Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder

Periode:       Start snarest muligt

Arbejdstid:   Fuldtidsstilling. Mandag – torsdag: kl. 8-16, fredag kl. 8-14.

 

Beskrivelse:   

Vi søger en proaktiv kundeservice medarbejder til vores skandinaviske hovedkontor. Hovedfokus er Sverige, men også lejlighedsvis betjening af Norge og Danmark.

Du vil indgå i et team på tre personer, og du vil arbejde både med selvstændige opgaver, samt opgaver på tværs af teamet, og i samarbejde med salgs- og marketingafdelingen.

Vi tilbyder en spændende stilling i en international koncern med god mulighed for at påvirke dagligdagen. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter og IT systemer. Vi er pt. ved at implementere et nyt SAP system

Uddrag af opgave-listen:

  • Udgående service opkald til svenske slutbrugere og forhandlere
  • Telefonbetjening på svensk (lejlighedsvist norsk og dansk)
  • Ordrebehandling via mail og telefon
  • Reklamationer
  • Fakturering
  • Support til sælgerne
  • Opdatering og vedligeholdelse af SLX (CRM system)
  • Opdatering og vedligeholdelse af Sage og SAP (ordresystem)
  • Øvrige administrative ad hoc opgaver

 

Kompetencer:

Personlige:   

Du har en positiv tilgang til opgaver, er struktureret og detaljeorienteret. Du ser muligheder fremfor problemer, og er resultatorienteret og fleksibel.

Faglige:

Du har svensk som modersmål og skal kunne forstå dansk og norsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog, og skal derfor beherskes i skrift og tale.

Du har kendskab til MS office-pakken på bruger niveau. Du har kendskab og erfaring med ordresystemer og kan dokumentere erfaring med lærevillighed vedrørende oplæring i nye systemer.    

Ved evt. spørgsmål vedr. stillingen skal Majbrit Henriksen kontaktes på telefon 63727501 (direkte nummer)

 

Om os:

Lokalt i Skandinavien:

Du vil indgå i et dedikeret og engageret team af pt. 22 ansatte i vores region, og arbejde ud fra vores skandinaviske hovedkontor i Odense SØ.

Internationalt (group):

SC Johnson, Inc begyndte sin tilbagevenden til det professionelle marked i 2015 med opkøbet af Deb Group, og har nu samlet organisationen under ét navn - SC Johnson Professional®, der tilbyder totalløsninger indenfor hudpleje, rengøring og hygiejne til industri, institutioner og sundhedsvæsenet.

Vores mål er at tilbyde innovative kvalitetsprodukter og service til det professionelle marked, for at optimere hudplejerutiner, rengøring og hygiejne; alt under et mærke.   

https://www.scjp.com/da-dk                                                                                                                                   

https://www.debgroup.com/dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330099785Phoenix-e681596312019-10-03T00:00:00Kundeservicemedarbejder

Periode:       Start snarest muligt

Arbejdstid:   Fuldtidsstilling. Mandag – torsdag: kl. 8-16, fredag kl. 8-14.

 

Beskrivelse:   

Vi søger en proaktiv kundeservice medarbejder til vores skandinaviske hovedkontor. Hovedfokus er Sverige, men også lejlighedsvis betjening af Norge og Danmark.

Du vil indgå i et team på tre personer, og du vil arbejde både med selvstændige opgaver, samt opgaver på tværs af teamet, og i samarbejde med salgs- og marketingafdelingen.

Vi tilbyder en spændende stilling i en international koncern med god mulighed for at påvirke dagligdagen. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter og IT systemer. Vi er pt. ved at implementere et nyt SAP system

Uddrag af opgave-listen:

  • Udgående service opkald til svenske slutbrugere og forhandlere
  • Telefonbetjening på svensk (lejlighedsvist norsk og dansk)
  • Ordrebehandling via mail og telefon
  • Reklamationer
  • Fakturering
  • Support til sælgerne
  • Opdatering og vedligeholdelse af SLX (CRM system)
  • Opdatering og vedligeholdelse af Sage og SAP (ordresystem)
  • Øvrige administrative ad hoc opgaver

 

Kompetencer:

Personlige:   

Du har en positiv tilgang til opgaver, er struktureret og detaljeorienteret. Du ser muligheder fremfor problemer, og er resultatorienteret og fleksibel.

Faglige:

Du har svensk som modersmål og skal kunne forstå dansk og norsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog, og skal derfor beherskes i skrift og tale.

Du har kendskab til MS office-pakken på bruger niveau. Du har kendskab og erfaring med ordresystemer og kan dokumentere erfaring med lærevillighed vedrørende oplæring i nye systemer.    

Ved evt. spørgsmål vedr. stillingen skal Majbrit Henriksen kontaktes på telefon 63727501 (direkte nummer)

 

Om os:

Lokalt i Skandinavien:

Du vil indgå i et dedikeret og engageret team af pt. 22 ansatte i vores region, og arbejde ud fra vores skandinaviske hovedkontor i Odense SØ.

Internationalt (group):

SC Johnson, Inc begyndte sin tilbagevenden til det professionelle marked i 2015 med opkøbet af Deb Group, og har nu samlet organisationen under ét navn - SC Johnson Professional®, der tilbyder totalløsninger indenfor hudpleje, rengøring og hygiejne til industri, institutioner og sundhedsvæsenet.

Vores mål er at tilbyde innovative kvalitetsprodukter og service til det professionelle marked, for at optimere hudplejerutiner, rengøring og hygiejne; alt under et mærke.   

https://www.scjp.com/da-dk                                                                                                                                   

https://www.debgroup.com/dk

 

2019-10-31T11:51:02.127 Periode: Start snarest muligt Arbejdstid: Fuldtidsstilling. Mandag torsdag: kl. 8-16, fredag kl. 8-14. Beskrivelse: Vi søger en proaktiv kundeservice medarbejder til vores skandinaviske hovedkontor. Hovedfokus er Sverige, men også lejlighedsvis betjening af Norge og Danmark. Du vil indgå i et team på tre personer, og du vil arbejde både med selvstændige opgaver, samt opgaver på tværs af teamet, og i samarbejde med salgs- og marketingafdelingen. Vi tilbyder en spændende stilling i en international koncern med god mulighed for at påvirke dagligdagen. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter og IT systemer. Vi er pt. ved at implementere et nyt SAP system Uddrag af opgave-listen: Udgående service opkald til svenske slutbrugere og forhandlere Telefonbetjening på svensk (lejlighedsvist norsk og dansk) Ordrebehandling via mail og telefon Reklamationer Fakturering Support til sælgerne Opdatering og vedligeholdelse af SLX (CRM system) Opdatering og vedligeholdelse af Sage og SAP (ordresystem) Øvrige administrative ad hoc opgaver Kompetencer: Personlige: Du har en positiv tilgang til opgaver, er struktureret og detaljeorienteret. Du ser muligheder fremfor problemer, og er resultatorienteret og fleksibel. Faglige: Du har svensk som modersmål og skal kunne forstå dansk og norsk i skrift og tale. Engelsk er koncernsprog, og skal derfor beherskes i skrift og tale. Du har kendskab til MS office-pakken på bruger niveau. Du har kendskab og erfaring med ordresystemer og kan dokumentere erfaring med lærevillighed vedrørende oplæring i nye systemer. Ved evt. spørgsmål vedr. stillingen skal Majbrit Henriksen kontaktes på telefon 63727501 (direkte nummer) Om os: Lokalt i Skandinavien: Du vil indgå i et dedikeret og engageret team af pt. 22 ansatte i vores region, og arbejde ud fra vores skandinaviske hovedkontor i Odense SØ. Internationalt (group): SC Johnson, Inc begyndte sin tilbagevenden til det professionelle marked i 2015 med opkøbet af Deb Group, og har nu samlet organisationen under ét navn - SC Johnson Professional®, der tilbyder totalløsninger indenfor hudpleje, rengøring og hygiejne til industri, institutioner og sundhedsvæsenet. Vores mål er at tilbyde innovative kvalitetsprodukter og service til det professionelle marked, for at optimere hudplejerutiner, rengøring og hygiejne alt under et mærke. https: www.scjp.com da-dk https: www.debgroup.com dk11jobnete6815963100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-10T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3624178SC JOHNSON PROFESSIONAL A/S11Agerhatten 27B5220Odense SØDKDanmark0
tojac@odense.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent831997JobNet5052254505225410001-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6815963https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6815963https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6815963&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e6815963&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgKundeservicemedarbejder12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362969913tojac@odense.dktojac@odense.dkDKDanmarkDKDanmark330121392Deltidsjob som brander i OdenseRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SOdense C2019-11-08T00:00:002020-01-03T00:00:00
330116960Customer Service OfficerRobot Brænder du for at gøre en forskel for vores kunder? Er du fuld af positiv energi, har et godt overblik og er god til mennesker - så har vi en super vigtig opgave til dig! Som Customer Service Officer kommer du til at beskæftige dig med følgende: Løsning af opgaver for vores kunder Dialog med kunder via Kundeservice-telefon (indgående og udgående opkald) Udfærdige retoucheringsordrer til vores afdeling i Vietnam Udfærdige bolig indretningsforslag efter kundernes ønsker Rettelser til plantegninger iht. kundernes ønsker Sikre at alle opgaver løses professionelt og rettidigt med et smil Vi tilbyder en spændende mulighed for at få foden indenfor i en innovativ og dynamisk virksomhed, hvor du er sammen med gode og dygtige kollegaer, der også brænder for at levere markedets bedste produkt til vores kunder. Hvem er du? Du kommer med en naturlig nysgerrighed og et stærkt drive du vil gerne gøre en forskel for vores kunder. Vi forestiller os, at: Du er struktureret, kan koordinere og følger dine opgaver helt til dørs Du er servicemindet og god til at tale med mennesker Du er positiv, løsningsorienteret og kan smile gennem telefonen Du er forandringsparat, og du trives i et travlt og til tider hektisk miljø Du er skarp, velformuleret i tale og skrift og altid i godt humør Du er overbevisende, selvkørende og proaktiv Du har flair for it Du har erfaring med kundeservice og er vant til at håndtere både B2B og B2C Din baggrund er ikke afgørende, men det er din indstilling og din evne til at arbejde løsningsfokuseret samt at du er god til mennesker din energi og kundefokus tæller i den grad også. Vi tilbyder Du kommer til at arbejde i et dynamisk og internationalt miljø med særligt fokus på kreativitet, innovation, respekt og ligestilling. Vores værdier kvalitet, troværdighed, åbenhed, innovation, omsorg og passion er baseret på et grundlæggende ønske om at gøre en forskel for hinanden og for vores kunder. Vi tror på, at en virksomhed opnår de bedste resultater ved at skabe en kultur og et arbejdsmiljø, hvor medarbejderne trives og har mulighed for at udvikle sig professionelt og menneskeligt. Vores prisvindende CSR-politik og medarbejderetik er et bevis på, at vi ikke bare lader det blive ved snakken. Arbejdsstedet er centralt i Odense med snarlig tiltrædelse (dog senest 1. januar 2020). Stillingen er fuldtid på hverdage 8-16, fredag 8-15. Vi glæder os til at høre fra dig Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest 15. november 2019. Vi gennemgår de modtagne ansøgninger løbende, og stillingen besættes når den rette er fundet. Spørgsmål kan rettes til Susanne Florentine Blinkenberg på 25 55 91 08. Om Esoft Esoft er en af verdens førende tech-virksomheder med speciale i ejendomspræsentationer, billedredigering, 3D-visualisering og online markedsføring af ejendomme i hele verden. Vores kunder er ejendomsmæglere og fotografer i Europa, USA og Australien, der vælger Esoft på grund af vores hurtige service, vores innovative løsninger og den høje, ensartede kvalitet af de services, vi leverer. Esoft blev startet i år 2000 og vi har oplevet kontinuerlig vækst siden. Vi blev finalist i Entrepreneur of the year af EY i 2006 2007, Børsen Gazelle i 2006 2007, og blev børsnoteret på NASDAQ OMX s First North i 2007. Vi tæller 750 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Sverige, Spanien og Vietnam. Besøg www.esoft.com for at lære mere om vores kultur og forretning.Brænder du for at gøre en forskel for vores kunder? Er du fuld af positiv energi, har et godt overblik og er god til mennesker - så har vi en super vigtig opgave til dig! Som Customer Service Officer kommer du til at beskæftige dig med følgende: • Løsning af opgaver for vores kunder • Dialog med kunder via Kundeservice-telefon (indgående og udgående opkald) • Udfærdige retoucheringsordrer til vores afdeling i Vietnam • Udfærdige bolig indretningsforslag efter kundernes ønsker • Rettelser til plantegninger iht. kundernes ønsker • Sikre at alle opgaver løses professionelt og rettidigt med et smil Vi tilbyder en spændende mulighed for at få foden indenfor i en innovativ og dynamisk virksomhed, hvor du er sammen med gode og dygtige kollegaer, der også brænder for at levere markedets bedste produkt til vores kunder. Hvem er du? Du kommer med en naturlig nysgerrighed og et stærkt drive – du vil gerne gøre en forskel for vores kunder. Vi forestiller os, at:
  • Du er struktureret, kan koordinere og følger dine opgaver helt til dørs
  • Du er servicemindet og god til at tale med mennesker
  • Du er positiv, løsningsorienteret og kan smile gennem telefonen
  • Du er forandringsparat, og du trives i et travlt og til tider hektisk miljø
  • Du er skarp, velformuleret i tale og skrift og altid i godt humør
  • Du er overbevisende, selvkørende og proaktiv
  • Du har flair for it
  • Du har erfaring med kundeservice og er vant til at håndtere både B2B og B2C

Din baggrund er ikke afgørende, men det er din indstilling og din evne til at arbejde løsningsfokuseret samt at du er god til mennesker – din energi og kundefokus tæller i den grad også.

Vi tilbyder Du kommer til at arbejde i et dynamisk og internationalt miljø med særligt fokus på kreativitet, innovation, respekt og ligestilling. Vores værdier – kvalitet, troværdighed, åbenhed, innovation, omsorg og passion – er baseret på et grundlæggende ønske om at gøre en forskel – for hinanden og for vores kunder. Vi tror på, at en virksomhed opnår de bedste resultater ved at skabe en kultur og et arbejdsmiljø, hvor medarbejderne trives og har mulighed for at udvikle sig professionelt og menneskeligt. Vores prisvindende CSR-politik og medarbejderetik er et bevis på, at vi ikke bare lader det blive ved snakken. Arbejdsstedet er centralt i Odense med snarlig tiltrædelse (dog senest 1. januar 2020). Stillingen er fuldtid på hverdage 8-16, fredag 8-15. Vi glæder os til at høre fra dig Send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest 15. november 2019. Vi gennemgår de modtagne ansøgninger løbende, og stillingen besættes når den rette er fundet. Spørgsmål kan rettes til Susanne Florentine Blinkenberg på 25 55 91 08. Om Esoft Esoft er en af verdens førende tech-virksomheder med speciale i ejendomspræsentationer, billedredigering, 3D-visualisering og online markedsføring af ejendomme i hele verden. Vores kunder er ejendomsmæglere og fotografer i Europa, USA og Australien, der vælger Esoft på grund af vores hurtige service, vores innovative løsninger og den høje, ensartede kvalitet af de services, vi leverer. Esoft blev startet i år 2000 og vi har oplevet kontinuerlig vækst siden. Vi blev finalist i Entrepreneur of the year af EY i 2006 & 2007, Børsen Gazelle i 2006 & 2007, og blev børsnoteret på NASDAQ OMX’s First North i 2007. Vi tæller 750+ medarbejdere fordelt på vores kontorer i Danmark, Sverige, Spanien og Vietnam. Besøg www.esoft.com for at lære mere om vores kultur og forretning.
Esoft Danmark A/SOdense C2019-11-04T00:00:002019-12-01T00:00:00
330121444Deltidsjob som brander i SvendborgRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SSvendborg2019-11-08T00:00:002020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Deltidsjob som brander i Odense

RELATIONMEDIA A/S

Odense C
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Customer Service Officer

Esoft Danmark A/S

Odense C
Brænder du for at gøre en forskel for vores kunder? Er du fuld af positiv energi, har et godt overblik og er god til mennesker - så har vi en super vigtig opgave til dig! Som Customer Service Officer kommer du til at beskæftige dig med følgende: Løs...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Deltidsjob som brander i Svendborg

RELATIONMEDIA A/S

Svendborg
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020