Kundeservice medarbejder hos Beslagsmanden

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hos Beslagsmanden har vi fået travlt, og søger derfor en glad, kundevenlig og udadvendt medarbejder til vores kundeservice.

 

Hvad går jobbet ud på?

Du kommer til at side i frontlinjen, med direkte kontakt til kunder der ringer og skriver ind til os. Vi ligger stor vægt på at kunne give vores kunder en rigtig god service når de kontakter os, uanset om de har købt, overvejer at købe, eller der skulle være opstået et problem efterfølgende.

Derfor kommer du til at håndtere opgaver indenfor følgende områder:

  • Salg og rådgivning omkring produkterne.
  • ordrebehandling, rettelser, bestilling af varer og lignende.
  • Service og reklamationer der evt. måtte komme.
  • Bestilling af varer.
  • Opfølgning på bestillinger fra leverandør, og holde kunden opdateret.

Da vi er et lille team, kan opgaverne også komme til at gå lidt ud over de nævnte.

Kundeservice har i dag åbent Man-Tor 08-16 og til kl. 15 om fredagen, så arbejdstimerne vil primært være fordelt i dette tidsrum.

Kundekontakt kommer primært til at foregå på:

  • Email / tickets
  • Telefon
  • Facebook
  • Live chat (Dog ikke aktiv endnu)

 

Vi søger:

En kundeservice medarbejder der:

  • Har mod på selvstændigt job, med det ansvar der følger med.
  • Kan snakke og skrive med kunder på en ordentlig og positiv måde.
  • Kan bringe et godt humør med til teamet.
  • Kan holde hovedet koldt, selvom der er mange bolde i luften.
  • Har grundlæggende kompetencer indenfor IT.
  • Har en interesse i at lære det tekniske omkring møbelbeslag.
  • Er mødestabil, og ansvarsbevidst.

Vi kommer til at oplære dig i produkterne, men da de er i den tekniske ende, er det en fordel hvis det er noget du også har interesse for, eller allerede har kendskab til.

Tidligere erfaring er ikke et krav.

 

Vi tilbyder dig:

En plads i en lille ung virksomhed på vej frem, hvor du har mulighed for at sætte præg på din egen arbejdsdag. En hverdag hvor du kan blive udfordret, men hvor vi alle hjælper hinanden i mål, og der altid er højt humør på kontoret.

 

Kort om os:

Beslagsmanden.dk Startede for alvor i midten af 2020, og lever af at sælge professionelle møbelbeslag af høj kvalitet til private, mindre erhverv og offentlige kunder. Vi befinder os i 7860 Spøttrup, hvor vi har kontor og lager.

Vi er pt. Kun 2 engagerede ansatte på kontoret, så du kommer derfor til at indgå i et lille team, hvor der er mulighed for at have indflydelse på struktureringen af din egen hverdag.

Lyder det som noget for dig, så tøv ikke med at sende os din ansøgning på nedenstående mail ??

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Kontaktperson:

Patrick Furbo
Mail: pf@beslagsmanden.dk
Tlf. ved spørgsmål: 92453451 / 28154233

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservice medarbejder hos Beslagsmanden

Hos Beslagsmanden har vi fået travlt, og søger derfor en glad, kundevenlig og udadvendt medarbejder til vores kundeservice.

 

Hvad går jobbet ud på?

Du kommer til at side i frontlinjen, med direkte kontakt til kunder der ringer og skriver ind til os. Vi ligger stor vægt på at kunne give vores kunder en rigtig god service når de kontakter os, uanset om de har købt, overvejer at købe, eller der skulle være opstået et problem efterfølgende.

Derfor kommer du til at håndtere opgaver indenfor følgende områder:

  • Salg og rådgivning omkring produkterne.
  • ordrebehandling, rettelser, bestilling af varer og lignende.
  • Service og reklamationer der evt. måtte komme.
  • Bestilling af varer.
  • Opfølgning på bestillinger fra leverandør, og holde kunden opdateret.

Da vi er et lille team, kan opgaverne også komme til at gå lidt ud over de nævnte.

Kundeservice har i dag åbent Man-Tor 08-16 og til kl. 15 om fredagen, så arbejdstimerne vil primært være fordelt i dette tidsrum.

Kundekontakt kommer primært til at foregå på:

  • Email / tickets
  • Telefon
  • Facebook
  • Live chat (Dog ikke aktiv endnu)

 

Vi søger:

En kundeservice medarbejder der:

  • Har mod på selvstændigt job, med det ansvar der følger med.
  • Kan snakke og skrive med kunder på en ordentlig og positiv måde.
  • Kan bringe et godt humør med til teamet.
  • Kan holde hovedet koldt, selvom der er mange bolde i luften.
  • Har grundlæggende kompetencer indenfor IT.
  • Har en interesse i at lære det tekniske omkring møbelbeslag.
  • Er mødestabil, og ansvarsbevidst.

Vi kommer til at oplære dig i produkterne, men da de er i den tekniske ende, er det en fordel hvis det er noget du også har interesse for, eller allerede har kendskab til.

Tidligere erfaring er ikke et krav.

 

Vi tilbyder dig:

En plads i en lille ung virksomhed på vej frem, hvor du har mulighed for at sætte præg på din egen arbejdsdag. En hverdag hvor du kan blive udfordret, men hvor vi alle hjælper hinanden i mål, og der altid er højt humør på kontoret.

 

Kort om os:

Beslagsmanden.dk Startede for alvor i midten af 2020, og lever af at sælge professionelle møbelbeslag af høj kvalitet til private, mindre erhverv og offentlige kunder. Vi befinder os i 7860 Spøttrup, hvor vi har kontor og lager.

Vi er pt. Kun 2 engagerede ansatte på kontoret, så du kommer derfor til at indgå i et lille team, hvor der er mulighed for at have indflydelse på struktureringen af din egen hverdag.

Lyder det som noget for dig, så tøv ikke med at sende os din ansøgning på nedenstående mail ??

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Kontaktperson:

Patrick Furbo
Mail: pf@beslagsmanden.dk
Tlf. ved spørgsmål: 92453451 / 28154233

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.