Gem job

Kunderådgiver til salgsteam

Kan du yde Danmarks bedste kunderådgivning med fokus på kundens behov? Drives du af den gode dialog med kunder og har du mod på salg af el, gas og ladeløsninger til privatkunder og mindre erhverv? Er det dig der ser muligheder og løsninger til fælles bedste? Så har du et rigtig godt udgangspunkt for at indgå i Energi Fyns kundecenter som kunderådgiver.

Du bliver del af et engageret team i Energi Fyns kundecenter, hvor du arbejder samme med engagerede kollegaer med det fælles mål at tiltrække og fastholde nye kunder og sikre værdibaserede dialoger med kunden i fokus. Du får oplæring og indgående kendskab til bred palette af vores produkter. I kundecentret arbejder vi med alle vores forsyningsprodukter, altså noget af det, der får Danmark til at fungere: el, gas, fiber, fjernvarme, vand og renovation. I forbindelse med den grønne omstilling og infrastrukturudvikling har vi desuden fokus på ladestander-løsninger.

Høj faglighed og ekstraordinær kunderådgivning via telefon og mail.
Som rådgiver tager du ansvar for den gode kundedialog med henblik på nysalg, mersalg, krydssalg og fastholdelse. Vi arbejder alle ud fra en resultatorienteret tilgang med performancemålinger som en naturlig del af hverdagen. Med afsæt i kampagner og leads bliver det din vigtigste opgave er at skabe ekstraordinære kundeoplevelser via god kundeorienteret rådgivning. Du udarbejder, fremsender og lukker tilbud til privatkunder og mindre erhvervskunder indenfor alle forsyningsarter.

Du bidrager desuden til at løfte kundecentrets opgaver ved at besvare henvendelser på telefon eller mails. Primært fokus er at afdække kundens behov og håndtere disse. Desuden medvirker du til håndtering af administrative opgaver i afdelingen.

Din succes afhænger af din evne til at tage udgangspunkt i kundens situation, skabe gode relationer og sammen med kunden finde den bedste løsning. Du formår at sætte dig hurtigt ind i Energi Fyns produkter og trives ved løbende målopfyldelse og faglig udvikling. Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstid inden for normal kontortid. Ved deltagelse i salgsaktiviteter og arrangementer kan der dog forekomme aften- og weekendarbejde.

Erfaring med kundekontakt, salg og kundebetjening
Vi forventer, at du er vant til at arbejde med salg og kundebetjening via telefonen. Det er vigtigt at du smiler med stemmen, er dygtig til at kommunikere med kunderne og finder det naturligt, lige at levere dét ekstra, der gør hele forskellen. Du har stærke IT-kompetencer og er struktureret og digital i din opgaveløsning. Du er vant til og trives med at arbejde i et resultatorienteret miljø med klare målsætninger.

Som person har du en nysgerrig og opsøgende tilgang, du er samarbejdsorienteret og kan holde mange bolde i luften og samtidig bevare overblikket. Du har blik for detaljer, er tillidsskabende og en høj social intelligens. Alt dette bringer du i spil i din kontakt med kunderne, som du hver dag bestræber dig, på at skabe den bedste oplevelse for.

Vil du med holdet?

Vores kundecenter er præget af ansvarlighed, godt kammeratskab, og den gode stemning. Succes i jobbet som kunderådgiver er et rigtig godt udgangspunkt for både personlig udvikling og nye jobmuligheder i Energi Fyn. Med udgangspunkt i en helhedsorienteret, værdiskabende og lønsom tilgang prioriterer vi et godt samarbejde og den enkeltes faglige og personlige udvikling. Derfor søger vi en kunderådgiver til salgsteamet, der fagligt og menneskeligt passer til vores værdier: Ansvarlig, Engageret og Udvikling

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Experience Associate

Teleperformance Greece

Odense C
We are the worldwide leader in outsourced omnichannel customer experience management. Teleperformance connects the biggest and most respected brands on the planet with their customers by providing customer care, technical support, customer acquisitio...
29. september 2022

Autohuset Fyn søger kompetent indskriver, kundemod...

Autohuset Fyn ApS

Odense SØ
Har du erfaring med salg og kundemodtagelse og har du flair for kundeservice? Trives du med ledelse i en branche med et naturligt højt tempo, der er i konstant udvikling? Dine primære arbejdsopgaver indebærer: * Kundeekspedition, herunder booking af ...
26. september 2022

Autohuset Fyn søger kompetent indskriver, kundemod...

Autohuset Fyn ApS

Odense SØ
Har du erfaring med salg og kundemodtagelse og har du flair for kundeservice? Trives du med ledelse i en branche med et naturligt højt tempo, der er i konstant udvikling? Dine primære arbejdsopgaver indebærer: * Kundeekspedition, herunder booking af ...
26. september 2022

Kunderådgiver til salgsteam

Kan du yde Danmarks bedste kunderådgivning med fokus på kundens behov? Drives du af den gode dialog med kunder og har du mod på salg af el, gas og ladeløsninger til privatkunder og mindre erhverv? Er det dig der ser muligheder og løsninger til fælles bedste? Så har du et rigtig godt udgangspunkt for at indgå i Energi Fyns kundecenter som kunderådgiver.

Du bliver del af et engageret team i Energi Fyns kundecenter, hvor du arbejder samme med engagerede kollegaer med det fælles mål at tiltrække og fastholde nye kunder og sikre værdibaserede dialoger med kunden i fokus. Du får oplæring og indgående kendskab til bred palette af vores produkter. I kundecentret arbejder vi med alle vores forsyningsprodukter, altså noget af det, der får Danmark til at fungere: el, gas, fiber, fjernvarme, vand og renovation. I forbindelse med den grønne omstilling og infrastrukturudvikling har vi desuden fokus på ladestander-løsninger.

Høj faglighed og ekstraordinær kunderådgivning via telefon og mail.
Som rådgiver tager du ansvar for den gode kundedialog med henblik på nysalg, mersalg, krydssalg og fastholdelse. Vi arbejder alle ud fra en resultatorienteret tilgang med performancemålinger som en naturlig del af hverdagen. Med afsæt i kampagner og leads bliver det din vigtigste opgave er at skabe ekstraordinære kundeoplevelser via god kundeorienteret rådgivning. Du udarbejder, fremsender og lukker tilbud til privatkunder og mindre erhvervskunder indenfor alle forsyningsarter.

Du bidrager desuden til at løfte kundecentrets opgaver ved at besvare henvendelser på telefon eller mails. Primært fokus er at afdække kundens behov og håndtere disse. Desuden medvirker du til håndtering af administrative opgaver i afdelingen.

Din succes afhænger af din evne til at tage udgangspunkt i kundens situation, skabe gode relationer og sammen med kunden finde den bedste løsning. Du formår at sætte dig hurtigt ind i Energi Fyns produkter og trives ved løbende målopfyldelse og faglig udvikling. Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstid inden for normal kontortid. Ved deltagelse i salgsaktiviteter og arrangementer kan der dog forekomme aften- og weekendarbejde.

Erfaring med kundekontakt, salg og kundebetjening
Vi forventer, at du er vant til at arbejde med salg og kundebetjening via telefonen. Det er vigtigt at du smiler med stemmen, er dygtig til at kommunikere med kunderne og finder det naturligt, lige at levere dét ekstra, der gør hele forskellen. Du har stærke IT-kompetencer og er struktureret og digital i din opgaveløsning. Du er vant til og trives med at arbejde i et resultatorienteret miljø med klare målsætninger.

Som person har du en nysgerrig og opsøgende tilgang, du er samarbejdsorienteret og kan holde mange bolde i luften og samtidig bevare overblikket. Du har blik for detaljer, er tillidsskabende og en høj social intelligens. Alt dette bringer du i spil i din kontakt med kunderne, som du hver dag bestræber dig, på at skabe den bedste oplevelse for.

Vil du med holdet?

Vores kundecenter er præget af ansvarlighed, godt kammeratskab, og den gode stemning. Succes i jobbet som kunderådgiver er et rigtig godt udgangspunkt for både personlig udvikling og nye jobmuligheder i Energi Fyn. Med udgangspunkt i en helhedsorienteret, værdiskabende og lønsom tilgang prioriterer vi et godt samarbejde og den enkeltes faglige og personlige udvikling. Derfor søger vi en kunderådgiver til salgsteamet, der fagligt og menneskeligt passer til vores værdier: Ansvarlig, Engageret og Udvikling

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Experience Associate

Teleperformance Greece

Odense C
We are the worldwide leader in outsourced omnichannel customer experience management. Teleperformance connects the biggest and most respected brands on the planet with their customers by providing customer care, technical support, customer acquisitio...
29. september 2022

Autohuset Fyn søger kompetent indskriver, kundemod...

Autohuset Fyn ApS

Odense SØ
Har du erfaring med salg og kundemodtagelse og har du flair for kundeservice? Trives du med ledelse i en branche med et naturligt højt tempo, der er i konstant udvikling? Dine primære arbejdsopgaver indebærer: * Kundeekspedition, herunder booking af ...
26. september 2022

Autohuset Fyn søger kompetent indskriver, kundemod...

Autohuset Fyn ApS

Odense SØ
Har du erfaring med salg og kundemodtagelse og har du flair for kundeservice? Trives du med ledelse i en branche med et naturligt højt tempo, der er i konstant udvikling? Dine primære arbejdsopgaver indebærer: * Kundeekspedition, herunder booking af ...
26. september 2022