Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder


Kundeservicemedarbejder hos GreenMind - København


Vil du være med til at gøre en forskel for miljøet? Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.


Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang.


Vi har siden 2009 foretaget over 300.000 reparationer af smartphones og tablets, og er Danmarks største uafhængige reparatør, med syv butikker fordelt over hele Danmark.


Om jobbet

Vi søger nu en person til at udfylde en fuldtidsstilling som kundeservicemedarbejder i vores afdeling i København, på Banevingen 14B, 2200 København N.


Jobbet som kundeservicemedarbejder vil primært bestå i at servicere kunder telefonisk, og besvare mail- og SoMe beskeder samt assistere med diverse administrative opgaver ved kundemodtagelsen. 

Det er derfor meget vigtigt, at du er veltalende og forstår at formulere dig fejlfrit på skrift.


Du vil også være med til at behandle rekvisitioner fra vores samarbejdspartnere og efterfølgende oprette sager i vores eget reparationssystem. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstederne.


Kendskab til betjening af smartphones og/eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt.

Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. 


Om dig

Du har arbejdet med kundeservice før, og har en naturlig interesse for IT og god service. 


Du er meget gerne udadvendt af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis, i en tempofyldt hverdag. 


Praktiske detaljer

Ansøgningsfrist: 15/01/2021

Stilling: Fuldtid (37,5 timer om ugen) 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Løn: Efter kvalifikationer



Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.