Kundeservice hos eBogholderen

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at arbejde med kundeservice hjemmefra, så bliv freelancer hos Team eBogholderen, en af Danmarks mest spændende og hastigst voksende regnskabsvirksomheder.

Vores vision er at blive Danmarks Bedste Revisor/Bogholder for små virksomheder.
Vi ønsker at at hjælpe de mindste virksomheder, med at håndtere deres regnskabsbyrde, og levere kvalitetsregnskaber til Danmarks billigste priser. 

eBogholderen er online virksomhed, og arbejdet udføres fra din egen arbejdsplads eller fra hjemmet, inden for danske kontoråbningstider.

Som Kundeservice medarbejder hos eBogholderen, kommer du til at håndtere en lang række forskellige opgaver og kommer til at være bindeled mellem bogholdere og kunder. 

Du skal derfor kunne:

  • Arbejde selvstændigt og serviceminded
  • Være struktureret og metodisk
  • Kunne holde flere bolde i luften samtidigt
  • Have en god forståelse af IT

Derudover er det en fordel hvis du i forvejen har erfaring med enten kundeservice, regnskab eller salgsarbejde.

Alle ansøgere skal gennemgå vores online test af ca. 1 times varighed. Testen kræver intet forudgående kendskab til regnskab eller bogføring.

Din ansøgning/kontakt

Har du lyst til at blive en del af Danmarks hurtigst voksende regnskabsvirksomheder, og være en aktiv deltager i en virksomhed der konstant udvikler og flytter sig. Hvor du har en stor grad af medbestemmelse, men også ansvar, så send venligst en email til Tine Nielsen på mail:  tni@ebogholderen.dk 

Din mail skal indeholde:

  • Dit CV
  • Kort beskrivelse af hvor meget tid du har til rådighed på ugebasis, som udgangspunkt minimum 20 timer

Hvis du gerne vil høre mere om arbejdsopgaven, er du velkommen til at kontakte Tine Nielsen på telefon: 36980830.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservice hos eBogholderen

Har du lyst til at arbejde med kundeservice hjemmefra, så bliv freelancer hos Team eBogholderen, en af Danmarks mest spændende og hastigst voksende regnskabsvirksomheder.

Vores vision er at blive Danmarks Bedste Revisor/Bogholder for små virksomheder.
Vi ønsker at at hjælpe de mindste virksomheder, med at håndtere deres regnskabsbyrde, og levere kvalitetsregnskaber til Danmarks billigste priser. 

eBogholderen er online virksomhed, og arbejdet udføres fra din egen arbejdsplads eller fra hjemmet, inden for danske kontoråbningstider.

Som Kundeservice medarbejder hos eBogholderen, kommer du til at håndtere en lang række forskellige opgaver og kommer til at være bindeled mellem bogholdere og kunder. 

Du skal derfor kunne:

  • Arbejde selvstændigt og serviceminded
  • Være struktureret og metodisk
  • Kunne holde flere bolde i luften samtidigt
  • Have en god forståelse af IT

Derudover er det en fordel hvis du i forvejen har erfaring med enten kundeservice, regnskab eller salgsarbejde.

Alle ansøgere skal gennemgå vores online test af ca. 1 times varighed. Testen kræver intet forudgående kendskab til regnskab eller bogføring.

Din ansøgning/kontakt

Har du lyst til at blive en del af Danmarks hurtigst voksende regnskabsvirksomheder, og være en aktiv deltager i en virksomhed der konstant udvikler og flytter sig. Hvor du har en stor grad af medbestemmelse, men også ansvar, så send venligst en email til Tine Nielsen på mail:  tni@ebogholderen.dk 

Din mail skal indeholde:

  • Dit CV
  • Kort beskrivelse af hvor meget tid du har til rådighed på ugebasis, som udgangspunkt minimum 20 timer

Hvis du gerne vil høre mere om arbejdsopgaven, er du velkommen til at kontakte Tine Nielsen på telefon: 36980830.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.