Ønsker du at din næste arbejdsplads skal være hos en virksomhed, hvor du kan opleve vækst og succes? Har du lysten til at arbejde med support af kunder i aftersales, og brænder du for at yde den bedste kundeservice?? Vi søger en kundeservicemedarbejder til VVS-shoppen.dk, der vil være en del af et succesfuldt team og som har evnerne og lysten til at tage et medansvar for den fortsatte succes.
Om jobbet
VVS-shoppen.dk vækster fortsat og der søges nu en medarbejder til kundeservice. En del af årsagerne til virksomhedens succes er konstante præstationer i kundeservice - og vi ønsker med ansættelsen af en ny medarbejder at fastholde og udbygge dette. Målet er klart: VVS-shoppen.dk vil have den bedste kundeservice!
Du bliver en del af et lille fasttømret team med høj anciennitet og godt sammenhold. VVS-shoppen sørger for solid oplæring og løbende supervision. Som ny medarbejder forventes du ikke at vide alt om, hvordan arbejdsopgaverne skal udføres, men det forventes, at du har lysten til at lære dem og vil gøre det med høj arbejdsmoral.
Arbejdsopgaverne vil være:
- Primære opgaver er aftersales, herunder varestatussager, opfølgninger, reklamationer mv.
- Opgaverne udføres skriftligt i internt system samt på telefon og chat
- Oprettelse af stamdata på nye varer
- Vedligeholdelse af stamdata på eksisterende varer
- Mindre pakkeopgaver på lager (max 2 timer dagligt)
Der vil være rig mulighed for at understøtte dig i din udvikling. Når du er kommet godt ind i jobbet - og du har vist, hvad du kan - vil der løbende blive fulgt op på virksomhedens behov i forhold til dine fremtidige karriereønsker.
Din profil
Da VVS-shoppen.dk er en mindre organisation, er I som kollegaer afhængige af hinandens indsats. Du skal derfor kunne se dig selv ind i et team på 7 medarbejdere, hvor alle bidrager til helheden. Du er en holdspiller og en ivrigt opsøgende koordinator, der ser mere end det, som ligger på dit eget skrivebord. Du motiveres af dette, du motiveres af vækst og succes og af den fællesskabsfølelse, som dermed forstærkes.
Vi forventer, at du:
- Er grundig og ansvarsbevidst og er i stand til at arbejde selvstændig og struktureret
- Er serviceminded og kan se vigtigheden i god kundeservice
- Elsker at have travlt og være en del af et team, hvor dit bidrag er afgørende
- Er engageret og har en glad og energisk telefonstemme
- Har en proaktiv adfærd og er opmærksom på dine kollegaer
- Har en høj grad af empati og indlevelsesevne, så du kan sætte dig ind i kundernes udfordringer og ønsker
- Er mødestabil, positiv af natur og har et godt ”gåpåmod”
- Er fortrolig med IT som arbejdsredskab og dygtig til at lære nye systemer at kende
- Er velformuleret på dansk - både mundtligt og skriftligt
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du forventes at have afsluttet som minimum en gymnasiel uddannelse. Du forventes at have erfaring med kundeservice i tidligere job.
Du tilbydes:
- Et spændende job med ansvar
- Et lille effektivt team med friske kolleger, hvor der er en god, uformel og humoristisk omgangstone
- En virksomhed, som arbejder effektivt med moderne processer og systemer
- En høj grad af fleksibilitet fra virksomhedens side og god mulighed for udvikling i stillingen
- En virksomhed hvor trivsel vægtes højt, og hvor du får alt den nødvendige opbakning til at blive en succes
- En fuldtidsstilling med gode ansættelsesforhold
?Om virksomheden
VVS-Shoppen.dk blev etableret i 2005 og er i dag Danmarks andenstørste webudbyder af vvs-artikler. Virksomheden er velkonsolideret og er en del af Niels Mølgaard A/S, som består af 26 medarbejdere totalt.?
VVS-shoppen servicerer flere tusinde kunder hvert år og er i konstant vækst. Virksomheden tæller i dag 7 dygtige og engagerede medarbejdere, som arbejder sammen i et stærkt team og brænder for at levere branchens bedste kundeservice.
Interesseret? ?
Send os hurtigst muligt din ansøgning og dit CV på linket her i annoncen.
Vi glæder os til at høre fra dig!