Kundeserviceansvarlig

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeserviceansvarlig til Bixter.dk ApS

Bixter.dk ApS seger en energisk og produktiv kundeserviceansvarlig, der evner at levere en fersteklasses

kundeservice og forstar vigtigheden i balancen mellem performance og trivsel.

Drive og engagement

Som Kundeserviceansvarlig vil du have ansvaret for alt service og kommunikation med danske

arbejdsgivere fra mange forskellige brancher. Du bliver en del af et erfarent team, hvor bade tempoet og

hum0ret er h0jt og hvor kundetilfredshed og performance gar hand i hand. Dine opgaver vil primat forbedre virksomhedens service samt at oplære fremtidens kundeservicemedarbejdere. Det vil blandt

andet blive dit ansvar at klæde de nye medarbejdere godt på til jobbet og at sørge for en grundig

introduktion af virksomheden og arbejdsopgaverne.

Dine kvalifikationer

Din uddannelsesmcEssige baggrund er ikke afg0rende, men derimod har den ideelle kandidat erfaring fra

lignende stilling. Kendskab til kundeservice/telefonbetjening eller telefonsalg er et must.

Vi forventer at:

¦ Du har minimum 3 års erfaring fra lignende stilling, gerne fra tele eller

forsikringsbranchen

¦ Du har forretningsforstaelse, hvilket afspejler sig i dit arbejde

¦ Du har gode kommunikationsevner - bade mundtligt og skriftligt

¦ Du behersker dansk og engelsk

¦ Du kan fremvise referencer eller dokumentation for længerevarende ansættelse i

lignende stilling

Vi s0ger en profil, som brcEnder for at udvikle både egne evner men også andres. Du skal turde at gå

forrest og være synlig og tilghave et naturligt tallent for konflikthåndtering. Derudover forventes det, at du er resultat- og

driftsorienteret i din tilgang til arbejdet.

Som kundeservicemedarbejder vil du referere direkte til Head of Customer Sales & Support.

Vi tilbyder

Yi tilbyder:

• Fast god l0n, som aftales individuelt efter kvalifikationer og pension er en del af anscEttelsen.

• Et stcErkt tr• L0bende coaching

• Et arbejde i en ambiti0s, fremadstormende virksomhed, med rig mulighed for at pavirke din egen hverdag

• Frokostordning, fcElles arrangementer og gode kollegaer, der hjcElper hinanden og tager rigtig godt imod

nye medarbejdere.

• Nye moderne lokaler med parkering i Kolding syd

B1icter.

• Du trives i en travl, konkurrenceprcEget hverdag.

• Du synes at et smil er et positivt redskab til at styrke og motivere dit daglige arbejde.

• Du elsker at tale i tlf.

• Du taler og forstar dansk og engelsk og har gode kommunikationsevner i skrift og tale.

Ans0gning

Har du lyst til at udvikle dit talent i en st.Erk og professionel virksomhed sa send et CV samt en motiveret

ans0gning pa nedenstaende link snarest, da vi l0bende indkalder til samtale.

0nsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte os.

Bixter.dk ApS oplever i 0jeblikket en meget stor tilgang af nye kunder. Det betyder at vi ikke kan f0lge med

eftersp0rgslen. Derfor Leder vi med lys og lygte efter de helt rigtige personer, som kan hjkundeservice.

Bixter.dk ApS hjcElper landbrug, f0devareproduktionen, byggeriet samt hotel og restaurationsbranchen med

at finde praktikanter og EU-medarbejdere fra hele verden. Konceptet har allerede eksisteret i 15 ar pa det

danske marked og efter en st0rre omstrukturering og stor eftersp0rgsel, har vi udvidet til Norge, Sverige,

Tyskland og Holland.

Arbejdet foregar fra vores hovedkontor, pa adressen: Essen 41, 6000 Kolding

Kontakt os med det samme Vi indkalder l0bende kandidater til samtale. Hvis du 0nsker yderligere

information, er du velkommen til at kontakte Bettina Jensen pa telefon +4591 98 33 39 eller pa mail

info@bixter.com

www.Bixter.com

www.Bixter.work

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeserviceansvarlig

Kundeserviceansvarlig til Bixter.dk ApS

Bixter.dk ApS seger en energisk og produktiv kundeserviceansvarlig, der evner at levere en fersteklasses

kundeservice og forstar vigtigheden i balancen mellem performance og trivsel.

Drive og engagement

Som Kundeserviceansvarlig vil du have ansvaret for alt service og kommunikation med danske

arbejdsgivere fra mange forskellige brancher. Du bliver en del af et erfarent team, hvor bade tempoet og

hum0ret er h0jt og hvor kundetilfredshed og performance gar hand i hand. Dine opgaver vil primat forbedre virksomhedens service samt at oplære fremtidens kundeservicemedarbejdere. Det vil blandt

andet blive dit ansvar at klæde de nye medarbejdere godt på til jobbet og at sørge for en grundig

introduktion af virksomheden og arbejdsopgaverne.

Dine kvalifikationer

Din uddannelsesmcEssige baggrund er ikke afg0rende, men derimod har den ideelle kandidat erfaring fra

lignende stilling. Kendskab til kundeservice/telefonbetjening eller telefonsalg er et must.

Vi forventer at:

¦ Du har minimum 3 års erfaring fra lignende stilling, gerne fra tele eller

forsikringsbranchen

¦ Du har forretningsforstaelse, hvilket afspejler sig i dit arbejde

¦ Du har gode kommunikationsevner - bade mundtligt og skriftligt

¦ Du behersker dansk og engelsk

¦ Du kan fremvise referencer eller dokumentation for længerevarende ansættelse i

lignende stilling

Vi s0ger en profil, som brcEnder for at udvikle både egne evner men også andres. Du skal turde at gå

forrest og være synlig og tilghave et naturligt tallent for konflikthåndtering. Derudover forventes det, at du er resultat- og

driftsorienteret i din tilgang til arbejdet.

Som kundeservicemedarbejder vil du referere direkte til Head of Customer Sales & Support.

Vi tilbyder

Yi tilbyder:

• Fast god l0n, som aftales individuelt efter kvalifikationer og pension er en del af anscEttelsen.

• Et stcErkt tr• L0bende coaching

• Et arbejde i en ambiti0s, fremadstormende virksomhed, med rig mulighed for at pavirke din egen hverdag

• Frokostordning, fcElles arrangementer og gode kollegaer, der hjcElper hinanden og tager rigtig godt imod

nye medarbejdere.

• Nye moderne lokaler med parkering i Kolding syd

B1icter.

• Du trives i en travl, konkurrenceprcEget hverdag.

• Du synes at et smil er et positivt redskab til at styrke og motivere dit daglige arbejde.

• Du elsker at tale i tlf.

• Du taler og forstar dansk og engelsk og har gode kommunikationsevner i skrift og tale.

Ans0gning

Har du lyst til at udvikle dit talent i en st.Erk og professionel virksomhed sa send et CV samt en motiveret

ans0gning pa nedenstaende link snarest, da vi l0bende indkalder til samtale.

0nsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte os.

Bixter.dk ApS oplever i 0jeblikket en meget stor tilgang af nye kunder. Det betyder at vi ikke kan f0lge med

eftersp0rgslen. Derfor Leder vi med lys og lygte efter de helt rigtige personer, som kan hjkundeservice.

Bixter.dk ApS hjcElper landbrug, f0devareproduktionen, byggeriet samt hotel og restaurationsbranchen med

at finde praktikanter og EU-medarbejdere fra hele verden. Konceptet har allerede eksisteret i 15 ar pa det

danske marked og efter en st0rre omstrukturering og stor eftersp0rgsel, har vi udvidet til Norge, Sverige,

Tyskland og Holland.

Arbejdet foregar fra vores hovedkontor, pa adressen: Essen 41, 6000 Kolding

Kontakt os med det samme Vi indkalder l0bende kandidater til samtale. Hvis du 0nsker yderligere

information, er du velkommen til at kontakte Bettina Jensen pa telefon +4591 98 33 39 eller pa mail

info@bixter.com

www.Bixter.com

www.Bixter.work

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.