udfører andre relevante ad-hoc og administrative opgaver. Der kan også forekomme enkelte salgsaktiviteter og arrangementer uden for normal arbejdstid.

Kunderådgiver med teknisk flair og gode kommunikative evner

Vi forventer, at du er vant til at arbejde med salg og kundebetjening via telefonen. Det er vigtigt, at du kan kommunikere godt med kunderne og du sætter en ære i at levere det lille ekstra. Du har gode IT-kompetencer og har en struktureret tilgang til dine opgaver. Du er vant til og trives med at arbejde i et resultatorienteret miljø med klare mål.

Vigtigst er det, at dine kommunikative evner er gode, at du har en nysgerrig tilgang og lyst til at lære og så skal du være samarbejdsorienteret og møde alle i øjenhøjde. Som person motiveres du af at lære nyt - du trives med mange bolde i luften og befinder dig godt i en travl hverdag i et målstyret miljø.

En erfaren afdeling med fokus på resultater og vidensdeling

Du bliver en del af et team, hvor salg og service er omdrejningspunktet. Vi vægter vidensdeling højt både internt og eksternt, så vi fremstår professionelt over for både samarbejdspartnere og kunder. Vi skaber resultater sammen, tager udfordringer op og har en spændende og udfordrende hverdag med mange interessante opgaver.

Vi tager ansvar for egen og andres trivsel i afdelingen og efterlever koncernens værdier: Ansvarlig, Engageret og Udvikling.

Med udgangspunkt i en helhedsorienteret, værdiskabende og lønsom tankegang prioriterer vi et godt samarbejde, teamudvikling og den enkeltes faglige og personlige udvikling. Derfor søger vi en kunderådgiver, der fagligt og menneskeligt passer til vores værdier.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.