Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder, Administration, Salg og Udlejning af Containere

Containerland Danmark søger til vort kontor i Hvidovre en kollega til varetagelse af afdelingens mangeartede opgaver i forbindelse med køb, salg og udlejning af containere.

Du vil indgå i et team, hvor service er i højsædet og kunden er i centrum.

Vi tilbyder en alsidig stilling, hvor du vil være ansvarlig for de daglige ekspeditioner, herunder kontakt til kunder, terminaler og vognmænd og afregning.

Vi forestiller os en person med erfaring fra tilsvarende job, der er serviceminded, udadvendt og selvstændig og naturligvis med godt kendskab til brug af de relevante IT-systemer i det daglige arbejde.

Forventet ugentlig arbejdstid 22,5 timer.

Ønsker du flere oplysninger er velkommen til at kontakte Henrik Hansen på 28454432, Flemming Mikkelsen på 28454434 eller Claus Olsen på 28454435.  Send venligst din ansøgning til Claus Olsen på co@bendixtransport.dk   

Containerland Danmark har sine rødder indenfor shippingbranchen og blev etableret i 1991. Containerland er en selvstændig afdeling i Bendix Transport Danmark A/S, som opererer en flåde af egen containere og med egenproduktion af containere bl.a. i Det fjerne Østen.

For yderligere information se www.containerland.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

CONTAINERLAND DANMARK

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329809802Phoenix-0d2a351412018-05-09T00:00:00Kundeservicemedarbejder, Administration, Salg og Udlejning af Containere

Containerland Danmark søger til vort kontor i Hvidovre en kollega til varetagelse af afdelingens mangeartede opgaver i forbindelse med køb, salg og udlejning af containere.

Du vil indgå i et team, hvor service er i højsædet og kunden er i centrum.

Vi tilbyder en alsidig stilling, hvor du vil være ansvarlig for de daglige ekspeditioner, herunder kontakt til kunder, terminaler og vognmænd og afregning.

Vi forestiller os en person med erfaring fra tilsvarende job, der er serviceminded, udadvendt og selvstændig og naturligvis med godt kendskab til brug af de relevante IT-systemer i det daglige arbejde.

Forventet ugentlig arbejdstid 22,5 timer.

Ønsker du flere oplysninger er velkommen til at kontakte Henrik Hansen på 28454432, Flemming Mikkelsen på 28454434 eller Claus Olsen på 28454435.  Send venligst din ansøgning til Claus Olsen på co@bendixtransport.dk   

Containerland Danmark har sine rødder indenfor shippingbranchen og blev etableret i 1991. Containerland er en selvstændig afdeling i Bendix Transport Danmark A/S, som opererer en flåde af egen containere og med egenproduktion af containere bl.a. i Det fjerne Østen.

For yderligere information se www.containerland.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

CONTAINERLAND DANMARK

 

 

2018-07-01T00:50:38.443 Containerland Danmark søger til vort kontor i Hvidovre en kollega til varetagelse af afdelingens mangeartede opgaver i forbindelse med køb, salg og udlejning af containere. Du vil indgå i et team, hvor service er i højsædet og kunden er i centrum. Vi tilbyder en alsidig stilling, hvor du vil være ansvarlig for de daglige ekspeditioner, herunder kontakt til kunder, terminaler og vognmænd og afregning. Vi forestiller os en person med erfaring fra tilsvarende job, der er serviceminded, udadvendt og selvstændig og naturligvis med godt kendskab til brug af de relevante IT-systemer i det daglige arbejde. Forventet ugentlig arbejdstid 22,5 timer. Ønsker du flere oplysninger er velkommen til at kontakte Henrik Hansen på 28454432, Flemming Mikkelsen på 28454434 eller Claus Olsen på 28454435. Send venligst din ansøgning til Claus Olsen på co@bendixtransport.dk Containerland Danmark har sine rødder indenfor shippingbranchen og blev etableret i 1991. Containerland er en selvstændig afdeling i Bendix Transport Danmark A S, som opererer en flåde af egen containere og med egenproduktion af containere bl.a. i Det fjerne Østen. For yderligere information se www.containerland.dk Vi glæder os til at høre fra dig. CONTAINERLAND DANMARK11Jobnet0d2a3514100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3242764BENDIX TRANSPORT DANMARK A/S11Jernholmen 392650HvidovreDKDanmark155.6072221012.49132440
co@bendixtransport.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent569520JobNet48219811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d2a3514https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d2a3514https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d2a3514&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d2a3514&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du en fagligt stærk Kundeservicemedarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354872564Claus Olsenco@bendixtransport.dkDKDanmarkDKDanmark329935726Costumer advisorRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst Indstillet på at give en kundesevice i verdensklasse. IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fokus på sublim service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 
  • Indstillet på at give en kundesevice i verdensklasse.

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fokus på sublim service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-01-03T00:00:002019-02-28T00:00:00
329939288Dansk/Svensk kundeservicemedarbejder til Group Buy ApS i BrøndbyRobot DANSK SVENSK KUNDESERVICEMEDARBEJDER Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ansigt udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal være de foretrukne i markedet. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os skal have en excellent kundeoplevelse. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi et antal fordelsklubber, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 85.000 produkter til indkøbspris. Ambitionerne er tårnhøje og inden længe udvider vi vores sortiment yderligere og åbner flere fordelsklubber. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer på produkter Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores danske og svenske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept. Egenskaber Du taler dansk på modersmålsniveau, men taler og skriver også svensk på højt niveau Du er god til at holde mange bolde i luften Du er effektiv og dygtig til at prioritere dine opgaver Du er lærenem i forhold til IT-systemer og hurtig på tasterne Du bliver motiveret af at være med til at bygge noget nyt op og kunne se resultaterne af dit arbejde Du har ambitioner om at udvikle vores kundeservice og få selvstændigt ansvar Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en ung virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et solidt fundament og har på kort tid etableret et stærkt team. Du vil få alle de udfordringer du har lyst til og vi vil glæde os over at se dig udvikle dig yderligere hos os. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 28. januar 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Vi modtager ikke ansøgningsmateriale med personoplysninger via mail. Indsend din ansøgning ved hjælp af formularen på voksewerk.dk. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@group-buy.dk

DANSK/SVENSK KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ”ansigt” udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal være de foretrukne i markedet.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os skal have en excellent kundeoplevelse.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi et antal fordelsklubber, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 85.000 produkter til indkøbspris. Ambitionerne er tårnhøje og inden længe udvider vi vores sortiment yderligere og åbner flere fordelsklubber.

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer på produkter

Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores danske og svenske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept.

Egenskaber

  • Du taler dansk på modersmålsniveau, men taler og skriver også svensk på højt niveau
  • Du er god til at holde mange bolde i luften
  • Du er effektiv og dygtig til at prioritere dine opgaver
  • Du er lærenem i forhold til IT-systemer og hurtig på tasterne
  • Du bliver motiveret af at være med til at bygge noget nyt op og kunne se resultaterne af dit arbejde
  • Du har ambitioner om at udvikle vores kundeservice og få selvstændigt ansvar
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en ung virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et solidt fundament og har på kort tid etableret et stærkt team. Du vil få alle de udfordringer du har lyst til og vi vil glæde os over at se dig udvikle dig yderligere hos os. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 28. januar 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Vi modtager ikke ansøgningsmateriale med personoplysninger via mail. Indsend din ansøgning ved hjælp af formularen på voksewerk.dk.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@group-buy.dk 

VoksewerkBrøndby2019-01-09T00:00:002019-01-28T00:00:00
329940854Costumer advisor/FrontdeskRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-01-11T00:00:002019-03-08T00:00:00
329940862kundeservicemedarbejderRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst Indstillet på at give en kundesevice i verdensklasse. IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fokus på sublim service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 
  • Indstillet på at give en kundesevice i verdensklasse.

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fokus på sublim service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-01-11T00:00:002019-03-08T00:00:00
329941872Dansk/Tysk kundeservicemedarbejder til Group BuyRobot DANSK TYSK KUNDESERVICEMEDARBEJDER Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ansigt udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal være de foretrukne i markedet. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os skal have en excellent kundeoplevelse. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi et antal fordelsklubber, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 85.000 produkter til indkøbspris. Ambitionerne er tårnhøje og inden længe udvider vi vores sortiment yderligere og åbner flere fordelsklubber. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer på produkter Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores danske og tyske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept. Egenskaber Du taler dansk på modersmålsniveau, men taler og skriver også tysk på højt niveau Du er god til at holde mange bolde i luften Du er effektiv og dygtig til at prioritere dine opgaver Du er lærenem i forhold til IT-systemer og hurtig på tasterne Du bliver motiveret af at være med til at bygge noget nyt op og kunne se resultaterne af dit arbejde Du har ambitioner om at udvikle vores kundeservice og få selvstændigt ansvar Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en ung virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et solidt fundament og har på kort tid etableret et stærkt team. Du vil få alle de udfordringer du har lyst til og vi vil glæde os over at se dig udvikle dig yderligere hos os. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 28. januar 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Vi modtager ikke ansøgningsmateriale med personoplysninger via mail. Indsend din ansøgning ved hjælp af formularen nedenfor. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@group-buy.dk

DANSK/TYSK KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ”ansigt” udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal være de foretrukne i markedet.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os skal have en excellent kundeoplevelse.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi et antal fordelsklubber, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 85.000 produkter til indkøbspris. Ambitionerne er tårnhøje og inden længe udvider vi vores sortiment yderligere og åbner flere fordelsklubber.

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer på produkter

Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores danske og tyske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept.

Egenskaber

  • Du taler dansk på modersmålsniveau, men taler og skriver også tysk på højt niveau
  • Du er god til at holde mange bolde i luften
  • Du er effektiv og dygtig til at prioritere dine opgaver
  • Du er lærenem i forhold til IT-systemer og hurtig på tasterne
  • Du bliver motiveret af at være med til at bygge noget nyt op og kunne se resultaterne af dit arbejde
  • Du har ambitioner om at udvikle vores kundeservice og få selvstændigt ansvar
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en ung virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et solidt fundament og har på kort tid etableret et stærkt team. Du vil få alle de udfordringer du har lyst til og vi vil glæde os over at se dig udvikle dig yderligere hos os. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 28. januar 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Vi modtager ikke ansøgningsmateriale med personoplysninger via mail. Indsend din ansøgning ved hjælp af formularen nedenfor.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@group-buy.dk

 

VoksewerkBrøndby2019-01-14T00:00:002019-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Costumer advisor

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Dansk/Svensk kundeservicemedarbejder til Group Buy ApS i Brøndby

Voksewerk

Brøndby
DANSK SVENSK KUNDESERVICEMEDARBEJDER Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ansigt udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklu...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:28. januar 2019

Costumer advisor/Frontdesk

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019

kundeservicemedarbejder

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019

Dansk/Tysk kundeservicemedarbejder til Group Buy

Voksewerk

Brøndby
DANSK TYSK KUNDESERVICEMEDARBEJDER Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ansigt udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubb...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:28. januar 2019