Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder, Administration, Salg og Udlejning af Containere

Containerland Danmark søger til vort kontor i Hvidovre en kollega til varetagelse af afdelingens mangeartede opgaver i forbindelse med køb, salg og udlejning af containere.

Du vil indgå i et team, hvor service er i højsædet og kunden er i centrum.

Vi tilbyder en alsidig stilling, hvor du vil være ansvarlig for de daglige ekspeditioner, herunder kontakt til kunder, terminaler og vognmænd og afregning.

Vi forestiller os en person med erfaring fra tilsvarende job, der er serviceminded, udadvendt og selvstændig og naturligvis med godt kendskab til brug af de relevante IT-systemer i det daglige arbejde.

Forventet ugentlig arbejdstid 22,5 timer.

Ønsker du flere oplysninger er velkommen til at kontakte Henrik Hansen på 28454432, Flemming Mikkelsen på 28454434 eller Claus Olsen på 28454435.  Send venligst din ansøgning til Claus Olsen på co@bendixtransport.dk   

Containerland Danmark har sine rødder indenfor shippingbranchen og blev etableret i 1991. Containerland er en selvstændig afdeling i Bendix Transport Danmark A/S, som opererer en flåde af egen containere og med egenproduktion af containere bl.a. i Det fjerne Østen.

For yderligere information se www.containerland.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

CONTAINERLAND DANMARK

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329809802Phoenix-0d2a351412018-05-09T00:00:00Kundeservicemedarbejder, Administration, Salg og Udlejning af Containere

Containerland Danmark søger til vort kontor i Hvidovre en kollega til varetagelse af afdelingens mangeartede opgaver i forbindelse med køb, salg og udlejning af containere.

Du vil indgå i et team, hvor service er i højsædet og kunden er i centrum.

Vi tilbyder en alsidig stilling, hvor du vil være ansvarlig for de daglige ekspeditioner, herunder kontakt til kunder, terminaler og vognmænd og afregning.

Vi forestiller os en person med erfaring fra tilsvarende job, der er serviceminded, udadvendt og selvstændig og naturligvis med godt kendskab til brug af de relevante IT-systemer i det daglige arbejde.

Forventet ugentlig arbejdstid 22,5 timer.

Ønsker du flere oplysninger er velkommen til at kontakte Henrik Hansen på 28454432, Flemming Mikkelsen på 28454434 eller Claus Olsen på 28454435.  Send venligst din ansøgning til Claus Olsen på co@bendixtransport.dk   

Containerland Danmark har sine rødder indenfor shippingbranchen og blev etableret i 1991. Containerland er en selvstændig afdeling i Bendix Transport Danmark A/S, som opererer en flåde af egen containere og med egenproduktion af containere bl.a. i Det fjerne Østen.

For yderligere information se www.containerland.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

CONTAINERLAND DANMARK

 

 

2018-07-01T00:50:38.443 Containerland Danmark søger til vort kontor i Hvidovre en kollega til varetagelse af afdelingens mangeartede opgaver i forbindelse med køb, salg og udlejning af containere. Du vil indgå i et team, hvor service er i højsædet og kunden er i centrum. Vi tilbyder en alsidig stilling, hvor du vil være ansvarlig for de daglige ekspeditioner, herunder kontakt til kunder, terminaler og vognmænd og afregning. Vi forestiller os en person med erfaring fra tilsvarende job, der er serviceminded, udadvendt og selvstændig og naturligvis med godt kendskab til brug af de relevante IT-systemer i det daglige arbejde. Forventet ugentlig arbejdstid 22,5 timer. Ønsker du flere oplysninger er velkommen til at kontakte Henrik Hansen på 28454432, Flemming Mikkelsen på 28454434 eller Claus Olsen på 28454435. Send venligst din ansøgning til Claus Olsen på co@bendixtransport.dk Containerland Danmark har sine rødder indenfor shippingbranchen og blev etableret i 1991. Containerland er en selvstændig afdeling i Bendix Transport Danmark A S, som opererer en flåde af egen containere og med egenproduktion af containere bl.a. i Det fjerne Østen. For yderligere information se www.containerland.dk Vi glæder os til at høre fra dig. CONTAINERLAND DANMARK11Jobnet0d2a3514100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3242764BENDIX TRANSPORT DANMARK A/S11Jernholmen 392650HvidovreDKDanmark155.6072221012.49132440
co@bendixtransport.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent569520JobNet48219811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d2a3514https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d2a3514https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d2a3514&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d2a3514&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgEr du en fagligt stærk Kundeservicemedarbejder?12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354872564Claus Olsenco@bendixtransport.dkDKDanmarkDKDanmark329950087Kundeservicemedarbejder søges til FlyttekompagnietRobot Kundeservicemedarbejder søges til Flyttekompagniet Flyttekompagniet søger i skrivende stund en praktikant med kompetencer indenfor kundeservice. Flyttekompagniet er et flyttefirma med speciale i at hjælpe kunder i hele Danmark med at finde komplette, relevante og prisvenlige løsninger på alle former for serviceopgaver. Vores vision er at forbedre marketing og salg i disse brancher, da dette desværre er et nedprioriteret hverv. Vi tilbyder promovering via webdesign, sociale medier, foto billedredigering samt booking, og er et bureau fyldt med kreative, innovative og talentfulde mennesker, der er eksperter indenfor service, salg og marketing. Det er vigtigt for os, at du får mest muligt ud af dit forløb hos os, og du vil derfor som ansat hos os blive en stor del af virksomhedens daglige drift i et innoverende og inspirerende miljø. Du vil ud over dine primære arbejdsområder også komme til at fungere som sparringspartner for virksomhedens teammedlemmer og indgå i virksomhedens produkt- og konceptudvikling. Dine arbejdsopgaver vil være indenfor følgende områder: Kundeservice: Du bliver en af hovedpersonerne i virksomhedens daglige drift og vil altså komme til at arbejde fokuseret med både kundeservice, daglig drift og løbende koordinering af de forskellige opgaver. Synes du at ovenstående lyder interessant, så vil vi se frem til at høre fra dig. Send en ansøgning og et CV til info@flyttekompagniet.dk og vi vender tilbage hurtigst muligt. Mere information om virksomheden kan findes på vores hjemmeside: http: www.flyttekompagniet.dk.

Kundeservicemedarbejder søges til Flyttekompagniet

Flyttekompagniet søger i skrivende stund en praktikant med kompetencer indenfor kundeservice. 

Flyttekompagniet er et flyttefirma med speciale i at hjælpe kunder i hele Danmark med at finde komplette, relevante og prisvenlige løsninger på alle former for serviceopgaver.

Vores vision er at forbedre marketing og salg i disse brancher, da dette desværre er et nedprioriteret hverv. Vi tilbyder promovering via webdesign, sociale medier, foto & billedredigering samt booking, og er et bureau fyldt med kreative, innovative og talentfulde mennesker, der er eksperter indenfor service, salg og marketing.

Det er vigtigt for os, at du får mest muligt ud af dit forløb hos os, og du vil derfor som ansat hos os blive en stor del af virksomhedens daglige drift i et innoverende og inspirerende miljø. Du vil ud over dine primære arbejdsområder også komme til at fungere som sparringspartner for virksomhedens teammedlemmer og indgå i virksomhedens produkt- og konceptudvikling.

Dine arbejdsopgaver vil være indenfor følgende områder:

  • Kundeservice: Du bliver en af hovedpersonerne i virksomhedens daglige drift og vil altså komme til at arbejde fokuseret med både kundeservice, daglig drift og løbende koordinering af de forskellige opgaver. 

Synes du at ovenstående lyder interessant, så vil vi se frem til at høre fra dig. Send en ansøgning og et CV til info@flyttekompagniet.dk og vi vender tilbage hurtigst muligt. Mere information om virksomheden kan findes på vores hjemmeside: http://www.flyttekompagniet.dk.

Flyttekompagniet IVSBrøndby2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
329975207Kundesupporter DFD CleanroomRobot CLEANROOM HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat) V RDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM? DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den medarbejder vi søger, har en høj kvalitetssans. Læs mere om DFD Cleanroom ved at trykke på linket. DFD Cleanroom Vi vil værdsætte hvis du: Kan håndtere daglig kundekontakt, telefonisk såvel som mailkorrespondance. Sætter en ære i høj kundesupport og kvalitet i de daglig administrative opgaver. Er en udpræget team player. IT Stærk i Office pakken (interne systemer vil du blive lært op i) Trives i et ind i mellem hektisk arbejdsmiljø, når vores kunder har et ekstra behov for vores hjælp. Som kundesupport indgår du i et team, som modtager og sikrer sagsbehandling af kundehenvendelser og ordrer og fakturerer dagligt. Du skal være kontoruddannet og selvfølgelig erfaren i de gængse IT systemer. Du vil modtage en god forudgående træning i arbejdsopgaver og -metoder og selvfølgelig have god støtte undervejs i de IT-systemer vi anvender. Arbejdstiden er fra mandag til fredag 8-16 (fre.15.30) Det skal påregnes at sommerferie først kan holdes fra og med uge 33. Vikariatet er fra 1. maj 2019 og forventes afsluttet primo september 2020. Søg stillingen ved at trykke på linket, som fører dig til HR Skyen. Al henvendelse omkring stillingen skal ske til Kasper Valbjørn fra HumanizeR på tlf. 53795100 hverdage mellem kl. 10-13. Eller på mail kv@pshr.dk

CLEANROOM

HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat)

VÆRDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM?

DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den medarbejder vi søger, har en høj kvalitetssans. Læs mere om DFD Cleanroom ved at trykke på linket. DFD Cleanroom

Vi vil værdsætte hvis du:

Kan håndtere daglig kundekontakt, telefonisk såvel som mailkorrespondance.

Sætter en ære i høj kundesupport og kvalitet i de daglig administrative opgaver.

Er en udpræget team player.

IT Stærk i Office pakken (interne systemer vil du blive lært op i)

Trives i et ind i mellem hektisk arbejdsmiljø, når vores kunder har et ekstra behov for vores hjælp.

Som kundesupport indgår du i et team, som modtager og sikrer sagsbehandling af kundehenvendelser og ordrer og fakturerer dagligt.

Du skal være kontoruddannet og selvfølgelig erfaren i de gængse IT systemer. Du vil modtage en god forudgående træning i arbejdsopgaver og -metoder og selvfølgelig have god støtte undervejs i de IT-systemer vi anvender.

Arbejdstiden er fra mandag til fredag 8-16 (fre.15.30)

Det skal påregnes at sommerferie først kan holdes fra og med uge 33.

Vikariatet er fra 1. maj 2019 og forventes afsluttet primo september 2020.

Søg stillingen ved at trykke på linket, som fører dig til HR Skyen.

Al henvendelse omkring stillingen skal ske til Kasper Valbjørn fra HumanizeR på tlf. 53795100 hverdage mellem kl. 10-13. Eller på mail kv@pshr.dk

HumanizerMaribo2019-03-11T00:00:002019-04-10T00:00:00
329979114French speaking Technical Support SpecialistRobot Do you look for using your technical expertise, customer focus and communication skills in a fast growing and rewarding environment? Sennheiser Communications is looking for a dedicated IT professional with solid technical product expertise and strong communication and support skills. Level 2 Technical Support and R D under one roof At Sennheiser Communications, we develop, produce and sell premium quality headsets to a global market. We have a growing customer base who we are supporting with our 2. line support team from our headquarters in Ballerup (Copenhagen). Here you have the advantage of being located in the same place as our R D departments, so our communication and issue handling processes can be kept short. You will be part of a virtual global support team located in Denmark, USA, Netherlands, Germany and Australia. In the position as Technical Support Specialist, you will be the key contact to our level 1 customer support base and will also have direct contact to key accounts and sales representatives. For all escalated issues from their side, you will seek and document solutions. Specifically, your tasks comprise: Level 2 support for all escalated product issues from level 1 support line Direct customer contact for issues from key accounts and our sales teams Processing documenting actions on issues with help of the support ticketing system (ZenDesk), Swift and focused interaction with customers (tickets, phone, email) Focus on finding first time resolution based on your technical expertise Liaising with our Quality department and 3rd parties for issue detection, escalation, diagnosis, resolution and efficient handling towards the customer Documentation and reporting management Educate customers about available support information on website Create and maintain Support content (videos, articles, FAQs, Compatibility Guide) Use your IT skills in a hands-on tech environment Ideally, you have a technical background as IT Administrator or Technician or a related field. Work experience with setting up operative systems, testing them and do troubleshooting, as well as experience with TCP IP, network and telecom are indispensable for this position. If you are a recent graduate from an IT Computer Science Engineering program, we also encourage you to apply! To succeed in this position, you should be able to communicate in French on native level and excellent in English. Your structured mind and persistency will enable you to keep an overview over several simultaneous service tickets, to communicate efficiently with stakeholders and to go all the way until a given case is resolved. Joining Sennheiser Communications At Sennheiser Communications you meet all business departments under one roof. State-of the-art technologies in a modern work environment, an informal work culture, significant influence on your daily work and our steady growth make us a stable employer of choice. Since our customer tickets vary a lot in content, your work days will vary just as much! You will quickly increase both your technical and professional communications skills. Are you interested? We look forward to receiving your application, and will be interviewing ongoing, so send your CV and cover letter already today. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. Please note that we only accept applications that are submitted through our application system. If you have any questions regarding the job please contact Head of Service Support, Andrés Figueroa on 45 21170118. The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. Established in 2003, Sennheiser Communications A S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. More information about Sennheiser Communications at http: www.senncom.com

Do you look for using your technical expertise, customer focus and communication skills in a fast growing and rewarding environment? Sennheiser Communications is looking for a dedicated IT professional with solid technical product expertise and strong communication and support skills.

 

Level 2 Technical Support and R&D under one roof

At Sennheiser Communications, we develop, produce and sell premium quality headsets to a global market. We have a growing customer base who we are supporting with our 2. line support team from our headquarters in Ballerup (Copenhagen). Here you have the advantage of being located in the same place as our R&D departments, so our communication and issue handling processes can be kept short. You will be part of a virtual global support team located in Denmark, USA, Netherlands, Germany and Australia. 

In the position as Technical Support Specialist, you will be the key contact to our level 1 customer support base and will also have direct contact to key accounts and sales representatives. For all escalated issues from their side, you will seek and document solutions. Specifically, your tasks comprise: 

  • Level 2 support for all escalated product issues from level 1 support line
  • Direct customer contact for issues from key accounts and our sales teams
  • Processing & documenting actions on issues with help of the support ticketing system (ZenDesk),
  • Swift and focused interaction with customers (tickets, phone, email)
  • Focus on finding first time resolution based on your technical expertise
  • Liaising with our Quality department and 3rd parties for issue detection, escalation, diagnosis, resolution and efficient handling towards the customer
  • Documentation and reporting management
  • Educate customers about available support information on website
  • Create and maintain Support content (videos, articles, FAQs, Compatibility Guide)

     

Use your IT skills in a hands-on tech environment

Ideally, you have a technical background as IT Administrator or Technician or a related field. Work experience with setting up operative systems, testing them and do troubleshooting, as well as experience with TCP/IP, network and telecom are indispensable for this position. 

If you are a recent graduate from an IT/Computer Science/Engineering program, we also encourage you to apply! 

To succeed in this position, you should be able to communicate in French on native level and excellent in English. Your structured mind and persistency will enable you to keep an overview over several simultaneous service tickets, to communicate efficiently with stakeholders and to go all the way until a given case is resolved.

 

Joining Sennheiser Communications

At Sennheiser Communications you meet all business departments under one roof. State-of the-art technologies in a modern work environment, an informal work culture, significant influence on your daily work and our steady growth make us a stable employer of choice. Since our customer tickets vary a lot in content, your work days will vary just as much! You will quickly increase both your technical and professional communications skills.

 

Are you interested?

We look forward to receiving your application, and will be interviewing ongoing, so send your CV and cover letter already today. The vacancy will be closed as soon as we have found our new colleague. 

Please note that we only accept applications that are submitted through our application system. 

If you have any questions regarding the job please contact Head of Service & Support, Andrés Figueroa on +45 21170118. 

 

The company is a powerful joint venture between the German electro acoustics specialist Sennheiser electronic GmbH & Co. KG and internationally renowned Danish hearing health care company William Demant Holding Group. The joint venture draws on the experience of the two parent companies that are both global technology leaders in their respective fields. 

Established in 2003, Sennheiser Communications A/S has been developing award winning headsets for business professionals and the gaming community from the headquarters in Copenhagen, Denmark. The success builds on more than 150 years of combined sound heritage, on the latest technologies, and most of all, on our team of committed experts and professionals. 

Sennheiser Communications specializes in combining high-end audio and sound reproduction quality with leading hearing aid and advanced digital signal processing technologies for state-of-the-art communication products for call centers, office applications, as well as headsets for gaming and mobile devices. 

More information about Sennheiser Communications at http://www.senncom.com

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/SBallerup2019-03-15T00:00:002019-04-10T00:00:00
329961037BEKEY søger engageret teknisk kundeservice medarbejderProfile Brænder du for IT-support? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Trives du med et alsidigt arbejdsmiljø i højt tempo uden at miste fokus, så er du måske vores nye kollega? BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling, som gør det muligt at digitalisere den nøgle, man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer, for at åbne opgangs- og eller privatdøre. BEKEY leverer en helstøbt løsning, som digitaliserer hele arbejdsgangen fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til, at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler til at åbne og løse døre fra deres smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på bekey.dk Du tilbydes En spændende stilling som teknisk kundeservicemedarbejder, hvor din primære opgave er first og second level support på BEKEYs digitale løsninger samt vedligeholde FAQ. Jobbet vil give dig stor mulighed for at arbejde med både tekniske udfordringer og opbygning af gode relationer med vores kunder. Du bliver en del af driftsteamet, hvor vi vægter kundetilfredshed og fastholdelse af vores kunder højt. Som teknisk kundeservicemedarbejder får du en bred vifte af forskellige spændende opgaver. Dine opgaver bliver bl.a. Undersøge og identificere løsninger for software og hardware Diagnosticere og troubleshoote tekniske problemer med konto konfiguration og løsnings setup Løse tekniske udfordringer i samarbejde med kunden, telefon, mail og video. Sikre kvaliteten af tickets, herunder dokumentere løste og ikke løste tickets Udtrække rapporter til drift og support Undervise brugere i mobilapp og NETKEY Om dig Du har et veludviklet servicegen og drives af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Det er naturligt for dig at tage ansvar og samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper. Herudover lægger vi vægt på, at du: Er løsningsorienteret og empatisk Arbejder struktureret og er en Team player Har teknisk flair og stor interesse for mobile applikationer, smartphones, tablets og teknik generelt Har erfaring med ticket-systemer (sagshåndtering) Har evnen til at udføre step by step support både skriftligt og mundtligt Har erfaring med SQL (Postgres), REST API (e.g. Postman) Gode skriftlige og mundtlige egenskaber i engelsk og dansk Har kendskab eller erfaring med HTML scripting, ITIL Vi forestiller os, at du har 3 års erfaring med IT-support eller fra et call-center i en IT-virksomhed. Erfaring fra installations-og montørbranchen er en fordel, men ikke et must. Vi tilbyder Hos BEKEY bliver du en del af et dynamisk team, der har overhalet alle konkurrenter de sidste 2-3 år - en udvikling vi har tænkt os at fortsætte. Vi har det sjovt og drives af viljen til at vinde. Vi har en uformel tone, hvor der er højt til loftet og plads til masser af humor. Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Vi tilbyder forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Har vi fanget din interesse? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Madsen på jesper.madsen@bekey.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så alle ansøgninger vil blive behandlet løbende. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.
Brænder du for IT-support? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Trives du med et alsidigt arbejdsmiljø i højt tempo uden at miste fokus, så er du måske vores nye kollega? 
 
BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling, som gør det muligt at digitalisere den nøgle, man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer, for at åbne opgangs- og/eller privatdøre. BEKEY leverer en helstøbt løsning, som digitaliserer hele arbejdsgangen fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til, at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler til at åbne og løse døre fra deres smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på bekey.dk  
 
Du tilbydes 
En spændende stilling som teknisk kundeservicemedarbejder, hvor din primære opgave er first og second level support på BEKEYs digitale løsninger samt vedligeholde FAQ. Jobbet vil give dig stor mulighed for at arbejde med både tekniske udfordringer og opbygning af gode relationer med vores kunder. Du bliver en del af driftsteamet, hvor vi vægter kundetilfredshed og fastholdelse af vores kunder højt.  
 
Som teknisk kundeservicemedarbejder får du en bred vifte af forskellige spændende opgaver. Dine opgaver bliver bl.a.;  
  • Undersøge og identificere løsninger for software og hardware  
  • Diagnosticere og troubleshoote tekniske problemer med konto konfiguration og løsnings setup 
  • Løse tekniske udfordringer i samarbejde med kunden, telefon, mail og video. 
  • Sikre kvaliteten af tickets, herunder dokumentere løste og ikke løste tickets 
  • Udtrække rapporter til drift og support  
  • Undervise brugere i mobilapp og NETKEY 
Om dig 
Du har et veludviklet servicegen og drives af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Du bevarer roen og overblikket - også selvom dagen tager en anden drejning end først forventet. Det er naturligt for dig at tage ansvar og samarbejde med mange forskellige mennesker og faggrupper. Herudover lægger vi vægt på, at du: 
  • Er løsningsorienteret og empatisk 
  • Arbejder struktureret og er en Team player 
  • Har teknisk flair og stor interesse for mobile applikationer, smartphones, tablets og teknik generelt  
  • Har erfaring med ticket-systemer (sagshåndtering) 
  • Har evnen til at udføre step by step support både skriftligt og mundtligt 
  • Har erfaring med SQL (Postgres), REST API (e.g. Postman) 
  • Gode skriftlige og mundtlige egenskaber i engelsk og dansk 
  • Har kendskab eller erfaring med HTML; scripting, ITIL 
Vi forestiller os, at du har 3 års erfaring med IT-support eller fra et call-center i en IT-virksomhed. Erfaring fra installations-og montørbranchen er en fordel, men ikke et must.
 
Vi tilbyder  
Hos BEKEY bliver du en del af et dynamisk team, der har overhalet alle konkurrenter de sidste 2-3 år - en udvikling vi har tænkt os at fortsætte. Vi har det sjovt og drives af viljen til at vinde. Vi har en uformel tone, hvor der er højt til loftet og plads til masser af humor.  
Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn med sundhedsforsikring og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Vi tilbyder forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer.  
 
Har vi fanget din interesse?  
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Madsen på jesper.madsen@bekey.dk. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, så alle ansøgninger vil blive behandlet løbende.  
 
BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.   
 
 
 
ORS/Small/406560e9_logo.pngBEKEYSøborg2019-02-14T18:00:07.8972019-03-25T00:00:00
329968031Swedish speaking customer representative - svensktalande kundrepresentantRobot Our Swedish team at Nordiccom in Copenhagen is growing and therefore we are looking for a Swedish speaking customer representative for projects dealing with the Swedish finance market. Here you will be a part of an ambitious and resultoriented company. With the entire North European market as our workplace, and the phone as our tool, we provide solutions for sales, customer service for a wide range of companies in the financial business. Är du bra på kommunikation? Vill du arbeta i en ung och dynamisk miljö? Då kan det vara dig vi söker! Nordiccom, i hjärtat av Köpenhamn, expanderar nu vår svenska marknad och behöver därför en motiverad kundrepresentant eller person som har lusten och viljan till att bli det. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av kundservice och vägledning till befintliga bankkunder med telefonen som redskap. Vi arbetar med goda, seriösa produkter som skapar värde för våra kunder! Vad vi förväntar av dig: Att du pratar flytande svenska Att du är tävlingsinriktad och arbetar för att se resultat Att du är samarbetsvillig och en team player Att du kan utstråla glädje genom telefonen Att du har viljan att lära och att du önskar att utveckla dina kompetenser inom service Att du vill arbeta självständigt inom ett specifikt ansvarsområde Tidigare erfarenheter av kundservice är en merit, men inte ett krav Vi erbjuder dig: Personlig och professionell utveckling Grundlig uppträning och löpande coaching En ung och multi-nationell arbetsmiljö med informell ton och hög trivsel Daglig kontakt och kommunikation med olika typer av människor Roliga tävlingar och trevliga team events Fast grundlön samt bonusar Vem är vi ? Nordiccom ApS är en nordisk verksamhet placerad i hjärtat av Köpenhamn. Hos oss rådgiver, vägleder och säljer vi till befintliga bankkunder med telefonen som redskap. Här möter du både danskar, svenskar och finländare i allt består vi av ca. 90 medarbetare fördelade på olika team. Våra projekt består primärt av B2C-försäljning och kundservice inom bank- och finanssektorn i Skandinavien. På Nordiccom värdesätter vi professionalism, men också att ha det kul när vi kommer till arbetet. Det är viktigt för oss att våra anställda utvecklas, blir duktiga och är med till att skapa goda resultat därför erbjuder vi grundlig utbildning av nya medarbetare. Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan och ditt CV hr@nordiccom.dk och märk den svensk eller ring 4588776800 om du har frågor till tjänsten. Rekrytering och anställning av rätta profiler sker löpande. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Are you up to these new challenges together with our team, please send an application to hr@nordic-com.dk. Please note your application svensk .

Our Swedish team at Nordiccom in Copenhagen is growing and therefore we are looking for a Swedish speaking customer representative for projects dealing with the Swedish finance market.

Here you will be a part of an ambitious and resultoriented company. With the entire North European market as our workplace, and the phone as our tool, we provide solutions for sales, customer service for a wide range of companies in the financial business.

Är du bra på kommunikation? Vill du arbeta i en ung och dynamisk miljö? Då kan det vara dig vi söker!  

Nordiccom, i hjärtat av Köpenhamn, expanderar nu vår svenska marknad och behöver därför en motiverad kundrepresentant – eller person som har lusten och viljan till att bli det.  

Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av kundservice och vägledning till befintliga bankkunder med telefonen som redskap. Vi arbetar med goda, seriösa produkter som skapar värde för våra kunder!  

Vad vi förväntar av dig:  

  • Att du pratar flytande svenska  
  • Att du är tävlingsinriktad och arbetar för att se resultat  
  • Att du är samarbetsvillig och en team player  
  • Att du kan utstråla glädje genom telefonen  
  • Att du har viljan att lära och att du önskar att utveckla dina kompetenser inom service
  • Att du vill arbeta självständigt inom ett specifikt ansvarsområde  
  • Tidigare erfarenheter av kundservice är en merit, men inte ett krav    

Vi erbjuder dig:  

  • Personlig och professionell utveckling  
  • Grundlig uppträning och löpande coaching  
  • En ung och multi-nationell arbetsmiljö med informell ton och hög trivsel  
  • Daglig kontakt och kommunikation med olika typer av människor  
  • Roliga tävlingar och trevliga team events 
  • Fast grundlön samt bonusar      

Vem är vi ?

Nordiccom ApS är en nordisk verksamhet placerad i hjärtat av Köpenhamn. Hos oss rådgiver, vägleder och säljer vi till befintliga bankkunder med telefonen som redskap. Här möter du både danskar, svenskar och finländare; i allt består vi av ca. 90 medarbetare fördelade på olika team. Våra projekt består primärt av B2C-försäljning och kundservice inom bank- och finanssektorn i Skandinavien.    

På Nordiccom värdesätter vi professionalism, men också att ha det kul när vi kommer till arbetet. Det är viktigt för oss att våra anställda utvecklas, blir duktiga och är med till att skapa goda resultat; därför erbjuder vi grundlig utbildning av nya medarbetare.  

Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan och ditt CV hr@nordiccom.dk och märk den "svensk" eller ring +4588776800 om du har frågor till tjänsten. Rekrytering och anställning av rätta profiler sker löpande. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! 

Are you up to these new challenges together with our team, please send an application to hr@nordic-com.dk. Please note your application “svensk”.

NORDICCOM ApSKøbenhavn NV2019-02-28T00:00:002019-03-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder søges til Flyttekompagniet

Flyttekompagniet IVS

Brøndby
Kundeservicemedarbejder søges til Flyttekompagniet Flyttekompagniet søger i skrivende stund en praktikant med kompetencer indenfor kundeservice. Flyttekompagniet er et flyttefirma med speciale i at hjælpe kunder i hele Danmark med at finde komplette...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Kundesupporter DFD Cleanroom

Humanizer

Maribo
CLEANROOM HumanizeR søger for vores kunde en kundesupporter (barselsvikariat) V RDISKABENDE TOTALLEVERANDØR TI?L CLEANROOM? DFD Cleanroom ligger i Maribo. Det er et renrums vaskeri, hvis kunder sætter store kvalitets krav. Det henleder til, at den m...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:10. april 2019

French speaking Technical Support Specialist

SENNHEISER COMMUNICATIONS A/S

Ballerup
Do you look for using your technical expertise, customer focus and communication skills in a fast growing and rewarding environment? Sennheiser Communications is looking for a dedicated IT professional with solid technical product expertise and stro...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:10. april 2019

BEKEY søger engageret teknisk kundeservice medarbejder

BEKEY

Søborg
Brænder du for IT-support? Kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker samtidig med du har styr på detaljerne? Trives du med et alsidigt arbejdsmiljø i højt tempo uden at miste fokus, så er du måske vores nye kollega? BEKEY er en inn...
Indrykket:14. februar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Swedish speaking customer representative - svensktalande kundrepresentant

NORDICCOM ApS

København NV
Our Swedish team at Nordiccom in Copenhagen is growing and therefore we are looking for a Swedish speaking customer representative for projects dealing with the Swedish finance market. Here you will be a part of an ambitious and resultoriented compa...
Indrykket:28. februar 2019
Udløbsdato:22. marts 2019