Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeserviceagent til TNT - Transport og salg

Vil du være med til at sætte service i højsædet?

TNT søger en kundeserviceagent til Frontline afdelingen i vores Customer Contact Centre i Kolding til et barselsvikariat med gode chancer for fastansættelse efterfølgende. Du vil indgå i et team, hvor hverdagen kan være travl og hektisk, men humøret er højt.

TNT tilbyder et job i et firma med stærk virksomhedskultur og gode udviklingsmuligheder.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt (ikke weekend) på skiftende tider, mellem kl. 7 og 18. Fleksibilitet er afgørende i forbindelse med travle perioder.

Primære arbejdsopgaver                    

  • At yde rådgivning og service til vores kunder i forbindelse med bestilling og opfølgning på vores transportydelser
  • Lettere opfølgning og problemløsning på forsendelser med servicefejl
  • Prisforespørgsler
  • Salg af tillægsydelser på vores transportydelser

 Faglige kvalifikationer

  • Du sætter kunden i fokus – yder dit bedste og har lyst til at gøre en forskel
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk – både mundligt og skriftligt. Dit engelsk skal være på et niveau, hvor du ubesværet kan føre en forretningssamtale
  • Du er vant til at arbejde ved en PC og har lidt flair for IT
  • Du må gerne have kendskab til transportbranchen

Personlige kvalifikationer

  • Du er serviceminded og fleksibel
  • Du er udadvendt og har let ved at skabe kontakt
  • Du er vant til og trives med at arbejde i et kontormiljø med et højt tempo
  • Du arbejder godt i teams
  • Du har et godt humør og et højt energiniveau, som smitter af på dine omgivelser 

Vi skal have din ansøgning senest d. 28. februar 2018.

Det er et krav for ansættelse at du har en acceptabel straffeattest.

Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte Malene Christensenpå 70 10 11 10 eller Malene.christensen@tnt.dk

Send din ansøgning og dit CV til dkhr@tnt.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329754021Phoenix-aa81226f12018-02-02T19:10:03.617Kundeserviceagent til TNT - Transport og salg

Vil du være med til at sætte service i højsædet?

TNT søger en kundeserviceagent til Frontline afdelingen i vores Customer Contact Centre i Kolding til et barselsvikariat med gode chancer for fastansættelse efterfølgende. Du vil indgå i et team, hvor hverdagen kan være travl og hektisk, men humøret er højt.

TNT tilbyder et job i et firma med stærk virksomhedskultur og gode udviklingsmuligheder.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt (ikke weekend) på skiftende tider, mellem kl. 7 og 18. Fleksibilitet er afgørende i forbindelse med travle perioder.

Primære arbejdsopgaver                    

  • At yde rådgivning og service til vores kunder i forbindelse med bestilling og opfølgning på vores transportydelser
  • Lettere opfølgning og problemløsning på forsendelser med servicefejl
  • Prisforespørgsler
  • Salg af tillægsydelser på vores transportydelser

 Faglige kvalifikationer

  • Du sætter kunden i fokus – yder dit bedste og har lyst til at gøre en forskel
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk – både mundligt og skriftligt. Dit engelsk skal være på et niveau, hvor du ubesværet kan føre en forretningssamtale
  • Du er vant til at arbejde ved en PC og har lidt flair for IT
  • Du må gerne have kendskab til transportbranchen

Personlige kvalifikationer

  • Du er serviceminded og fleksibel
  • Du er udadvendt og har let ved at skabe kontakt
  • Du er vant til og trives med at arbejde i et kontormiljø med et højt tempo
  • Du arbejder godt i teams
  • Du har et godt humør og et højt energiniveau, som smitter af på dine omgivelser 

Vi skal have din ansøgning senest d. 28. februar 2018.

Det er et krav for ansættelse at du har en acceptabel straffeattest.

Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte Malene Christensenpå 70 10 11 10 eller Malene.christensen@tnt.dk

Send din ansøgning og dit CV til dkhr@tnt.dk

2018-03-01T01:02:40.837 Vil du være med til at sætte service i højsædet? TNT søger en kundeserviceagent til Frontline afdelingen i vores Customer Contact Centre i Kolding til et barselsvikariat med gode chancer for fastansættelse efterfølgende. Du vil indgå i et team, hvor hverdagen kan være travl og hektisk, men humøret er højt. TNT tilbyder et job i et firma med stærk virksomhedskultur og gode udviklingsmuligheder. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt (ikke weekend) på skiftende tider, mellem kl. 7 og 18. Fleksibilitet er afgørende i forbindelse med travle perioder. Primære arbejdsopgaver At yde rådgivning og service til vores kunder i forbindelse med bestilling og opfølgning på vores transportydelserLettere opfølgning og problemløsning på forsendelser med servicefejlPrisforespørgslerSalg af tillægsydelser på vores transportydelser Faglige kvalifikationer Du sætter kunden i fokus yder dit bedste og har lyst til at gøre en forskelDu er velformuleret på dansk og engelsk både mundligt og skriftligt. Dit engelsk skal være på et niveau, hvor du ubesværet kan føre en forretningssamtaleDu er vant til at arbejde ved en PC og har lidt flair for ITDu må gerne have kendskab til transportbranchen Personlige kvalifikationer Du er serviceminded og fleksibelDu er udadvendt og har let ved at skabe kontaktDu er vant til og trives med at arbejde i et kontormiljø med et højt tempoDu arbejder godt i teamsDu har et godt humør og et højt energiniveau, som smitter af på dine omgivelser Vi skal have din ansøgning senest d. 28. februar 2018. Det er et krav for ansættelse at du har en acceptabel straffeattest. Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte Malene Christensenpå 70 10 11 10 eller Malene.christensen@tnt.dk Send din ansøgning og dit CV til dkhr@tnt.dk11Jobnetaa81226f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3098351TNT DANMARK ApS11Kokmose 56000KoldingDKDanmark155.533591009.48126400
dkhr@tnt.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset519810JobNet47609071000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa81226fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa81226fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa81226f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa81226f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352729878Malene Christensendkhr@tnt.dkDKDanmarkDKDanmark329942293Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SKolding2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942424Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SFredericia2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942398Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SHaderslev2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329923803betterpeople A/S søger kvalitetsbevidst teknisk supporter til STØTEK A/SRobot Er du faglig ærekær, og har du erfaring med PLC styring og mekanisk samt elektronisk vedligehold? Nyder du at hjælpe andre, og vil du tage del i at levere ambitiøs, teknisk kundeservice i en international, vækstdrevet koncern? Så bliv STØTEKs nye tekniske supporter! Alsidig teknisk rolle med plads til selvstændighed I takt med virksomhedens fortsatte vækst søger de nu en teknisk supporter, der selvstændigt kan yde service og support til kunderne, som blandt andet er inden for automobilindustrien. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af support til kunderne via telefon og mail, koordinering af servicebesøg samt udarbejdelse af undervisningsmaterialer. Der er tale om et selvstændigt og udfordrende job, som du selv har indflydelse på udviklingen af. Arbejdsopgaverne er afvekslende, kommandovejene er korte, og der er mulighed for et stort og bredt ansvarsområde med mange bolde i luften. Du bliver en del af et behageligt arbejdsmiljø med en frisk omgangstone, hvor der er fokus på vækst og udvikling. Faglig stærk og serviceminded teknisk supporter Dine kvalifikationer har du opnået gennem tidligere hands-on arbejde, hvor du har beskæftiget dig med både mekaniske og elektriske vedholdsopgaver såvel som service og kundesupport. Du har erfaring med PLC styring, og har du kendskab til Siemens TIA Portal og eventuelt Allen Bradley, er det en fordel. Du er formentlig uddannet automatiktekniker, industrielektriker eller lignende, hvilket er med til at gør dig i stand til selvstændigt at varetage de forekommende opgaver. Som person er du kvalitetsbevidst samtidig med, at du har fokus på enhver deadline. Du kan begå dig på engelsk, og din lyst til at rådgive kunderne og levere professionel service er ikke til at tage fejl af. Du arbejder struktureret og tager selvstændigt ansvar, ligesom du naturligt skaber den systematik, opgaven kræver. Du er faglig ærekær og har seriøse ambitioner på både egne og virksomheds vegne. International koncern inden for støberiovne STØTEK A S er en økonomisk stærk, ekspansiv og international anerkendt producent af energieffektive støberiovne til aluminium. Virksomheden er ISO 9001 certificeret og eksporterer til store dele af verden. STØTEKs kunder findes primært i automobilindustrien, hvor der for eksempel kan nævnes VW, AUDI og Chrysler. Virksomheden har hovedkontor i Vojens tæt ved Haderslev samt salgsselskaber i Sverige, USA, Kina, Polen, Tjekkiet, Spanien og Italien. STØTEK beskæftiger i dag 75-80 medarbejdere. Kunne du tænke dig at høre mere? Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples kommercielle direktør, Ida Storm på 45 9386 5656 eller is@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du faglig ærekær, og har du erfaring med PLC styring og mekanisk samt elektronisk vedligehold? Nyder du at hjælpe andre, og vil du tage del i at levere ambitiøs, teknisk kundeservice i en international, vækstdrevet koncern? Så bliv STØTEKs nye tekniske supporter!

Alsidig teknisk rolle med plads til selvstændighed

I takt med virksomhedens fortsatte vækst søger de nu en teknisk supporter, der selvstændigt kan yde service og support til kunderne, som blandt andet er inden for automobilindustrien. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af support til kunderne via telefon og mail, koordinering af servicebesøg samt udarbejdelse af undervisningsmaterialer. Der er tale om et selvstændigt og udfordrende job, som du selv har indflydelse på udviklingen af. Arbejdsopgaverne er afvekslende, kommandovejene er korte, og der er mulighed for et stort og bredt ansvarsområde med mange bolde i luften. Du bliver en del af et behageligt arbejdsmiljø med en frisk omgangstone, hvor der er fokus på vækst og udvikling.

Faglig stærk og serviceminded teknisk supporter

Dine kvalifikationer har du opnået gennem tidligere hands-on arbejde, hvor du har beskæftiget dig med både mekaniske og elektriske vedholdsopgaver såvel som service og kundesupport. Du har erfaring med PLC styring, og har du kendskab til Siemens TIA Portal og eventuelt Allen Bradley, er det en fordel. Du er formentlig uddannet automatiktekniker, industrielektriker eller lignende, hvilket er med til at gør dig i stand til selvstændigt at varetage de forekommende opgaver. Som person er du kvalitetsbevidst samtidig med, at du har fokus på enhver deadline. Du kan begå dig på engelsk, og din lyst til at rådgive kunderne og levere professionel service er ikke til at tage fejl af. Du arbejder struktureret og tager selvstændigt ansvar, ligesom du naturligt skaber den systematik, opgaven kræver. Du er faglig ærekær og har seriøse ambitioner på både egne og virksomheds vegne.

International koncern inden for støberiovne

STØTEK A/S er en økonomisk stærk, ekspansiv og international anerkendt producent af energieffektive støberiovne til aluminium. Virksomheden er ISO 9001 certificeret og eksporterer til store dele af verden. STØTEKs kunder findes primært i automobilindustrien, hvor der for eksempel kan nævnes VW, AUDI og Chrysler. Virksomheden har hovedkontor i Vojens tæt ved Haderslev samt salgsselskaber i Sverige, USA, Kina, Polen, Tjekkiet, Spanien og Italien. STØTEK beskæftiger i dag 75-80 medarbejdere.

Kunne du tænke dig at høre mere?

Synes du stillingen lyder interessant, så upload din ansøgning og dit CV via linket her på siden. Stillingen er til besættelse snarest muligt, så ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Vi venter dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte betterpeoples kommercielle direktør, Ida Storm på +45 9386 5656 eller is@betterpeople.dk. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion.

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SVojens2018-12-06T00:00:002019-01-31T00:00:00
329942448Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SEsbjerg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Kolding
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Fredericia
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Haderslev
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

betterpeople A/S søger kvalitetsbevidst teknisk supporter til STØTEK A/S

betterpeople A/S

Vojens
Er du faglig ærekær, og har du erfaring med PLC styring og mekanisk samt elektronisk vedligehold? Nyder du at hjælpe andre, og vil du tage del i at levere ambitiøs, teknisk kundeservice i en international, vækstdrevet koncern? Så bliv STØTEKs nye te...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Esbjerg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019