Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeserviceagent, deltid, til webshoppen Jollyroom i København, Danmark

Kundeserviceagent deltid til webshoppen Jollyroom i København 

I Göteborg, Sverige, har vi kontor og lager, personalestyrken vokser løbende og udgør p.t. 300 medarbejdere. Muligheden for ekspansion og fremgang har aldrig været større. Nu hvor vi ligger nummer 1 på det nordiske marked, er vi klar til at eksponerer os i andre lande. Vi skal give europæiske konsumenter den bedste oplevelse. Vi er med i kampen for at vinde!

Kundeserviceagent på Jollyroom i København

Vi vil nu starte et nyt kontor i Danmark, for at kunne tilbyde vores dansktalende kunder branchens bedste service! Teamet kommer til at bestå af i alt otte personer, heraf en Teamleder, en medarbejder på fuldtid og to timeansatte medarbejdere skal sidde fysisk i København, derudover vil der være fire fuldtidsansatte agenter i Göteborg.

Vores danske hjemmeside, www.jollyroom.dk, blev lanceret i 2013, og er et hurtigt voksende marked. Din rolle som kundeserviceagent indebærer, at du skal give en fremragende service til vores danske kunder via mail, telefon og chat. Stillingen er på deltid og baseret på behov, i begyndelsen kan der regnes med 1-3 arbejdsdage pr. uge. I sommerperioden og i højsæsonerne vil der være mulighed for at arbejde mere.

Vi er en virksomhed, der satser på medarbejderne og vi rekrutterer ofte inden for afdelingen man arbejder i samt til andre afdelinger. Dem der leverer topresultater og samtidigt har en positiv og samarbejdsvillig indstilling plejer at nå langt hos Jollyroom.

Arbejdsopgaver:

  • Svare på kundespørgsmål per telefon og mail
  • Reklamationshåndtering
  • Være en del af opstarten af det nye kontor og på eget initiativ hurtigt skabe rutiner, som gør at teamet bliver effektivt og godt sammentømret

Krav til erfaringer og personlighed

Da du vil møde dansktalende kunder via mail og telefon er det et krav, at du kan tale og skrive flydende dansk.

Vi søger dig, der hver dag vil give branchens bedste service. Du er som person prestigeløs, ydmyg og har et enormt kundefokus og samtidig er du selvstændig og initiativrig. Det ses som en fordel hvis du har arbejdserfaringer indenfor kundeservice i branchen, reklamationshåndtering eller butik. Det er også en fordel, hvis du har arbejdet med betalings- og bookingsystemer samt SAP.

Vi tilbyder:

  • Entreprenørdrivende virksomhed
  • Høj udvikling
  • Spændende branche
  • Stort ansvar og varierende arbejdsopgaver
  • Placering i det centrale København

 Flere informationer:

  • Start: Efter aftale
  • Omfang: Deltidsstilling, baseret på behov (ca. 1-3 dage pr. uge)
  • Placering: Centrale København, Danmark
  • Arbejdstider: Hverdage mellem kl.8-17
  • Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Ansøgning:

http://jollyroom.workbuster.se/?aguid=20946DB2919E4F7F9E3D2C2B36916E09

Som et led i at sikre høj kvalitet i vores rekrutteringsprocesser, gennemfører vi anbefalinger og referencekontrol.

Vi arbejder med løbende rekruttering og kan derfor ansætte inden sidste ansøgningsfrist er udløbet, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt. 

Vi vil gerne frabede os al henvendelse fra rekrutteringsbureauer og annoncører.  

(fra EURES Sverige) 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329820485Phoenix-7b1e0e6412018-05-28T00:00:00Kundeserviceagent, deltid, til webshoppen Jollyroom i København, Danmark

Kundeserviceagent deltid til webshoppen Jollyroom i København 

I Göteborg, Sverige, har vi kontor og lager, personalestyrken vokser løbende og udgør p.t. 300 medarbejdere. Muligheden for ekspansion og fremgang har aldrig været større. Nu hvor vi ligger nummer 1 på det nordiske marked, er vi klar til at eksponerer os i andre lande. Vi skal give europæiske konsumenter den bedste oplevelse. Vi er med i kampen for at vinde!

Kundeserviceagent på Jollyroom i København

Vi vil nu starte et nyt kontor i Danmark, for at kunne tilbyde vores dansktalende kunder branchens bedste service! Teamet kommer til at bestå af i alt otte personer, heraf en Teamleder, en medarbejder på fuldtid og to timeansatte medarbejdere skal sidde fysisk i København, derudover vil der være fire fuldtidsansatte agenter i Göteborg.

Vores danske hjemmeside, www.jollyroom.dk, blev lanceret i 2013, og er et hurtigt voksende marked. Din rolle som kundeserviceagent indebærer, at du skal give en fremragende service til vores danske kunder via mail, telefon og chat. Stillingen er på deltid og baseret på behov, i begyndelsen kan der regnes med 1-3 arbejdsdage pr. uge. I sommerperioden og i højsæsonerne vil der være mulighed for at arbejde mere.

Vi er en virksomhed, der satser på medarbejderne og vi rekrutterer ofte inden for afdelingen man arbejder i samt til andre afdelinger. Dem der leverer topresultater og samtidigt har en positiv og samarbejdsvillig indstilling plejer at nå langt hos Jollyroom.

Arbejdsopgaver:

  • Svare på kundespørgsmål per telefon og mail
  • Reklamationshåndtering
  • Være en del af opstarten af det nye kontor og på eget initiativ hurtigt skabe rutiner, som gør at teamet bliver effektivt og godt sammentømret

Krav til erfaringer og personlighed

Da du vil møde dansktalende kunder via mail og telefon er det et krav, at du kan tale og skrive flydende dansk.

Vi søger dig, der hver dag vil give branchens bedste service. Du er som person prestigeløs, ydmyg og har et enormt kundefokus og samtidig er du selvstændig og initiativrig. Det ses som en fordel hvis du har arbejdserfaringer indenfor kundeservice i branchen, reklamationshåndtering eller butik. Det er også en fordel, hvis du har arbejdet med betalings- og bookingsystemer samt SAP.

Vi tilbyder:

  • Entreprenørdrivende virksomhed
  • Høj udvikling
  • Spændende branche
  • Stort ansvar og varierende arbejdsopgaver
  • Placering i det centrale København

 Flere informationer:

  • Start: Efter aftale
  • Omfang: Deltidsstilling, baseret på behov (ca. 1-3 dage pr. uge)
  • Placering: Centrale København, Danmark
  • Arbejdstider: Hverdage mellem kl.8-17
  • Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Ansøgning:

http://jollyroom.workbuster.se/?aguid=20946DB2919E4F7F9E3D2C2B36916E09

Som et led i at sikre høj kvalitet i vores rekrutteringsprocesser, gennemfører vi anbefalinger og referencekontrol.

Vi arbejder med løbende rekruttering og kan derfor ansætte inden sidste ansøgningsfrist er udløbet, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt. 

Vi vil gerne frabede os al henvendelse fra rekrutteringsbureauer og annoncører.  

(fra EURES Sverige) 

2018-07-02T00:50:46.840 Kundeserviceagent deltid til webshoppen Jollyroom i København I G teborg, Sverige, har vi kontor og lager, personalestyrken vokser løbende og udgør p.t. 300 medarbejdere. Muligheden for ekspansion og fremgang har aldrig været større. Nu hvor vi ligger nummer 1 på det nordiske marked, er vi klar til at eksponerer os i andre lande. Vi skal give europæiske konsumenter den bedste oplevelse. Vi er med i kampen for at vinde! Kundeserviceagent på Jollyroom i København Vi vil nu starte et nyt kontor i Danmark, for at kunne tilbyde vores dansktalende kunder branchens bedste service! Teamet kommer til at bestå af i alt otte personer, heraf en Teamleder, en medarbejder på fuldtid og to timeansatte medarbejdere skal sidde fysisk i København, derudover vil der være fire fuldtidsansatte agenter i G teborg. Vores danske hjemmeside, www.jollyroom.dk, blev lanceret i 2013, og er et hurtigt voksende marked. Din rolle som kundeserviceagent indebærer, at du skal give en fremragende service til vores danske kunder via mail, telefon og chat. Stillingen er på deltid og baseret på behov, i begyndelsen kan der regnes med 1-3 arbejdsdage pr. uge. I sommerperioden og i højsæsonerne vil der være mulighed for at arbejde mere. Vi er en virksomhed, der satser på medarbejderne og vi rekrutterer ofte inden for afdelingen man arbejder i samt til andre afdelinger. Dem der leverer topresultater og samtidigt har en positiv og samarbejdsvillig indstilling plejer at nå langt hos Jollyroom. Arbejdsopgaver: Svare på kundespørgsmål per telefon og mail Reklamationshåndtering Være en del af opstarten af det nye kontor og på eget initiativ hurtigt skabe rutiner, som gør at teamet bliver effektivt og godt sammentømret Krav til erfaringer og personlighed Da du vil møde dansktalende kunder via mail og telefon er det et krav, at du kan tale og skrive flydende dansk. Vi søger dig, der hver dag vil give branchens bedste service. Du er som person prestigeløs, ydmyg og har et enormt kundefokus og samtidig er du selvstændig og initiativrig. Det ses som en fordel hvis du har arbejdserfaringer indenfor kundeservice i branchen, reklamationshåndtering eller butik. Det er også en fordel, hvis du har arbejdet med betalings- og bookingsystemer samt SAP. Vi tilbyder: Entreprenørdrivende virksomhed Høj udvikling Spændende branche Stort ansvar og varierende arbejdsopgaver Placering i det centrale København Flere informationer: Start: Efter aftale Omfang: Deltidsstilling, baseret på behov (ca. 1-3 dage pr. uge) Placering: Centrale København, Danmark Arbejdstider: Hverdage mellem kl.8-17 Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se Ansøgning: http: jollyroom.workbuster.se ?aguid 20946DB2919E4F7F9E3D2C2B36916E09 Som et led i at sikre høj kvalitet i vores rekrutteringsprocesser, gennemfører vi anbefalinger og referencekontrol. Vi arbejder med løbende rekruttering og kan derfor ansætte inden sidste ansøgningsfrist er udløbet, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt. Vi vil gerne frabede os al henvendelse fra rekrutteringsbureauer og annoncører. (fra EURES Sverige)11Jobnet7b1e0e64100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-01T00:00:000000http://jollyroom.workbuster.se/?aguid=20946DB2919E4F7F9E3D2C2B36916E090EuropaDanmark3270990Jollyroom11Tagenevägen 3542537Hisings KärraDKDanmark157.7817776011.99486070
nicole.berger@jollyroom.seDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent579292JobNet48304581000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b1e0e64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b1e0e64https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b1e0e64&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7b1e0e64&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Jollyroom er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg355280391Nicolenicole.berger@jollyroom.seDKDanmarkDKDanmarkda-DK