Stofa i Århus søger dedikerede Kundesupportere
Er du en vinder, og motiveres du af mål og resultater? Sætter du en ære i at levere en unik supportoplevelse, hvor salg og service er på et højt niveau? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har du muligheden for at blive en del af Stofa i Århus.
Sted: Århus
”At være ansat hos Stofa har for mig betydet, at jeg har udviklet mig både personligt og fagligt fra dag 1 af” siger Kim, som har været ansat ved kundesupport i Århus i 2,5 år.
Hos Stofa møder du en arbejdsplads, der prioriterer og investerer i din udvikling og trivsel, og du bliver en del af et team med kunderne i fokus. Du får samtidig en hverdag i branchens mest motiverede supportteam, der vægter det sociale højt. Og vi glæder os til at tage imod nye kollegaer.
Tag hånd om vores kunder
I løbet af en typisk dag tager du dig af en lang række kunderelaterede opgaver som at besvare spørgsmål fra kunder over telefon og mail samt en stor del servicerende salg. De typiske henvendelser drejer sig om udfordring med WIFI og tv pixeleringer. En vigtig del af din rolle er også at behovsafdække kunderne og sikre, at de har, hvad de skal bruge samt give dem en oplevelse udover det sædvanlige – hver gang.
"Det tiltaler mig at være i et job hvor jeg hverdag kan få lov til at hjælpe kunderne og overgå deres forventninger” Fortæller Kim.
Solid oplæring og uddannelse i salg og kommunikation
Din nye 37 timers arbejdsuge ligger i tidsrummet 08-22 på hverdage og 09-17 i weekenderne. Du skal regne med at arbejde ca. hver 3. weekend. Du får en vagtplan 4 uger forud, så du har mulighed for at planlægge ud fra den. Arbejdsstedet er i Århus, hvor du også gennemgår en grunduddannelse på 5 uger samt evt. videreuddannelse i salg og kommunikation.
Vi tilbyder en kokkebetjent kantineordning, der overgår din vildeste fantasi, og vi sørger selvfølgelig for, at du bliver oplært i vores systemer samt de typiske udfordringer, du hjælper kunderne med. Desuden bliver du løbende coachet. Ud over din månedsløn får du en provisionsaftale uden loft, en koncern bonusordning, tillæg for at arbejde forskudt tid samt sundhedsforsikring og pensionsordning gennem PFA.
Et stærkt DNA og humoristisk team
Hos Stofa arbejder vi i et miljø med åbenhed og nærhed, og vores kundeløfter betyder alt i forhold til, hvordan vi ønsker at møde vores kunder og kollegaer. Vores leveregler er, hvad vi kan forvente af hinanden, og hvordan vi opfører os over for hinanden. Vores kultur er derfor også præget af at formidle budskaber på en enkel og forståelig måde samt altid at sørge for, at vores service skaber merværdi for kunden i form af naturligt mersalg.
”I vores team, har vi en meget stærk holdånd, og en dygtig leder, som for mig betyder, at det altid er sjovt at komme på arbejde” beretter Kim, med et smil på læben.
Du kan læse mere om jobbet, og se en video med medarbejdere fra kundeservice- og supportteamet her https://stofa.dk/job/ks-support-job?_ga=2.116149318.1542799111.1548929401-1017590843.1534938601
Erfaring fra en lignende stilling er en fordel, men ikke et krav.
Måske har du arbejdet i et callcenter eller tilsvarende, så du ved, hvad det indebærer at give support over telefonen
- Du har gåpåmod og lyst til at tage ansvar samt indgå i et godt team.
- Du er nysgerrig og har lyst til at arbejde hos os i en længere årrække.
- Og så er du klar på at være en del af en arbejdsplads fyldt med energi og kundefokus.
Hvis ovenstående lyder som noget for dig og du kunne tænke dig at blive en del af Stofas nye support team, så skynd dig at send en ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler i marts/april, og der vil være start d. 1. maj 2019.
Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Konsulent, Esben Bjerg Karstoft, på tlf. 23458920.