Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder

 

SOMMERVIKARIAT 2018

 

På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

 

Er du god til kundeservice & salg?

Som kundeservicemedarbejder hos SYKES, gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS’s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder heriblandt både norske og svenske kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med adhoc opgaver inden for SAS’s loyalitetsprogram
  • Med salg af flybilletter 
  • Vi forventer at du:
  • Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.
  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i folk
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tidEn fordel
  •  
  • Hvis du forstår enten svensk eller norsk – da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
  • Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
  • Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig
  •  
  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • Timeløn, mulighed for aften/weekendtillægArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning
  •  
  • 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt/slut august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse.
  •  
  • Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-21.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-21.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer.
  •  
  • Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder.
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

    www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ
  •  
  • Hjemmeside:


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793030Phoenix-17237e3112018-04-13T00:00:00Kundeservicemedarbejder

 

SOMMERVIKARIAT 2018

 

På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

 

Er du god til kundeservice & salg?

Som kundeservicemedarbejder hos SYKES, gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS’s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder heriblandt både norske og svenske kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med adhoc opgaver inden for SAS’s loyalitetsprogram
  • Med salg af flybilletter 
  • Vi forventer at du:
  • Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.
  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i folk
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tidEn fordel
  •  
  • Hvis du forstår enten svensk eller norsk – da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
  • Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
  • Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig
  •  
  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • Timeløn, mulighed for aften/weekendtillægArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning
  •  
  • 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt/slut august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse.
  •  
  • Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-21.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-21.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer.
  •  
  • Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder.
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

    www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ
  •  
  • Hjemmeside:
2018-05-04T12:00:06.220 SOMMERVIKARIAT 2018 På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense. Er du god til kundeservice salg? Som kundeservicemedarbejder hos SYKES, gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg. Jobbet Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS s skandinaviske kunder heriblandt både norske og svenske kunder: Med besvarelse af diverse spørgsmål Med adhoc opgaver inden for SAS s loyalitetsprogram Med salg af flybilletter Vi forventer at du: Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem. taler, skriver og læser flydende engelsk er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i folk trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tidEn fordel Hvis du forstår enten svensk eller norsk da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig En levende arbejdsplads med gode kolleger En grundig oplæring Timeløn, mulighed for aften weekendtillægArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt slut august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse. Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-21.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-21.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer. Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02 Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder. Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ Hjemmeside:11Jobnet17237e31100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-04T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3214947SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS11Agerhatten 27B5220Odense SØ63168202DKDanmark0
job_odense@sykes.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset554594JobNet48089591000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17237e31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=17237e31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17237e31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17237e31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354345985Anna kroghjob_odense@sykes.comDKDanmarkDKDanmark329981984FynBus søger kundeservicemedarbejder - flexjobber/deltidsstillingBasic Kundeservicemedarbejder - flexjobber deltidsstillingFynBus søger en medarbejder til en stilling på 20 timer om ugen til kundebetjening i FynBus Kundecenter og i FynBus Flextrafik med opstart hurtigst muligt. Du kommer til at have vagter i begge afdelinger, som primært ligger i tidsrummet kl. 10 - 14 i Flextrafik og mellem kl. 12-16 i Kundecentret. Du bliver FynBus stemme og ansigt udadtil, og vi søger dig, der: Nyder at yde god kundeservice, både på skrift, via telefonen og i det personlige møde med kunden God til at formulere dig på skrift og i tale Har let til smil og mod på at lære nyt Er god til at sætte dig ind i komplekse systemer Bevarer overblikket i pressede situationer Er fleksibel Har erfaring med kundeservice Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Guide kunderne til den bedste løsning til deres behov enten via telefon eller ved personlig henvendelse Besvare skriftlige henvendelser Lave buskort og modtage betaling Vi tilbyder: En grundig oplæring i de forskellige systemer og arbejdsgange, så du er klædt godt på til arbejdet. Et udfordrende job i en virksomhed, hvor kunderne er i centrum. Du bliver medarbejder i en virksomhed, der er præget af en uformel og uhøjtidelig omgangstone, hvor vi sætter pris på et godt humør. Arbejdstiden er 20 timer ugentlig i tidsrummet 8 til 17.30 på hverdage. Arbejdsstedet er på to adresser i Odense C. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem den forhandlingsberettigede organisation og Kommunernes Landsforening. Jobbet egner sig godt til én i flexjob, men alle er velkomne til at søge. Ansøgningsfristen er den 4. april 2019, og samtaler forventes afholdt i uge 15.Kundeservicemedarbejder - flexjobber/deltidsstilling
FynBus søger en medarbejder til en stilling på 20 timer om ugen til kundebetjening i FynBus’ Kundecenter og i FynBus Flextrafik med opstart hurtigst muligt. Du kommer til at have vagter i begge afdelinger, som primært ligger i tidsrummet kl. 10 - 14 i Flextrafik og mellem kl. 12-16 i Kundecentret.
 
Du bliver FynBus’ stemme og ansigt udadtil, og vi søger dig, der:
 
  • Nyder at yde god kundeservice, både på skrift, via telefonen og i det personlige møde med kunden
  • God til at formulere dig på skrift og i tale
  • Har let til smil og mod på at lære nyt
  • Er god til at sætte dig ind i komplekse systemer
  • Bevarer overblikket i pressede situationer
  • Er fleksibel
  • Har erfaring med kundeservice 
 
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: 
 
  • Guide kunderne til den bedste løsning til deres behov – enten via telefon eller ved personlig henvendelse
  • Besvare skriftlige henvendelser
  • Lave buskort og modtage betaling  
 
Vi tilbyder: 
 
En grundig oplæring i de forskellige systemer og arbejdsgange, så du er klædt godt på til arbejdet.  
 
Et udfordrende job i en virksomhed, hvor kunderne er i centrum. Du bliver medarbejder i en virksomhed, der er præget af en uformel og uhøjtidelig omgangstone, hvor vi sætter pris på et godt humør.
 
Arbejdstiden er 20 timer ugentlig i tidsrummet 8 til 17.30 på hverdage. Arbejdsstedet er på to adresser i Odense C. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem den forhandlingsberettigede organisation og Kommunernes Landsforening. 
 
Jobbet egner sig godt til én i flexjob, men alle er velkomne til at søge.  
 
Ansøgningsfristen er den 4. april 2019, og samtaler forventes afholdt i uge 15.  
ORS/Small/a7880ef9_logo.pngFynBusOdense C2019-03-21T14:00:40.8902019-04-04T00:00:00
329952212Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SOdense C2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
329980947Kundeservicemedarbejder sommervikariatRobot SOMMERVIKARIAT 2019 På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense. Er du god til kundeservice salg? Som kundeservicemedarbejder hos SYKES, gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg. Jobbet Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS s skandinaviske kunder heriblandt både danske, norske, svenske og engelsktalende kunder: Med besvarelse af diverse spørgsmål Med adhoc opgaver inden for SAS s loyalitetsprogram Med salg af flybilletter Vi forventer at du: Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem. taler, skriver og læser flydende engelsk er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i flok trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tidEn fordel Hvis du forstår enten svensk eller norsk da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig En levende arbejdsplads med gode kolleger En grundig oplæring Fast grundløn med mulighed for bonusArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Dog kan der være undtagelser, dette kan aftales ved evt. interview.Ansøgning 8. april 2019. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 8. april 2019 til 30. september med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse. Fuldtidsstilling, hvor timerne vil være fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-19.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-18.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge fra mandag-fredag 9.00-17.00 (fredag 16.30) Yderligere information kontakt Senior Supervisor Henrik Juhl Nielsen på telefon 24 83 23 34 på hverdage mellem 8-15 Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 29. marts 2019. Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ Hjemmeside:

 

SOMMERVIKARIAT 2019

 

På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

 

Er du god til kundeservice & salg?

Som kundeservicemedarbejder hos SYKES, gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS’s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder heriblandt både danske, norske, svenske og engelsktalende kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med adhoc opgaver inden for SAS’s loyalitetsprogram
  • Med salg af flybilletter 
  • Vi forventer at du:
  • Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.
  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i flok
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tidEn fordel
  •  
  • Hvis du forstår enten svensk eller norsk – da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
  • Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
  • Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig
  •  
  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • Fast grundløn med mulighed for bonusArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Dog kan der være undtagelser, dette kan aftales ved evt. interview.Ansøgning
  •  
  • 8. april 2019. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 8. april 2019 til 30. september med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse.
  •  
  • Fuldtidsstilling, hvor timerne vil være fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-19.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-18.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge fra mandag-fredag 9.00-17.00 (fredag 16.30)
  •  
  • Yderligere information kontakt Senior Supervisor Henrik Juhl Nielsen på telefon 24 83 23 34 på hverdage mellem 8-15
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 29. marts 2019.
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

    www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ
  •  
  • Hjemmeside:
SYKES ENTERPRISES DENMARK ApSOdense SØ2019-03-19T00:00:002019-03-29T00:00:00
329954240Kundeservicemedarbejder søges til tysk møbelshopRobot Tysktalende kundeservicemedarbejder søges til online møbelshop Nimara sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm og står lige nu i en rivende udvikling med onlineshop i Danmark, Sverige og Tyskland. Kunne du tænke dig at arbejde i dynamisk og yderst vækstorienteret virksomhed, så har du muligheden for at blive en del af vores spændende e-handelsvirksomhed. Til kundeservice og udvikling af vores Tyske onlineshop nimarahome.de søger vi en tysktalende medarbejder med flair og lyst til at arbejde med optimering af webshop samt kundeservice. Dine arbejdsopgaver: Kundesupport via. Chat, e-mail og telefon både på Tysk, Dansk og Engelsk. Hjælp til optimering af vores tyske onlineshop de Udarbejdelse af produktbeskrivelser. Primært til vores Tyske onlineshop Online markedsføring (Sociale medier, CPC, nyhedsmail mm.) Ad hoc opgaver Dine kvalifikationer Dansk samt Tysktalende skrivende Interesse og flair for online markedsføring og webshops Gode IT kundskaber (Word, Excel) Hvis du har erfaring med Adobe CC pakken, fotografering vil vi gerne høre om det også. God formuleringsevne, tale og skriver perfekt på Tysk og Dansk Selvstændig og selvkørende Kendskab til Amazon.de er en fordel. Vi er en vækstorienteret virksomhed med beliggenhed i Marslev på Fyn, hvorfra alt drift håndteres. Du bliver en del af et team, hvor gejst og gå på mod står øverst på listen og hvor der er gode muligheder for øget ansvar og personlig udvikling. Tiltrædelse Snarest muligt Antal arbejdstimer 30-37 timer ugentlig. Ansøgning Din ansøgning og CV sendes til kontakt@nimara.dk Vi behandler ansøgninger løbende og tager annoncen af nettet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen. Du kan læse mere om os på www.nimara.dk eller nimarahome.de Hvis du har behov for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på mail kontakt@nimara.dk

Tysktalende kundeservicemedarbejder søges til online møbelshop


Nimara sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm og står lige nu i en rivende udvikling med onlineshop i Danmark, Sverige og Tyskland. Kunne du tænke dig at arbejde i dynamisk og yderst vækstorienteret virksomhed, så har du muligheden for at blive en del af vores spændende e-handelsvirksomhed.
Til kundeservice og udvikling af vores Tyske onlineshop nimarahome.de søger vi en tysktalende medarbejder med flair og lyst til at arbejde med optimering af webshop samt kundeservice. 

Dine arbejdsopgaver:

  • Kundesupport via. Chat, e-mail og telefon både på Tysk, Dansk og Engelsk.
  • Hjælp til optimering af vores tyske onlineshop de
  • Udarbejdelse af produktbeskrivelser. Primært til vores Tyske onlineshop
  • Online markedsføring (Sociale medier, CPC, nyhedsmail mm.)
  • Ad hoc opgaver

Dine kvalifikationer

  • Dansk samt Tysktalende & skrivende
  • Interesse og flair for online markedsføring og webshops
  • Gode IT kundskaber (Word, Excel) Hvis du har erfaring med Adobe CC pakken, fotografering vil vi gerne høre om det også.
  • God formuleringsevne, tale og skriver perfekt på Tysk og Dansk
  • Selvstændig og selvkørende
  • Kendskab til Amazon.de er en fordel.

 

Vi er en vækstorienteret virksomhed med beliggenhed i Marslev på Fyn, hvorfra alt drift håndteres. Du bliver en del af et team, hvor gejst og gå på mod står øverst på listen og hvor der er gode muligheder for øget ansvar og personlig udvikling.

Tiltrædelse

Snarest muligt

Antal arbejdstimer
30-37 timer ugentlig.

Ansøgning
Din ansøgning og CV sendes til kontakt@nimara.dk
Vi behandler ansøgninger løbende og tager annoncen af nettet når vi har fundet den rette kandidat til stillingen.
Du kan læse mere om os på www.nimara.dk eller nimarahome.de
Hvis du har behov for yderligere information om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte os på mail kontakt@nimara.dk

PRIME TRADE ApSMarslev2019-02-04T00:00:002019-04-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

FynBus søger kundeservicemedarbejder - flexjobber/deltidsstilling

FynBus

Odense C
Kundeservicemedarbejder - flexjobber deltidsstillingFynBus søger en medarbejder til en stilling på 20 timer om ugen til kundebetjening i FynBus Kundecenter og i FynBus Flextrafik med opstart hurtigst muligt. Du kommer til at have vagter i begge afde...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:4. april 2019

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Odense C
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Kundeservicemedarbejder sommervikariat

SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS

Odense SØ
SOMMERVIKARIAT 2019 På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.00...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:29. marts 2019

Kundeservicemedarbejder søges til tysk møbelshop

PRIME TRADE ApS

Marslev
Tysktalende kundeservicemedarbejder søges til online møbelshop Nimara sælger egenproducerede møbler og boligtilbehør indenfor spisestuen, dagligstuen, soveværelset mm og står lige nu i en rivende udvikling med onlineshop i Danmark, Sverige og Tyskla...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:1. april 2019