Kundeservicemedarbejder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder til vores kontor i København

Vil du være med til at give vores kunder fremragende kundeservice og markedets bedste telefoniløsning? Så er du lige den, vi søger! 
 
Hos ipnordic vil vi være førende inden for kundeservice i vores branche. Vores produkter og services er yderst fleksible, og som Supporter hos ipnordic bliver din fornemste opgave at skræddersy løsningerne, så de passer til hver enkelt kundes behov. Derfor søger vi en kollega, der er serviceminded, lyttende, udadvendt og som formår at sætte sig i kundernes sted.   


Der er tale om et spændende job, hvor to dage aldrig er ens, og hvor presset til tider kan være stort. Det er derfor vigtigt, at du tager ansvar og bevarer overblikket i en travl hverdag – og samtidig opretholder en høj kvalitet i alle opgaver.

Du er et godt bud på vores nye kollega, hvis du har lyst til at arbejde i et team med et højt ambitionsniveau, der brænder for at gøre en forskel for både kunder og kolleger.

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis du: 

  • kan lide at tale i telefon, og trives med en bred kontaktflade 
  • er lærenem og ’up to date’ på udviklingen i branchen 
  • er struktureret i opgave- og tidsstyring, og sætter en ære i at følge dine opgaver til dørs 
  • er serviceminded og imødekommende overfor kunderne, både på mail og telefon
  • har et godt humør, der kan mærkes af både kunder og kolleger – også når tingene går stærkt 
Dine primære arbejdsopgaver 
  • Kundeservice pr. telefon og mail
  • Konfiguration af telefonsystemer
  • Fejlfinding i hardware og software
  • Oprettelse af mobilabonnementer
  • Portering af numre
  • Abonnementsændringer
  • Fiber, DSL og mobilt bredbånd
     
Vi har mange spændende opgaver og vores mål er, at give kunderne en enestående oplevelse hver gang. 

Vi har ikke nogen 1. og 2. level support, hvilket betyder, at du selv modtager opgaverne og følger dem til dørs. Du kan derfor forvente ansvar fra dag ét. 

Jobbet er med base på vores kontor i København.

Hvem er vi 
ipnordic blev grundlagt i 2011 og beskæftiger i dag 80+ medarbejdere. I 2019 blev vi en del af det internationale fællesskab Enreach, hvis brands leverer telefoni- og kommunikationsteknologi til kunder i hele Europa. Vi tilbyder et job i et innovativt arbejdsmiljø, hvor vi lykkedes med at kombinere en bred vifte af ekspertise med en god uformel kollegial omgangstone og en flad organisationsstruktur. Du får en plads i en fagligt velfunderet virksomhed, der også rummer humor og plads til forskellighed  
 
Send din ansøgning allerede i dag. Ansøgninger vurderes løbende. 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservicemedarbejder

Kundeservicemedarbejder til vores kontor i København

Vil du være med til at give vores kunder fremragende kundeservice og markedets bedste telefoniløsning? Så er du lige den, vi søger! 
 
Hos ipnordic vil vi være førende inden for kundeservice i vores branche. Vores produkter og services er yderst fleksible, og som Supporter hos ipnordic bliver din fornemste opgave at skræddersy løsningerne, så de passer til hver enkelt kundes behov. Derfor søger vi en kollega, der er serviceminded, lyttende, udadvendt og som formår at sætte sig i kundernes sted.   


Der er tale om et spændende job, hvor to dage aldrig er ens, og hvor presset til tider kan være stort. Det er derfor vigtigt, at du tager ansvar og bevarer overblikket i en travl hverdag – og samtidig opretholder en høj kvalitet i alle opgaver.

Du er et godt bud på vores nye kollega, hvis du har lyst til at arbejde i et team med et højt ambitionsniveau, der brænder for at gøre en forskel for både kunder og kolleger.

Vi ser frem til at høre fra dig, hvis du: 

  • kan lide at tale i telefon, og trives med en bred kontaktflade 
  • er lærenem og ’up to date’ på udviklingen i branchen 
  • er struktureret i opgave- og tidsstyring, og sætter en ære i at følge dine opgaver til dørs 
  • er serviceminded og imødekommende overfor kunderne, både på mail og telefon
  • har et godt humør, der kan mærkes af både kunder og kolleger – også når tingene går stærkt 
Dine primære arbejdsopgaver 
  • Kundeservice pr. telefon og mail
  • Konfiguration af telefonsystemer
  • Fejlfinding i hardware og software
  • Oprettelse af mobilabonnementer
  • Portering af numre
  • Abonnementsændringer
  • Fiber, DSL og mobilt bredbånd
     
Vi har mange spændende opgaver og vores mål er, at give kunderne en enestående oplevelse hver gang. 

Vi har ikke nogen 1. og 2. level support, hvilket betyder, at du selv modtager opgaverne og følger dem til dørs. Du kan derfor forvente ansvar fra dag ét. 

Jobbet er med base på vores kontor i København.

Hvem er vi 
ipnordic blev grundlagt i 2011 og beskæftiger i dag 80+ medarbejdere. I 2019 blev vi en del af det internationale fællesskab Enreach, hvis brands leverer telefoni- og kommunikationsteknologi til kunder i hele Europa. Vi tilbyder et job i et innovativt arbejdsmiljø, hvor vi lykkedes med at kombinere en bred vifte af ekspertise med en god uformel kollegial omgangstone og en flad organisationsstruktur. Du får en plads i en fagligt velfunderet virksomhed, der også rummer humor og plads til forskellighed  
 
Send din ansøgning allerede i dag. Ansøgninger vurderes løbende. 
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.