Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeserviceagent til Hungry.dk - Deltids

Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!

Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.

Hvad forventer vi af dig:
- Hurtig, effektiv og skarp på computer
- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon
- God til at multitaske
- God til konflikthåndtering
- Perfekt dansk på skrift
- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekender

Hvad tilbyder vi dig:
- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst
- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)
- Personlig udvikling
- Fleksibel planlægning af timer
- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagement

Jobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret.


Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dk

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.

Vi afholder løbende samtaler.


Ansættelsesdato: Hurtigst muligt


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015797Phoenix-ecab3e4412019-05-02T00:00:00Kundeserviceagent til Hungry.dk - Deltids

Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!

Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.

Hvad forventer vi af dig:
- Hurtig, effektiv og skarp på computer
- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon
- God til at multitaske
- God til konflikthåndtering
- Perfekt dansk på skrift
- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekender

Hvad tilbyder vi dig:
- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst
- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)
- Personlig udvikling
- Fleksibel planlægning af timer
- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagement

Jobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret.


Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dk

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.

Vi afholder løbende samtaler.


Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

2019-06-28T00:51:46.407 Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.Hvad forventer vi af dig:- Hurtig, effektiv og skarp på computer- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon- God til at multitaske- God til konflikthåndtering- Perfekt dansk på skrift- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekenderHvad tilbyder vi dig:- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)- Personlig udvikling- Fleksibel planlægning af timer- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagementJobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret. Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dkHar du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.Vi afholder løbende samtaler. Ansættelsesdato: Hurtigst muligt11jobnetecab3e44100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-27T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3518724HUNGRY.DK ApS11Voldbjergvej 128240RisskovDKDanmark0ma@hungry.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent753241JobNet4982297498229710002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecab3e44https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecab3e44https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecab3e44&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ecab3e44&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKundeserviceagent til Hungry.dk - Deltids1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361659778Morten Aaboe Kristensenma@hungry.dkDKDanmarkDKDanmark330161513Studiejob til Online KundeserviceBasic Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega. Om jobbetSom kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både mundtlig og skriftlig kundekontakt, administrative opgaver som del af vores kvalitetssikring af indholdet på BoligPortal og inddragelse i virksomhedens igangværende projekter. Kundeservice er omdrejningspunktet i dit arbejde, og din hovedopgave er at hjælpe vores kunder med de spørgsmål og problemstillinger, der løbende dukker op. Da vores kundebase består af både boligsøgende og udlejere, kan det være alt fra gode råd til ansøgninger og udlejningsannoncer til tekniske udfordringer og afmelding af abonnementer. Som studerende indgår du på lige fod med dine øvrige kolleger i teamet. Du bliver repræsentant for virksomheden, og du får et stærkt mandat til at finde den bedste løsning for kunden indenfor virksomhedens retningslinjer. Vi er et ungt og dedikeret team med stort sammenhold, som består af både fuldtidsmedarbejdere og studerende. Arbejdstiden vil dels være sammen med dine kolleger i dagstimerne, dels selvstændigt på hverdagsaftener og i weekender. Om digVi søger to-tre studerende, som har min 1½ år tilbage af deres videregående uddannelse og som ønsker at arbejde cirka 15 timer om ugen (vagter på 4-8 timers varighed fordelt på dags-, aften- og weekendvagter). Det er derfor et krav, at du har minimum en undervisningsfri dag om ugen. Vi forventer desuden, at du:Kan lide at arbejde og møder ind med god energiEr empatisk og til tider tålmodigKan tilpasse dine stærke kommunikative evner til kundens behovTrives med ansvar og er struktureretEr initiativrig og formår at tilpasse generelle retningslinjer til målrettede løsningerArbejder godt i teams, tager ansvar for dine kolleger og de generelle mål i afdelingen såvel som virksomhedenEr fleksibel i forhold til vagterOm osHos BoligPortal får du engagerede kolleger, som brænder for deres fagområder og for at nå virksomhedens mål. Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø, hvor tværfagligt samarbejde og intern vidensdeling er en selvfølge, og hvor vi inkluderer hinanden i fremtidige planer, udfordringer og resultater. Vi motiverer hinanden til at gøre vores bedste, og vi sørger altid for at have det sjovt imens. Vi spiser frokost sammen (vi har frokostordning), og vi prioriterer sociale begivenheder højt. Det kan være bordtennis i pausen, firmafodbold og CS-turneringer, fredagsbar, fejring af gode resultater osv. Er du vores nye kollega?Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning, CV og evt. referencer udtalelser via linket. Ansøgningsfristen er d. 9. februar. Vi holder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at få sendt din ansøgning afsted. Forventet start er marts 2020. Ved spørgsmål er du velkommen til at skrive til Customer Service Manager Else Gaarde Fisker på egf@boligportal.dk. Se mere på vores ansøgersite: https: boligportal.ofir.com
Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega.

Om jobbet
Som kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både mundtlig og skriftlig kundekontakt, administrative opgaver som del af vores kvalitetssikring af indholdet på BoligPortal og inddragelse i virksomhedens igangværende projekter.

Kundeservice er omdrejningspunktet i dit arbejde, og din hovedopgave er at hjælpe vores kunder med de spørgsmål og problemstillinger, der løbende dukker op. Da vores kundebase består af både boligsøgende og udlejere, kan det være alt fra gode råd til ansøgninger og udlejningsannoncer til tekniske udfordringer og afmelding af abonnementer.

Som studerende indgår du på lige fod med dine øvrige kolleger i teamet. Du bliver repræsentant for virksomheden, og du får et stærkt mandat til at finde den bedste løsning for kunden indenfor virksomhedens retningslinjer.

Vi er et ungt og dedikeret team med stort sammenhold, som består af både fuldtidsmedarbejdere og studerende. Arbejdstiden vil dels være sammen med dine kolleger i dagstimerne, dels selvstændigt på hverdagsaftener og i weekender.

Om dig
Vi søger to-tre studerende, som har min 1½ år tilbage af deres videregående uddannelse og som ønsker at arbejde cirka 15 timer om ugen (vagter på 4-8 timers varighed fordelt på dags-, aften- og weekendvagter). Det er derfor et krav, at du har minimum en undervisningsfri dag om ugen.

Vi forventer desuden, at du:
  • Kan lide at arbejde og møder ind med god energi
  • Er empatisk og til tider tålmodig
  • Kan tilpasse dine stærke kommunikative evner til kundens behov
  • Trives med ansvar og er struktureret
  • Er initiativrig og formår at tilpasse generelle retningslinjer til målrettede løsninger
  • Arbejder godt i teams, tager ansvar for dine kolleger og de generelle mål i afdelingen såvel som virksomheden
  • Er fleksibel i forhold til vagter
Om os
Hos BoligPortal får du engagerede kolleger, som brænder for deres fagområder og for at nå virksomhedens mål. Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø, hvor tværfagligt samarbejde og intern vidensdeling er en selvfølge, og hvor vi inkluderer hinanden i fremtidige planer, udfordringer og resultater.

Vi motiverer hinanden til at gøre vores bedste, og vi sørger altid for at have det sjovt imens. Vi spiser frokost sammen (vi har frokostordning), og vi prioriterer sociale begivenheder højt. Det kan være bordtennis i pausen, firmafodbold og CS-turneringer, fredagsbar, fejring af gode resultater osv.

Er du vores nye kollega?
Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning, CV og evt. referencer/udtalelser via linket. Ansøgningsfristen er d. 9. februar. Vi holder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at få sendt din ansøgning afsted. Forventet start er marts 2020.

Ved spørgsmål er du velkommen til at skrive til Customer Service Manager Else Gaarde Fisker på egf@boligportal.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://boligportal.ofir.com

ORS/Small/7b8805ca_logo.pngBoligPortalAarhus N2020-01-21T14:04:05.2802020-02-09T00:00:00
330148208Customer Service RepresentativeRobot Who are we? Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing better. Every day, we help motivate more than 80,000 users across 50 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 and with investors like Jesper Buch, founder of Just-Eat, and Jan Dal Lehrmann, founder of BilBasen, we have ventured upon an exciting journey characterized by growth and expansion - and this is your chance to become a part of it. About the position: We are looking for a highly motivated Customer Service Representative to join our Customer Service and Success team at Plecto. You will be responsible for delivering world class service and technical support to our clients by live chat, phone and e-mail. You are able to work in a high paced environment and ensure each customer s satisfaction by providing quick and professional customer service. Responsibilities: Deliver customer service via live chat, email and phone, as well as perform some online meetings Responding promptly to customer enquiries Responding and acknowledging customer complaints Keeping records of customer interactions, enquiries, feedback and complaints Knowing Plecto inside out and provide professional technical support Ensure customer satisfaction at all times Your qualifications: You have experience in delivering customer service via phone, live chat or email You are comfortable with providing technical support You have a flair for IT and are ready to learn new systems You are smiling, open-minded and outgoing You have a good business understanding and know what an important role customer success plays You are a team player, who can focus on delivering both efficient and professional customer service You are fluent in English, both spoken and written another additional language Knowledge and experience with SQL and API is a plus, but not a requirement What do we offer? You have the opportunity to become a key player in a growing software company. Based from our office in Aarhus, Denmark, you will become part of a dynamic and easy-going team with ambitious goals in an entrepreneurial organization. We have a strong focus on creating a fun and encouraging work environment in which you will gain experience with multiple aspects of customer success and become involved in a wide range of tasks, with possibility to advance inside the company. Other benefits: Attractive salary Free breakfast, drinks, coffee and tea Flexible work hours and vacation periods Social gatherings Relaxed work environment with the occasional game of FIFA Are you up for the challenge? Please send us your CV and motivation letter in English.

Who are we?
Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing better. Every day, we help motivate more than 80,000 users across 50 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 and with investors like Jesper Buch, founder of Just-Eat, and Jan Dal Lehrmann, founder of BilBasen, we have ventured upon an exciting journey characterized by growth and expansion - and this is your chance to become a part of it.

 

About the position:

We are looking for a highly motivated Customer Service Representative to join our Customer Service and Success team at Plecto. You will be responsible for delivering world class service and technical support to our clients by live chat, phone and e-mail. You are able to work in a high paced environment and ensure each customer’s satisfaction by providing quick and professional customer service.

 

Responsibilities:

  • Deliver customer service via live chat, email and phone, as well as perform some online meetings

  • Responding promptly to customer enquiries

  • Responding and acknowledging customer complaints

  • Keeping records of customer interactions, enquiries, feedback and complaints

  • Knowing Plecto inside out and provide professional technical support 

  • Ensure customer satisfaction at all times

     

Your qualifications:

  • You have experience in delivering customer service via phone, live chat or email

  • You are comfortable with providing technical support

  • You have a flair for IT and are ready to learn new systems

  • You are smiling, open-minded and outgoing

  • You have a good business understanding and know what an important role customer success plays

  • You are a team player, who can focus on delivering both efficient and professional customer service

  • You are fluent in English, both spoken and written + another additional language

  • Knowledge and experience with SQL and API is a plus, but not a requirement

 

What do we offer?

You have the opportunity to become a key player in a growing software company. Based from our office in Aarhus, Denmark, you will become part of a dynamic and easy-going team with ambitious goals in an entrepreneurial organization.

We have a strong focus on creating a fun and encouraging work environment in which you will gain experience with multiple aspects of customer success and become involved in a wide range of tasks, with possibility to advance inside the company. 

 

Other benefits:

  • Attractive salary

  • Free breakfast, drinks, coffee and tea

  • Flexible work hours and vacation periods

  • Social gatherings

  • Relaxed work environment with the occasional game of FIFA

 

Are you up for the challenge? Please send us your CV and motivation letter in English.

Plecto ApSViby J2019-12-27T00:00:002020-02-14T00:00:00
330152889KundeservicekonsulentRobot Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er at udvide og vedligeholde vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores driftsafdeling. Hovedparten af din arbejdstid vil foregå ude hos vores kunder med kvalitetsopfølgning, reklamationsbehandling, samt med instruktion af nye serviceassistenter. Vi forventer: Du læser og kommunikerer på dansk. Du kan fremvise straffeattest og har kørekort. At service og kundetilfredshed, skal ligge dig stærkt på sinde kunden er altid i fokus. Du skal være forandringsvillig og kunne motivere vores serviceassistenter. Du har en fleksibel tilgang til din dagligdag, både når det gælder arbejdstider og typer af opgaver. Du er udadvendt, struktureret, ansvarsbevidst og følger opgaverne til dørs med et smil i pressede situationer. Vi tilbyder: Oplæring og instruktion i jobbet, samt daglig sparring med vores driftsafdeling. Et job med udviklingsmuligheder i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø. Aktiv personaleforening med sociale arrangementer. Arbejdstid: Stillingen er på 37 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter aftale. Arbejdstiden vil efter aftale være placeret på hverdage i både dag- og aftentider. Vi indkalder til jobsamtaler løbende men venter gerne på den rette. Kan du se dig selv i overnævnte stillingen, så send os hurtigst muligt en ansøgning til hr@jydan.dk Med venlig hilsen Jydan Rengøringsservice

Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er at udvide og vedligeholde vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores driftsafdeling.

Hovedparten af din arbejdstid vil foregå ude hos vores kunder med kvalitetsopfølgning, reklamationsbehandling, samt med instruktion af nye serviceassistenter.

 

Vi forventer:

  • Du læser og kommunikerer på dansk.
  • Du kan fremvise straffeattest og har kørekort.
  • At service og kundetilfredshed, skal ligge dig stærkt på sinde – kunden er altid i fokus.
  • Du skal være forandringsvillig og kunne motivere vores serviceassistenter.
  • Du har en fleksibel tilgang til din dagligdag, både når det gælder arbejdstider og typer af opgaver.
  • Du er udadvendt, struktureret, ansvarsbevidst og følger opgaverne til dørs med et smil i pressede situationer.

 

Vi tilbyder:

  • Oplæring og instruktion i jobbet, samt daglig sparring med vores driftsafdeling.
  • Et job med udviklingsmuligheder i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø.
  • Aktiv personaleforening med sociale arrangementer.

 

Arbejdstid:

Stillingen er på 37 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter aftale.

Arbejdstiden vil efter aftale være placeret på hverdage i både dag- og aftentider.

  

Vi indkalder til jobsamtaler løbende men venter gerne på den rette.

 

Kan du se dig selv i overnævnte stillingen, så send os hurtigst muligt en ansøgning til hr@jydan.dk

 

Med venlig hilsen

Jydan Rengøringsservice 

 

JYDAN RengøringsserviceLystrup2020-01-09T00:00:002020-01-31T00:00:00
330164938Kundeservice Konsulent-deltidRobot Kunne du tænke dig at blive en del af den næste store danske internationale succes? Om jobbet Din primære arbejdsopgaver vil bestå i at kontakte vores samarbejdspartneres (bil forhandlere) kunder (private bilejere) med henblik på at booke et møde. Kunderne er typisk i gang med at sælge eller købe en bil, og her vil det være din primære opgave at booke dem ind til en aftale ved en forhandler. Du skal sætte dig ind i kundens sted, have service i højsædet, samtidig med at få en aftale i kalenderen. Yderligere, skal du følge op på aftalte møder hos samarbejdspartnere og kunden, og sikre et godt samarbejde. AutoUncle vil være onklen, som bilkøbere spørger til råds, når de skal gøre en god bilhandel online. Men bilforhandlerne har også brug for en god onkel, der kan hjælpe dem til succes online. Det er dig, der får det til at ske! Så her er din chance, hvis du vil være en del af en anderledes tænkende, og super moderne virksomhed, der har skyhøje internationale ambitioner! Din baggrund Skal du vide noget om biler? ikke nødvendigvis, men det er da et plus. Vi forestiller os, at du er positiv, udadvendt, serviceminded og ikke lader dig slå ud af et afslag. Vi forventer, at: du har erfaring med telemarketing, mødebooking, salg eller outbound-kundeservice du elsker at arbejde med telefonen, og kommunikationen med kunden du er en fremragende kollega du er passioneret omkring dit job, kollegaer og kunder du taler og skriver flydende dansk så du kan kommunikere med vores danske kunder du er stabil, social, fleksibel og pålidelig Hvad tilbyder AutoUncle Vi tilbyder en udfordrende rolle, der vil have en stor indflydelse på AutoUncles fremtidige succes. Vi er et energisk ungt og internationalt team, og vi arbejder efter Agile metoder og principperne i Lean Startup. Derudover kan nævnes En fast konkurrencedygtig timeløn (10-15t. ugentligt.) Vagter både i hverdage, og i weekenden Gode arbejdsforhold og oplæring Frokostordning og sociale arrangementer At blive en del af et fantastisk team af ambitiøse og internationale kolleger Info og kontakt Ansøgningsfrist: ASAP! Vi leder efter den rigtige profil og har løbende samtaler. Startdato: Efter aftale, men snarest muligt. Vi glæder os til at læse din ansøgning! Who we are AutoUncle is the independent online price-check for used cars with the vision to become the most used platform for making hassle-free deals happen. Our price-check tools are already used in 10 countries, making it smoother for consumers and dealers to agree on prices and shake hands. We re currently 45 employees and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg, Cluj and sales hubs spread across Europe.

Kunne du tænke dig at blive en del af den næste store danske internationale succes?

Om jobbet

Din primære arbejdsopgaver vil bestå i at kontakte vores samarbejdspartneres (bil forhandlere) kunder (private bilejere) med henblik på at booke et møde. Kunderne er typisk i gang med at sælge eller købe en bil, og her vil det være din primære opgave at booke dem ind til en aftale ved en forhandler. Du skal sætte dig ind i kundens sted, have service i højsædet, samtidig med at få en aftale i kalenderen. Yderligere, skal du følge op på aftalte møder hos samarbejdspartnere og kunden, og sikre et godt samarbejde.

AutoUncle vil være onklen, som bilkøbere spørger til råds, når de skal gøre en god bilhandel online. Men bilforhandlerne har også brug for en god onkel, der kan hjælpe dem til succes online. Det er dig, der får det til at ske! Så her er din chance, hvis du vil være en del af en anderledes tænkende, og super moderne virksomhed, der har skyhøje internationale ambitioner!

Din baggrund

Skal du vide noget om biler? ikke nødvendigvis, men det er da et plus. Vi forestiller os, at du er positiv, udadvendt, serviceminded og ikke lader dig slå ud af et afslag. Vi forventer, at:

  • du har erfaring med telemarketing, mødebooking, salg eller outbound-kundeservice
  • du elsker at arbejde med telefonen, og kommunikationen med kunden
  • du er en fremragende kollega
  • du er passioneret omkring dit job, kollegaer og kunder
  • du taler og skriver flydende dansk så du kan kommunikere med vores danske kunder
  • du er stabil, social, fleksibel og pålidelig

Hvad tilbyder AutoUncle

Vi tilbyder en udfordrende rolle, der vil have en stor indflydelse på AutoUncles fremtidige succes. Vi er et energisk ungt og internationalt team, og vi arbejder efter Agile metoder og principperne i Lean Startup. Derudover kan nævnes;

  • En fast konkurrencedygtig timeløn (10-15t. ugentligt.)
  • Vagter både i hverdage, og i weekenden
  • Gode arbejdsforhold og oplæring
  • Frokostordning og sociale arrangementer
  • At blive en del af et fantastisk team af ambitiøse og internationale kolleger

Info og kontakt

Ansøgningsfrist: ASAP! Vi leder efter den rigtige profil og har løbende samtaler.

Startdato: Efter aftale, men snarest muligt.

 

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Who we are

AutoUncle is the independent online price-check for used cars with the vision to become the most used platform for making hassle-free deals happen. Our price-check tools are already used in 10 countries, making it smoother for consumers and dealers to agree on prices and shake hands. We're currently +45 employees and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg, Cluj and sales hubs spread across Europe.

AUTOUNCLE ApSÅrhus C2020-01-27T00:00:002020-02-02T00:00:00
330165037Tech supporter til IT & ServicevirksomhedRobot Tech supporter - Fuldtid Synes du også at IT og Tech er fedt? Brænder du for at levere en god kundeservice? Har du det, der skal til for at løfte vores kundeoplevelser til nye højder? Har du alt for tit oplevet at kontakte kundeservice hos en virksomhed, hvor du selv er kunde, og bagefter tænkt Det kunne jeg have gjort meget bedre selv , så læs videre :), for vi gør det langt bedre hos Duka. Vi tilbyder en spændende stilling i en voksende dansk virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeoplevelsen er omdrejningspunktet i vores arbejde. Vi sætter standarden for god kundeservice! Vores kunder vælger Duka, fordi de hellere vil bruge deres tid på at bruge og anvende deres IT-produkter, end på at fejlsøge problemer og bøvle med endeløse opdateringer, valg af sikkerhedspakker, valg af software osv. Duka er kundernes guide, salgsrådgiver, tekniske supporter og sidekick i en omfattende og støt voksende IT-verden, og det er her, du måske kommer ind i billedet… Du bliver kundens betroede supporter, og uanset om opgaven er teknisk support, generel rådgivning om brug af IT eller præsentation af Dukas tilbud, er du virksomhedens stemme og ambassadør. Vores produkter og services er primært baseret på Windows, men fås også på de Android og iOS produkter, som man finder på det private IT-marked i dag. Din nysgerrig og viden inden for IT anno 2020 giver dig en troværdig dialog, og din erfaring eller natur gør, at du kan balancerer den empati og effektivitet, som er helt afgørende for succes i stillingen. God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning med det formål at sikre, at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov. Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet og at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner. - Kundeservicechef Mikkel Degn Du er den rigtige til jobbet hos Duka hvis: Du brænder for god service, og alle kan se, at du brænder for at levere den bedste kundeserviceoplevelse og kan mærke din entusiasme for at være med.Du er glad for at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab.Du elsker Tech og IT og måske ser dig selv som noget af en Nørd :)Du kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt. Hvis du ikke kan det i forvejen, skal vi nok træne dig i det.Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen, bl.a. ved at dele dine erfaringer og komme med forbedringsforslag.Du trives med at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for at sikre en fremragende kundeoplevelse.Du trives også i et arbejdsmiljø, hvor vi stiller krav til hinanden. Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder. Vi regner med at dit danske sprog i tale og skrift er på højt niveau, og at du kan engelsk på kommunikationsniveau. Herudover forventer vi, at du: Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det, du ikke allerede kender, lærer du hurtigtEr rutineret i betjening og opsætning af almindelige IT-produkter, webportaler og devices, såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og tilsvarendeSer dig selv som en engageret og positiv person, der også er hjælpsom og løsningsorienteret. Er pålidelig med stabilt fremmøde, tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunderHar lyst til at bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie og kultur- og strategiudvikling Vi vurderer din profil samlet, og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. Hvad kan Duka gøre for dig? Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.Vi har 4,5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet Tænk - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.Et unikt sammenhold i teamet med masser af mulighed for sociale arrangementer og aktiviteterEn fast månedsløn på niveau i branchen samt mulighed for kvalifikation til vores bonusordning, der primært bygger på kundetilfredshedAttraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning, IT-goder og meget andet Det praktiske! Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, hvor arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får adgang til vores attraktive personalegoder efter endt oplæringsperiode. Interesseret? Indsend din ansøgning online her på siden! Bemærk: Ansøgninger pr. email vil blive slettet af hensyn til GDPR, men vi besvarer gerne dine spørgsmål pr. e-mail. Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater. Vi forventer at indkalde til jobsamtaler løbende, da vores team vokser måned for måned. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk Få et glimt af, hvordan vi arbejder hos Duka, her: https: www.youtube.com watch?v QFHr9QCbNi0 & lær mere om os her https: www.duka.dk og her https: www.linkedin.com company dukapc-aps Vi glæder os til at høre fra dig! Hos Duka synes vi, at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det, de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech It Easy

Tech supporter - Fuldtid

Synes du også at IT og Tech er fedt? Brænder du for at levere en god kundeservice? Har du det, der skal til for at løfte vores kundeoplevelser til nye højder? Har du alt for tit oplevet at kontakte kundeservice hos en virksomhed, hvor du selv er kunde, og bagefter tænkt "Det kunne jeg have gjort meget bedre selv", så læs videre :), for vi gør det langt bedre hos Duka.

Vi tilbyder en spændende stilling i en voksende dansk virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeoplevelsen er omdrejningspunktet i vores arbejde. Vi sætter standarden for god kundeservice!

Vores kunder vælger Duka, fordi de hellere vil bruge deres tid på at bruge og anvende deres IT-produkter, end på at fejlsøge problemer og bøvle med endeløse opdateringer, valg af sikkerhedspakker, valg af software osv. Duka er kundernes guide, salgsrådgiver, tekniske supporter og sidekick i en omfattende og støt voksende IT-verden, og det er her, du måske kommer ind i billedet…

Du bliver kundens betroede supporter, og uanset om opgaven er teknisk support, generel rådgivning om brug af IT eller præsentation af Dukas tilbud, er du virksomhedens stemme og ambassadør. Vores produkter og services er primært baseret på Windows, men fås også på de Android og iOS produkter, som man finder på det private IT-marked i dag. Din nysgerrig og viden inden for IT anno 2020 giver dig en troværdig dialog, og din erfaring eller natur gør, at du kan balancerer den empati og effektivitet, som er helt afgørende for succes i stillingen.

God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning med det formål at sikre, at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov.

"Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet og at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner."

- Kundeservicechef Mikkel Degn

Du er den rigtige til jobbet hos Duka hvis:

  • Du brænder for god service, og alle kan se, at du brænder for at levere den bedste kundeserviceoplevelse og kan mærke din entusiasme for at være med.
  • Du er glad for at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab.
  • Du elsker Tech og IT og måske ser dig selv som noget af en Nørd :)
  • Du kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt. Hvis du ikke kan det i forvejen, skal vi nok træne dig i det.
  • Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen, bl.a. ved at dele dine erfaringer og komme med forbedringsforslag.
  • Du trives med at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for at sikre en fremragende kundeoplevelse.
  • Du trives også i et arbejdsmiljø, hvor vi stiller krav til hinanden.

Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice / kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder.

Vi regner med at dit danske sprog i tale og skrift er på højt niveau, og at du kan engelsk på kommunikationsniveau. Herudover forventer vi, at du:

  • Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det, du ikke allerede kender, lærer du hurtigt
  • Er rutineret i betjening og opsætning af almindelige IT-produkter, webportaler og devices, såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og tilsvarende
  • Ser dig selv som en engageret og positiv person, der også er hjælpsom og løsningsorienteret. 
  • Er pålidelig med stabilt fremmøde, tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunder
  • Har lyst til at bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie og kultur- og strategiudvikling

Vi vurderer din profil samlet, og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. 

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.
  • Vi har 4,5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet "Tænk" - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!
  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.
  • Et unikt sammenhold i teamet med masser af mulighed for sociale arrangementer og aktiviteter
  • En fast månedsløn på niveau i branchen samt mulighed for kvalifikation til vores bonusordning, der primært bygger på kundetilfredshed
  • Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning, IT-goder og meget andet 

Det praktiske!

Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, hvor arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får adgang til vores attraktive personalegoder efter endt oplæringsperiode.

Interesseret?

Indsend din ansøgning online her på siden! Bemærk: Ansøgninger pr. email vil blive slettet af hensyn til GDPR, men vi besvarer gerne dine spørgsmål pr. e-mail.

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater. Vi forventer at indkalde til jobsamtaler løbende, da vores team vokser måned for måned.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

Få et glimt af, hvordan vi arbejder hos Duka, her:

https://www.youtube.com/watch?v=QFHr9QCbNi0

& lær mere om os her https://www.duka.dk

og her https://www.linkedin.com/company/dukapc-aps

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos Duka synes vi, at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det, de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech It Easy

 

 

Duka A/SHinnerup2020-01-27T00:00:002020-02-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob til Online Kundeservice

BoligPortal

Aarhus N
Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega. Om jobbetSom kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både...
Indrykket:21. januar 2020

Customer Service Representative

Plecto ApS

Viby J
Who are we? Plecto provides organizations with a dashboard software designed to motivate and engage employees into performing better. Every day, we help motivate more than 80,000 users across 50 countries to do just that. Plecto was founded in 2012 ...
Indrykket:27. december 2019

Kundeservicekonsulent

JYDAN Rengøringsservice

Lystrup
Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er at udvide og vedligeholde vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores driftsafdeling. Hovedparten af din arbejdstid vil foregå ude hos vores kunder med kvalitetsopfølgning, rekl...
Indrykket:9. januar 2020

Kundeservice Konsulent-deltid

AUTOUNCLE ApS

Århus C
Kunne du tænke dig at blive en del af den næste store danske internationale succes? Om jobbet Din primære arbejdsopgaver vil bestå i at kontakte vores samarbejdspartneres (bil forhandlere) kunder (private bilejere) med henblik på at booke et møde. K...
Indrykket:27. januar 2020

Tech supporter til IT & Servicevirksomhed

Duka A/S

Hinnerup
Tech supporter - Fuldtid Synes du også at IT og Tech er fedt? Brænder du for at levere en god kundeservice? Har du det, der skal til for at løfte vores kundeoplevelser til nye højder? Har du alt for tit oplevet at kontakte kundeservice hos en virkso...
Indrykket:27. januar 2020