Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder

På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale

 

SYKES er en global spiller, der varetager kundeservicefunktioner for flere større virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat på verdens plan. Hos SYKES lever vi af at levere en god telefonisk kundeservice til vores klienter og deres kunder. Vi ønsker at gøre en forskel, når det handler om service. I Danmark er vi repræsenteret via vores Kundeservice Center, der er placeret ved en af indfaldsvejene til Odense.

 

 

Er du god til kundeservice & salg?

Som kundeservicemedarbejder hos SYKES gennemgår du en grundig oplæring, inden du starter med at servicere SAS’s skandinaviske kunder og du vil derefter få en løbende opdatering, der sikrer dig gode kompetencer inden for service, kundekontakt og salg.

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder heriblandt både norske og svenske kunder:

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med ad hoc opgaver inden for SAS’s loyalitetsprogram
  • Med salg af flybilletter

Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer, at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.

 

Vi forventer at du:

  • taler, skriver og læser flydende engelsk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i flok
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tid

 

En fordel

  • Hvis du forstår enten svensk eller norsk – da du dagligt skal betjene hhv. norske og svenske kunder pr. telefon
  • Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
  • Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
  • Hvis du har arbejdet med salg

 

Vi tilbyder dig

  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring

 

Arbejdstider

Vekslende antal timer pr. uge fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-19.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-18.00. Dog vil der i oplæringsperioden være tale om en arbejdsuge på 37 timer.

Du vil få tildelt vagter ud fra vores behov og indgående ringemønster.

 

Starttidspunkt

  1. maj 2021. Stillingen er tidsbegrænset til og med 30. september 2021 med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

 

Ansøgning

  • Yderligere information kontakt HR Assistent Lana Omanovic på telefon 63 16 86 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com hurtigst muligt
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

Hjemmeside:

www.sykes.com 

 

Arbejdssted:
Odense SØ


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.