Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder

 

SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

På vegne af færgeselskabet Scandlines, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

Er du serviceminded ud over det sædvanlige og har en god telefonstemme, så kan du være den person vi søger. Jobbet kræver, at du sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere Scandlines’s kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med adhoc opgaver inden for Scandlines’s loyalitetsprogram
  • Med salg af færgebilletter via indkommende telefonopkald og mail 
  • Vi forventer at du:
  • Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.
  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde er fortroligt med at benytte ITEn fordel
  •  
  • Hvis du forstår svensk – da du ofte skal betjene svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring med kundeservice
  • Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig
  •  
  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • TimelønArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning
  •  
  • 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse.
  •  
  • Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 8.00-20.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-20.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer.
  •  
  • Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

    www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ
  •  
  • Hjemmeside:


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793043Phoenix-3c0e2df212018-04-13T00:00:00Kundeservicemedarbejder

 

SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

På vegne af færgeselskabet Scandlines, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

Er du serviceminded ud over det sædvanlige og har en god telefonstemme, så kan du være den person vi søger. Jobbet kræver, at du sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere Scandlines’s kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med adhoc opgaver inden for Scandlines’s loyalitetsprogram
  • Med salg af færgebilletter via indkommende telefonopkald og mail 
  • Vi forventer at du:
  • Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.
  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde er fortroligt med at benytte ITEn fordel
  •  
  • Hvis du forstår svensk – da du ofte skal betjene svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring med kundeservice
  • Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig
  •  
  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • TimelønArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning
  •  
  • 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse.
  •  
  • Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 8.00-20.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-20.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer.
  •  
  • Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

    www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ
  •  
  • Hjemmeside:
2018-05-04T12:00:06.300 SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense. På vegne af færgeselskabet Scandlines, søger SYKES i Odense ekstra personale Er du serviceminded ud over det sædvanlige og har en god telefonstemme, så kan du være den person vi søger. Jobbet kræver, at du sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem. Jobbet Du vil til dagligt via indgående kald servicere Scandlines s kunder: Med besvarelse af diverse spørgsmål Med adhoc opgaver inden for Scandlines s loyalitetsprogram Med salg af færgebilletter via indkommende telefonopkald og mail Vi forventer at du: Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem. taler, skriver og læser flydende engelsk er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme kan arbejde er fortroligt med at benytte ITEn fordel Hvis du forstår svensk da du ofte skal betjene svenske kunder pr. telefon Hvis du har erfaring med kundeservice Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig En levende arbejdsplads med gode kolleger En grundig oplæring TimelønArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse. Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 8.00-20.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-20.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer. Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02 Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ Hjemmeside:11Jobnet3c0e2df2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-04T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3214959SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS11Agerhatten 27B5220Odense SØ63168202DKDanmark0
job_odense@sykes.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset554593JobNet48089701000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c0e2df2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c0e2df2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c0e2df2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c0e2df2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Kundeservicemedarbejder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354345997Anna Kroghjob_odense@sykes.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK