Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservice medarbejdere deltid

Nordiccom Communications i København søger deltids kundeservice medarbejdere.

Nordiccom udvider vores kundeservice team og derfor søger vi nu nye kollegaer til vores afdeling indenfor finansbranchen.

Arbejdsopgaven består i at kontakte vores eksisterende kunder i forbindelse med et service kald. Opgaven er ideal for studerende eller til dem, der gerne vil tjene ekstra.

Du kommer både til at arbejde selvstændigt, men også i et team, der har fælles mål. Derfor forventer vi en holdspiller, der kan gøre arbejdspladsen til et endnu bedre sted for os alle.

Vi forventer en ansøger, der er god til at kommunikere, er engageret og disciplineret med den rette indstilling. Du vil arbejde i et ungt, multinationalt arbejdsmiljø med høj trivsel.

Arbejdstiden er ca. 3 dage pr måned omkring d. 7 -9. i hver måned og evt. den første lørdag efter disse datoer og man kan arbejde imellem kl. 10-21 med de timer som aftales, samt lørdag mellem kl 10-16. Vi tilbyder en fast timeløn. Af lovmæssige årsager skal vi bede om en straffeattest.

Vi giver en grundig oplæring til opgaven. Vi har en god stemning, samt et velfungerede og hjælpsom team, som glæder sig til at modtage nye kollegaer. 

Har ovenstående vækket din interesse, kontakt snarest danni.damm@nordic-com.dk pr mail eller ring Tlf:  70606602.  Venligst mærk din ansøgning "deltid". 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329783823Phoenix-2ee5615012018-03-26T17:04:51.870Kundeservice medarbejdere deltid

Nordiccom Communications i København søger deltids kundeservice medarbejdere.

Nordiccom udvider vores kundeservice team og derfor søger vi nu nye kollegaer til vores afdeling indenfor finansbranchen.

Arbejdsopgaven består i at kontakte vores eksisterende kunder i forbindelse med et service kald. Opgaven er ideal for studerende eller til dem, der gerne vil tjene ekstra.

Du kommer både til at arbejde selvstændigt, men også i et team, der har fælles mål. Derfor forventer vi en holdspiller, der kan gøre arbejdspladsen til et endnu bedre sted for os alle.

Vi forventer en ansøger, der er god til at kommunikere, er engageret og disciplineret med den rette indstilling. Du vil arbejde i et ungt, multinationalt arbejdsmiljø med høj trivsel.

Arbejdstiden er ca. 3 dage pr måned omkring d. 7 -9. i hver måned og evt. den første lørdag efter disse datoer og man kan arbejde imellem kl. 10-21 med de timer som aftales, samt lørdag mellem kl 10-16. Vi tilbyder en fast timeløn. Af lovmæssige årsager skal vi bede om en straffeattest.

Vi giver en grundig oplæring til opgaven. Vi har en god stemning, samt et velfungerede og hjælpsom team, som glæder sig til at modtage nye kollegaer. 

Har ovenstående vækket din interesse, kontakt snarest danni.damm@nordic-com.dk pr mail eller ring Tlf:  70606602.  Venligst mærk din ansøgning "deltid". 

2018-04-24T00:50:45.760 Nordiccom Communications i København søger deltids kundeservice medarbejdere. Nordiccom udvider vores kundeservice team og derfor søger vi nu nye kollegaer til vores afdeling indenfor finansbranchen. Arbejdsopgaven består i at kontakte vores eksisterende kunder i forbindelse med et service kald. Opgaven er ideal for studerende eller til dem, der gerne vil tjene ekstra. Du kommer både til at arbejde selvstændigt, men også i et team, der har fælles mål. Derfor forventer vi en holdspiller, der kan gøre arbejdspladsen til et endnu bedre sted for os alle. Vi forventer en ansøger, der er god til at kommunikere, er engageret og disciplineret med den rette indstilling. Du vil arbejde i et ungt, multinationalt arbejdsmiljø med høj trivsel. Arbejdstiden er ca. 3 dage pr måned omkring d. 7 -9. i hver måned og evt. den første lørdag efter disse datoer og man kan arbejde imellem kl. 10-21 med de timer som aftales, samt lørdag mellem kl 10-16. Vi tilbyder en fast timeløn. Af lovmæssige årsager skal vi bede om en straffeattest. Vi giver en grundig oplæring til opgaven. Vi har en god stemning, samt et velfungerede og hjælpsom team, som glæder sig til at modtage nye kollegaer. Har ovenstående vækket din interesse, kontakt snarest danni.damm@nordic-com.dk pr mail eller ring Tlf: 70606602. Venligst mærk din ansøgning deltid .11Jobnet2ee56150100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-23T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3197217NORDICCOM ApS11Drejervej 17, 4.2400København NVDKDanmark0
danni.damm@nordic-com.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent546213JobNet48012951000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ee56150https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ee56150https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ee56150&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ee56150&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgHos NORDICCOM ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg353966157Danni Dammdanni.damm@nordic-com.dkDKDanmarkDKDanmark329926931Kundeservicerådgiver - e-Boks/KMDRobot Er du problemknuser og elsker at overgå kundernes forventninger? Ønsker du at blive en del af et stærkt team og en dynamisk arbejdsplads? Så har vi jobbet til dig! Om dig: Vi leder efter de allerbedste kundeservicerådgivere til at matche vores kunders forventninger. At yde førsteklasses service vil altid være en vigtig del af den du er og det du gør. Hvis du besidder kommunikationsevner og har en fantastisk tilgang til arbejdet, så kan vi lære dig resten! Hvorfor Sitel? Hos Sitel mener vi at vores medarbejdere er vores største styrke, hvilket betyder at vi sætter en ære i at finde de bedste, mest talentfulde og motiverede medarbejdere som vil blive gode kollegaer. Blandt fordelene ved at arbejde hos os, kan nævnes det gode sociale sammenhold, med en atmosfære af glæde, fart og ambitioner. Stillingen Som Kundekonsulent vil du løse kundehenvendelser via telefon og mail. Stillingen omfatter blandt andet behandling af klager, produktspørgsmål, tekniske løsninger, produktbestillinger samt spørgsmål om returnering. Du vil som kundekonsulent skulle: Yde kundeservice i høj kvalitet Løbende assistere i forbindelse med projektforbedringer for at sikre effektive processer og glade kunder Yde administrativ support til vores management team ved at påtage sig eventuelle ad-hoc-opgaver når der anmodes herom f.eks. oversættelser, retning af sprogtests Sikre at du arbejder inden for fastsatte målsætninger i forbindelse med f.eks. opkaldslængde, kvalitet, samt rettidig løsning af henvendelser Sikre at produktviden er løbende opdateret og deltage i yderligere træning når det anmodes Vi kan tilbyde dig Hos Sitel har du mulighed for en karriere i en global og ekspanderende virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du bliver omgivet af engagerede kollegaer, der er med til at sikre din succes. Vi lægger mange ressourcer i at udvikle vores medarbejdere gennem kontinuerlig opkvalificering. Arbejdsplads, ansøgning og kontakt Arbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet 06.00-20.00, mandag til søndag, og 09:00 20:00 på weekendvagter. Du bliver ansat på HKs overenskomst for Handel, Viden Service, og lønnen er DKK 118,00 timen. Lyder det som stillingen for dig, så send din ansøgning til os hurtigst muligt, da vi løbende indkalder kandidater til samtale. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR Generalist Christina Sonne på telefon 81405801 eller mail christina.sonne@sitel.com

Er du problemknuser og elsker at overgå kundernes forventninger? Ønsker du at blive en del af et stærkt team og en dynamisk arbejdsplads?

Så har vi jobbet til dig!

 

Om dig:

Vi leder efter de allerbedste kundeservicerådgivere til at matche vores kunders forventninger. At yde førsteklasses service vil altid være en vigtig del af den du er og det du gør. Hvis du besidder kommunikationsevner og har en fantastisk tilgang til arbejdet, så kan vi lære dig resten!

Hvorfor Sitel?

Hos Sitel mener vi at vores medarbejdere er vores største styrke, hvilket betyder at vi sætter en ære i at finde de bedste, mest talentfulde og motiverede medarbejdere som vil blive gode kollegaer.

Blandt fordelene ved at arbejde hos os, kan nævnes det gode sociale sammenhold, med en atmosfære af glæde, fart og ambitioner.

Stillingen

Som Kundekonsulent vil du løse kundehenvendelser via telefon og mail. Stillingen omfatter blandt andet behandling af klager, produktspørgsmål, tekniske løsninger, produktbestillinger samt spørgsmål om returnering.

Du vil som kundekonsulent skulle:

  • Yde kundeservice i høj kvalitet
  • Løbende assistere i forbindelse med projektforbedringer for at sikre effektive processer og glade kunder
  • Yde administrativ support til vores management team ved at påtage sig eventuelle ad-hoc-opgaver når der anmodes herom f.eks. oversættelser, retning af sprogtests
  • Sikre at du arbejder inden for fastsatte målsætninger i forbindelse med f.eks. opkaldslængde, kvalitet, samt rettidig løsning af henvendelser
  • Sikre at produktviden er løbende opdateret og deltage i yderligere træning når det anmodes

 

Vi kan tilbyde dig

Hos Sitel har du mulighed for en karriere i en global og ekspanderende virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du bliver omgivet af engagerede kollegaer, der er med til at sikre din succes. Vi lægger mange ressourcer i at udvikle vores medarbejdere gennem kontinuerlig opkvalificering.

 

Arbejdsplads, ansøgning og kontakt

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet 06.00-20.00, mandag til søndag, og 09:00 – 20:00 på weekendvagter.

Du bliver ansat på HKs overenskomst for Handel, Viden & Service, og lønnen er DKK 118,00/timen.

Lyder det som stillingen for dig, så send din ansøgning til os hurtigst muligt, da vi løbende indkalder kandidater til samtale.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR Generalist Christina Sonne på telefon 81405801 eller mail christina.sonne@sitel.com

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-01-07T00:00:002019-02-10T00:00:00
329921464Kunderådgiver, KøbenhavnRobot PersonaleBørsen søger kunderådgivere. For vores kunde 3 søger vi kunderådgiver til større callcenter i København. Kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk salgs- og serviceorienteret team, så er det måske dig vi søger. Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og salg. Du vil komme til at indgå i et team på 15 personer, der i dag servicerer og rådgiver virksomhedens mange skønne kunder. Din primære opgave Som kunderådgiver sikre du dig, at kunderne får den bedste service og mest optimale løsninger. Det handler om at skabe gode oplevelser og sikre, at kunderne får et produkt som er tilpasset dem. Dine opgaver og ansvarsområder vil være alsidige og blandt andet indeholde: Svare indgående kald, mails og chats Sikre at kunderne får det helt rigtige abonnement Via en nærværende dialog hjælpe kunderne med at få det optimale ud af deres valgte løsninger Sikre at alle kunderne er korrekt registrerede i systemet Kunderådgivning og fastholdelse Sammen med din nærmeste leder, vil I sikre din videre udvikling. Dette så du hele tiden vil være optimalt klædt på til at kunne rådgive kunderne i alle produkter. Har du teknisk flair er det et klar plus. Kandidaten Vi forestiller os, at du allerede i dag har erfaring fra en servicefunktion med tæt kontakt til andre mennesker. Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget kompetencer indenfor kunderådgivning, -salg og -service. Derudover er du: udadvendt og nærværende god til at afdække kundernes behov og rådgive disse på en konstruktiv og professionel måde i besiddelse af et godt overblik og robust når tingene går stærkt mødestabil og altid klar til at møde næste kunde med et smil i telefonen af den holdning, at det skal være sjovt at komme på arbejde hver dag. Endvidere er du velformuleret i tale såvel som på skrift. Du er ambitiøs og ønsker at være med til at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer. Virksomheden tilbyder Jobbet der tilbydes er et udfordrende job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og smil. Hvis du trives i jobbet, er der også rigtig gode karrieremuligheder. Du vil modtage oplæring i produkter og rådgivning, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Jobbet er på 37 timer ugen, i dagtimerne. Løn Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning. Ansøgningsfrist Snarest muligt Sprog Dansk

PersonaleBørsen søger kunderådgivere.

For vores kunde 3 søger vi kunderådgiver til større callcenter i København. Kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk salgs- og serviceorienteret team, så er det måske dig vi søger.

Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og salg.

Du vil komme til at indgå i et team på 15 personer, der i dag servicerer og rådgiver virksomhedens mange skønne kunder.

Din primære opgave

Som kunderådgiver sikre du dig, at kunderne får den bedste service og mest optimale løsninger. Det handler om at skabe gode oplevelser og sikre, at kunderne får et produkt som er tilpasset dem.

Dine opgaver og ansvarsområder vil være alsidige og blandt andet indeholde:

  • Svare indgående kald, mails og chats

  • Sikre at kunderne får det helt rigtige abonnement

  • Via en nærværende dialog hjælpe kunderne med at få det optimale ud af deres valgte løsninger

  • Sikre at alle kunderne er korrekt registrerede i systemet

  • Kunderådgivning og –fastholdelse

Sammen med din nærmeste leder, vil I sikre din videre udvikling. Dette så du hele tiden vil være optimalt klædt på til at kunne rådgive kunderne i alle produkter.

Har du teknisk flair er det et klar plus.

Kandidaten

Vi forestiller os, at du allerede i dag har erfaring fra en servicefunktion med tæt kontakt til andre mennesker. Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget kompetencer indenfor kunderådgivning, -salg og -service.

Derudover er du:

  • udadvendt og nærværende

  • god til at afdække kundernes behov og rådgive disse på en konstruktiv og professionel måde

  • i besiddelse af et godt overblik og robust når tingene går stærkt

  • mødestabil og altid klar til at møde næste kunde med et smil i telefonen

  • af den holdning, at det skal være sjovt at komme på arbejde hver dag.

Endvidere er du velformuleret i tale såvel som på skrift. Du er ambitiøs og ønsker at være med til at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer.

Virksomheden tilbyder

Jobbet der tilbydes er et udfordrende job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og smil. Hvis du trives i jobbet, er der også rigtig gode karrieremuligheder.

Du vil modtage oplæring i produkter og rådgivning, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

Jobbet er på 37 timer/ugen, i dagtimerne.

Løn

Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning.

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Sprog

Dansk

PersonaleBørsenKøbenhavn SV2018-12-03T00:00:002019-01-28T00:00:00
329919856Are you our next Finnish speaking colleague?Robot As an advisor in Webhelp you will support both private and commercial clients for Phillips Lightning. You will be a part of a nordic and conjoint team located in Copenhagen. Which very much describes the rest of Webhelp nordic, conjoint, young and vibrant. You need to be fluent in Finnish. The position is fulltime, monday-friday 09.00-17.00, with weekends and holidays off. We employ continuously, so dont stall - Send your application today. Etsimme palveluneuvojia älykkäitä valaistusratkaisuja tuottavan kansainvälisen toimeksiantajamme tiimiin. Työskentelet Webhelpin Kööpenhaminan toimipisteessä 250 sitoutuneen ja sosiaalisen kollegan kanssa. Webhelp on Euroopan johtavia contact center alan yrityksiä. Teemme työtä erinomaisin tuloksin, räätälöidyillä prosesseilla, kokemuksella ja halulla olla kaikkein paras alallamme. Teemme työtä tunnetuille brändeille, missä odotetaan kaikkein parasta palvelua ja siten odotamme, että sinäkin olet valmis panostamaan oman osasi menestykseemme! Tiimissä tuotamme asiakaspalvelua ja teknistä tukea toimeksiantajamme B2B-asiakkaille Pohjoismaissa. Me luotamme kykyysi kuunnella asiakasta ja kykyysi käyttää teknistä asiantuntemustasi, luovuuttasi ja ihmistuntemustasi kyetäksesi selvittämään heidän tarpeensa. Pärjäät tehtävässä, mikäli: Olet empaattinen ja pystyt sopeuttamaan itsesi asiakkaan tilanteeseen Olet hyvä kuuntelemaan, olet kärsivällinen ja pystyt käsittelemään samanaikaisesti useita eri asioita Olet nopea kirjoittamaan Olet oma-aloitteinen, itsenäinen ja sopeutuvainen Olet johdonmukainen ja pystyt käsittelemään sekä ymmärtämään monimutkaisia tilanteita sekä ongelmia Intohimosi on hyvän palvelun tuottaminen ja pyrit korkeaan asiakastyytyväisyyteen Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9.00-17.00. Tehtävä alkaa 7 viikon palkallisella koulutusjaksolla heti sopivan hakijan löytyessä. Koulutusjakso sisältää tuote- ja palvelukoulutuksen sekä kommunikaatiotaitoihin liittyvää valmennusta. Työn edellyttämät tiedot ja taidot: Suomen ja englannin kielen osaaminen sekä suullisesti että kirjallisesti Tutkinto sähköalasta, IT:stä tai vastaavasta on eduksi, mutta ei välttämätöntä.Kokemus sähköalasta, asiakaspalvelusta tai B2B-toiminnoista on eduksi MS Officen osaaminen Tarjoamme sinulle: Ammattimaisen perehdytyksen ja valmennuksen sekä ammattimaiset järjestelmät ja palvelut. Olet osa reilua ja sosiaalista työympäristöä, missä on tilaa erilaisuuksille ja missä työskentelemme yhdessä yhteisten asioiden eteen vahvasti sitoutuneina. Lupauksemme työnantajana: Fun Social We are happy in our interactions with colleagues, customers and clients Learning Growing We love to develop and learn new things Challenges Recognition We believe in giving, receiving and confirming our results Tehtävä on vakituinen ja tuntimäärä on 37,5 tuntia viikko. Odotamme, että näet itsesi kasvavan organisaatiossamme ja viihtyvän työsuhteessa pitkään. Rekrytointiprosessi: Lähetäthän hakemuksesi englanniksi. Kun olet rekisteröinyt hakemuksesi, saat linkin soveltuvuustestiin. On tärkeätä, että teet testin mahdollisimman nopeasti, jotta saamme sinut mukaan varsinaiseen rekrytointiprosessiin. Haastatteluun saakka etenevät tekevät myös teknisen soveltuvuustestin. Ei syrjintää: Me Webhelpissä näemme monimuotoisuuden rikkautena ja voimavarana ja rohkaisemme kaikkia riippumatta sukupuolesta, iästä, uskonnosta tai etnisestä alkuperästä hakemaan meiltä työtä. Jäämme odottamaan hakemustasi!

As an advisor in Webhelp you will support both private and commercial clients for Phillips Lightning. You will be a part of a nordic and conjoint team located in Copenhagen. Which very much describes the rest of Webhelp; nordic, conjoint, young and vibrant. You need to be fluent in Finnish. The position is fulltime, monday-friday 09.00-17.00, with weekends and holidays off. We employ continuously, so dont stall - Send your application today.  

Etsimme palveluneuvojia älykkäitä valaistusratkaisuja tuottavan kansainvälisen toimeksiantajamme tiimiin. Työskentelet Webhelpin Kööpenhaminan toimipisteessä 250 sitoutuneen ja sosiaalisen kollegan kanssa. Webhelp on Euroopan johtavia contact center –alan yrityksiä. Teemme työtä erinomaisin tuloksin, räätälöidyillä prosesseilla, kokemuksella ja halulla olla kaikkein paras alallamme. Teemme työtä tunnetuille brändeille, missä odotetaan kaikkein parasta palvelua ja siten odotamme, että sinäkin olet valmis panostamaan oman osasi menestykseemme!  Tiimissä tuotamme asiakaspalvelua ja teknistä tukea toimeksiantajamme B2B-asiakkaille Pohjoismaissa. Me luotamme kykyysi kuunnella asiakasta ja kykyysi käyttää teknistä asiantuntemustasi, luovuuttasi ja ihmistuntemustasi kyetäksesi selvittämään heidän tarpeensa.  

Pärjäät tehtävässä, mikäli: 
Olet empaattinen ja pystyt sopeuttamaan itsesi asiakkaan tilanteeseen Olet hyvä kuuntelemaan, olet kärsivällinen ja pystyt käsittelemään samanaikaisesti useita eri asioita Olet nopea kirjoittamaan Olet oma-aloitteinen, itsenäinen ja sopeutuvainen Olet johdonmukainen ja pystyt käsittelemään sekä ymmärtämään monimutkaisia tilanteita sekä ongelmia Intohimosi on hyvän palvelun tuottaminen ja pyrit korkeaan asiakastyytyväisyyteen  Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9.00-17.00. Tehtävä alkaa 7 viikon palkallisella koulutusjaksolla heti sopivan hakijan löytyessä. Koulutusjakso sisältää tuote- ja palvelukoulutuksen sekä kommunikaatiotaitoihin liittyvää valmennusta.  

Työn edellyttämät tiedot ja taidot: Suomen ja englannin kielen osaaminen sekä suullisesti että kirjallisesti  Tutkinto sähköalasta, IT:stä tai vastaavasta on eduksi, mutta ei välttämätöntä.Kokemus sähköalasta, asiakaspalvelusta tai B2B-toiminnoista on eduksi  MS Officen osaaminen   

Tarjoamme sinulle:                               
Ammattimaisen perehdytyksen ja valmennuksen sekä ammattimaiset järjestelmät ja palvelut. Olet osa reilua ja sosiaalista työympäristöä, missä on tilaa erilaisuuksille ja missä työskentelemme yhdessä yhteisten asioiden eteen vahvasti sitoutuneina.  

Lupauksemme työnantajana: 
Fun & Social – We are happy in our interactions with colleagues, customers and clients  Learning & Growing – We love to develop and learn new things Challenges & Recognition – We believe in giving, receiving and confirming our results      Tehtävä on vakituinen ja tuntimäärä on 37,5 tuntia/viikko. Odotamme, että näet itsesi kasvavan organisaatiossamme ja viihtyvän työsuhteessa pitkään.   

Rekrytointiprosessi: 
Lähetäthän hakemuksesi englanniksi. Kun olet rekisteröinyt hakemuksesi, saat linkin soveltuvuustestiin. On tärkeätä, että teet testin mahdollisimman nopeasti, jotta saamme sinut mukaan varsinaiseen rekrytointiprosessiin. Haastatteluun saakka etenevät tekevät myös teknisen soveltuvuustestin.  

Ei syrjintää: 
Me Webhelpissä näemme monimuotoisuuden rikkautena ja voimavarana ja rohkaisemme kaikkia riippumatta sukupuolesta, iästä, uskonnosta tai etnisestä alkuperästä hakemaan meiltä työtä.  Jäämme odottamaan hakemustasi! 

Webhelp Denmark A/SValby2018-11-29T00:00:002019-01-24T00:00:00
329918872Finnish Speaking Customer Service Advisor - Abbott Diabetes CareRobot Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace? Then we have the role for you! We are looking for the very best customer service talent to match our customers expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great attitude to teamwork, we will teach you the rest! The Work This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, Web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry ordering and product return exchange inquiries. Provide high quality, premium customer service via chat, telephone and email in Finnish Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. Translations To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries Record accurately the outcome of your contact into the database Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required Understand and comply with all company and client security requirements, Policies, and Procedures To support customers and respond to queries such as returns process, product enquires, questions regarding orders etc. Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. Working hours on the Finnish line are Monday to Friday from 07:00-15:00. Salary is DKK 118.00 and hour and in addition, Sitel pays an amount that equals 3.4 of the monthly salary to a Free Choice Account every month. Furthermore, Sitel pays the amount that equals 8 of the monthly salary to a Pension Plan every month and as an employee, you pay 4 yourself. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions.

Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers’ expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace?

Then we have the role for you!

We are looking for the very best customer service talent to match our customers' expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great attitude to teamwork, we will teach you the rest!

 

 The Work

This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, Web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry/ordering and product return/exchange inquiries.

  • Provide high quality, premium customer service via chat, telephone and email in Finnish
  • Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy
  • Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. Translations
  • To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries
  • Record accurately the outcome of your contact into the database
  • Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required
  • Understand and comply with all company and client security requirements, Policies, and Procedures
  • To support customers and respond to queries such as returns process, product enquires, questions regarding orders etc.

 

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

Working hours on the Finnish line are Monday to Friday from 07:00-15:00.

Salary is DKK 118.00 and hour and in addition, Sitel pays an amount that equals 3.4 % of the monthly salary to a Free Choice Account every month. Furthermore, Sitel pays the amount that equals 8 % of the monthly salary to a Pension Plan every month and as an employee, you pay 4 % yourself.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2018-12-07T00:00:002019-01-26T00:00:00
329918852Customer SupporterRobot We re a small SaaS startup based in the heart of the Copenhagen startup scene. We take pride in helping more than 300.000 users around the world keep a Mileage Logbook. No one likes to do mileage documentation - so we try to remove this trivial work and make our customers working life simpler while saving them time and money using our mobile app. We re very product-focused with a profound focus on continuously listening to and learning from our users, and are always trying to create an even better and more seamless experience for our customers - and we expect you to share this focus. We re bootstrapped, profitable and currently growing our team, so you ll be an essential part of a small team at a very exciting stage. Who are you? We re looking for a new colleague to help us take care of our customers and give them the best possible experience with Driversnote. Your responsibilities: Answering user questions and advising customers how best to use our product quickly and with a friendly tone (primarily per mail). Proactively making help even easier to come by, and anticipating the needs and questions of our customers before they have them. By improving our communication on our website, in the apps, in e-mails etc. Collecting and synthesizing customer insights being the voice of the customer to help your teammates become better marketers, designers and builders. You must: Be fluent in spoken and written English (on a native level) and have excellent clear written communication skills you get a message across in just a few sentences. Have experience with customer service and have a genuine desire to help people in a friendly, empathetic and patient manner. Be quite tech-savvy curious and motivated to gain a deep understanding of how our product works - inside and out. Have experience writing clear and friendly consumer-facing copy for web, mails, marketing etc Be able to manage your own time balancing between giving all our customers a timely response while also taking the time to truly figure out what each customer wants and help them achieve this. It would be nice if you: Have experience in supporting software, onboarding customers, collecting customer feedback, making sales etc. Are a bit flexible with your hours to better cater to our customers in other time zones. Maybe know a bit about accounting, handling reimbursements, etc. Are interested in user experience design, behavioral economics, the jobs-to-be-done theory or the like. What do we offer? We have a relaxed work environment with a flat hierarchy, flexible work hours and we strongly believe that it should be fun to go to work. You get to join a team of highly experienced entrepreneurs and tech people that help each other develop their skills and grow every day. We set aside dedicated resources for everyone to take courses, read books and go to conferences, staying up-to-date with the newest technologies and trends. We re located in the heart of Copenhagen, in Matrikel1, a cool new co-working space, where you can network and party with other startups and plenty of cool people. How do you apply? If you re interested in this position, get in touch and tell us why you re the one for us. Share your work and share your thoughts. Email us at jobs@driversnote.com with the subject Customer Supporter . For further information, please contact Martin Poulsen ( 45) 21 64 43 14 or Jakob Bech ( 45) 29 60 97 30.

We’re a small SaaS startup based in the heart of the Copenhagen startup scene. We take pride in helping more than 300.000 users around the world keep a Mileage Logbook. No one likes to do mileage documentation - so we try to remove this trivial work and make our customers working life simpler while saving them time and money using our mobile app.

We’re very product-focused with a profound focus on continuously listening to and learning from our users, and are always trying to create an even better and more seamless experience for our customers - and we expect you to share this focus.

We’re bootstrapped, profitable and currently growing our team, so you’ll be an essential part of a small team at a very exciting stage.

 

Who are you?

We’re looking for a new colleague to help us take care of our customers and give them the best possible experience with Driversnote.

Your responsibilities:

  • Answering user questions and advising customers how best to use our product quickly and with a friendly tone (primarily per mail).
  • Proactively making help even easier to come by, and anticipating the needs and questions of our customers before they have them. By improving our communication on our website, in the apps, in e-mails etc.
  • Collecting and synthesizing customer insights; being the voice of the customer to help your teammates become better marketers, designers and builders.

You must:

  • Be fluent in spoken and written English (on a native level) and have excellent clear written communication skills; you get a message across in just a few sentences. 
  • Have experience with customer service and have a genuine desire to help people in a friendly, empathetic and patient manner.
  • Be quite tech-savvy; curious and motivated to gain a deep understanding of how our product works - inside and out.
  • Have experience writing clear and friendly consumer-facing copy for web, mails, marketing etc
  • Be able to manage your own time; balancing between giving all our customers a timely response while also taking the time to truly figure out what each customer wants and help them achieve this.

It would be nice if you:

  • Have experience in supporting software, onboarding customers, collecting customer feedback, making sales etc.
  • Are a bit flexible with your hours to better cater to our customers in other time zones.
  • Maybe know a bit about accounting, handling reimbursements, etc.
  • Are interested in user experience design, behavioral economics, the jobs-to-be-done theory or the like.

 

What do we offer?

We have a relaxed work environment with a flat hierarchy, flexible work hours and we strongly believe that it should be fun to go to work.

You get to join a team of highly experienced entrepreneurs and tech people that help each other develop their skills and grow every day. We set aside dedicated resources for everyone to take courses, read books and go to conferences, staying up-to-date with the newest technologies and trends.

We’re located in the heart of Copenhagen, in Matrikel1, a cool new co-working space, where you can network and party with other startups and plenty of cool people.

 

How do you apply?

If you’re interested in this position, get in touch and tell us why you’re the one for us.
Share your work and share your thoughts. Email us at jobs@driversnote.com with the subject “Customer Supporter".

For further information, please contact Martin Poulsen (+45) 21 64 43 14 or Jakob Bech (+45) 29 60 97 30.

Driversnote ApSKøbenhavn S2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicerådgiver - e-Boks/KMD

SITEL DENMARK ApS

København SV
Er du problemknuser og elsker at overgå kundernes forventninger? Ønsker du at blive en del af et stærkt team og en dynamisk arbejdsplads? Så har vi jobbet til dig! Om dig: Vi leder efter de allerbedste kundeservicerådgivere til at matche vores kunde...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:10. februar 2019

Kunderådgiver, København

PersonaleBørsen

København SV
PersonaleBørsen søger kunderådgivere. For vores kunde 3 søger vi kunderådgiver til større callcenter i København. Kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk salgs- og serviceorienteret team, så er det måske dig vi søger. Du trives i et milj...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019

Are you our next Finnish speaking colleague?

Webhelp Denmark A/S

Valby
As an advisor in Webhelp you will support both private and commercial clients for Phillips Lightning. You will be a part of a nordic and conjoint team located in Copenhagen. Which very much describes the rest of Webhelp nordic, conjoint, young and v...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:24. januar 2019

Finnish Speaking Customer Service Advisor - Abbott Diabetes Care

SITEL DENMARK ApS

København SV
Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace? Then we have the role for you! We are looking for the very best customer service talent to match our custome...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:26. januar 2019

Customer Supporter

Driversnote ApS

København S
We re a small SaaS startup based in the heart of the Copenhagen startup scene. We take pride in helping more than 300.000 users around the world keep a Mileage Logbook. No one likes to do mileage documentation - so we try to remove this trivial work...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019