Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder hos iRep.dk i København (fuldtid)

Kundeservicemedarbejder hos iRep.DK i København

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som kundeservicemedarbejder i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N.

iRep.DK er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 55 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København.

Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder.

Jobbet som kundeservicemedarbejder vil primært bestå i at servicere kunder telefonisk, og besvare mail- og Facebookhenvendelser samt assistere med diverse administrative opgaver. Det er derfor meget vigtigt, at du er veltalende og forstår at formulere dig fejlfrit på skrift.

Du vil også være med til at behandle rekvisitioner fra vores samarbejdspartnere og efterfølgende oprette sager i vores eget reparationssystem. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstederne.

Kendskab til betjening af smartphones og/eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt.

Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Din profilDu har arbejdet med kundeservice før, og har gerne en naturlig interesse for IT og god service. Du er gerne udadvendt af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis. 

Om iRepSidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde 37 timer ugentligt i butikkens åbningstider kl. 10 til 18 (man-fre)

Vi forventer, at…

- du har erfaring som kundeservicemedarbejder

- du er veltalende og formulerer dig fejlfrit på skrift

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og mødestabil

 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv "Kundeservicemedarbejder” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329832380Phoenix-f843a88612018-06-14T00:00:00Kundeservicemedarbejder hos iRep.dk i København (fuldtid)

Kundeservicemedarbejder hos iRep.DK i København

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som kundeservicemedarbejder i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N.

iRep.DK er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 55 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København.

Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder.

Jobbet som kundeservicemedarbejder vil primært bestå i at servicere kunder telefonisk, og besvare mail- og Facebookhenvendelser samt assistere med diverse administrative opgaver. Det er derfor meget vigtigt, at du er veltalende og forstår at formulere dig fejlfrit på skrift.

Du vil også være med til at behandle rekvisitioner fra vores samarbejdspartnere og efterfølgende oprette sager i vores eget reparationssystem. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstederne.

Kendskab til betjening af smartphones og/eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt.

Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Din profilDu har arbejdet med kundeservice før, og har gerne en naturlig interesse for IT og god service. Du er gerne udadvendt af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis. 

Om iRepSidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde 37 timer ugentligt i butikkens åbningstider kl. 10 til 18 (man-fre)

Vi forventer, at…

- du har erfaring som kundeservicemedarbejder

- du er veltalende og formulerer dig fejlfrit på skrift

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og mødestabil

 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv "Kundeservicemedarbejder” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge.

Bemærk: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

 

 

2018-07-30T12:53:49.020 Kundeservicemedarbejder hos iRep.DK i København Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som kundeservicemedarbejder i vores afdeling i København på Banevingen 14B, 2200 København N. iRep.DK er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 55 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet som kundeservicemedarbejder vil primært bestå i at servicere kunder telefonisk, og besvare mail- og Facebookhenvendelser samt assistere med diverse administrative opgaver. Det er derfor meget vigtigt, at du er veltalende og forstår at formulere dig fejlfrit på skrift. Du vil også være med til at behandle rekvisitioner fra vores samarbejdspartnere og efterfølgende oprette sager i vores eget reparationssystem. På den måde er der en del variation i arbejdsopgaverne, og du vil hele tiden arbejde tæt sammen med teknikerne på værkstederne. Kendskab til betjening af smartphones og eller tablets er et plus, men ikke noget krav. Det vigtigste er, at du har mod på at lære om de forskellige reparationer og produkter, så du kan servicere kunderne bedst muligt. Det er ydermere vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Din profilDu har arbejdet med kundeservice før, og har gerne en naturlig interesse for IT og god service. Du er gerne udadvendt af natur, og finder det let at kommunikere med mange mennesker på daglig basis. Om iRepSidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.irep.dk miljo Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde 37 timer ugentligt i butikkens åbningstider kl. 10 til 18 (man-fre) Vi forventer, at… - du har erfaring som kundeservicemedarbejder - du er veltalende og formulerer dig fejlfrit på skrift - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og mødestabil Tiltrædelse: Hurtigst muligt Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv Kundeservicemedarbejder i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.11Jobnetf843a886100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-09T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3286578iRep.DK - København N11Banevingen 14B2200København NDKDanmark155.7068491012.54376000
job@irep.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent590607JobNet48407381000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f843a886https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f843a886https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f843a886&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f843a886&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg355631066Christine Mechlenburgjob@irep.dkDKDanmarkDKDanmark330010262Supporter til forretningskritiske IT-systemerRobot Brænder du for at yde den bedste support og service? Så har vi et spændende job til dig! Schultz har stor succes og tilgang af kunder, både til jobcentersystemet Schultz Fasit og til vores andre IT-systemer. Derfor søger vi nu nye kollegaer, så vi fortsat kan levere en hjælpsom og professionel kundesupport. Dine opgaverDu bliver en del af Schultz kundesupport som supporterer alle Schultz kundevendte IT-systemer, med hovedvægten på Schultz Fasit Connect, som udgør over 80 af vores samlede arbejdsmængde. Teamet modtager alle former for henvendelser fra vores kunder både fejlmeldinger, spørgsmål til brug af systemerne, forbedringsforslag og henvendelser om assistance. Alle henvendelser registreres i vores servicedesk (Ihlp), som understøtter korrekt prioritering og rapportering til vores kunder. Hovedparten af alle henvendelser færdigbehandles af kundesupport, mens andre eskaleres til andre dele af organisationen, eksempelvis udvikling, som enten i samarbejde med kundesupporten eller selvstændigt færdigbehandler sagerne. Om digDit arbejde vil hovedsageligt bestå i sagsbehandling af indkomne henvendelser på vores eget udviklede jobcentersystem Schultz Fasit Connect og det vil derfor primært være på disse systemer, dit arbejde er centreret, men i nærmeste fremtid vil også andre løsninger skulle supporteres fra vores Kundesupport. Vi arbejder tæt sammen med vores leverance- og udviklingsafdeling samt Service Delivery managers, og arbejder løbende med at opkvalificere og færdigbehandle en større andel i kundesupporten frem for eskalering. Dette, for i højere grad, at efterleve kontraktuelle forpligtigelse, opnå kortere sagsbehandlingstid og højere kundetilfredshed, som løbende måles. Hverdagen kan endvidere omfatte analyse af logfiler eventlogs og Teamviewer sessioner med vore kunder. Vi tilbyder Et job i en innovativ, vidensbaseret og succesfuld virksomhed i stærk udvikling. Løbende kompetenceudvikling. En arbejdsplads med et højt fagligt niveau og masser af imødekommende, engagerede og kompetente kollegaer, der omgås hinanden i en uformel tone. Pensions- sundhedsordning. Frokostordning, massageordning, løbeklub osv. Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station. Tiltrædelse snarest muligt. Skal det være dig?Har ovenstående vakt din interesse, vil vi meget gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte supportchef Betina Schandorph Korterup på tlf. 41 95 46 20. Du må meget gerne skrive, hvor du så stillingsopslaget første gang. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind. Stillingen er til besættelse snarest muligt og vi indkalder derfor løbende velegnede kandidater til samtaler.

Brænder du for at yde den bedste support og service? Så har vi et spændende job til dig!

Schultz har stor succes og tilgang af kunder, både til jobcentersystemet Schultz Fasit og til vores andre IT-systemer. Derfor søger vi nu nye kollegaer, så vi fortsat kan levere en hjælpsom og professionel kundesupport.

Dine opgaver
Du bliver en del af Schultz’ kundesupport som supporterer alle Schultz’ kundevendte IT-systemer, med hovedvægten på Schultz Fasit & Connect, som udgør over 80% af vores samlede arbejdsmængde.

Teamet modtager alle former for henvendelser fra vores kunder både fejlmeldinger, spørgsmål til brug af systemerne, forbedringsforslag og henvendelser om assistance. Alle henvendelser registreres i vores servicedesk (Ihlp), som understøtter korrekt prioritering og rapportering til vores kunder.

Hovedparten af alle henvendelser færdigbehandles af kundesupport, mens andre eskaleres til andre dele af organisationen, eksempelvis udvikling, som enten i samarbejde med kundesupporten eller selvstændigt færdigbehandler sagerne.

Om dig
Dit arbejde vil hovedsageligt bestå i sagsbehandling af indkomne henvendelser på vores eget udviklede jobcentersystem Schultz Fasit & Connect og det vil derfor primært være på disse systemer, dit arbejde er centreret, men i nærmeste fremtid vil også andre løsninger skulle supporteres fra vores Kundesupport.

Vi arbejder tæt sammen med vores leverance- og udviklingsafdeling samt Service Delivery managers, og arbejder løbende med at opkvalificere og færdigbehandle en større andel i kundesupporten frem for eskalering. Dette, for i højere grad, at efterleve kontraktuelle forpligtigelse, opnå kortere sagsbehandlingstid og højere kundetilfredshed, som løbende måles.

Hverdagen kan endvidere omfatte analyse af logfiler/eventlogs og Teamviewer sessioner med vore kunder.

Vi tilbyder

  • Et job i en innovativ, vidensbaseret og succesfuld virksomhed i stærk udvikling.
  • Løbende kompetenceudvikling.
  • En arbejdsplads med et højt fagligt niveau og masser af imødekommende, engagerede og kompetente kollegaer, der omgås hinanden i en uformel tone.
  • Pensions- & sundhedsordning.
  • Frokostordning, massageordning, løbeklub osv.
  • Central beliggenhed i Spinderiet lige ved Valby Station.
  • Tiltrædelse snarest muligt.

Skal det være dig?
Har ovenstående vakt din interesse, vil vi meget gerne høre fra dig. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte supportchef Betina Schandorph Korterup på tlf. 41 95 46 20.

Du må meget gerne skrive, hvor du så stillingsopslaget første gang. Vi behandler ansøgninger i takt med, at de kommer ind.

Stillingen er til besættelse snarest muligt og vi indkalder derfor løbende velegnede kandidater til samtaler.

J H SCHULTZ INFORMATION A/SValby2019-04-23T00:00:002019-06-18T00:00:00
329980770Administrativ support til service og salg, Storkøbenhavn, Fast tilknyttet/deltid fra snarest muligtRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7606 Vi behøver assistance til vores kunderservice og supportfunktion. Vi har en større pukkel som vi skal have processeret, og har brug for en dygtig profil til at hjælpe. Du bliver en del af et kundeservice supply chain team bestående af 6 personer. Vi har fart på, højt humør og ikke to ens dage. Vi supporterer både eksterne kunder og interne stakeholders, og opererer således med en stor kontaktflade. Det er derfor vigtigt at du trives godt i et dynamisk team, og kan navigere mellem flere forskellige opgaver, Din profil:- Baggrund i lignende salgs administrative jobs- Fordel hvis du har kendskab til Microsoft Dynamics, Outlook etc.- Proaktiv, dreven attityde og positivt sind- Erfaring fra administrative jobs- God til at navigere i mellem flere forskellige opgaver Eksempler på opgaver:- Ordebehandling- Indtastning af salgsordre- Opfølgning på indkøbsordre- Opfølgning til kunder- Telefonbetjening- Telefonkontakt og formidling af kontakter til salgsteam- Evt. arbejde med support af vores chat support Omfang og tid: til at starte med forestiller vi os 1,5-2 måneder, med mulighed for forlængelse. Vi ser helst at du kan være her fuld tid, men hører også gerne fra dig såfremt du har 3-4 dage uge. Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7606

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7606

 

Vi behøver assistance til vores kunderservice og supportfunktion. Vi har en større pukkel som vi skal have processeret, og har brug for en dygtig profil til at hjælpe.

Du bliver en del af et kundeservice/supply chain team bestående af 6 personer. Vi har fart på, højt humør og ikke to ens dage. Vi supporterer både eksterne kunder og interne stakeholders, og opererer således med en stor kontaktflade. Det er derfor vigtigt at du trives godt i et dynamisk team, og kan navigere mellem flere forskellige opgaver,

Din profil:
- Baggrund i lignende salgs/administrative jobs
- Fordel hvis du har kendskab til Microsoft Dynamics, Outlook etc.
- Proaktiv, dreven attityde og positivt sind
- Erfaring fra administrative jobs
- God til at navigere i mellem flere forskellige opgaver

Eksempler på opgaver:
- Ordebehandling
- Indtastning af salgsordre
- Opfølgning på indkøbsordre
- Opfølgning til kunder
- Telefonbetjening
- Telefonkontakt og formidling af kontakter til salgsteam
- Evt. arbejde med support af vores chat support

Omfang og tid: til at starte med forestiller vi os 1,5-2 måneder, med mulighed for forlængelse. Vi ser helst at du kan være her fuld tid, men hører også gerne fra dig såfremt du har 3-4 dage/uge.

Vi ser frem til at høre fra dig på Worksome.

 

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7606

 

Worksome ApSKøbenhavn K2019-03-19T00:00:002019-05-14T00:00:00
329977790Tysktalende serviceprofiler til Rejse- og FritidsteamRobot ER DU SERVICEMINDED OG BR NDER DU FOR AT GØRE EN FORSKEL SÅ ER DER HER EN UNIK MULIGHED INDEN FOR ET AF DE STØRSTE OG HURTIGST VOKSENDE SEGMENTER I VERDEN REJSER OG FRITID JOBBET Opgaven er at yde en professional service via telefon og e-mail til rejsende, både før, under og efter deres rejse ferie og sikre den samlede kundeoplevelse ved at: Besvare forespørgsler relateret til rejseplanlægning Assistere og vejlede ifm. rejsebestillinger Assistere og supportere, såfremt der opstår hændelser på distinationen Tilpasse og gennemføre markedsinitiativer i forbindelse med kampagner Sikre samarbejdet og dialogen med dine kollegaer og andre teams afdelinger KVALIFIKATIONER Gymnasial uddannelse, sprog eller samfundsfag er at foretrække, men ikke et krav Sprog: Tysk, flydende i skrift og tale English, højt niveau i skrift og tale Yderligere nordiske sprog er et plus, men ikke et krav IT flair ERFARING 6-12 måneders erfaring inden for serviceområdet, kundeservice, rejsebureau, restaurant, detail eller lignende. Det der tæller mest, er at du har lyst til at gøre en forskel og derigennem sikre, at teamet når sine mål VI TILBYDER En unik mulighed for at blive en del af et dynamisk team i en spændende og hurtigt voksende virksomhed, Social Club, gode kollegaer, med højt til loftet hvor ikke 2 dage er ens. Fuldtids- og eller deltidsstilling, lønpakke bestående af timeløn, sprogbonus, pension og sundhedsordning Interesseret? Vi afholder løbende samtaler, så send allerede din ansøgning og CV i dag til jobhr@moranti.com

ER DU SERVICEMINDED OG BRÆNDER DU FOR AT GØRE EN FORSKEL – SÅ ER DER HER EN UNIK MULIGHED INDEN FOR ET AF DE STØRSTE OG HURTIGST VOKSENDE SEGMENTER I VERDEN – REJSER OG FRITID

JOBBET

Opgaven er at yde en professional service via telefon og e-mail til rejsende, både før, under og efter deres rejse/ferie – og sikre den samlede kundeoplevelse ved at:

  • Besvare forespørgsler relateret til rejseplanlægning
  • Assistere og vejlede ifm. rejsebestillinger
  • Assistere og supportere, såfremt der opstår hændelser på distinationen
  • Tilpasse og gennemføre markedsinitiativer i forbindelse med kampagner
  • Sikre samarbejdet og dialogen med dine kollegaer og andre teams/afdelinger

KVALIFIKATIONER

  • Gymnasial uddannelse, sprog eller samfundsfag er at foretrække, men ikke et krav

Sprog:

  • Tysk, flydende i skrift og tale
  • English, højt niveau i skrift og tale
  • Yderligere nordiske sprog er et plus, men ikke et krav
  • IT flair

ERFARING

  • 6-12 måneders erfaring inden for serviceområdet, kundeservice, rejsebureau, restaurant, detail eller lignende.

Det der tæller mest, er at du har lyst til at gøre en forskel og derigennem sikre, at teamet når sine mål

VI TILBYDER

En unik mulighed for at blive en del af et dynamisk team i en spændende og hurtigt voksende virksomhed, Social Club, gode kollegaer, med ”højt til loftet” – hvor ikke 2 dage er ens.

Fuldtids- og / eller deltidsstilling, lønpakke bestående af timeløn, sprogbonus, pension og sundhedsordning

Interesseret?

Vi afholder løbende samtaler, så send allerede din ansøgning og CV i dag til jobhr@moranti.com

Moranti Services A/SKøbenhavn SV2019-03-14T00:00:002019-05-09T00:00:00
329998896Swedish Speaking Customer Service Advisor - supporting Abbott Diabetes Care - CopenhagenRobot Do you speak Swedish fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make their equipment work. The job consists in supporting people who need help with life-changing equipment made by Abbott. Why you should join Sitel At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues. Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions. Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme. The Work This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry ordering and product return exchange inquiries. Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Swedish. Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy. Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations. To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries. Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. Working hours on the Swedish line are Monday to Friday from 08:00-18:00. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

Do you speak Swedish fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you!

In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make their equipment work.

The job consists in supporting people who need help with life-changing equipment made by Abbott.

 

Why you should join Sitel

At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues.

Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions.

Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme.

 

The Work

This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry/ordering and product return/exchange inquiries.

  • Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Swedish.
  • Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy.
  • Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations.
  • To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries.
  • Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required
  • Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures

 

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

Working hours on the Swedish line are Monday to Friday from 08:00-18:00.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-04-02T00:00:002019-05-01T00:00:00
329998880Norwegian Speaking Customer Service Advisor - supporting Abbott Diabetes Care - CopenhagenRobot Do you speak Norwegian fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make their equipment work. The job consists in supporting people who need help with life-changing equipment made by Abbott. Why you should join Sitel At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues. Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions. Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme. The Work This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry ordering and product return exchange inquiries. Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Norwegian. Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy. Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations. To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries. Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. Working hours on the Norwegian line are Monday to Friday from 08:00-16:00. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

Do you speak Norwegian fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you!

In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make their equipment work.

The job consists in supporting people who need help with life-changing equipment made by Abbott.

 

Why you should join Sitel

At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues.

Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions.

Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme.

 

The Work

This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry/ordering and product return/exchange inquiries.

  • Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Norwegian.
  • Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy.
  • Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations.
  • To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries.
  • Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required
  • Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures

 

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

Working hours on the Norwegian line are Monday to Friday from 08:00-16:00.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-04-02T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Supporter til forretningskritiske IT-systemer

J H SCHULTZ INFORMATION A/S

Valby
Brænder du for at yde den bedste support og service? Så har vi et spændende job til dig! Schultz har stor succes og tilgang af kunder, både til jobcentersystemet Schultz Fasit og til vores andre IT-systemer. Derfor søger vi nu nye kollegaer, så vi f...
Indrykket:23. april 2019
Udløbsdato:18. juni 2019

Administrativ support til service og salg, Storkøbenhavn, Fast tilknyttet/deltid fra snarest muligt

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7606 Vi behøver assistance til vores ku...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:14. maj 2019

Tysktalende serviceprofiler til Rejse- og Fritidsteam

Moranti Services A/S

København SV
ER DU SERVICEMINDED OG BR NDER DU FOR AT GØRE EN FORSKEL SÅ ER DER HER EN UNIK MULIGHED INDEN FOR ET AF DE STØRSTE OG HURTIGST VOKSENDE SEGMENTER I VERDEN REJSER OG FRITID JOBBET Opgaven er at yde en professional service via telefon og e-mail til re...
Indrykket:14. marts 2019
Udløbsdato:9. maj 2019

Swedish Speaking Customer Service Advisor - supporting Abbott Diabetes Care - Copenhagen

SITEL DENMARK ApS

København SV
Do you speak Swedish fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia a...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Norwegian Speaking Customer Service Advisor - supporting Abbott Diabetes Care - Copenhagen

SITEL DENMARK ApS

København SV
Do you speak Norwegian fluently? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia...
Indrykket:2. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019