Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kunderådgiver til YouSee i Flensborg

Er du vores nye kunderådgiver?Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisksupportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og atkunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsatsspiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.Vi kan tilbyde digHos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialtsamvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for atudvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammenmed en coach sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer.I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemerog produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer,at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekseog flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee,afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg,teknisk support, regningsservice og fastholdelse.Dine kvalifikationerDet er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor serviceog salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Visøger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teametnår de opsatte mål og resultater.For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber.Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål.Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.Praktiske oplysningerArbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 17.30 mandag til torsdag og kl. 08.00 til 16.30 fredag. Der er fri på helligdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Flensborg. Vi tilbyder en fast timeløn +provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligtat afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på "Ansøg nu".


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051115Phoenix-5836bc8a12019-06-30T00:00:00Kunderådgiver til YouSee i Flensborg

Er du vores nye kunderådgiver?Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisksupportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og atkunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsatsspiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.Vi kan tilbyde digHos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialtsamvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for atudvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammenmed en coach sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer.I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemerog produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer,at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekseog flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee,afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg,teknisk support, regningsservice og fastholdelse.Dine kvalifikationerDet er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor serviceog salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Visøger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teametnår de opsatte mål og resultater.For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber.Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål.Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.Praktiske oplysningerArbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 17.30 mandag til torsdag og kl. 08.00 til 16.30 fredag. Der er fri på helligdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Flensborg. Vi tilbyder en fast timeløn +provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligtat afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på "Ansøg nu".

2019-08-17T00:51:40.140 Er du vores nye kunderådgiver?Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisksupportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og atkunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsatsspiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.Vi kan tilbyde digHos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialtsamvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for atudvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammenmed en coach sørger for grundig træning og udvikling af dine kompetencer.I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemerog produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer,at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekseog flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee,afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg,teknisk support, regningsservice og fastholdelse.Dine kvalifikationerDet er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor serviceog salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Visøger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teametnår de opsatte mål og resultater.For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber.Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål.Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.Praktiske oplysningerArbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 17.30 mandag til torsdag og kl. 08.00 til 16.30 fredag. Der er fri på helligdage. Du vil have arbejdsplads centralt i Flensborg. Vi tilbyder en fast timeløn provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligtat afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på Ansøg nu .11jobnet5836bc8a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-16T00:00:000000https://tdc.csod.com/ats/careersite/jobdetails.aspx?site=2&c=tdc&id=44250EuropaTyskland3554461TDC A/S11Sletvej 308310Tranbjerg JDKDanmark0DKDanmarkGERTyskland8Fuldtid46Permanent784966JobNet5011059501105910027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5836bc8ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5836bc8ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5836bc8a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5836bc8a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKunderådgiver til YouSee i Flensborg1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362154325noreply@ofir.comGERTysklandGERTysklandda-DK