Kundeservice Teamleder med flair for salg

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi er en af verdens største producenter af glas- og glasprodukter til bygge- og bilindustrien og glas til teknisk anvendelse. Pilkington Danmark A/S har siden 2006 været en del af NSG-koncernen, som har produktion i mere end 30 lande fordelt på fire kontinenter samt salgsaktiviteter i mere end 130 lande. På verdens plan beskæftiger vi mere end 28.000 og i Danmark er vi mere end 25 ansatte, der er arbejder ud fra vores to afdelinger i Glostrup og Kolding.

 

Vi vil give vores samarbejdspartnere branchens bedste service - derfor søger vi nu en Teamleder til vores kundeservice.

Brænder du for at arbejde med kundeservice, salg, procesoptimering samt ledelse, så er du måske vores nye kollega.

 

Kundeservice Teamleder med flair for salg

Hos Pilkington er nøgleordet kvalitet, dette gælder ikke kun vores produkter, men også den service som vi yder til vores samarbejdspartnere. 

Som Teamleder bliver dine to fokusområder kundeservice og salg. Din opgave indenfor kundeservicedelen bliver at sikre udvikling og optimering af nuværende processer. Med dine stærke personlige egenskaber skaber du et motiverende miljø, hvor der er stor trivsel og hvor kollegaerne har de bedste forudsætninger for at præstere og skabe værdi til vores samarbejdspartnere. Derudover får du ansvaret for nogle bestemt kunder, hvor du med din stærke kommercielle forståelse skal pleje relationer, forhandle samarbejdsaftaler, udvikle samarbejde og udforske nye forretningsmuligheder.

Du bliver ansvarlig for et faglig stærkt og erfarent team på seks fagfolk som sidder fordelt i Glostrup og Kolding, hvor alle er klar til at hjælpe dig med at blive en succes.

Din rolle som Teamleder kommer til at være meget alsidig, hvor dine hverdage sjældent er ens. Derfor er det vigtigt at du er god til at skabe overblik samt holde mange bolde i luften samtidig.

 

Ansvarsområder:

  • Ansvaret for den daglige drift af kundeservice
  • Overordnet ansvar for kundeservicepersonalet
  • Koordinering af arbejdet i kundeservice
  • Coaching og motivering af kollegaer
  • Rådgivning af kunder- både på telefon og e-mail
  • Kundebesøg og forhandling af samarbejdsaftaler
  • Være driver på projekter i samarbejde med ledelsen
  • Eksekvering og implementering af strategier
  • Optimering af processer

 

Teamleder med stærk kommerciel forståelse og optimeringskompetencer

Du har en stærk kommerciel profil, som formår at sætte sig ind i alle dele af forretningen og derved se, hvor i processen vi kan skabe værdi for vores samarbejdspartnere og Pilkington. Derudover har du erfaring med ledelse af et kundeserviceteam, hvor din ledelsesstil skaber trivsel og et motiverende miljø, som danner grundlag for udvikling og gode resultater. Du formår at danne tillid blandt dine kollegaer ved at skabe relationer, være inddragende og være en stærk kommunikator. Med fokus på præstation og din innovative tankegang kombineret med din handlekraftighed, sikre du at vi kommer i mål med projekter og budgetter.

Din tilgang til opgaver og projekter er analytisk med stort fokus på, hvor der kan skabes værdi til samarbejdspartnere, Pilkington samt andre interessantere. Du har før været driver på projekter samt sikret eksekvering af strategier. Du har let ved at tilpasse dig forandringer, og er en meget effektiv problemknuser.

Du har stærke kompetencer indenfor MS Office pakken samt Outlook. Derudover ser vi meget gerne at du har erfaring med SAP, dog er det ikke et krav. Du behersker engelsk på et meget højt niveau, og er flydende på dansk.

 

Praktisk information

Jobbet er en fuldtidsstilling på 37 timer med base i Glostrup. Derudover kommer du til at være jævnligt i Kolding samt på kundebesøg.

Vi udvælger løbende kandidater til samtaler, så hvis du er interesseret, så send os venligst din ansøgning i dag. Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og CV til ansoekan@se.nsg.com, angiv ´teamleder´ i emnefeltet.

For yderligere information om stillingen, kontakt Admir Ramic, Sales Manager, +45 51957087

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservice Teamleder med flair for salg

Vi er en af verdens største producenter af glas- og glasprodukter til bygge- og bilindustrien og glas til teknisk anvendelse. Pilkington Danmark A/S har siden 2006 været en del af NSG-koncernen, som har produktion i mere end 30 lande fordelt på fire kontinenter samt salgsaktiviteter i mere end 130 lande. På verdens plan beskæftiger vi mere end 28.000 og i Danmark er vi mere end 25 ansatte, der er arbejder ud fra vores to afdelinger i Glostrup og Kolding.

 

Vi vil give vores samarbejdspartnere branchens bedste service - derfor søger vi nu en Teamleder til vores kundeservice.

Brænder du for at arbejde med kundeservice, salg, procesoptimering samt ledelse, så er du måske vores nye kollega.

 

Kundeservice Teamleder med flair for salg

Hos Pilkington er nøgleordet kvalitet, dette gælder ikke kun vores produkter, men også den service som vi yder til vores samarbejdspartnere. 

Som Teamleder bliver dine to fokusområder kundeservice og salg. Din opgave indenfor kundeservicedelen bliver at sikre udvikling og optimering af nuværende processer. Med dine stærke personlige egenskaber skaber du et motiverende miljø, hvor der er stor trivsel og hvor kollegaerne har de bedste forudsætninger for at præstere og skabe værdi til vores samarbejdspartnere. Derudover får du ansvaret for nogle bestemt kunder, hvor du med din stærke kommercielle forståelse skal pleje relationer, forhandle samarbejdsaftaler, udvikle samarbejde og udforske nye forretningsmuligheder.

Du bliver ansvarlig for et faglig stærkt og erfarent team på seks fagfolk som sidder fordelt i Glostrup og Kolding, hvor alle er klar til at hjælpe dig med at blive en succes.

Din rolle som Teamleder kommer til at være meget alsidig, hvor dine hverdage sjældent er ens. Derfor er det vigtigt at du er god til at skabe overblik samt holde mange bolde i luften samtidig.

 

Ansvarsområder:

  • Ansvaret for den daglige drift af kundeservice
  • Overordnet ansvar for kundeservicepersonalet
  • Koordinering af arbejdet i kundeservice
  • Coaching og motivering af kollegaer
  • Rådgivning af kunder- både på telefon og e-mail
  • Kundebesøg og forhandling af samarbejdsaftaler
  • Være driver på projekter i samarbejde med ledelsen
  • Eksekvering og implementering af strategier
  • Optimering af processer

 

Teamleder med stærk kommerciel forståelse og optimeringskompetencer

Du har en stærk kommerciel profil, som formår at sætte sig ind i alle dele af forretningen og derved se, hvor i processen vi kan skabe værdi for vores samarbejdspartnere og Pilkington. Derudover har du erfaring med ledelse af et kundeserviceteam, hvor din ledelsesstil skaber trivsel og et motiverende miljø, som danner grundlag for udvikling og gode resultater. Du formår at danne tillid blandt dine kollegaer ved at skabe relationer, være inddragende og være en stærk kommunikator. Med fokus på præstation og din innovative tankegang kombineret med din handlekraftighed, sikre du at vi kommer i mål med projekter og budgetter.

Din tilgang til opgaver og projekter er analytisk med stort fokus på, hvor der kan skabes værdi til samarbejdspartnere, Pilkington samt andre interessantere. Du har før været driver på projekter samt sikret eksekvering af strategier. Du har let ved at tilpasse dig forandringer, og er en meget effektiv problemknuser.

Du har stærke kompetencer indenfor MS Office pakken samt Outlook. Derudover ser vi meget gerne at du har erfaring med SAP, dog er det ikke et krav. Du behersker engelsk på et meget højt niveau, og er flydende på dansk.

 

Praktisk information

Jobbet er en fuldtidsstilling på 37 timer med base i Glostrup. Derudover kommer du til at være jævnligt i Kolding samt på kundebesøg.

Vi udvælger løbende kandidater til samtaler, så hvis du er interesseret, så send os venligst din ansøgning i dag. Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og CV til ansoekan@se.nsg.com, angiv ´teamleder´ i emnefeltet.

For yderligere information om stillingen, kontakt Admir Ramic, Sales Manager, +45 51957087

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.