Kunderådgivere til Kundeservice

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Customer Management

Vil du med på en spændende vækstrejse hos 3?
Som kunderådgiver hos 3 er det naturligt for dig altid at gøre dit bedste for, at kunderne får en professionel behandling og en fantastisk oplevelse hver gang, de er i kontakt med os. Så hvis du har vindermentalitet og gerne vil være en del af en dynamisk virksomhed, hvor servicen er i top, så læs med her:

Du vil blive en succes i jobbet, hvis du;
  • Er proaktiv og trives godt i en performancekultur
  • Ser muligheder fremfor begrænsninger i en alsidig hverdag
  • Er god til at sætte dig i øjenhøjde med kunder og kan levere et budskab tydeligt, uanset hvem du taler med
  • Er lyttende og anerkendende i din tilgang til andre mennesker
  • Er konkurrencemindet og har vindermentalitet
  • Er en teamplayer, men drives også af at arbejde individuelt
  • Tør kaste dig ud i noget nyt og udfordre dig selv
  • Er nysgerrig på andre og ikke er bange for at få et nej
  • Er dygtig til at kommunikere i skrift og tale, både på dansk og engelsk
  • Trives med proaktiv service, hvor vi laver udgående servicekald med potentiale for mersalg


Hos 3 mener vi, at god kundeservice og salg går hånd i hånd. Vi ønsker altid, at vores kunder får en god oplevelse og et smil på læben. Det er vores fornemmeste opgave i Kundeservice.

Dine daglige arbejdsopgaver vil bestå af at servicere 3’s kunder på telefonen og via e-mail.

Du vil blive en del af vores Kundeservice-team, hvor vi størstedelen af tiden supporterer eksisterende kunder i forhold til generel kundeservice, heriblandt regningsspørgsmål, abonnementstjek og rådgivning af vores produkter.

Vi vægter et godt arbejdsmiljø højt og har derfor fokus på, at vores medarbejdere trives og føler sig motiverede.

Arbejdstid: Det er en fuldtidsstilling på 37 timer, og vagterne vil ligge i tidsrummet mandag til torsdag 8.00-17.00 og fredag 8.00-16.00.

Vi tilbyder:    

  • Attraktiv løn og provision uden loft
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Firmabetalt internet og mobiltelefoni
  • Løbeklub og lign.
  • Fabelagtig frokostordning fra Madværk
  • Massage/Zoneterapi
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling og videreuddannelse
  • Masser af sociale og faglige arrangementer, fredagsbar, fester mm.
  • Diverse medarbejderrabatter


Hvis du finder stillingen interessant, og har du kvalifikationerne, så send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler.

Du bliver en del af noget helt særligt
Hos 3 får du billet til et fællesskab af 700 dygtige medarbejdere, som er dedikerede i en sjælden grad. Din personlighed kan bane vejen for en stærk karriere her hos os, hvor der er plads til forskellighed og store drømme. Vi tilbyder gode udviklingsmuligheder, lækre medarbejderfordele og en uformel tone. Janteloven bruger vi ikke. Til gengæld har vi det sjovt, og vi er ikke blege for at fejre vores succeser og belønne gode resultater.

Ansøgning og kontakt
Har du lyst til at blive en del af 3 så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt HR Konsulent Rikke Jensen på mobil 31 200 980.
 


Om 3 – hvor der er vilje er der vej
Vi vil ikke bare tilbyde 3G og 4G-forbindelser til flest mulige danskere. Vi vil også være dét teleselskab, hvor det er nemt og bekymringsfrit at være kunde, fordi tingene bare spiller. Vi når målet ved at være skarpe, hurtige og kreative. Kulturen i 3 er præget af en vilje til at skabe resultater. Det betyder ikke så meget for os, hvad der står på dit eksamensbevis, så længe du har den rette attitude. Vi oplever, at mangfoldighed fremmer vores kreativitet og innovation, og vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge job hos os. Læs mere om os på www.3.dk/om3. Hvis du vil have et indblik i vores hverdag, så tjek 3UdenFilter eller søg på #3udenfilter på diverse sociale medier.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kunderådgivere til Kundeservice


Customer Management

Vil du med på en spændende vækstrejse hos 3?
Som kunderådgiver hos 3 er det naturligt for dig altid at gøre dit bedste for, at kunderne får en professionel behandling og en fantastisk oplevelse hver gang, de er i kontakt med os. Så hvis du har vindermentalitet og gerne vil være en del af en dynamisk virksomhed, hvor servicen er i top, så læs med her:

Du vil blive en succes i jobbet, hvis du;
  • Er proaktiv og trives godt i en performancekultur
  • Ser muligheder fremfor begrænsninger i en alsidig hverdag
  • Er god til at sætte dig i øjenhøjde med kunder og kan levere et budskab tydeligt, uanset hvem du taler med
  • Er lyttende og anerkendende i din tilgang til andre mennesker
  • Er konkurrencemindet og har vindermentalitet
  • Er en teamplayer, men drives også af at arbejde individuelt
  • Tør kaste dig ud i noget nyt og udfordre dig selv
  • Er nysgerrig på andre og ikke er bange for at få et nej
  • Er dygtig til at kommunikere i skrift og tale, både på dansk og engelsk
  • Trives med proaktiv service, hvor vi laver udgående servicekald med potentiale for mersalg


Hos 3 mener vi, at god kundeservice og salg går hånd i hånd. Vi ønsker altid, at vores kunder får en god oplevelse og et smil på læben. Det er vores fornemmeste opgave i Kundeservice.

Dine daglige arbejdsopgaver vil bestå af at servicere 3’s kunder på telefonen og via e-mail.

Du vil blive en del af vores Kundeservice-team, hvor vi størstedelen af tiden supporterer eksisterende kunder i forhold til generel kundeservice, heriblandt regningsspørgsmål, abonnementstjek og rådgivning af vores produkter.

Vi vægter et godt arbejdsmiljø højt og har derfor fokus på, at vores medarbejdere trives og føler sig motiverede.

Arbejdstid: Det er en fuldtidsstilling på 37 timer, og vagterne vil ligge i tidsrummet mandag til torsdag 8.00-17.00 og fredag 8.00-16.00.

Vi tilbyder:    

  • Attraktiv løn og provision uden loft
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Firmabetalt internet og mobiltelefoni
  • Løbeklub og lign.
  • Fabelagtig frokostordning fra Madværk
  • Massage/Zoneterapi
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling og videreuddannelse
  • Masser af sociale og faglige arrangementer, fredagsbar, fester mm.
  • Diverse medarbejderrabatter


Hvis du finder stillingen interessant, og har du kvalifikationerne, så send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler.

Du bliver en del af noget helt særligt
Hos 3 får du billet til et fællesskab af 700 dygtige medarbejdere, som er dedikerede i en sjælden grad. Din personlighed kan bane vejen for en stærk karriere her hos os, hvor der er plads til forskellighed og store drømme. Vi tilbyder gode udviklingsmuligheder, lækre medarbejderfordele og en uformel tone. Janteloven bruger vi ikke. Til gengæld har vi det sjovt, og vi er ikke blege for at fejre vores succeser og belønne gode resultater.

Ansøgning og kontakt
Har du lyst til at blive en del af 3 så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt HR Konsulent Rikke Jensen på mobil 31 200 980.
 


Om 3 – hvor der er vilje er der vej
Vi vil ikke bare tilbyde 3G og 4G-forbindelser til flest mulige danskere. Vi vil også være dét teleselskab, hvor det er nemt og bekymringsfrit at være kunde, fordi tingene bare spiller. Vi når målet ved at være skarpe, hurtige og kreative. Kulturen i 3 er præget af en vilje til at skabe resultater. Det betyder ikke så meget for os, hvad der står på dit eksamensbevis, så længe du har den rette attitude. Vi oplever, at mangfoldighed fremmer vores kreativitet og innovation, og vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge job hos os. Læs mere om os på www.3.dk/om3. Hvis du vil have et indblik i vores hverdag, så tjek 3UdenFilter eller søg på #3udenfilter på diverse sociale medier.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.