Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeserviceagent til webshoppen Jollyroom, København, Danmark

Kundeserviceagent til webshoppen Jollyroom i København

Jollyroom blev etableret i 2010 og er Nordens førende børne- og babybutik på nettet. Vi er i stor vækst og er en af de hurtigst voksende webshops i Europa. Vi servicerer i dag mere end 100.000 kunder og har alt til børn i alderen 0-12 år samt et stort sortiment til gravide. På vores 33.000 kvm. store lager, med plads til over 30.000 artikler finder børnefamilien både velkendte og nye brands. Et bredt sortiment, en let tilgængelig webshop, hurtige leverancer og en dygtig kundeservice er årsagerne til, at Jollyroom i dag er med i de fleste børnefamiliernes hverdag.

I Göteborg, Sverige, har vi kontor og lager, personalestyrken vokser løbende og udgør p.t. 300 medarbejdere. Muligheden for ekspansion og fremgang har aldrig været større. Nu hvor vi ligger nummer 1 på det nordiske marked, er vi klar til at eksponerer os i andre lande. Vi skal give europæiske konsumenter den bedste oplevelse. Vi er med i kampen for at vinde!

Kundeserviceagent på Jollyroom i København

Vi vil nu starte et nyt kontor i Danmark, for at kunne tilbyde vores dansktalende kunder branchens bedste service! Teamet kommer til at bestå af i alt otte personer, heraf en Teamleder, en medarbejder på fuldtid og to timeansatte medarbejdere, der skal sidde fysisk i København, derudover vil der være fire fuldtidsansatte agenter i Göteborg.

Vores danske hjemmeside, www.jollyroom.dk, blev lanceret i 2013, og er et hurtigt voksende marked. Din rolle som kundeserviceagent indebærer at du skal give en fremragende service til vores dansktalende kunder via mail, telefon og chat. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer per uge og arbejdstiderne er mellem kl. 8-17.

Arbejdsopgaver:

  • Svare på kundespørgsmål per telefon og mail
  • Reklamationshåndtering
  • Være en del af opstarten af det nye kontor og på eget initiativ hurtigt skabe rutiner, som gør at teamet bliver effektivt og godt sammentømret

Kvalifikationer:

  • Flydende kundskaber i dansk, både skriftligt og mundtligt
  • Vandt til kundekontakt og erfaring fra servicebranchen
  • Gode computerkundskaber
  • Meriterende at du har arbejdet med kundeservice indenfor webshops

Personlige egenskaber:

  • Serviceorienteret og pædagogisk
  • Løsningsorienteret og fleksibel
  • Struktureret
  • Selvstændig og initiativrig

I denne stilling ligger vi stor vægt på de personlige egenskaber, da vi søger nogen som passer godt til vores eksisterende team i Göteborg. Teamet består af drivende, løsningsorienterede og positive personer – derfor er det vigtigt at du besidder samme egenskaber.

Vi tilbyder:

  • Entreprenørdrivende virksomhed
  • Høj udvikling
  • Spændende branche
  • Stort ansvar og varierende arbejdsopgaver
  • Placering i det centrale København

Flere informationer:

  • Start: Efter aftale
  • Omfang: Fuldtid 37 pr. uge eksklusiv 30 minutters frokostpause (3 måneders prøvetid)
  • Placering: Centrale København, Danmark
  • Arbejdstider: Hverdage mellem kl.8-17
  • Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Ansøgning:

http://jollyroom.workbuster.se/?aguid=FDB5D22DD32946009F4578539ABB2F77

Som et led i at sikre høj kvalitet i vores rekrutteringsprocesser, gennemfører vi anbefalinger og referencekontrol.

Vi arbejder med løbende rekruttering og kan derfor ansætte inden sidste ansøgningsfrist er udløbet, så send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt.

Vi vil gerne frabede os al henvendelse fra rekrutteringsbureauer og annoncører.  

(fra EURES Sverige)


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her