Kundeservicemedarbejder hos NiceHair

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at præge fremtiden hos Danmarks største online beautyunivers.

Vores dygtige kollega Emma skal på barsel, så vi søger en kollega, der vil hjælpe vores kundeserviceteam med at give vores kunder Danmarks bedste kundeoplevelse. Er du beautynørd, der brænder for at rådgive om alle vores skønne produkter og kan du give vores kunder excellent og personlig service, så send straks din ansøgning afsted.

Stillingen er et barselsvikariat med mulighed for fastansættelse.

Kulturen hos NiceHair bærer præg af, at vi er en ung virksomhed med højt til loftet og har et tæt samarbejde på tværs af afdelingerne. Du vil opleve, at ikke to dage er ens, og at vi er et hus, der sprudler af god energi og dynamik. Du vil komme til at indgå i et tæt samarbejde med vores øvrige dygtige og engagerede kundeservicemedarbejdere i en afdeling, som værdsætter ærlighed, engagement og humor.

Sammen med resten af kundeserviceteamet bliver du ansvarlig for:

» Kommunikation med vores kunder på telefon, mail og chat.

» Rådgivning om produkter og køb på nicehair.dk.

» Behandling af reklamationer.

» Kommunikation med virksomhedens øvrige afdelinger på baggrund af kundehenvendelser.
» Generelle administrative opgaver.

Om dig:

Du skal kunne lide en tempofyldt arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige kunder på telefon, e-mail og chat. Tålmodighed og imødekommenhed er en del af din DNA. Dit fokus skal være på den gode kundeoplevelse, hvor du hurtigt, grundigt og effektivt løser kundens udfordring.

Dine kvalifikationer:

» Du er uddannet frisør, kosmetolog, materialist, farmakonom eller lign., men vigtigst er det, at du har flair for rådgivning om vores produkter.

» Du elsker den gode kundekontakt – også når den er svær.

» Du kan bevare roen i stressede situationer.

» Du arbejder selvstændigt, struktureret og er grundig.

» Du formulerer dig præcist og professionelt på dansk, engelsk og gerne tysk.

» Du vil gerne give en hånd med andre steder i huset, når der er travlt.

» Du er en erfaren bruger af IT med et godt kendskab til MS Office-pakken.

Vi tilbyder dig:
» Et barselsvikariat med mulighed for fuldtidsansættelse i en travl og ambitiøs virksomhed med masser af potentiale for faglig og personlig udvikling.
» Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, frokostordning og medarbejdergoder.
» At du bliver en del af en virksomhed i vækst og en virksomhedskultur, der emmer af engagement, forandringsvillighed, gensidig respekt og frihed under ansvar.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte kundeservicechef Britta Bjerre på telefon 60617289.

Ansøgningsfrist:

Vi gennemgår ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge straks.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservicemedarbejder hos NiceHair

Vil du være med til at præge fremtiden hos Danmarks største online beautyunivers.

Vores dygtige kollega Emma skal på barsel, så vi søger en kollega, der vil hjælpe vores kundeserviceteam med at give vores kunder Danmarks bedste kundeoplevelse. Er du beautynørd, der brænder for at rådgive om alle vores skønne produkter og kan du give vores kunder excellent og personlig service, så send straks din ansøgning afsted.

Stillingen er et barselsvikariat med mulighed for fastansættelse.

Kulturen hos NiceHair bærer præg af, at vi er en ung virksomhed med højt til loftet og har et tæt samarbejde på tværs af afdelingerne. Du vil opleve, at ikke to dage er ens, og at vi er et hus, der sprudler af god energi og dynamik. Du vil komme til at indgå i et tæt samarbejde med vores øvrige dygtige og engagerede kundeservicemedarbejdere i en afdeling, som værdsætter ærlighed, engagement og humor.

Sammen med resten af kundeserviceteamet bliver du ansvarlig for:

» Kommunikation med vores kunder på telefon, mail og chat.

» Rådgivning om produkter og køb på nicehair.dk.

» Behandling af reklamationer.

» Kommunikation med virksomhedens øvrige afdelinger på baggrund af kundehenvendelser.
» Generelle administrative opgaver.

Om dig:

Du skal kunne lide en tempofyldt arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige kunder på telefon, e-mail og chat. Tålmodighed og imødekommenhed er en del af din DNA. Dit fokus skal være på den gode kundeoplevelse, hvor du hurtigt, grundigt og effektivt løser kundens udfordring.

Dine kvalifikationer:

» Du er uddannet frisør, kosmetolog, materialist, farmakonom eller lign., men vigtigst er det, at du har flair for rådgivning om vores produkter.

» Du elsker den gode kundekontakt – også når den er svær.

» Du kan bevare roen i stressede situationer.

» Du arbejder selvstændigt, struktureret og er grundig.

» Du formulerer dig præcist og professionelt på dansk, engelsk og gerne tysk.

» Du vil gerne give en hånd med andre steder i huset, når der er travlt.

» Du er en erfaren bruger af IT med et godt kendskab til MS Office-pakken.

Vi tilbyder dig:
» Et barselsvikariat med mulighed for fuldtidsansættelse i en travl og ambitiøs virksomhed med masser af potentiale for faglig og personlig udvikling.
» Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, frokostordning og medarbejdergoder.
» At du bliver en del af en virksomhed i vækst og en virksomhedskultur, der emmer af engagement, forandringsvillighed, gensidig respekt og frihed under ansvar.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte kundeservicechef Britta Bjerre på telefon 60617289.

Ansøgningsfrist:

Vi gennemgår ansøgningerne løbende, så du kan med fordel søge straks.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.