Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicekonsulent på telefonen - til erhvervskunder i en større koncern i København

En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder – evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt.  

Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at ”passe kunderne” og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når de ringer ind til virksomheden? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt, så erhvervskunderne oplever god service?  

Så er denne jobmulighed interessant for dig; Vi søger en kundeservicemedarbejder til Service Management-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København.

Der er tale om et længere vikariat. Det er et job på fuldtid inden for arbejdstiden kl. 8-17. Du får blot ca. 1 arbejdsdag om ugen til kl.17. Ansættelsesstart er snarest muligt. Virksomheden tilbyder fine forhold i form af bl.a. kantine- og fitnessordning og god bonus- og pensionsordning.

Faste kunder og løsninger til deres fordel: 
Du bliver en del af et team på 15 kundeservicemedarbejdere, som sammen modtager opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres spørgsmål og efterspørgsler. Du besvarer også i mindre grad mails og håndterer enkelte administrative opgaver.   

Teamet arbejder aktivt med at give kunderne en rigtig god serviceoplevelse. Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt rustet til at rådgive kunderne.  

Du kommunikerer med mange af de samme virksomheder og dermed også kontaktpersoner, og det giver en særlig dialog og mulighed for at finde de rette løsninger til kunderne.   

Dine kvalifikationer:   

  • Du har erfaring med kundeservice på telefonen og kan give kunderne oplevelsen af god service
  • Du har et godt, basis-kendskab til it 
  • Du er hurtig og præcis til indtastning og kan navigere rundt i flere systemer 
  • Du kan fremvise straffeattest 

Dine personlige egenskaber:   

  • Du har gode kommunikative evner og kan tale med erhvervskunder 
  • Du er professionel, seriøs og hjælpsom på telefonen 
  • Du kan omstille dig til dagens opkald og tager dig tid til at finde den rette løsning til kunderne
  • Du kan lide at arbejde proaktivt, som en del af et team, med aktivitet omkring dig
  • Du er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt og byder ind på teamets opgaver  

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i at søge jobbet, sender du din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning".
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.  

Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.  

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.