Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder

 Kundeservicemedarbejder - Fuldtid

Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre

Vi tilbyder en spændende stilling i dynamisk virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen.

Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt.

God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov.

"Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner."

- Kundeservicechef Mikkel Degn

Du er den rigtige til jobbet hos os hvis

  • Du brænder for god service og ønsker altid at præstere på højeste niveau.
  • Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab
  • Du er selvfølgelig entusiastisk og effektiv og dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med dig
  • Du kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt  
  • Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen.
  • Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi tages ansvar for opgaven.
  • Du trives også i et arbejdsmiljø hvor vi hjælper og udvikler hinanden, og har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats.

Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice / kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder.

Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du:

  • Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigt
  • Er rutineret i betjening og opsætning af gængse IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og meget andet
  • Kan identificere dig selv som engageret, positiv, entusiastisk og samme tid hjælpsom, løsningsorienteret og med fødderne solidt plantet på jorden
  • Er pålidelig, stabil, naturligt tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunder
  • Vil bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling

Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. 

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed som har fuld fart på og som gør en forskel, hver dag.
  • Vi har 5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet "Tænk" - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!
  • Vores top fokus er kundeconvenience som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasse
  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.
  • Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder 

Det praktiske!

Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder, efter endt oplæringsperiode.

Interesseret?

Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men besvarer gerne spørgsmål den vej)

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her:

https://www.youtube.com/watch?v=QFHr9QCbNi0

& lær mere om os her https://www.duka.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330101591Phoenix-e82f98f412019-10-07T00:00:00Kundeservicemedarbejder

 Kundeservicemedarbejder - Fuldtid

Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre

Vi tilbyder en spændende stilling i dynamisk virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen.

Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt.

God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov.

"Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner."

- Kundeservicechef Mikkel Degn

Du er den rigtige til jobbet hos os hvis

  • Du brænder for god service og ønsker altid at præstere på højeste niveau.
  • Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab
  • Du er selvfølgelig entusiastisk og effektiv og dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med dig
  • Du kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt  
  • Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen.
  • Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi tages ansvar for opgaven.
  • Du trives også i et arbejdsmiljø hvor vi hjælper og udvikler hinanden, og har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats.

Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice / kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder.

Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du:

  • Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigt
  • Er rutineret i betjening og opsætning af gængse IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og meget andet
  • Kan identificere dig selv som engageret, positiv, entusiastisk og samme tid hjælpsom, løsningsorienteret og med fødderne solidt plantet på jorden
  • Er pålidelig, stabil, naturligt tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunder
  • Vil bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling

Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. 

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed som har fuld fart på og som gør en forskel, hver dag.
  • Vi har 5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet "Tænk" - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!
  • Vores top fokus er kundeconvenience som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasse
  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.
  • Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder 

Det praktiske!

Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder, efter endt oplæringsperiode.

Interesseret?

Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men besvarer gerne spørgsmål den vej)

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her:

https://www.youtube.com/watch?v=QFHr9QCbNi0

& lær mere om os her https://www.duka.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

 

2019-11-01T00:51:46.687 Kundeservicemedarbejder - Fuldtid Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre Vi tilbyder en spændende stilling i dynamisk virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen. Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt. God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov. Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner. - Kundeservicechef Mikkel Degn Du er den rigtige til jobbet hos os hvis Du brænder for god service og ønsker altid at præstere på højeste niveau.Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskabDu er selvfølgelig entusiastisk og effektiv og dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med digDu kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen.Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi tages ansvar for opgaven.Du trives også i et arbejdsmiljø hvor vi hjælper og udvikler hinanden, og har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats. Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder. Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du: Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigtEr rutineret i betjening og opsætning af gængse IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og meget andetKan identificere dig selv som engageret, positiv, entusiastisk og samme tid hjælpsom, løsningsorienteret og med fødderne solidt plantet på jordenEr pålidelig, stabil, naturligt tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunderVil bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. Hvad kan Duka gøre for dig? Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed som har fuld fart på og som gør en forskel, hver dag.Vi har 5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet Tænk - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!Vores top fokus er kundeconvenience som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasseMentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder Det praktiske! Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder, efter endt oplæringsperiode. Interesseret? Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men besvarer gerne spørgsmål den vej) Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her: https: www.youtube.com watch?v QFHr9QCbNi0 & lær mere om os her https: www.duka.dk Vi glæder os til at høre fra dig! Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy11jobnete82f98f4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-31T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/phq4cd/duka/5sshek/kundeservicemedarbejder0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3626290Duka A/S11Omega 58382HinnerupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent832954JobNet5053478505347810003-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e82f98f4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e82f98f4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e82f98f4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e82f98f4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgKundeservicemedarbejder12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg363046561info@duka.dkDKDanmarkDKDanmark330118705Vil du have ansvaret for kundeservice i en dynamisk E-handelsvirksomhed?Robot Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team! GrejFreak.dk er en virksomhed i kraftig vækst og med store ambitioner! Derfor har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores ca. 50 mænd og kvinder store Grej-Team . Vi søger derfor en ny medarbejder som ønsker at have ansvaret for vores kundeservice. Det er vigtigt, at du er imødekommende, udadvendt, god til at kommunikere og i mange situationer selv kan træffe beslutninger. Der lægges samtidig vægt på, at du har erfaring med brugen af vores produkter, så hvis du har jagttegn, er tidligere soldat eller bare er typen, som er meget outdoor, så er det et stort plus. Det er nemlig vigtigt at du forstår og taler vores kunders sprog. Dine arbejdsopgaver består af alle former for kundeservice, herunder at besvare vores kundetelefon, E-mail, chat og beskeder på sociale medier. GrejFreak.dk holder åbent i butikken og i kundeservice alle ugens dage, men din primære arbejdstid vil være mandag til fredag. Arbejdstid: 37 timer om ugen. I sommerperioden og i december kan der være perioder med ekstraordinært travlhed, som kan resultere i mere end 37 timers arbejde om ugen. Overarbejde vil give afspadsering på et senere tidspunkt. Sted: Gunnar Clausens Vej 58, 8260 Viby J. Start: Hurtigst muligt. Løn: Forhandles på baggrund af erfaring. Ansøgninger sendes til HR@GrejFreak.dk.

Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team!

GrejFreak.dk er en virksomhed i kraftig vækst og med store ambitioner!  
Derfor har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores ca. 50 mænd og kvinder store "Grej-Team".

Vi søger derfor en ny medarbejder som ønsker at have ansvaret for vores kundeservice. Det er vigtigt, at du er imødekommende, udadvendt, god til at kommunikere og i mange situationer selv kan træffe beslutninger.

Der lægges samtidig vægt på, at du har erfaring med brugen af vores produkter, så hvis du har jagttegn, er tidligere soldat eller bare er typen, som er meget outdoor, så er det et stort plus. Det er nemlig vigtigt at du forstår og taler vores kunders sprog.

Dine arbejdsopgaver består af alle former for kundeservice, herunder at besvare vores kundetelefon, E-mail, chat og beskeder på sociale medier.

GrejFreak.dk holder åbent i butikken og i kundeservice alle ugens dage, men din primære arbejdstid vil være mandag til fredag.

Arbejdstid: 37 timer om ugen.

I sommerperioden og i december kan der være perioder med ekstraordinært travlhed, som kan resultere i mere end 37 timers arbejde om ugen. Overarbejde vil give afspadsering på et senere tidspunkt.

Sted: Gunnar Clausens Vej 58, 8260 Viby J.

Start: Hurtigst muligt.
Løn: Forhandles på baggrund af erfaring.

Ansøgninger sendes til HR@GrejFreak.dk.

GREJFREAK ApSViby J2019-11-06T00:00:002019-11-29T00:00:00
330118682Kundeserviceagent til Hungry.dk - DeltidsRobot Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.Hvad forventer vi af dig:- Hurtig, effektiv og skarp på computer- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon- God til at multitaske- God til konflikthåndtering- Perfekt dansk på skrift- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekenderHvad tilbyder vi dig:- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)- Personlig udvikling- Fleksibel planlægning af timer- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagementJobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret. Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dkHar du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.Vi afholder løbende samtaler. Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!

Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vores kundeserviceteam i Lystrup ved Århus, hvor vi dagligt servicerer hundredvis af restauranter og tusindvis af kunder.

Hvad forventer vi af dig:
- Hurtig, effektiv og skarp på computer
- Tålmodig, behagelig og SMILENDE over telefon
- God til at multitaske
- God til konflikthåndtering
- Perfekt dansk på skrift
- Fleksibel og interesseret i 10-15 timers arbejde ugentligt - primært i weekender

Hvad tilbyder vi dig:
- Et spændende job i en virksomhed i stor vækst
- Et uformelt og energisk miljø med nogle fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det)
- Personlig udvikling
- Fleksibel planlægning af timer
- En sociale arbejdsplads med sammenhold og engagement

Jobbet er på vores hovedkontor i Aarhus på Lyshøjen 10B, 8520 Lystrup. Der er nem og hurtig tilgang fra Aarhus med bil. Bus og Letbanen kører også direkte til Lystrup, med stop få minutter fra kontoret.


Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så send en ansøgning og CV til ma@hungry.dk

Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte kundeservicechef Morten Aaboe på 70209770.

Vi afholder løbende samtaler.


Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

HUNGRY.DK ApSLystrup2019-11-06T00:00:002019-12-30T00:00:00
330120809KundeservicemedarbejderRobot Opdatering November: Vi søger løbende nye kolleger til kundeserviceteamet, og starter nye op hver måned, så vi har fortsat interesse i at modtage ansøgninger til stilingen! Kundeservicemedarbejder - Fuldtid Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre Vi tilbyder en spændende stilling i en voksende virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen. Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt. God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov. Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner. - Kundeservicechef Mikkel Degn Du er den rigtige til jobbet hos os hvis Du brænder for god service og vi kan se at du brænder for at være med i teamet.Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskabTeamet og kunderne kan mærke din entuasiasme for at være med, og du har øje for en effektiv løsning af opgaverne.Dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med digDu kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen, bl.a. ved at dele dine erfaringer og komme med forbedringsforslag.Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for en god kundeoplevelse.Du trives også i et arbejdsmiljø, hvor vi hjælper, udvikler og stiller krav til hinandenDu har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats. Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder. Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du: Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigtEr rutineret i betjening og opsætning af almindelige IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og tilsvarendeKan identificere dig selv som en engageret og positiv person, der også er hjælpsom og løsningsorienteret. Er pålidelig med stabilt fremmøde og at du tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunderHar lyst til at bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. Hvad kan Duka gøre for dig? Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.Vi har 5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet Tænk - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!Vores top fokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasseMentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder Det praktiske! Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder, efter endt oplæringsperiode. Interesseret? Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men vi besvarer gerne dine spørgsmål pr. e-mail) Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her: https: www.youtube.com watch?v QFHr9QCbNi0 & lær mere om os her https: www.duka.dk og her https: www.linkedin.com company dukapc-aps Vi glæder os til at høre fra dig! Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

Opdatering November: Vi søger løbende nye kolleger til kundeserviceteamet, og starter nye op hver måned, så vi har fortsat interesse i at modtage ansøgninger til stilingen! 

Kundeservicemedarbejder - Fuldtid

Brænder du for god kundeservice og vil du være med til at løfte vores kundeoplevelser til nye højder, så læs videre

Vi tilbyder en spændende stilling i en voksende virksomhed, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kundeorientering gennemsyrer hele organisationen.

Kundernes oplevelse med vores produkter og services skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her kan du blive hovedperson. Du er virksomhedens stemme og ambassadør og med din erfaring kan du balancere empati og effektivitet. Din dialog med vores kunder bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed. Vi lever af serviceoplevelser i særklasse og vores kundeservice er en stor del af vores produkt.

God service og afdækning af kundens behov går naturligt hånd i hånd. En naturlig del af din serviceopgave er derfor også salg gennem rådgivning, med formål at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher et nyt behov.

"Hos os er du med til at levere Danmarks bedste kundeservice. Vi elsker glade kunder, og vi tror på at god service kommer fra hjertet, at fremragende service og høj trivsel hænger tæt sammen. Derfor har vi et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har det sjovt sammen. Vi arbejder tillidsbaseret og arbejder med rammer og få regler. Du har kort og godt stor handlefrihed i jobbet til at finde den løsning, der er rigtig for kunden. Således forventer vi også af dig, at du er klar til at udfylde rammen og skabe fremragende kundeoplevelser, som sikrer tilfredse kunder, der anbefaler os til familie og venner."

- Kundeservicechef Mikkel Degn

Du er den rigtige til jobbet hos os hvis

  • Du brænder for god service og vi kan se at du brænder for at være med i teamet.
  • Du elsker at tale i telefon, for det er vores vigtigste arbejdsredskab
  • Teamet og kunderne kan mærke din entuasiasme for at være med, og du har øje for en effektiv løsning af opgaverne.
  • Dit smittende humør gør det rart for kunderne at tale med dig
  • Du kan afdække kundens behov på en enkel og effektiv måde, som sikrer den gode oplevelse, hvor du tager ansvar for at rådgive kunden professionelt  
  • Du bidrager til at skabe godt samarbejde og høj trivsel i afdelingen, bl.a. ved at dele dine erfaringer og komme med forbedringsforslag.
  • Du trives med, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor vi alle tager ansvar for en god kundeoplevelse.
  • Du trives også i et arbejdsmiljø, hvor vi hjælper, udvikler og stiller krav til hinanden
  • Du har en stor passion for kunden og opgaven. Derfor er du også vant til at der stilles krav til din indsats.

Det vil være en fordel med erhvervserfaring inden for kundeservice / kontaktcenter området, men ikke et krav, da vi selv oplærer i vores værdier og metoder.

Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du:

  • Har en naturlig interesse for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigt
  • Er rutineret i betjening og opsætning af almindelige IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og tilsvarende
  • Kan identificere dig selv som en engageret og  positiv person, der også er hjælpsom og løsningsorienteret. 
  • Er pålidelig med stabilt fremmøde og at du tager ansvar og er positiv i din tilgang til arbejdet og ikke mindst de udfordringer, vi møder sammen med vores kunder
  • Har lyst til at bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling

Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed, herunder især dine kommunikative og sproglige evner, vægter meget højt hos os. 

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed, som har fuld fart på og som gør en forskel for vores kunder, hver dag.
  • Vi har 5 stjerner på Trustpilot, en høj NPS score og har 2 år i træk vundet forbrugerrådet "Tænk" - bedst i test, og det forpligter og siger noget om standarden hos os!
  • Vores top fokus er kundeconvenience, som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasse
  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.
  • Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder 

Det praktiske!

Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 - 20 mandag til fredag, og der vil typisk være 1-2 lørdagsvagter samt 1-2 aftenvagter pr. måned. Du får en fast månedsløn, samt adgang til vores attraktive personalegoder, efter endt oplæringsperiode.

Interesseret?

Indsend din ansøgning online her på siden (Vi modtager ikke ansøgninger pr. email, men vi besvarer gerne dine spørgsmål pr. e-mail)

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbo@duka.dk

Få et glimt af hvordan vi arbejder hos Duka her:

https://www.youtube.com/watch?v=QFHr9QCbNi0

& lær mere om os her https://www.duka.dk

og her https://www.linkedin.com/company/dukapc-aps

Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder. Duka - Tech it easy

 

Duka A/SHinnerup2019-11-08T00:00:002019-11-30T00:00:00
330126012Gør det til din mission at få andre til at lykkesRobot En gazelle er en hurtigløbende antilope. I Amero har vi lige fået en Gazelle-pris, og vi oplever også, at vi som antilopen løber stærkt. Vi ønsker en verdensklasse kundeservice og en brancheledende kundeoplevelse. Med den fart vi sætter i øjeblikket, har vi brug for dig, der har en mission om at få andre til at lykkes, så vi kan levere innovative kassesystemsløsninger, der bare spiller hver gang! Lever den mission i dig, så er der også mulighed for at gøre denne projektansættelse til en fast stilling. Lever den mission i dig og kan du lykkes med følgende i løbet af 2-3 måneder, er der mulighed for at gøre denne projektansættelse til en fast stilling: Du udlever Ameros kultur, hvor fokus er på, hvordan hver medarbejder kan spille teamet og helheden god, hvor tillid er et nøgleord, hvor vi skaber engagement og forståelse ved at kommunikere hvorfor , hvor vi sætter kunden først, og hvor vi er proaktive over for hinanden og over for kunderne. Du bringer din store motivation for at spille andre gode ind i teamet, hvor du gør hverdagen lettere for dine kollegaer gennem warehouse management, hvor du: Tager imod varer, sætte varer på plads på lageret, pakker og sender varer, holder lageret ryddeligt og pænt. Du opsætter kassesystemsløsninger, hvor du formår at få hardware og software til at spille sammen, så alt er lige, som kunden ønsker det. Du bringer din erfaring med kundeservice i spil i telefonen, når du tager kunderne ved hånden og leder dem hen mod løsningen på deres forespørgsel. For at nå målene i løbet af den 2-3 måneder lange projektansættelse er dit DNA:Du stortrives, når du kan skabe rammer, som får dine kollegaer (og dermed Amero) til at lykkes. Når snakken falder på IT, er du ikke til at stoppe igen, for det er her, at du føler dig allermest hjemme, og du ved, hvad der skal til for at skabe løsninger, som fungerer for kunderne. Din arbejdsplads de kommende månederAmero har 8 års erfaring med at sælge innovative kassesystemer og IT-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nyopstartede tøjbutik til de helt store kæder og offentlige institutioner.Vi er en virksomhed, der vokser, og derfor er der også en mulighed for, at denne projektansættelse kan blive til en fast stilling. Er det din mission at få andre til at lykkes?Så glæder vi os meget til at modtage dit CV samt en kort ansøgning på ca. 10 linjer, hvor du beskriver, hvorfor du er motiveret for netop denne mulighed hos os. Du søger via linket ind til vores website. Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til People Performance Marketing Manager, Sebastian Kastrup, på 45 69 13 79 43.Deadline på stillingen er hurtigst muligt, så vi indkalder til samtaler løbende.

En gazelle er en hurtigløbende antilope. I Amero har vi lige fået en Gazelle-pris, og vi oplever også, at vi som antilopen løber stærkt. Vi ønsker en verdensklasse kundeservice og en brancheledende kundeoplevelse. Med den fart vi sætter i øjeblikket, har vi brug for dig, der har en mission om at få andre til at lykkes, så vi kan levere innovative kassesystemsløsninger, der bare spiller – hver gang! Lever den mission i dig, så er der også mulighed for at gøre denne projektansættelse til en fast stilling.


Lever den mission i dig og kan du lykkes med følgende i løbet af 2-3 måneder, er der mulighed for at gøre denne projektansættelse til en fast stilling:

  • Du udlever Ameros kultur, hvor fokus er på, hvordan hver medarbejder kan spille teamet og helheden god, hvor tillid er et nøgleord, hvor vi skaber engagement og forståelse ved at kommunikere ”hvorfor”, hvor vi sætter kunden først, og hvor vi er proaktive over for hinanden og over for kunderne.
  • Du bringer din store motivation for at spille andre gode ind i teamet, hvor du gør hverdagen lettere for dine kollegaer gennem warehouse management, hvor du: Tager imod varer, sætte varer på plads på lageret, pakker og sender varer, holder lageret ryddeligt og pænt.
  • Du opsætter kassesystemsløsninger, hvor du formår at få hardware og software til at spille sammen, så alt er lige, som kunden ønsker det.
  • Du bringer din erfaring med kundeservice i spil i telefonen, når du tager kunderne ved hånden og leder dem hen mod løsningen på deres forespørgsel. 


For at nå målene i løbet af den 2-3 måneder lange projektansættelse er dit DNA:
Du stortrives, når du kan skabe rammer, som får dine kollegaer (og dermed Amero) til at lykkes. Når snakken falder på IT, er du ikke til at stoppe igen, for det er her, at du føler dig allermest hjemme, og du ved, hvad der skal til for at skabe løsninger, som fungerer for kunderne.


Din arbejdsplads de kommende måneder
Amero har 8 års erfaring med at sælge innovative kassesystemer og IT-løsninger til en bred vifte af brancher i Danmark. Vores kunder spænder fra den nyopstartede tøjbutik til de helt store kæder og offentlige institutioner.

Vi er en virksomhed, der vokser, og derfor er der også en mulighed for, at denne projektansættelse kan blive til en fast stilling.


Er det din mission at få andre til at lykkes?
Så glæder vi os meget til at modtage dit CV samt en kort ansøgning på ca. 10 linjer, hvor du beskriver, hvorfor du er motiveret for netop denne mulighed hos os. Du søger via linket ind til vores website. 

Har du spørgsmål til muligheden, er du meget velkommen til at ringe til People Performance & Marketing Manager, Sebastian Kastrup, på +45 69 13 79 43.

Deadline på stillingen er hurtigst muligt, så vi indkalder til samtaler løbende.

AMERO ApSÅbyhøj2019-11-18T00:00:002019-11-22T00:00:00
330121470Deltidsjob som brander i EbeltoftRobot Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med. Om stillingen: Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat. Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Har dette fanget din interesse? Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og det produkt, du står med.

Om stillingen:

Din opgave som Brander handler om at promovere og sample produkter for nogle af Danmarks største brands. Du skal tiltrække kundernes opmærksomhed og uddele smags- og vareprøve. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample. Det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat.

Det er et meget fleksibelt arbejde, hvor du kan forespørge på de vagter, der passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Har dette fanget din interesse?

Besøg vores hjemmeside, hvor du kan læse mere om stillingen og ansøge om at blive Brander hos RelationMedia.

RELATIONMEDIA A/SEbeltoft2019-11-08T00:00:002020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du have ansvaret for kundeservice i en dynamisk E-handelsvirksomhed?

GREJFREAK ApS

Viby J
Kom og vær en del af et ungt og dynamisk team! GrejFreak.dk er en virksomhed i kraftig vækst og med store ambitioner! Derfor har vi brug for flere hænder, som vil være en del af vores ca. 50 mænd og kvinder store Grej-Team . Vi søger derfor en ny me...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

Kundeserviceagent til Hungry.dk - Deltids

HUNGRY.DK ApS

Lystrup
Brænder du for at arbejde med kundeservice, og kunne du samtidig tænke dig at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende internetvirksomheder, så har du nu chancen!Vi søger entusiastiske og smilende deltidsmedarbejdere til vore...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:30. december 2019

Kundeservicemedarbejder

Duka A/S

Hinnerup
Opdatering November: Vi søger løbende nye kolleger til kundeserviceteamet, og starter nye op hver måned, så vi har fortsat interesse i at modtage ansøgninger til stilingen! Kundeservicemedarbejder - Fuldtid Brænder du for god kundeservice og vil du ...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:30. november 2019

Gør det til din mission at få andre til at lykkes

AMERO ApS

Åbyhøj
En gazelle er en hurtigløbende antilope. I Amero har vi lige fået en Gazelle-pris, og vi oplever også, at vi som antilopen løber stærkt. Vi ønsker en verdensklasse kundeservice og en brancheledende kundeoplevelse. Med den fart vi sætter i øjeblikket...
Indrykket:18. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Deltidsjob som brander i Ebeltoft

RELATIONMEDIA A/S

Ebeltoft
Ønsker du et spændende og afvekslende studie- eller deltidsjob? Og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? Som Brander bliver du kundens ansigt udadtil, og det er derfor afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring di...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020