Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder

 

SYKES er en global spiller der varetager kundeservicefunktioner for flere størrer virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

På vegne af færgeselskabet Scandlines, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

Er du serviceminded ud over det sædvanlige og har en god telefonstemme, så kan du være den person vi søger. Jobbet kræver, at du sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere Scandlines’s kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med adhoc opgaver inden for Scandlines’s loyalitetsprogram
  • Med salg af færgebilletter via indkommende telefonopkald og mail 
  • Vi forventer at du:
  • Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.
  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde er fortroligt med at benytte ITEn fordel
  •  
  • Hvis du forstår svensk – da du ofte skal betjene svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring med kundeservice
  • Hvis du har arbejdet med salgVi tilbyder dig
  •  
  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • TimelønArbejdstiderDu vil få tildelt vagter udfra vores behov og indgående ringemønster.StarttidspunktGrundet forløbet med oplæring og vores behov for ekstra personale henover sommeren, vil det ikke være muligt at afholde længere varende ferie i hele perioden. Kun enkeltstående feriedage vil kunne arrangeres.Ansøgning
  •  
  • 22. maj 2018. Der vil blive tale om et ansættelsesforhold i form af en tidsbegrænsede ansættelse på timebasis. Den tidsbegrænsede ansættelse vil være fra den 22. maj til og med midt august med mulighed for evt. forlængelse eller efterfølgende fastansættelse.
  •  
  • Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 8.00-20.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-20.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer.
  •  
  • Yderligere information kontakt HR Manager Anna Krogh på telefon 63 16 82 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com senest den 4. maj 2018. Skriv venligst hvilken stilling at du søger samt periode, eftersom vi søger personale til forskellige afdelinger og perioder
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

    www.sykes.com Arbejdssted: Odense SØ
  •  
  • Hjemmeside:


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her