Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder

 

SOMMERVIKARIAT 2018

 

På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

 

Er du god til kundeservice & salg?

Som kundeservicemedarbejder hos SYKES, gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS’s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder heriblandt både norske og svenske kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med adhoc opgaver inden for SAS’s loyalitetsprogram
  • Med salg af flybilletter 
  • Vi forventer at du:
  • Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.
  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i folk
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tidEn fordel
  •  
  • Hvis du forstår enten svensk eller norsk – da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
  • Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
  • Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig
  •  
  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • Timeløn, mulighed for aften/weekendtillægArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning
  •  
  • 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt/slut august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse.
  •  
  • Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-21.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-21.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer.
  •  
  • Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder.
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

    www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ
  •  
  • Hjemmeside:


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793030Phoenix-17237e3112018-04-13T00:00:00Kundeservicemedarbejder

 

SOMMERVIKARIAT 2018

 

På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

 

Er du god til kundeservice & salg?

Som kundeservicemedarbejder hos SYKES, gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS’s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder heriblandt både norske og svenske kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med adhoc opgaver inden for SAS’s loyalitetsprogram
  • Med salg af flybilletter 
  • Vi forventer at du:
  • Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.
  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i folk
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tidEn fordel
  •  
  • Hvis du forstår enten svensk eller norsk – da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
  • Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
  • Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig
  •  
  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • Timeløn, mulighed for aften/weekendtillægArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning
  •  
  • 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt/slut august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse.
  •  
  • Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-21.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-21.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer.
  •  
  • Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder.
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

    www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ
  •  
  • Hjemmeside:
2018-05-04T12:00:06.220 SOMMERVIKARIAT 2018 På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense. Er du god til kundeservice salg? Som kundeservicemedarbejder hos SYKES, gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg. Jobbet Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS s skandinaviske kunder heriblandt både norske og svenske kunder: Med besvarelse af diverse spørgsmål Med adhoc opgaver inden for SAS s loyalitetsprogram Med salg af flybilletter Vi forventer at du: Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem. taler, skriver og læser flydende engelsk er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i folk trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tidEn fordel Hvis du forstår enten svensk eller norsk da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig En levende arbejdsplads med gode kolleger En grundig oplæring Timeløn, mulighed for aften weekendtillægArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt slut august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse. Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-21.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-21.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer. Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02 Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder. Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ Hjemmeside:11Jobnet17237e31100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-04T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3214947SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS11Agerhatten 27B5220Odense SØ63168202DKDanmark0
job_odense@sykes.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset554594JobNet48089591000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17237e31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=17237e31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17237e31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=17237e31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354345985Anna kroghjob_odense@sykes.comDKDanmarkDKDanmark329900274Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329924585Talstærk kundemedarbjederRobot Civica søger talstærk kundeservicemedarbejder Civica søger en talstærk kundeservicemedarbejder, som brænder for at arbejde kombineret med tal, økonomi og kundebetjening, i en dagligdag hvor beboere og medlemmer er i fokus. Om stillingen Som vores nye kollega bliver du en del af Civicas kundeservice, bestående af 18 medarbejdere, og vil i dagligdagen indgå i et team, bestående af 5 personer. Du vil primært komme til at bruge din viden og erfaring inden for tal, økonomi og regnskab, når du skal udarbejde beboernes årlige forbrugsregnskaber og flytteafregninger, samt ved behandling af vores debitorer. Derudover vil du komme til at anvende dine kompetencer og lyst til at arbejde med mennesker, når du en del af dagen, bemander Civicas Callcenter eller reception. Du vil altså i Civica få mulighed for at kombinere det nørdede tal-arbejde med den udadvendte kundebetjening i en dagligdag med mange forskelligartede opgaver. Vi sørger naturligvis for grundig introduktion og oplæring. Dine vigtigste opgaver er: Udarbejdelse af forbrugsregnskaber Udarbejdelse af flytteafregninger Rykkerkørsel vedr. debitorer Telefonisk og personlig ekspedition af Civicas medlemmer, beboer og samarbejdspartnere Vi søger en medarbejder, som: Har en faglig relevant uddannelse inden for området Er talstærk, med en kritisk sans og evnen til at forstå økonomiske sammenhænge Har økonomisk erfaring og mod på at byde ind og tage initiativ ansvar i forbindelse med løsning af opgaverne i teamet Har solide kompetencer inden for IT, herunder erfaring med MS Office (gerne Excel) Har gode kommunikative evner og lysten til at arbejde med kundeservice Er god til at samarbejde og er en aktiv spiller i forhold til at skabe et positivt arbejdsmiljø Yderligere informationer Hos Civica får du en god og stærk arbejdsplads, med gode arbejdsforhold, en uhøjtidelig omgangstone og store udviklingsmuligheder. Vi tilbyder stabile arbejds- og ansættelsesvilkår og stillingen aflønnes efter overenskomst med HK. Vi forventer at afholde samtaler i uge 2 Jeg elsker at mit arbejde i Civica, giver mulighed for at bruge mange forskellige sider af mig selv, i de meget forskelligartede opgaver jeg løser i løbet af en dag. Og så glæder jeg mig til at byde dig, vores nye kollega, velkommen i Civica. - Maria, din nye kollega. For at søge jobbet, skal du sende din ansøgning og dit CV via ansøgningslinket her på siden. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Civica søger talstærk kundeservicemedarbejder

Civica søger en talstærk kundeservicemedarbejder, som brænder for at arbejde kombineret med tal, økonomi og kundebetjening, i en dagligdag hvor beboere og medlemmer er i fokus.

Om stillingen

Som vores nye kollega bliver du en del af Civicas kundeservice, bestående af 18 medarbejdere, og vil i dagligdagen indgå i et team, bestående af 5 personer. Du vil primært komme til at bruge din viden og erfaring inden for tal, økonomi og regnskab, når du skal udarbejde beboernes årlige forbrugsregnskaber og flytteafregninger, samt ved behandling af vores debitorer. Derudover vil du komme til at anvende dine kompetencer og lyst til at arbejde med mennesker, når du en del af dagen, bemander Civicas Callcenter eller reception. Du vil altså i Civica få mulighed for at kombinere det ”nørdede” tal-arbejde med den udadvendte kundebetjening i en dagligdag med mange forskelligartede opgaver. Vi sørger naturligvis for grundig introduktion og oplæring.

Dine vigtigste opgaver er:

  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber

  • Udarbejdelse af flytteafregninger

  • Rykkerkørsel vedr. debitorer

  • Telefonisk og personlig ekspedition af Civicas medlemmer, beboer og samarbejdspartnere

Vi søger en medarbejder, som:

  • Har en faglig relevant uddannelse inden for området

  • Er talstærk, med en kritisk sans og evnen til at forstå økonomiske sammenhænge

  • Har økonomisk erfaring og mod på at byde ind og tage initiativ/ansvar i forbindelse med løsning af opgaverne i teamet

  • Har solide kompetencer inden for IT, herunder erfaring med MS Office (gerne Excel)

  • Har gode kommunikative evner og lysten til at arbejde med kundeservice

  • Er god til at samarbejde og er en aktiv spiller i forhold til at skabe et positivt arbejdsmiljø

Yderligere informationer

Hos Civica får du en god og stærk arbejdsplads, med gode arbejdsforhold, en uhøjtidelig omgangstone og store udviklingsmuligheder. Vi tilbyder stabile arbejds- og ansættelsesvilkår og stillingen aflønnes efter overenskomst med HK.

  • Vi forventer at afholde samtaler i uge 2

”Jeg elsker at mit arbejde i Civica, giver mulighed for at bruge mange forskellige sider af mig selv, i de meget forskelligartede opgaver jeg løser i løbet af en dag. Og så glæder jeg mig til at byde dig, vores nye kollega, velkommen i Civica.” - Maria, din nye kollega.


For at søge jobbet, skal du sende din ansøgning og dit CV via ansøgningslinket her på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

CivicaOdense2018-12-07T00:00:002018-12-18T00:00:00
329924045Norsktalende KundeservicemedarbejderRobot Til kundeserviceteamet hos vores gode kunde Kruuse, der ligger ved motorvejen i Langeskov på Fyn, søger vi en dygtig, norsktalende kundeservicemedarbejder med erfaring i at betjene nordiske kunder. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Kundeservice og rådgivning Ordrehåndtering Håndtering af reklamationer Support til salgsteam Medvirke til mersalg og opfølgning på kampagner Ad hoc opgaver Dine personlige kvalifikationer: Omhyggelig, serviceminded og fleksibel Motiveres af en varieret hverdag Værdsætter godt samarbejde på tværs af afdelinger Positiv og udadvendt Bor i kørevenlig afstand fra virksomhedens domicil i Langeskov Faglige kvalifikationer: Erfaring med ordrebehandling og kundeservice Behersker norsk, og gerne et andet skandinavisk sprog, i skrift og tale Behersker engelsk, da det er koncernsprog Flair for salg Habil it-bruger Og har du erfaring fra veterinærbranchen, er det kun et ekstra plus Som kundeservicemedarbejder hos Kruuse får du en meget varieret hverdag med mange forskellige kontaktflader og opgavetyper. Et attraktivt job i selskab med gode og engagerede kolleger i en spændende virksomhed i vækst og samtidig en tiltrækkende arbejdsplads med gode personaleforhold, kantineordning, frugtordning m.m. Har du de rette såvel faglige som personlige kvalifikationer, og kan du se dig selv i denne udadvendte og meget alsidige stilling som kundeservicemedarbejder, glæder vi os til at modtage din ansøgning online: https: sam-int.com da stillinger position ?p 34157 Vi holder samtaler løbende, så jo hurtigere vi får dit CV og din motiverede ansøgning, jo bedre. Venligst bemærk, at vi af hensyn til GDPR ikke modtager ansøgninger CV er via mail. KRUUSE er en moderne og fremtidsorienteret virksomhed. Vi står i spidsen for værdiskabende løsninger, der giver dyrlæger de optimale betingelser i forhold til diagnostik og behandling af dyr. KRUUSE er desuden logistikpartner for Hill s og distribuerer Prescription Diet og Science Plan til hunde og katte. Markedets bedste service er nøglen til vores kunders succes. Hovedkontoret ligger i Langeskov på Fyn, og totalt har vi 250 ansatte, inklusive datterselskaber i Sverige, Norge, England, Polen og Kina. Du kan læse mere om Kruuse her www.kruuse.com

Til kundeserviceteamet hos vores gode kunde Kruuse, der ligger ved motorvejen i Langeskov på Fyn, søger vi en dygtig, norsktalende kundeservicemedarbejder med erfaring i at betjene nordiske kunder.

Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

  • Kundeservice og rådgivning
  • Ordrehåndtering
  • Håndtering af reklamationer
  • Support til salgsteam
  • Medvirke til mersalg og opfølgning på kampagner
  • Ad hoc opgaver

Dine personlige kvalifikationer: 

  • Omhyggelig, serviceminded og fleksibel
  • Motiveres af en varieret hverdag
  • Værdsætter godt samarbejde på tværs af afdelinger
  • Positiv og udadvendt
  • Bor i kørevenlig afstand fra virksomhedens domicil i Langeskov

Faglige kvalifikationer:

  • Erfaring med ordrebehandling og kundeservice
  • Behersker norsk, og gerne et andet skandinavisk sprog, i skrift og tale
  • Behersker engelsk, da det er koncernsprog
  • Flair for salg
  • Habil it-bruger
  • Og har du erfaring fra veterinærbranchen, er det kun et ekstra plus…

Som kundeservicemedarbejder hos Kruuse får du en meget varieret hverdag med mange forskellige kontaktflader og opgavetyper. Et attraktivt job i selskab med gode og engagerede kolleger i en spændende virksomhed i vækst – og samtidig en tiltrækkende arbejdsplads med gode personaleforhold, kantineordning, frugtordning m.m.

Har du de rette såvel faglige som personlige kvalifikationer, og kan du se dig selv i denne udadvendte og meget alsidige stilling som kundeservicemedarbejder, glæder vi os til at modtage din ansøgning online: https://sam-int.com/da/stillinger/position/?p=34157

Vi holder samtaler løbende, så jo hurtigere vi får dit CV og din motiverede ansøgning, jo bedre.

Venligst bemærk, at vi af hensyn til GDPR ikke modtager ansøgninger/CV’er via mail.

 

KRUUSE er en moderne og fremtidsorienteret virksomhed. Vi står i spidsen for værdiskabende løsninger, der giver dyrlæger de optimale betingelser i forhold til diagnostik og behandling af dyr. KRUUSE er desuden logistikpartner for Hill’s og distribuerer Prescription Diet og Science Plan til hunde og katte. Markedets bedste service er nøglen til vores kunders succes. Hovedkontoret ligger i Langeskov på Fyn, og totalt har vi 250 ansatte, inklusive datterselskaber i Sverige, Norge, England, Polen og Kina.

Du kan læse mere om Kruuse her www.kruuse.com

SAM EXECUTIVE SEARCH A/SKerteminde2018-12-06T00:00:002018-12-16T00:00:00
329900634Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Talstærk kundemedarbjeder

Civica

Odense
Civica søger talstærk kundeservicemedarbejder Civica søger en talstærk kundeservicemedarbejder, som brænder for at arbejde kombineret med tal, økonomi og kundebetjening, i en dagligdag hvor beboere og medlemmer er i fokus. Om stillingen Som vores ny...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:18. december 2018

Norsktalende Kundeservicemedarbejder

SAM EXECUTIVE SEARCH A/S

Kerteminde
Til kundeserviceteamet hos vores gode kunde Kruuse, der ligger ved motorvejen i Langeskov på Fyn, søger vi en dygtig, norsktalende kundeservicemedarbejder med erfaring i at betjene nordiske kunder. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Kundeservice ...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018