Kunderådgiver til Mercedes-Benz CPH

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at sikre sublim kundeservice for et af verdens stærkeste brands? Har du lyst til at være del af en afdeling, der er i udvikling fra at være et traditionelt kontaktcenter til at være et proaktivt og dynamisk Business Development Center (BDC)? Så er det dig, vi er på udkig efter!

Vi tilbyder
En spændende stilling i et team af dygtige og engagerede kolleger, der alle vil gøre sit til, at du falder godt til og hurtigt kommer ind i tingene. Vi har til tider en tempofyldt hverdag, men her er altid højt til loftet og plads til humor og smil, og hverdagen bærer præg af, at vi hjælper og sparer med hinanden.

Du er vigtig for vores fælles succes
I rollen som Kunderådgiver er du en vigtig medarbejder, og din faglighed og omhu er ligesom dine samarbejdsevner, med til at gøre virksomheden og vores brand til noget ud over det sædvanlige. Salg og service går hånd i hånd, og rollen indebærer derfor en naturlig proaktivitet i servicehåndteringen. Det forventes, at du kan sætte dig ind i kundens behov for at sikre, at du giver den bedst mulige oplevelse. Som Kunderådgiver vil det være dit ansvar, at modtage vores kunder og rådgive dem via telefon, mail og chat. Dette vil indebære alt fra booking af biler på værkstedet til mersalg af vores mange produkter og serviceydelser. Du vil indgå i et team på 10 medarbejdere som sammen sikrer, at kunderne får en sublim kundeoplevelse, når de er i kontakt med os. 

Serviceminded og ansvarsfuld
Vi er først tilfredse, når kunden er meget tilfreds. For at få succes i jobbet, er det altafgørende, at du brænder for at yde kundeservice på allerhøjeste niveau og er dygtig til at kommunikere. Du er bekendt med at stille behovsafdækkende spørgsmål og at sætte dig i øjenhøjde med kunden for at kunne imødekomme deres ønsker. Du har et stort gå-på mod og en villighed til at lære nye processer. Du er mødestabil, nysgerrig på andre og tør udfordre dig selv. 
Indsigt og erfaring med autobranchen er en fordel, men ikke et krav.

Vi lægger desuden vægt på, at du:
• Har erfaring med at yde sublim kundeservice og salg via telefon fra lignende stillinger
• Er serviceminded og ansvarsfuld 
• Er arbejdsom og trives med forandringer
• Har en ”can-do” attitude og et godt humør
• Kan arbejde selvstændigt uden at miste holdånden
• Har øje for at ”gøre det lille ekstra”, når der er behov for det både i forhold til kunder og kolleger

Hvem er vi? 
Mercedes-Benz CPH er ejet af Mercedes-Benz Group AG i Tyskland og er Københavnsområdets største Mercedes-Benz forhandler placeret i henholdsvis Hillerød, Hørsholm, Søborg, København S og Greve. Med vores 4 kerneværdier som fundament - Respekt, Disciplin, Integritet og Passion - servicerer og sælger vi både personbiler, varebiler og lastbiler. 
Hos Mercedes-Benz CPH er vi ca. 330 dedikerede medarbejdere, som alle yder en stor indsats for at give vores kunder en helt særlig oplevelse. Vi er først tilfredse, når kunden er meget tilfreds, og derfor samler vi på engagerede og ansvarlige medarbejdere, der alle bidrager til at nå i mål.

Det praktiske
Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning gerne i dag.
Arbejdsadresse: Dynamovej 7, 2860 Søborg.
Arbejdstid: 37 timer om ugen, i tidsrummet 07:30-17:30 
Løn og ansættelsesvilkår: Forhandles individuelt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kunderådgiver til Mercedes-Benz CPH

Vil du være med til at sikre sublim kundeservice for et af verdens stærkeste brands? Har du lyst til at være del af en afdeling, der er i udvikling fra at være et traditionelt kontaktcenter til at være et proaktivt og dynamisk Business Development Center (BDC)? Så er det dig, vi er på udkig efter!

Vi tilbyder
En spændende stilling i et team af dygtige og engagerede kolleger, der alle vil gøre sit til, at du falder godt til og hurtigt kommer ind i tingene. Vi har til tider en tempofyldt hverdag, men her er altid højt til loftet og plads til humor og smil, og hverdagen bærer præg af, at vi hjælper og sparer med hinanden.

Du er vigtig for vores fælles succes
I rollen som Kunderådgiver er du en vigtig medarbejder, og din faglighed og omhu er ligesom dine samarbejdsevner, med til at gøre virksomheden og vores brand til noget ud over det sædvanlige. Salg og service går hånd i hånd, og rollen indebærer derfor en naturlig proaktivitet i servicehåndteringen. Det forventes, at du kan sætte dig ind i kundens behov for at sikre, at du giver den bedst mulige oplevelse. Som Kunderådgiver vil det være dit ansvar, at modtage vores kunder og rådgive dem via telefon, mail og chat. Dette vil indebære alt fra booking af biler på værkstedet til mersalg af vores mange produkter og serviceydelser. Du vil indgå i et team på 10 medarbejdere som sammen sikrer, at kunderne får en sublim kundeoplevelse, når de er i kontakt med os. 

Serviceminded og ansvarsfuld
Vi er først tilfredse, når kunden er meget tilfreds. For at få succes i jobbet, er det altafgørende, at du brænder for at yde kundeservice på allerhøjeste niveau og er dygtig til at kommunikere. Du er bekendt med at stille behovsafdækkende spørgsmål og at sætte dig i øjenhøjde med kunden for at kunne imødekomme deres ønsker. Du har et stort gå-på mod og en villighed til at lære nye processer. Du er mødestabil, nysgerrig på andre og tør udfordre dig selv. 
Indsigt og erfaring med autobranchen er en fordel, men ikke et krav.

Vi lægger desuden vægt på, at du:
• Har erfaring med at yde sublim kundeservice og salg via telefon fra lignende stillinger
• Er serviceminded og ansvarsfuld 
• Er arbejdsom og trives med forandringer
• Har en ”can-do” attitude og et godt humør
• Kan arbejde selvstændigt uden at miste holdånden
• Har øje for at ”gøre det lille ekstra”, når der er behov for det både i forhold til kunder og kolleger

Hvem er vi? 
Mercedes-Benz CPH er ejet af Mercedes-Benz Group AG i Tyskland og er Københavnsområdets største Mercedes-Benz forhandler placeret i henholdsvis Hillerød, Hørsholm, Søborg, København S og Greve. Med vores 4 kerneværdier som fundament - Respekt, Disciplin, Integritet og Passion - servicerer og sælger vi både personbiler, varebiler og lastbiler. 
Hos Mercedes-Benz CPH er vi ca. 330 dedikerede medarbejdere, som alle yder en stor indsats for at give vores kunder en helt særlig oplevelse. Vi er først tilfredse, når kunden er meget tilfreds, og derfor samler vi på engagerede og ansvarlige medarbejdere, der alle bidrager til at nå i mål.

Det praktiske
Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning gerne i dag.
Arbejdsadresse: Dynamovej 7, 2860 Søborg.
Arbejdstid: 37 timer om ugen, i tidsrummet 07:30-17:30 
Løn og ansættelsesvilkår: Forhandles individuelt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.