Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kunderservicemedarbejder

Medarbejder til ordrebehandling og kundeservice

For vores kunde (medicinalbranchen) beliggende på vestegnen søger vi en fuldtidsmedarbejder.

Jobbet består blandt andet i:

  • Kundeservice
  • Ordrebehandling
  • Lager- og prisstyring
  • Reklamationer
  • Indkøb

Den rette medarbejder er:

  • En"stærk" personlighed
  • Serviceminded
  • Erfaren med ordrebehandling, lager- og prisstyring
  • Smilende i en telefon 
  • Ordensmenneske
  • Fortrolig med IT og kender til AX (Axapta)

For den rette person er der gode udviklingsmuligheder og en god løn.

Hvis du mener at stillingen er noget for dig må du meget gerne hurtigt ringe eller maile til os, da vores kunde venter på dig .


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758482Phoenix-e9972a5a12018-02-09T17:10:42.867Kunderservicemedarbejder

Medarbejder til ordrebehandling og kundeservice

For vores kunde (medicinalbranchen) beliggende på vestegnen søger vi en fuldtidsmedarbejder.

Jobbet består blandt andet i:

  • Kundeservice
  • Ordrebehandling
  • Lager- og prisstyring
  • Reklamationer
  • Indkøb

Den rette medarbejder er:

  • En"stærk" personlighed
  • Serviceminded
  • Erfaren med ordrebehandling, lager- og prisstyring
  • Smilende i en telefon 
  • Ordensmenneske
  • Fortrolig med IT og kender til AX (Axapta)

For den rette person er der gode udviklingsmuligheder og en god løn.

Hvis du mener at stillingen er noget for dig må du meget gerne hurtigt ringe eller maile til os, da vores kunde venter på dig .

2018-02-24T01:02:44.110 Medarbejder til ordrebehandling og kundeservice For vores kunde (medicinalbranchen) beliggende på vestegnen søger vi en fuldtidsmedarbejder. Jobbet består blandt andet i: Kundeservice Ordrebehandling Lager- og prisstyring Reklamationer Indkøb Den rette medarbejder er: En stærk personlighed Serviceminded Erfaren med ordrebehandling, lager- og prisstyring Smilende i en telefon Ordensmenneske Fortrolig med IT og kender til AX (Axapta) For den rette person er der gode udviklingsmuligheder og en god løn. Hvis du mener at stillingen er noget for dig må du meget gerne hurtigt ringe eller maile til os, da vores kunde venter på dig .11Jobnete9972a5a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-23T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3106465LA Vikar af 2016 ApS11Strandmarksvej 27A2650HvidovreDKDanmark155.6262390012.48606500
jh@lavikar.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent524170JobNet47691731000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9972a5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9972a5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9972a5a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e9972a5a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgEr du den nye Kundeservicemedarbejder i LA Vikar af 2016 ApS?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352909499Jan Hattjh@lavikar.dkDKDanmarkDKDanmark329909357Costumer advisor/FrontdeskRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2018-11-08T00:00:002019-01-03T00:00:00
329928550KundeservicemedarbejderBasic Hos BASF skaber vi kemi for en bæredygtig fremtid. Vi kombinerer økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. De ca. 115.000 ansatte i BASF-koncernen arbejder for at bidrage til succes for vore kunder, som man finder i næsten alle brancher og i næsten ethvert land over hele verden. Vores produkter er opdelt i fem segmenter: Chemicals, Performance Products, Functional Materials Solutions, Agricultural Solutions og Oil Gas. BTC Chemical Distribution Unit, en enhed i BASF, sælger og markedsfører et fuldt sortiment af BASF specialkemikalier og performance polymerer samt udvalgte produkter fra andre leverandører. Vi dækker de nordiske lande samt den baltiske region og arbejder efter vores PACE Values : Passionate, Agile, Customer Focused and Entrepreneurial.Vi er nu på udkig efter en kundeservicemedarbejder til vores hovedkontor i København.Der er tale om en stilling på 30 timer pr. uge. Hvad du kan forvente:Som kundeservicemedarbejder bliver du bindeled mellem vores kunder i hele Norden, BTC Europe GmbH, BASF s interne afdelinger og vores eksterne sælgere. Du skal sikre gennemførslen af hele ordreprocessen (OTC) og yde kundeservice på højeste niveau. Du bliver en del af et velfungerende kundeserviceteam. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Besvare indkomne opkald og e-mails. Ordrebehandling (OTC), pris- og tilbudshåndtering, reklamationsbehandling, samt dunning. Kontakt med logistikafdelingen, lager- og transportpartnere. Opdatering af kundedatabase (CRM) og stamdata i SAP. Salgssupport til både interne og eksterne kollegaer. Hvad vi forventer: Du har en relevant uddannelse samt minimum 2-3 års erfaring fra en lignende stilling. Du er en serviceminded, struktureret person, der er i stand til at kommunikere med forskellige typer mennesker. Du har et godt overblik, bevarer roen og trives med et til tider hektisk arbejdstempo med korte deadlines. Du taler og skriver et af de skandinaviske sprog flydende og du har gode engelskkundskaber. I salgssituationer er du udadvendt, opsøgende og god til at afslutte en handel. Du er fortrolig med MS Office, og vi ser gerne, at du har erfaring med et CRM system. Kendskab til SAP er en fordel men ikke et krav. Hvad vi tilbyder:Ansvar fra første dag i et udfordrende arbejdsmiljø og med læring i jobbet som del af et engageret team. En konkurrencedygtig lønpakke, der inkluderer attraktive goder og fremragende karrieremuligheder i en international virksomhed.Hos BASF skaber vi kemi for en bæredygtig fremtid. Vi kombinerer økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. De ca. 115.000 ansatte i BASF-koncernen arbejder for at bidrage til succes for vore kunder, som man finder i næsten alle brancher og i næsten ethvert land over hele verden. Vores produkter er opdelt i fem segmenter: Chemicals, Performance Products, Functional Materials & Solutions, Agricultural Solutions og Oil & Gas.
 
BTC Chemical Distribution Unit, en enhed i BASF, sælger og markedsfører et fuldt sortiment af BASF specialkemikalier og performance polymerer samt udvalgte produkter fra andre leverandører. Vi dækker de nordiske lande samt den baltiske region og arbejder efter vores ”PACE Values”: Passionate, Agile, Customer Focused and Entrepreneurial.
Vi er nu på udkig efter en kundeservicemedarbejder til vores hovedkontor i København.
Der er tale om en stilling på 30 timer pr. uge.
 
Hvad du kan forvente:
Som kundeservicemedarbejder bliver du bindeled mellem vores kunder i hele Norden, BTC Europe GmbH, BASF’s interne afdelinger og vores eksterne sælgere. Du skal sikre gennemførslen af hele ordreprocessen (OTC) og yde kundeservice på højeste niveau. Du bliver en del af et velfungerende kundeserviceteam.
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Besvare indkomne opkald og e-mails.
  • Ordrebehandling (OTC), pris- og tilbudshåndtering, reklamationsbehandling, samt dunning.
  • Kontakt med logistikafdelingen, lager- og transportpartnere.
  • Opdatering af kundedatabase (CRM) og stamdata i SAP.
  • Salgssupport til både interne og eksterne kollegaer. 
Hvad vi forventer:
  • Du har en relevant uddannelse samt minimum 2-3 års erfaring fra en lignende stilling.
  • Du er en serviceminded, struktureret person, der er i stand til at kommunikere med forskellige typer mennesker.
  • Du har et godt overblik, bevarer roen og trives med et til tider hektisk arbejdstempo med korte deadlines.
  • Du taler og skriver et af de skandinaviske sprog flydende og du har gode engelskkundskaber.
  • I salgssituationer er du udadvendt, opsøgende og god til at afslutte en handel.
  • Du er fortrolig med MS Office, og vi ser gerne, at du har erfaring med et CRM system. Kendskab til SAP er en fordel men ikke et krav.
Hvad vi tilbyder:
Ansvar fra første dag i et udfordrende arbejdsmiljø og med læring i jobbet som del af et engageret team. En konkurrencedygtig lønpakke, der inkluderer attraktive goder og fremragende karrieremuligheder i en international virksomhed.

BASF A/SCopenhagen V.2018-12-17T10:00:00.9402019-01-10T00:00:00
329903415Studiejob hos en af Danmarks største hostingvirksomheder i KøbenhavnRobot Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København! Er du serviceminded med et talent for kundeservice i verdensklasse, og interesserer du dig for it og hosting? Så er du måske den, vi søger til vores tekniske Customer Service Team. Du får muligheden for at starte din karriere i et ungt og dynamisk team, der brænder for at levere markedets bedste webhosting og kundeservice. Om jobbet Som en del af vores dedikerede Customer Service Team bliver din primære opgave at hjælpe vores kunder - både danske og engelsktalende - med de spørgsmål og udfordringer, som de måtte have på tværs af telefon, chat og e-mail. Du kommer også til at arbejde med teknisk support som fx Service Desk-opgaver samt rådgivning og mersalg på både mail og telefon. Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og træning i vores produkter og systemer, og du vil få rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer. Du vil få en spændende hverdag med mange forskellige udfordringer, arbejdsopgaver, kundetyper og ansvarsområder. Har du specifikke ønsker til opgaver, der matcher dine interesser og kompetencer, er vi selvfølgelig åbne overfor det. Dine kvalifikationer Du har en passion for kundeservicearbejde og brænder for at levere kundeservice i verdensklasse. Du har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting. Du har en teknisk baggrund eller er selvlært indenfor IT. Du har kendskab til de mest anvendte CMS-systemer som Wordpress, Joomla og Umbraco. Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Du tager ansvar og går gerne the extra mile for kunden. Du er en teamplayer og en god kollega. Det er desuden en fordel, hvis: Du har arbejdet med PHP7 eller asp.net Core på hobbyniveau. Du har erfaring med webhosting - gerne både Linux og Windows. Ultimativt er det vigtigste dog, at du er ihærdig, pligtopfyldende, serviceminded og har nemt ved at lære nye ting. Vi tilbyder Du bliver en del af et ungt, professionelt og dedikeret team, som er præget af en uformel tone, højt engagement og et fælles ønske om at gøre en forskel for kunderne. Dine kollegaer brænder alle for at hjælpe ikke blot vores kunder, men også hinanden. Dermed får du også rig mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt. Du får desuden adgang til en række medarbejdertilbud som fx fitness, massageordning og frisørordning. Udover det tilbyder vi gratis frugt, drikkevarer og masser af sociale arrangementer. Stillingen er en deltidsstilling på op til 15 timer om ugen. Vi tager selvfølgelig højde for dit studie og tilpasser arbejdstiden derefter. Dog foregår det primært om aftener og i weekender og udføres fra vores kontor i Ørestaden, lige ved Metrostation Ørestad. Ansøg i dag Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en ansøgning og CV ved at bruge ansøgningsknappen. Vil du vide mere, inden du ansøger, kan du kontakte vores Customer Service Manager, Marcus Ribbing på telefon 46 734024488.

Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A/S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København!

Er du serviceminded med et talent for kundeservice i verdensklasse, og interesserer du dig for it og hosting? Så er du måske den, vi søger til vores tekniske Customer Service Team. Du får muligheden for at starte din karriere i et ungt og dynamisk team, der brænder for at levere markedets bedste webhosting og kundeservice.  

 

Om jobbet

Som en del af vores dedikerede Customer Service Team bliver din primære opgave at hjælpe vores kunder - både danske og engelsktalende - med de spørgsmål og udfordringer, som de måtte have på tværs af telefon, chat og e-mail.

Du kommer også til at arbejde med teknisk support som fx Service Desk-opgaver samt rådgivning og mersalg på både mail og telefon.

Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og træning i vores produkter og systemer, og du vil få rig mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer.

Du vil få en spændende hverdag med mange forskellige udfordringer, arbejdsopgaver, kundetyper og ansvarsområder. Har du specifikke ønsker til opgaver, der matcher dine interesser og kompetencer, er vi selvfølgelig åbne overfor det.

 

Dine kvalifikationer

• Du har en passion for kundeservicearbejde og brænder for at levere kundeservice i verdensklasse.

• Du har let ved at tilegne dig ny viden og motiveres af at lære nye ting.

• Du har en teknisk baggrund eller er selvlært indenfor IT.

• Du har kendskab til de mest anvendte CMS-systemer som Wordpress, Joomla og Umbraco.

• Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

• Du tager ansvar og går gerne “the extra mile” for kunden.

• Du er en teamplayer og en god kollega.

 

Det er desuden en fordel, hvis:

• Du har arbejdet med PHP7 eller asp.net/Core på hobbyniveau.

• Du har erfaring med webhosting - gerne både Linux og Windows.

Ultimativt er det vigtigste dog, at du er ihærdig, pligtopfyldende, serviceminded og har nemt ved at lære nye ting.

 

Vi tilbyder  

Du bliver en del af et ungt, professionelt og dedikeret team, som er præget af en uformel tone, højt engagement og et fælles ønske om at gøre en forskel for kunderne.

Dine kollegaer brænder alle for at hjælpe ikke blot vores kunder, men også hinanden. Dermed får du også rig mulighed for at udvikle dig – både personligt og fagligt.

Du får desuden adgang til en række medarbejdertilbud som fx fitness, massageordning og frisørordning.

Udover det tilbyder vi gratis frugt, drikkevarer og masser af sociale arrangementer.  

Stillingen er en deltidsstilling på op til 15 timer om ugen. Vi tager selvfølgelig højde for dit studie og tilpasser arbejdstiden derefter. Dog foregår det primært om aftener og i weekender og udføres fra vores kontor i Ørestaden, lige ved Metrostation Ørestad.

 

Ansøg i dag

Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send os en ansøgning og CV ved at bruge ansøgningsknappen. Vil du vide mere, inden du ansøger, kan du kontakte vores Customer Service Manager, Marcus Ribbing på telefon +46 734024488.    

ZITCOM A/SKøbenhavn S2018-10-30T00:00:002018-12-25T00:00:00
329900690Customer Support SpecialistRobot Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team. What you ll do Provide high level customer service and technical support Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection Support customer demos and RFPs Build rapport with clients, end users and co-workers What you need 2 years experience providing product and or technical support (web based platforms preferred) Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.) Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services Experience with customer service platforms, such as Zendesk Experience with bug tracking platforms - we use Jira Ability to quickly build rapport with users customers Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape Bachelor degree Benefits Stock options Flexible working hours Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc. Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee Work with an amazing team of smart, talented and motivated people Have a real impact on the company s growth

Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN’s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level customer service and technical expertise. As a Support Specialist, you are a critical part of our client’s experience. You assist our users, troubleshoot issues, and find creative solutions to problems - all while providing a high level of customer service to every user. You will be well-trained on GAN’s advanced cloud platform and will become increasingly knowledgeable about cloud solutions. You will often work with our Customer Success Managers and the development team.

 

What you'll do

  • Provide high level customer service and technical support
  • Analyze technical issues to establish root cause, escalate to engineering as needed, and work to resolve support cases with customers
  • Collaborate across team to ensure issues are resolved as timely and effective as possible
  • Evaluate and handle incoming requests via phone and ticketing system
  • Manage resolution of user issues from password rest, to issues arising within complex workflow management tools
  • Identify gaps in resources and documentation to support future issue deflection
  • Support customer demos and RFPs
  • Build rapport with clients, end users and co-workers

 

What you need

  • 2+ years experience providing product and/or technical support (web based platforms preferred)
  • Thorough technical understanding and comfortable handling various operating systems (Windows, OS X, etc.)
  • Understanding of Application Programming Interface (API) interaction with web-based services
  • Experience with customer service platforms, such as Zendesk
  • Experience with bug tracking platforms - we use Jira
  • Ability to quickly build rapport with users/customers
  • Strong customer service, prioritization, multitasking, and communication skills
  • Excellent analytical, organizational, interpersonal and teamwork skills
  • Excellent English written and verbal skills - additional languages such as French or German are a plus
  • Passionate about staying at the forefront of an ever-evolving technology landscape
  • Bachelor degree

 

Benefits

  • Stock options
  • Flexible working hours
  • Great office space and location, including a rooftop terrace with an amazing view over central Copenhagen
  • Social events such as company summer and Christmas party, friday bars etc.
  • Lunch buffet, free soft drinks, fruit, snacks and great coffee
  • Work with an amazing team of smart, talented and motivated people
  • Have a real impact on the company’s growth
GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApSKøbenhavn K2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329900689Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApSKøbenhavn Ø2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Costumer advisor/Frontdesk

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:8. november 2018
Udløbsdato:3. januar 2019

Kundeservicemedarbejder

BASF A/S

Copenhagen V.
Hos BASF skaber vi kemi for en bæredygtig fremtid. Vi kombinerer økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. De ca. 115.000 ansatte i BASF-koncernen arbejder for at bidrage til succes for vore kunder, som man finder i næsten alle b...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:10. januar 2019

Studiejob hos en af Danmarks største hostingvirksomheder i København

ZITCOM A/S

København S
Brænder du for kundeservice? En af Danmarks største, absolut mest spændende og nytænkende hostingvirksomheder, UnoEuro A S, søger lige nu en studiemedarbejder, der kan hjælpe vores mange kunder fra vores kontor i København! Er du serviceminded med e...
Indrykket:30. oktober 2018
Udløbsdato:25. december 2018

Customer Support Specialist

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

København K
Join our growing Customer Success team as a core member of our Customer Support. GAN s Customer Support provides support to our platform users. Responsibilities include managing, resolving, and preventing problems by providing consistent, high-level...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

København Ø
Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018