Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservice / Rengørings job hver anden weekend.

Rengørings- / kundeservice job tilbydes i 2-4 weekender om måneden, samt helligdage, fra 28 til maksimalt 56 timer om måneden, alt efter dine ønsker og vores behov.

Vi er rigtigt glade for mange henvendelser på stillingsopslaget, men vi får ofte så mange, at det ikke er muligt, at modtage personlig eller telefonisk henvendelse, eller E mail i første omgang, så send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse. Dette er desværre nødvendigt, da vi erfarinsgmæssig får op imod 800 E mails og det kan vi simpelthen ikke håndtere, men det skal forhåbentligt ikke afholde dig fra at ansøge.

Kondigrafen livsstilscenter er ikke en del af en stor fitnesskæde, men stedet vi brænder for at være. Centret er 19 år gammelt. Kondigrafen trænings- og livsstilscenter omfatter 1657m² aerobic-, foredrags-, og cykelsal, stor fitnessafdeling med 100 af de bedste træningsmaskiner i verden, samt massør og tilknyttet kiropraktorer mm. Dette danner ramme for et spændende og meget anderledes livsstilscenter, der ikke kun inspirerer til fysisk udfoldelse.

I Kondigrafen livsstilscenter er det vigtigt, at der altid er pænt og rent. Derfor søger Kondigrafen en til to dygtige og engageret medarbejder, der har lyst og evner til at gøre rent og passe vores hyggelige livsstilscenter lørdage og søndage 2-4 weekender om måneden, samt evt. helligdage alt efter, hvad der passer dig bedst. Arbejdstiden i weekenderne er fra Kl. 09-16 og helligdagene fra 9-15.

Arbejdet omfatter i hovedtræk følgende: rengøring, støvsugning, gulvvask, aftørring af træningsmaskiner, forefaldende kontor arbejde, samt sørge for, at vores motionister føler sig godt hjemme i Kondigrafen.

Vi forventer at du:

  • Er mødestabil og ansvarsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt·
  • Kan beherske dansk i skrift og tale perfekt·        

Du kan være i gang med en videregående uddannelse, eller have afsluttet en grund-uddannelse inden for butik eller kontor, hvor et weekend job, vil passe dig og evt. familien fint.  

Det er en fordel, at du har en sund livsstil, med motion og sund kost, som en naturlig del af din hverdag, da du kommer til, at arbejde blandt Kondigrafens motionister.  

Hvis du er til et kortvarigt job, så skal du ikke tænke på os. Hvis du derimod ønsker at engagere dig i Kondigrafen, så kan Kondigrafen være stedet, hvor en spændende arbejdsplads venter på dig.

Det er mest praktisk, at du har bopæl i lokalområdet inden for en radius af maksimum 15 kilometer fra Brønshøj, da vi ikke kan tilbyde så mange timer pr. gang, og det giver mulighed for evt. tilkaldevagter.  

Er du interesseret i at se og høre mere om Kondigrafen, så se venligst på vores hjemmeside http://www.Kondigrafen.dk

Send venligst en skriftlig ansøgning med almindelig post, eller læg den i vores postkasse. Gerne med foto, din adresse og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Der ønskes ingen henvendelser fra firmaer eller momsregistrerede.

Send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse.

Vi glæder os til at høre fra dig, hurtigst muligt.

Kondigrafen trænings & livsstilscenter

Frederikssundsvej 304

2700 Brønshøj 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013124Phoenix-a4fd856d12019-04-30T00:00:00Kundeservice / Rengørings job hver anden weekend.

Rengørings- / kundeservice job tilbydes i 2-4 weekender om måneden, samt helligdage, fra 28 til maksimalt 56 timer om måneden, alt efter dine ønsker og vores behov.

Vi er rigtigt glade for mange henvendelser på stillingsopslaget, men vi får ofte så mange, at det ikke er muligt, at modtage personlig eller telefonisk henvendelse, eller E mail i første omgang, så send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse. Dette er desværre nødvendigt, da vi erfarinsgmæssig får op imod 800 E mails og det kan vi simpelthen ikke håndtere, men det skal forhåbentligt ikke afholde dig fra at ansøge.

Kondigrafen livsstilscenter er ikke en del af en stor fitnesskæde, men stedet vi brænder for at være. Centret er 19 år gammelt. Kondigrafen trænings- og livsstilscenter omfatter 1657m² aerobic-, foredrags-, og cykelsal, stor fitnessafdeling med 100 af de bedste træningsmaskiner i verden, samt massør og tilknyttet kiropraktorer mm. Dette danner ramme for et spændende og meget anderledes livsstilscenter, der ikke kun inspirerer til fysisk udfoldelse.

I Kondigrafen livsstilscenter er det vigtigt, at der altid er pænt og rent. Derfor søger Kondigrafen en til to dygtige og engageret medarbejder, der har lyst og evner til at gøre rent og passe vores hyggelige livsstilscenter lørdage og søndage 2-4 weekender om måneden, samt evt. helligdage alt efter, hvad der passer dig bedst. Arbejdstiden i weekenderne er fra Kl. 09-16 og helligdagene fra 9-15.

Arbejdet omfatter i hovedtræk følgende: rengøring, støvsugning, gulvvask, aftørring af træningsmaskiner, forefaldende kontor arbejde, samt sørge for, at vores motionister føler sig godt hjemme i Kondigrafen.

Vi forventer at du:

  • Er mødestabil og ansvarsbevidst
  • Kan arbejde selvstændigt·
  • Kan beherske dansk i skrift og tale perfekt·        

Du kan være i gang med en videregående uddannelse, eller have afsluttet en grund-uddannelse inden for butik eller kontor, hvor et weekend job, vil passe dig og evt. familien fint.  

Det er en fordel, at du har en sund livsstil, med motion og sund kost, som en naturlig del af din hverdag, da du kommer til, at arbejde blandt Kondigrafens motionister.  

Hvis du er til et kortvarigt job, så skal du ikke tænke på os. Hvis du derimod ønsker at engagere dig i Kondigrafen, så kan Kondigrafen være stedet, hvor en spændende arbejdsplads venter på dig.

Det er mest praktisk, at du har bopæl i lokalområdet inden for en radius af maksimum 15 kilometer fra Brønshøj, da vi ikke kan tilbyde så mange timer pr. gang, og det giver mulighed for evt. tilkaldevagter.  

Er du interesseret i at se og høre mere om Kondigrafen, så se venligst på vores hjemmeside http://www.Kondigrafen.dk

Send venligst en skriftlig ansøgning med almindelig post, eller læg den i vores postkasse. Gerne med foto, din adresse og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Der ønskes ingen henvendelser fra firmaer eller momsregistrerede.

Send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse.

Vi glæder os til at høre fra dig, hurtigst muligt.

Kondigrafen trænings & livsstilscenter

Frederikssundsvej 304

2700 Brønshøj 

2019-05-21T20:50:37.820 Rengørings- kundeservice job tilbydes i 2-4 weekender om måneden, samt helligdage, fra 28 til maksimalt 56 timer om måneden, alt efter dine ønsker og vores behov. Vi er rigtigt glade for mange henvendelser på stillingsopslaget, men vi får ofte så mange, at det ikke er muligt, at modtage personlig eller telefonisk henvendelse, eller E mail i første omgang, så send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse. Dette er desværre nødvendigt, da vi erfarinsgmæssig får op imod 800 E mails og det kan vi simpelthen ikke håndtere, men det skal forhåbentligt ikke afholde dig fra at ansøge. Kondigrafen livsstilscenter er ikke en del af en stor fitnesskæde, men stedet vi brænder for at være. Centret er 19 år gammelt. Kondigrafen trænings- og livsstilscenter omfatter 1657m aerobic-, foredrags-, og cykelsal, stor fitnessafdeling med 100 af de bedste træningsmaskiner i verden, samt massør og tilknyttet kiropraktorer mm. Dette danner ramme for et spændende og meget anderledes livsstilscenter, der ikke kun inspirerer til fysisk udfoldelse. I Kondigrafen livsstilscenter er det vigtigt, at der altid er pænt og rent. Derfor søger Kondigrafen en til to dygtige og engageret medarbejder, der har lyst og evner til at gøre rent og passe vores hyggelige livsstilscenter lørdage og søndage 2-4 weekender om måneden, samt evt. helligdage alt efter, hvad der passer dig bedst. Arbejdstiden i weekenderne er fra Kl. 09-16 og helligdagene fra 9-15. Arbejdet omfatter i hovedtræk følgende: rengøring, støvsugning, gulvvask, aftørring af træningsmaskiner, forefaldende kontor arbejde, samt sørge for, at vores motionister føler sig godt hjemme i Kondigrafen. Vi forventer at du: Er mødestabil og ansvarsbevidst Kan arbejde selvstændigt Kan beherske dansk i skrift og tale perfekt Du kan være i gang med en videregående uddannelse, eller have afsluttet en grund-uddannelse inden for butik eller kontor, hvor et weekend job, vil passe dig og evt. familien fint. Det er en fordel, at du har en sund livsstil, med motion og sund kost, som en naturlig del af din hverdag, da du kommer til, at arbejde blandt Kondigrafens motionister. Hvis du er til et kortvarigt job, så skal du ikke tænke på os. Hvis du derimod ønsker at engagere dig i Kondigrafen, så kan Kondigrafen være stedet, hvor en spændende arbejdsplads venter på dig. Det er mest praktisk, at du har bopæl i lokalområdet inden for en radius af maksimum 15 kilometer fra Brønshøj, da vi ikke kan tilbyde så mange timer pr. gang, og det giver mulighed for evt. tilkaldevagter. Er du interesseret i at se og høre mere om Kondigrafen, så se venligst på vores hjemmeside http: www.Kondigrafen.dk Send venligst en skriftlig ansøgning med almindelig post, eller læg den i vores postkasse. Gerne med foto, din adresse og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Der ønskes ingen henvendelser fra firmaer eller momsregistrerede. Send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse. Vi glæder os til at høre fra dig, hurtigst muligt. Kondigrafen trænings livsstilscenter Frederikssundsvej 304 2700 Brønshøj11jobneta4fd856d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-24T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3515842KONDIGRAFEN ApS11Frederikssundsvej 304B2700BrønshøjDKDanmark0
Tak@IngenEmail.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent751085JobNet4980463498046310029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4fd856dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4fd856dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4fd856d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4fd856d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgKundeservice / Rengørings job hver anden weekend.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361627363ConnieTak@IngenEmail.dkDKDanmarkDKDanmark330073823Kundesupport til webbureauRobot Kundesupport til webbureau Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i Gentofte. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal stå for at hjælpe vores kunder med deres ønsker og spørgsmål. Vores mål har fra starten været, at give den bedste service i branchen, og det er derfor meget vigtigt at du er udadvendt og elsker at hjælpe. Man vil blandt andet skulle tale guide vores kunder over telefonen. Arbejdsdagen vil bestå af grafiske tilføjelser og rettelser til vores kunders sider, samt vejledning over telefonen. Til dette vil man komme til at arbejde i photoshop, WordPress og lign. programmer.Alle vores hjemmesider er lavet med Wordpress som grund platform, og det en klar fordel hvis man har noget erfaring med Wordpress i forvejen. Det er også vigtigt, at man har et godt grafisk øje, og det er en fordel af man kender til photoshop, men ikke et krav. Vi har brug for en person som kan starte snarest. Vores forventninger til dig - At du har interesse for IT og Web- Gerne erfaring for web og hjemmesider, men ikke nødvendigt- At du kan tage ansvar for dine opgaver- At du er struktureret- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald- At du har masser af overskud i dit arbejde selvom du bliver presset- At du bidrager til en god atmosfære på kontoret Vi kan tilbyde - Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer- En personlig virksomhed med en flad organisation- Fast løn- En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events.- Sparring med dygtige kollegaer- Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser. Att. Benjamin Jensenkontakt@web-koncept.dk Kort om Web-Koncept:Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling. Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering SEO og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed. Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

Kundesupport til webbureau

Web-Koncept A/S søger en ny medarbejder til vores kontor i Gentofte. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team.

Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal stå for at hjælpe vores kunder med deres ønsker og spørgsmål. Vores mål har fra starten været, at give den bedste service i branchen, og det er derfor meget vigtigt at du er udadvendt og elsker at hjælpe. Man vil blandt andet skulle tale/guide vores kunder over telefonen. Arbejdsdagen vil bestå af grafiske tilføjelser og rettelser til vores kunders sider, samt vejledning over telefonen. Til dette vil man komme til at arbejde i photoshop, WordPress og lign. programmer.
Alle vores hjemmesider er lavet med Wordpress som grund platform, og det en klar fordel hvis man har noget erfaring med Wordpress i forvejen.

Det er også vigtigt, at man har et godt grafisk øje, og det er en fordel af man kender til photoshop, men ikke et krav.


Vi har brug for en person som kan starte snarest.

Vores forventninger til dig

- At du har interesse for IT og Web
- Gerne erfaring for web og hjemmesider, men ikke nødvendigt
- At du kan tage ansvar for dine opgaver
- At du er struktureret
- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald
- At du har masser af overskud i dit arbejde selvom du bliver presset
- At du bidrager til en god atmosfære på kontoret

Vi kan tilbyde

- Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer
- En personlig virksomhed med en flad organisation
- Fast løn
- En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events.
- Sparring med dygtige kollegaer
- Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling

Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser.

Att. Benjamin Jensen
kontakt@web-koncept.dk

Kort om Web-Koncept:
Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling.

Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering “SEO” og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed.

Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

WEB-KONCEPT A/SKøbenhavn S2019-08-16T00:00:002019-09-30T00:00:00
330070445Ungarbejder til Kopicenter på Amager søgesRobot Vi søger en m k som er mindst 15 år. Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe med at trimme butikken og sørge for at der er pænt og rydeligt. Give vores kunder byens bedste service Gå til hånde hvor det er nødvendigt Svinge moppen, når gulvet er beskidt Når du starter hos os så får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du: Er smilende, glad og har masser af energi Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag Møder til tiden og holder dine aftaler Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse Opfylder du ovenstående krav så sørger vi for en grundig oplæring. Et sted med højt til loftet Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre Løn efter overenskomsten og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Vi søger en m/k som er mindst 15 år.

Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe med at trimme butikken og sørge for at der er pænt og rydeligt. 

  • Give vores kunder byens bedste service
  • Gå til hånde hvor det er nødvendigt
  • Svinge moppen, når gulvet er beskidt

Når du starter hos os så får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

  • Er smilende, glad og har masser af energi
  • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
  • Møder til tiden og holder dine aftaler
  • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse

Opfylder du ovenstående krav så sørger vi for en grundig oplæring.

  1. Et sted med højt til loftet
  2. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre
  3. Løn efter overenskomsten og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
Hovedstadens Kopicenter ApSKøbenhavn S2019-08-09T00:00:002019-10-02T00:00:00
330077553Rådgivende kundeservicemedarbejder med flair for meresalgRobot Brænder du for rådgivning og kundeservice, er du konkurrenceminded og motiveret til at sælge? Vil du arbejde i en virksomhed, hvor kvalitet, etik og integritet er i fokus? Så er det måske dig vi leder efter! Nordiccom i København er i stor vækst og udvider aktiviteterne i vores danske afdeling, hvor vi kontakter eksisterende bankkunder. Vi søger derfor en målrettet og kvalitetsbevidst kundeservice salgsmedarbejder eller person, som har lysten og viljen til at lære det. Med det nordiske marked som vores arbejdsplads og telefonen som arbejdsredskab, leverer vi løsninger indenfor salg, rådgivning og kundeservice til en lang række virksomheder i bank- og forsikringsbranchen. Vores forventninger til dig: Du taler og forstår dansk Du er konkurrenceminded, målrettet og vil se resultater Du er kvalitetsbevidst og sætter en stolthed i at udføre et godt stykke arbejde Du er samarbejdsvillig og kan godt lide at arbejde i team Du kan smile gennem telefonen Du er lærevillig og søger personlig udvikling Du ønsker at arbejde selvstændigt, indenfor et specifikt ansvarsområde Erfaring fra salg og kundeservice er en fordel Vi tilbyder dig: Personlig og faglig udvikling Grundig oplæring og personlig coaching Dygtige og motiverede kollegaer Et ungdommelig, multinationalt arbejdsmiljø med høj trivsel Multikulturelt socialt miljø Daglig kontakt og kommunikation med mange forskellige mennesker Sjove konkurrencer og hyggelige teamevents Fast grundløn med provisionstillæg samt bonusordninger En fast fuldtidssstilling Hvem er vi? Nordiccom ApS er en nordisk virksomhed placeret i København. Vi rådgiver, vejleder og sælger til eksisterende bankkunder over telefon. Her møder du både danskere, svenskere og finner, i alt ca. 85 medarbejdere fordelt på forskellige teams. Vores projekter består af B2C salg og kundeservice indenfor bank og finans. I Nordiccom vægter vi professionalisme, men vi skal også have det sjovt når vi er på arbejde. Det er vigtigt for os at vores ansatte er dygtige til deres arbejde og skabe gode resultater, derfor har vi løbende fokus på grundig oplæring og coaching! Er det dig vi kan bruge? Så send din ansøgning mærket Rådgivning og CV til hr@nordiccom.dk eller ring 88776800 hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi kalder løbende ind til samtaler. Vi ser frem til at høre fra dig!

Brænder du for rådgivning og kundeservice, er du konkurrenceminded og motiveret til at sælge? Vil du arbejde i en virksomhed, hvor kvalitet, etik og integritet er i fokus?

– Så er det måske dig vi leder efter!  

Nordiccom i København er i stor vækst og udvider aktiviteterne i vores danske afdeling, hvor vi kontakter eksisterende bankkunder. Vi søger derfor en målrettet og kvalitetsbevidst kundeservice/salgsmedarbejder – eller person, som har lysten og viljen til at lære det. Med det nordiske marked som vores arbejdsplads og telefonen som arbejdsredskab, leverer vi løsninger indenfor salg, rådgivning og kundeservice til en lang række virksomheder i bank- og forsikringsbranchen.

Vores forventninger til dig:

  • Du taler og forstår dansk  
  • Du er konkurrenceminded, målrettet og vil se resultater  
  • Du er kvalitetsbevidst og sætter en stolthed i at udføre et godt stykke arbejde  
  • Du er samarbejdsvillig og kan godt lide at arbejde i team  
  • Du kan smile gennem telefonen 
  • Du er lærevillig og søger personlig udvikling  
  • Du ønsker at arbejde selvstændigt, indenfor et specifikt ansvarsområde  
  • Erfaring fra salg og kundeservice er en fordel

Vi tilbyder dig:  

  • Personlig og faglig udvikling  
  • Grundig oplæring og personlig coaching  
  • Dygtige og motiverede kollegaer 
  • Et ungdommelig, multinationalt arbejdsmiljø med høj trivsel  
  • Multikulturelt socialt miljø  
  • Daglig kontakt og kommunikation med mange forskellige mennesker  
  • Sjove konkurrencer og hyggelige teamevents  
  • Fast grundløn med provisionstillæg samt bonusordninger  
  • En fast fuldtidssstilling  

Hvem er vi?  Nordiccom ApS er en nordisk virksomhed placeret i København. Vi rådgiver, vejleder og sælger til eksisterende bankkunder over telefon. Her møder du både danskere, svenskere og finner, i alt ca. 85 medarbejdere fordelt på forskellige teams. Vores projekter består af B2C salg og kundeservice indenfor bank og finans. I Nordiccom vægter vi professionalisme, men vi skal også have det sjovt når vi er på arbejde. Det er vigtigt for os at vores ansatte er dygtige til deres arbejde og skabe gode resultater, derfor har vi løbende fokus på grundig oplæring og coaching!

Er det dig vi kan bruge?

Så send din ansøgning mærket "Rådgivning" og CV til hr@nordiccom.dk eller ring 88776800 hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi kalder løbende ind til samtaler. Vi ser frem til at høre fra dig! 

NORDICCOM ApSKøbenhavn NV2019-08-23T00:00:002019-09-20T00:00:00
330080388Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdereRobot Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdere 2 stk. Le Diamant søger en dygtig service- og kassemedarbejder, der skal indgå i tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere i restauranten. Du skal modtage kunderne, besvare telefon og e-mail, modtage reservationer. Endvidere vil du skulle betjene vort kassesystem med udskrivning af regninger og modtagelse af betaling Oplæring vil finde sted. Vi forventer, at du Er smilende og udadvendt Yder professionel service Har et godt overblik Er kompetent og tidligere har beskæftiget dig med kassearbejde Stillingen kan besættes både som fuldtids og deltids. Du skal trives med at have skiftende arbejdstider mellem kl. 9.00 24.00. Vi ser frem til at modtage din ansøgning på mail eller du kan kigge forbi på Østergade 59, 1100 København K (lige overfor Illum)

Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdere – 2 stk.

Le Diamant søger en dygtig service- og kassemedarbejder, der skal indgå i tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere i restauranten.

Du skal modtage kunderne, besvare telefon og e-mail, modtage reservationer. Endvidere vil du skulle betjene vort kassesystem med udskrivning af regninger og modtagelse af betaling

Oplæring vil finde sted.

Vi forventer, at du

  • Er smilende og udadvendt
  • Yder professionel service
  • Har et godt overblik
  • Er kompetent og tidligere har beskæftiget dig med kassearbejde

Stillingen kan besættes både som fuldtids og deltids. Du skal trives med at have skiftende arbejdstider mellem kl. 9.00 – 24.00.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på mail eller du kan kigge forbi på Østergade 59, 1100 København K (lige overfor Illum)

LE DIAMANT ApSKøbenhavn K2019-08-29T00:00:002019-10-22T00:00:00
330080399Quality focused colleague for our Swedish Customer Service!Robot At One.com, we are currently looking for two talented and service-minded employees for our Swedish customer support. Do you know what it means to provide good customer service and are you ready for new challenges? Then we look forward to hearing from you! As a Customer Service Representative at One.com, your primary job is to help and guide our customers in the use of our products and services via chat and e-mail. This is a position with great opportunity to take on additional responsibilities within translation, product specialization, testing, training or other areas that you would like to develop. We would love to hear from you if you: Have a thorough and quality-oriented approach to written customer service in flawless Swedish Have the ability to adapt your communication to the individual customer Want to expand your knowledge about websites, web hosting and support Want to work in an international environment with good colleagues and flexible working hours About you: You have experience in providing exceptional customer service and you want to learn more about web hosting, websites and domains. We are looking for talent, and we will provide a thorough training in the first period of your employment. We expect you to always bring your best efforts in teamwork and communication when you come to work. You will be successful in the position if you are positive, open and ready to help where it is needed. If you are also committed to both your work and your colleagues well-being, you are just the candidate we are looking for, and we hope to hear from you soon as possible. As our new colleague, you get: An employment with various tasks and challenges in a global company that is in exciting development! We offer a professional but informal work environment with competent colleagues from many different nationalities. We have many social activities, e.g. a monthly Friday bar, team events and annual Summer and Christmas parties. In addition to this we offer a varied lunch arrangement, as well as a free website with domain and hosting. The position is full time with 37.5 hours per week. Your working hours are scheduled on a weekly schedule with 7.5 hours each day, excl. lunch, in some cases you are expected to work on weekends. The starting salary will be DKK 21.000 per month with the opportunity to start as soon as possible! Are you interested? We process all incoming applications on an ongoing basis, so please upload your CV and a short application via the Apply Button as soon as possible. If you have any questions about the position, you are welcome to contact Anne Hansen via email abh@one.com. We look forward to hearing from you!

At One.com, we are currently looking for two talented and service-minded employees for our Swedish customer support. Do you know what it means to provide good customer service and are you ready for new challenges? Then we look forward to hearing from you!


As a Customer Service Representative at One.com, your primary job is to help and guide our customers in the use of our products and services via chat and e-mail. This is a position with great opportunity to take on additional responsibilities within translation, product specialization, testing, training or other areas that you would like to develop.


We would love to hear from you if you:

  • Have a thorough and quality-oriented approach to written customer service in flawless Swedish
  • Have the ability to adapt your communication to the individual customer
  • Want to expand your knowledge about websites, web hosting and support
  • Want to work in an international environment with good colleagues and flexible working hours

About you:

You have experience in providing exceptional customer service and you want to learn more about web hosting, websites and domains. We are looking for talent, and we will provide a thorough training in the first period of your employment. We expect you to always bring your best efforts in teamwork and communication when you come to work.


You will be successful in the position if you are positive, open and ready to help where it is needed. If you are also committed to both your work and your colleagues' well-being, you are just the candidate we are looking for, and we hope to hear from you soon as possible.


As our new colleague, you get:

An employment with various tasks and challenges in a global company that is in exciting development!

We offer a professional but informal work environment with competent colleagues from many different nationalities. We have many social activities, e.g. a monthly Friday bar, team events and annual Summer and Christmas parties. 

In addition to this we offer a varied lunch arrangement, as well as a free website with domain and hosting.


The position is full time with 37.5 hours per week. Your working hours are scheduled on a weekly schedule with 7.5 hours each day, excl. lunch, in some cases you are expected to work on weekends.

The starting salary will be DKK 21.000 per month with the opportunity to start as soon as possible!


Are you interested?

We process all incoming applications on an ongoing basis, so please upload your CV and a short application via the 'Apply Button' as soon as possible. If you have any questions about the position, you are welcome to contact Anne Hansen via email abh@one.com. We look forward to hearing from you!

ONE.COM A/SKøbenhavn V2019-08-29T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundesupport til webbureau

WEB-KONCEPT A/S

København S
Kundesupport til webbureau Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i Gentofte. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal s...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Ungarbejder til Kopicenter på Amager søges

Hovedstadens Kopicenter ApS

København S
Vi søger en m k som er mindst 15 år. Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe med at trimme butikken og sørge for at der er pænt og rydeligt. Give vores kunder byens bedste service Gå til hånde hvor det er nødvendigt Svinge moppen, n...
Indrykket:9. august 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Rådgivende kundeservicemedarbejder med flair for meresalg

NORDICCOM ApS

København NV
Brænder du for rådgivning og kundeservice, er du konkurrenceminded og motiveret til at sælge? Vil du arbejde i en virksomhed, hvor kvalitet, etik og integritet er i fokus? Så er det måske dig vi leder efter! Nordiccom i København er i stor vækst og ...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdere

LE DIAMANT ApS

København K
Le Diamant søger dygtige service- og kassemedarbejdere 2 stk. Le Diamant søger en dygtig service- og kassemedarbejder, der skal indgå i tæt samarbejde med vores øvrige medarbejdere i restauranten. Du skal modtage kunderne, besvare telefon og e-mail,...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

Quality focused colleague for our Swedish Customer Service!

ONE.COM A/S

København V
At One.com, we are currently looking for two talented and service-minded employees for our Swedish customer support. Do you know what it means to provide good customer service and are you ready for new challenges? Then we look forward to hearing fro...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019