Kunderådgiver, YouSee, Sønderborg

Er du vores nye kunderådgiver?

Vi søger lige nu de allerbedste kunderådgivere til at yde support og
kundeservice hos YouSee. Du vil telefonisk supportere, sælge og rådgive kunder, og sikre, at problemer bliver afhjulpet, løsninger bliver fundet, og at kunden har følt sig godt behandlet. Som kunderådgiver er du virksomhedens stemme udadtil og din indsats spiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.

Vi kan tilbyde dig

Hos YouSee har du muligheden for en karriere i en stor virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du kommer til at indgå i et stærkt og ambitiøst team, hvor du refererer til en Team Manager, der sammen med en coach sørger for grundig træning udvikling af dine kompetencer.

I de første 4 uger af ansættelsen gennemfører du vores grunduddannelse og bliver lært op i vores systemer og produkter. Herefter kan du hjælpe kunderne med de mest gængse spørgsmål og problemstillinger. Vi sikrer, at du løbende bliver uddannet, så du med tid får flere kompetencer og dermed kan besvare mere komplekse og flere forskelligartede opkald fra vores kunder. Du er selv med til at stykke din karriere sammen hos YouSee, afhængigt af dine interesser og dine styrker. I vores kundecenter arbejder vi både med kundeservice, salg, teknisk support, regningsservice og fastholdelse.

Dine kvalifikationer

Det er ikke et krav, at du har siddet i en lignende stilling før, men erfaring fra andre stillinger indenfor service og salg er en fordel. Du er robust, mødestabil og klar på en omskiftelig hverdag med skiftende arbejdstider. Vi søger en selvkørende profil, der stiler efter at forbedre og udvikle sig, og som tager ansvar for, at hele teamet når de opsatte mål og resultater.

For at være det perfekte match kan du nikke genkendende til følgende:

Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.
Jeg har teknisk flair og gode IT kundskaber. Mine kommunikative evner er i top, og jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.
Jeg kan eller vil lære, at sælge over telefonen, og jeg trives i et konkurrencepræget miljø.
Jeg er en teamplayer med stort T og motiveres både af teamets og egne mål.
Jeg trives med at blive målt på min performance, herunder kundetilfredshed.

Praktiske oplysninger

Arbejdstiden 37 timer om ugen i gennemsnit. Vagterne ligger i tidsrummet kl. 08.00 - 20.00 mandag til søndag inkl. helligdage. Du vil have arbejdsplads i Sønderborg på Ellegårdsvej 23A, 6400 Sønderborg. Vi tilbyder en fast timeløn + provision og en lang række medarbejderfordele. Af hensyn til intern uddannelse og oplæring er det ikke muligt at afvikle ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.

Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest ved at klikke på følgende link

https://tdc.csod.com/ats/careersite/JobDetails.aspx?site=1&id=3500

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her